Γεια σου Σταύρο,ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε: ↑Τετ Ιουν 17, 2020 10:47 pmΓεια σου Γιώργο.george visvikis έγραψε: ↑Τετ Ιουν 17, 2020 10:27 pmΠοτέ δεν αναφέρθηκα στο σχήμα. Προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται. Έχουμε ένα ισοσκελές τρίγωνο τη διάμεσό του το περίκεντρο και Στα κανονικά μαθηματικά η γωνία μπορεί να είναι αμβλεία;ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε: ↑Τετ Ιουν 17, 2020 7:19 pmΕξαρτάται πως θα το πάρεις.george visvikis έγραψε: ↑Τετ Ιουν 17, 2020 7:08 pmΚι όμως Σταύρο, η ουσία αλλάζει. Δεν έπρεπε να δοθεί γιατί και έτσι ακυρώνονται τα ερωτήματα (Γ.3), (Γ.4).
Για κανονικά μαθηματικά αν δοθεί σχήμα αυτό είναι βοηθητικό.
Δηλαδή σου κάνει το σχήμα για μια περίπτωση.
Ετσι η άσκηση δεν έχει πρόβλημα γιατί ο τύπος
του εμβαδού δεν αλλάζει αν η γωνία είναι αμβλεία.
Τώρα για σχολικά μαθηματικά θα μου επιτρέψεις να μην
εκφέρω γνώμη.
Είναι άλλοι πιο ειδικοί από εμένα.π.χ εσύ.
Τι λέω εγώ.
Λέω ότι η
δεν είναι σωστό.
Το έχει σημειώσει στο σχήμα το οποίο το έχει κάνει όταν η γωνία είναι οξεία.
Εσύ από ότι καταλαβαίνω (διόρθωσε με αν κάνω λάθος)
λες ότι αφού στο σχήμα το έχει βάλει έτσι, έτσι θα είναι.
Και σε σχολικό επίπεδο έχεις και δίκιο.
Συνήθως στα Μαθηματικά τα σχήματα απέχουν πάρα πολύ από την πραγματικότητα.
π.χ σχεδιάζουμε σχήματα σε χώρους άπειρης διάστασης.
σχεδιάζουμε τρίγωνα με άθροισμα γωνιών μικρότερο του
(στην Υπερβολική Γεωμετρία)
Το ζήτημα είναι τι είναι σχήμα.
Τώρα για το σχολείο δεν ξέρω τι κανόνες ισχύουν.
Σε τελική ανάλυση δεν νομίζω ότι διαφωνούμε.
Τελικά υπάρχει παρεξήγηση. Εσύ νομίζεις ότι το είδα στο σχήμα, αλλά εγώ αναφέρομαι στην εκφώνηση. Δεν έλαβα υπόψη μου το σχήμα. Στην εκφώνηση όμως αναφέρεται ρητά ότι