Έτσι ξεκίνησα και ο ίδιος την άσκηση αλλά την εγκατέλειψα ως άσκηση ρουτίνας αλλά με επίπονες πράξεις. Επισημαίνω εδώ ότι μπορεί τέτοιες ασκήσεις τελικά να διώχνουν τους μαθητές από τα Μαθηματικά, παρ' όλες τις αρετές της για εμάς τους ... φανατικούς.
Για να εξηγούμαι. Αφού βρούμε το εμβαδόν

και από εκεί την παράγωγο μετά από πολλές πράξεις, καταλήγουμε μετά επιπρόσθετη δουλειά στην παραγοντοποίηση

. Έτσι καταλήγουμε ότι έχουμε τέσσερα σημεία που μηδενίζεται, τα

. Έχουμε τώρα και άλλη κοπιαστική διαδικασία (ιδίως να πάμε με δεύτερη παράγωγο) για να βρούμε ποια δίνουν (τοπικό) μέγιστο και ποια ελάχιστο.
Και εδώ εμφανίζεται άλλο πρόβλημα:
Η συνάρτηση

για

είναι

,
δηλαδή δεν υπάρχει μέγιστο εμβαδόν. Απειρίζεται. Χμμμμ.