Προετοιμασία για τον Θαλή β Λυκείου

Συντονιστής: spyros

GiwrgosAlex30

Προετοιμασία για τον Θαλή β Λυκείου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GiwrgosAlex30 » Κυρ Οκτ 09, 2022 3:17 pm

Καλησπέρα σας!
Γνωρίζω ότι το περιεχόμενο της ανάρτησης μου είναι παρόμοιο με προηγούμενες, όμως έχω κάποιες ειδικότερες ερωτήσεις. Είμαι μαθητής β λυκείου και θα ήθελα να συμμετάσχω στο ετήσιο διαγωνισμό του Θαλη. Τα μαθηματικά σαν μάθημα τα λατρεύω όμως δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με την "διαγωνιστική" πτυχή τους. Στο διαδίκτυο υπάρχει πληθώρα πληροφοριών για την προετοιμασία, όμως κάπως με πλημμυρίζουν διότι δεν γνωρίζω από που να αρχίσω. Επίσης δεν γνωρίζω ποια βιβλία αξίζει να αγοράσω στο επίπεδο μου καθώς και αρκετοί υπερσύνδεσμοι για ιστοσελίδες και τα λοιπά δεν λειτουργούν πλέον. Οπότε αν κάποιος έχει το χρόνο και τη διάθεση, κάπως να με καθοδηγήσει για να αρχίσω και εγώ να ψάχνω και να διαβάζω, θα το εκτιμούσα πολύ!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Υ.Γ: Το μόνο βιβλίο που έχω σχετικά με μαθηματικά διαγωνισμών είναι το "Μαθηματικά για διαγωνισμούς" Εκδόσεις Πατάκη.

Λέξεις Κλειδιά:
Τσιαλας Νικολαος

Re: Προετοιμασία για τον Θαλή β Λυκείου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Κυρ Οκτ 09, 2022 3:44 pm

Καλησπέρα! Αν θες αγόρασε τα βιβλία των Στεργίου- Μπραζιτίκος τα οποία θεωρώ εξαιρετικά. Καλη επιτυχία.

GiwrgosAlex30

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GiwrgosAlex30 » Κυρ Οκτ 09, 2022 3:59 pm

Γεια σας!
Αρχικά σας ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση! Βρήκα δυο βιβλία από τους συγγραφείς που είπατε, τα "Μαθηματικοί Διαγωνισμοί 1" και το δεύτερο, εκδόσεις Σαββάλας. Θα χρειαστώ και τα δυο για τον Θαλή, ή το ένα θα ειναι αρκετό; Επίσης καθώς έψαχνα βρήκα και κάτι άλλα τα οποία θα σας παραθέσω.
"Αλγεβρικές Ανισότητες'
''Ο Οιδίποδας και η σφίγγα: Πώς να λύνω προβλήματα μαθηματικών διαγωνισμών και ολυμπιάδων''
Αξίζει κανένα από αυτά, ή να αγοράσω μόνο τους μαθηματικούς διαγωνισμούς;
Σας ευχαριστώ και πάλι!

Τσιαλας Νικολαος