project α τετραμήνου
Συντονιστής: Καρδαμίτσης Σπύρος
- bilstef
- Δημοσιεύσεις: 1391
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 11:45 pm
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Κομοτηνή
- Επικοινωνία:
project α τετραμήνου
Το πρώτο τετράμηνο τελείωσε .Μπορείτε να γράψετε τα σχόλια σας- όσοι το έκαναν;
Αν ανεβάσατε κάπου στο net το θέμα που επεξεργαστήκατε μπορείτε να ανεβάσετε τον σύνδεσμο ;
Αν ανεβάσατε κάπου στο net το θέμα που επεξεργαστήκατε μπορείτε να ανεβάσετε τον σύνδεσμο ;
Η ζωή είναι Ωραία,ας την χαρούμε.Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!Γηράσκω αεί διδασκόμενος!
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
Re: project α τετραμήνου
Εμείς Βασίλη με τα παιδιά κάναμε αυτό το blog : http://www.proagogikes.blogspot.com.
Για λεπτομέρειες εδώ: http://eisatopon.blogspot.com/search/label/Projects
Για λεπτομέρειες εδώ: http://eisatopon.blogspot.com/search/label/Projects
Σωκράτης Δ. Ρωμανίδης
- bilstef
- Δημοσιεύσεις: 1391
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 11:45 pm
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Κομοτηνή
- Επικοινωνία:
Re: project α τετραμήνου
Αναδημοσιεύω ιστοσελίδες που βρήκα
http://plinet.kas.sch.gr/project/index. ... 4-09-42-16
http://plinet.kas.sch.gr/project/index. ... 5-16-58-20
http://dictyo.gr/index.php?option=com_c ... Itemid=112
http://lyk-esp-kastor.kas.sch.gr/index. ... &Itemid=12
http://zunal.com/webquest.php?w=15308
http://zunal.com/webquest.php?user=22761
http://plinet.kas.sch.gr/project/index. ... 4-09-42-16
http://plinet.kas.sch.gr/project/index. ... 5-16-58-20
http://dictyo.gr/index.php?option=com_c ... Itemid=112
http://lyk-esp-kastor.kas.sch.gr/index. ... &Itemid=12
http://zunal.com/webquest.php?w=15308
http://zunal.com/webquest.php?user=22761
τελευταία επεξεργασία από bilstef σε Κυρ Ιαν 29, 2012 3:52 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Η ζωή είναι Ωραία,ας την χαρούμε.Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!Γηράσκω αεί διδασκόμενος!
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2583
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: project α τετραμήνου
Βασικά μειονεκτήματα :
1. Κακώς χωρισμός των ομάδων (σχεδόν κανένας μαθητής δεν πήγε ούτε καν στην 3η του επιλογή)
2. Αδιαφορία για τα περισσότερα θέματα (ως συνέπεια του προηγούμενου)
3. Έλλειψη οργάνωσης και ενδιαφέροντος από συναδέλφους.
4. Έλλειψη υποδομών.
και ένα καλό :
5. Τελικά, ενδιαφέρον αποτέλεσμα - καλύτερο απ'όσο θα περίμενε κανείς μετά από όλα τα προηγούμενα προβλήματα.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : Εμείς στα μαθήματά μας (εννοώ : μαθηματικά, ιστορία, κλπ) ΠΡΕΠΕΙ να κρατήσουμε την αυτάρκειά τους και την πλήρη επιστημονικότητά τους. Καθένα έχει το ρόλο του και την ιδιαίτερη σημασία του στη διαμόρφωση ισορροπημένης και σκεπτόμενης προσωπικότητας του παιδιού. Μπορούμε να βλέπουμε και κάποιες εφαρμογές σε συναφείς επιστήμες, αλλά η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ δομής και σκέψης πρέπει να είναι ξεκάθαρη ! Το επισημαίνω αυτό γιατί βλέπω τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση - που αντανακλώνται και στα ΠΙΖΟθέματα - και ΤΡΕΜΩ στην ιδέα για την μετεξέλιξη και ένταξή τους στο δικό μας σύστημα !
1. Κακώς χωρισμός των ομάδων (σχεδόν κανένας μαθητής δεν πήγε ούτε καν στην 3η του επιλογή)
2. Αδιαφορία για τα περισσότερα θέματα (ως συνέπεια του προηγούμενου)
3. Έλλειψη οργάνωσης και ενδιαφέροντος από συναδέλφους.
4. Έλλειψη υποδομών.
και ένα καλό :
5. Τελικά, ενδιαφέρον αποτέλεσμα - καλύτερο απ'όσο θα περίμενε κανείς μετά από όλα τα προηγούμενα προβλήματα.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : Εμείς στα μαθήματά μας (εννοώ : μαθηματικά, ιστορία, κλπ) ΠΡΕΠΕΙ να κρατήσουμε την αυτάρκειά τους και την πλήρη επιστημονικότητά τους. Καθένα έχει το ρόλο του και την ιδιαίτερη σημασία του στη διαμόρφωση ισορροπημένης και σκεπτόμενης προσωπικότητας του παιδιού. Μπορούμε να βλέπουμε και κάποιες εφαρμογές σε συναφείς επιστήμες, αλλά η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ δομής και σκέψης πρέπει να είναι ξεκάθαρη ! Το επισημαίνω αυτό γιατί βλέπω τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση - που αντανακλώνται και στα ΠΙΖΟθέματα - και ΤΡΕΜΩ στην ιδέα για την μετεξέλιξη και ένταξή τους στο δικό μας σύστημα !
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Re: project α τετραμήνου
Θέλω να ρωτήσω το polysot για τα ΠΙΖΟθέματα τι εννοεί ; Μπορεί να αναλύσει λίγο τη σκέψη του γιατί στις τελευταίες σειρές μας μπερδεύει λίγο...
Φιλικά
Γιάννης
Φιλικά
Γιάννης
α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2583
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: project α τετραμήνου
Ρωτάμε οτιδήποτε ανάκατα και στο περίπου, αφού οι μαθητές έχουν διδαχθεί προηγούμενως με τον ανάλογο τρόπο: στο περίπου = επιστήμονική άποψη 0!!! Και γενικά η λογική είναι να επικρατήσει το χρησιμοθηρικό και μόνο για μια χρήση που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ !!! Γενικώς δηλαδή σκόρπιες πληροφορίες και ΓΝΩΣΗ - ΣΚΕΨΗ τίποτα. Θα δείξει τι να πω...STOPJOHN έγραψε:Θέλω να ρωτήσω το polysot για τα ΠΙΖΟθέματα τι εννοεί ; Μπορεί να αναλύσει λίγο τη σκέψη του γιατί στις τελευταίες σειρές μας μπερδεύει λίγο...
Φιλικά
Γιάννης
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Re: project α τετραμήνου
Καλημέρα, από τους καθηγητές εξαρτάτε αν θα επικρατήσουν τα σκόρπια θέματα ....Να παλέψουμε εναντίον της λογικής της σκόρπιας γνώσης που δεν είναι συγκροτημένη .Στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα δούμε τα projects τι πέτυχαν...αναμονή
Φιλικά
Γιάννης
Φιλικά
Γιάννης
α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης