4ο θέμα στις ενδοσχολικές
Συντονιστής: Καρδαμίτσης Σπύρος
4ο θέμα στις ενδοσχολικές
Δίνεται η συνάρτηση :
α) Βρείτε τον , για τον οποίο η καθίσταται συνεχής στο
β) Δείξτε ότι για κάθε , ισχύει :
γ) Βρείτε με προσέγγιση δεκάτου , το :
α) Βρείτε τον , για τον οποίο η καθίσταται συνεχής στο
β) Δείξτε ότι για κάθε , ισχύει :
γ) Βρείτε με προσέγγιση δεκάτου , το :
Λέξεις Κλειδιά:
- exdx
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 1761
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Re: 4ο θέμα στις ενδοσχολικές
α) Είναι
β) Για ισχύει ως ισότητα . Έστω .Τότε :
Θεωρούμε τη συνάρτηση με και θέλουμε για
Είναι : και
Επομένως:
Θεωρούμε τη συνάρτηση και θέλουμε για
Έστω . Τότε:
και . Οπότε:
Επομένως : για .
γ) Ισχύει και οι ισότητες δεν ισχύουν παντού. Επομένως :
Επειδή , μια προσέγγιση για το ολοκλήρωμα είναι
Kαλαθάκης Γιώργης
Re: 4ο θέμα στις ενδοσχολικές
Μια λίγο διαφορετική προσέγγιση για το 2ο σκέλος του β)
Θεωρούμε
Θεωρούμε
Διότι
Άρα, η είναι γν. φθίνουσα και
Άρα, η γν. φθίνουσα
Καταλήξαμε στο ότι
Επιπλέον, για κάθε χ>0
Άρα,
Θεωρούμε
Θεωρούμε
Διότι
Άρα, η είναι γν. φθίνουσα και
Άρα, η γν. φθίνουσα
Καταλήξαμε στο ότι
Επιπλέον, για κάθε χ>0
Άρα,
Re: 4ο θέμα στις ενδοσχολικές
Για το ερώτημα γ) θεωρήθηκαν γνωστά τα : και : ( σε σχολική
εξέταση θα έπρεπε να δοθούν στην εκφώνηση ) , οπότε : .
Αλλά και πάλι το γεγονός ότι : , δεν συνεπάγεται ότι η προσέγγιση δεκάτου του
είναι το ( θα μπορούσε επίσης να είναι το : , ή το : )
Στην πραγματικότητα , πάντως , το είναι περίπου : ....
εξέταση θα έπρεπε να δοθούν στην εκφώνηση ) , οπότε : .
Αλλά και πάλι το γεγονός ότι : , δεν συνεπάγεται ότι η προσέγγιση δεκάτου του
είναι το ( θα μπορούσε επίσης να είναι το : , ή το : )
Στην πραγματικότητα , πάντως , το είναι περίπου : ....
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες