SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
Συντονιστής: m.pαpαgrigorakis
SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
Εδώ έχουμε μία ερώτηση Σωστού-Λάθους με αιτιολόγηση από Θέμα Α προσομοιωτικών εξετάσεων Μαθηματικών Γ Λυκείου:
Έστω δύο συναρτήσεις f και g με κοινό πεδίο ορισμού, το Α. Ισχύει:
Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας.
Έστω δύο συναρτήσεις f και g με κοινό πεδίο ορισμού, το Α. Ισχύει:
Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας.
Λέξεις Κλειδιά:
- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 5248
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
- Επικοινωνία:
Re: SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
Λάθος. Θεώρησε και για κάθε .
Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
- exdx
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 1756
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Re: SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
Αν όντως έτσι είναι η εκφώνηση (χωρίς ποσοδείκτες) τότε είναι σωστό αφού μεταφράζεται στο ότι οι τιμές των συναρτήσεων
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε για κάθε ή για κάθε
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε για κάθε ή για κάθε
Kαλαθάκης Γιώργης
Re: SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
Αν συμπληρωθεί το η ερώτηση είναι μια χαρά. Και η απάντηση είναι "σωστό" .
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 06, 2023 6:01 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
Re: SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
Δεδομένου, ότι οι συναρτήσεις , έχουν κοινό πεδίο ορισμού το σύνολο και .
Αν και είναι υποσύνολα του συνόλου τέτοια, ώστε:
.
Επομένως,
.
- ,
- και
- .
.
Επομένως,
.
Νικήτας Κακούλλης
Re: SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
Η εκφώνηση είναι ακριβώς έτσι διατυπωμένη. Προσωπικά θεώρησα πως η πρόταση είναι σωστή με την ίδια αιτιολόγηση όπως και εσείς. Ωστόσο, μου επισημάνθηκε η διακλαδισμένη συνάρτηση όπως αναφέρθηκε στην πρώτη δημοσίευση.exdx έγραψε: ↑Τετ Απρ 17, 2024 8:33 pmΑν όντως έτσι είναι η εκφώνηση (χωρίς ποσοδείκτες) τότε είναι σωστό αφού μεταφράζεται στο ότι οι τιμές των συναρτήσεων
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε για κάθε ή για κάθε
Βέβαια, το ερώτημα είναι ασαφώς διατυπωμένο, καθώς η λύση που προτάθηκε από τους καθηγητές έλεγε πως: Έστω , κάτι το οποίο δεν πολυβγάζει νόημα αφού μιλάμε για 2 συναρτήσεις και όχι μια η οποία είναι το ημίτονο.
Πιστεύετε πως αυτή η ερώτηση είναι σωστά διατυπωμένη και πως η αιτιολόγηση στέκει ή πως δεν βγάζει νόημα;
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Αλέξανδρος
- exdx
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 1756
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Re: SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
Είναι κλασική περίπτωση λάθους. Υπάρχουν άπειρες συναρτήσεις που ικανοποιούν τη δοσμένη σχέση.Venizelos έγραψε: ↑Πέμ Απρ 18, 2024 4:42 pmΗ εκφώνηση είναι ακριβώς έτσι διατυπωμένη. Προσωπικά θεώρησα πως η πρόταση είναι σωστή με την ίδια αιτιολόγηση όπως και εσείς. Ωστόσο, μου επισημάνθηκε η διακλαδισμένη συνάρτηση όπως αναφέρθηκε στην πρώτη δημοσίευση.exdx έγραψε: ↑Τετ Απρ 17, 2024 8:33 pmΑν όντως έτσι είναι η εκφώνηση (χωρίς ποσοδείκτες) τότε είναι σωστό αφού μεταφράζεται στο ότι οι τιμές των συναρτήσεων
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε για κάθε ή για κάθε
Βέβαια, το ερώτημα είναι ασαφώς διατυπωμένο, καθώς η λύση που προτάθηκε από τους καθηγητές έλεγε πως: Έστω , κάτι το οποίο δεν πολυβγάζει νόημα αφού μιλάμε για 2 συναρτήσεις και όχι μια η οποία είναι το ημίτονο.
Πιστεύετε πως αυτή η ερώτηση είναι σωστά διατυπωμένη και πως η αιτιολόγηση στέκει ή πως δεν βγάζει νόημα;
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Αλέξανδρος
Δες την άσκηση 6iii της παραγράφου 1.2 απ΄το σχολικό βιβλίο.
Και πάλι , βέβαια, έχουμε δυο συναρτήσεις . Έπρεπε όμως να υπάρχουν ποσοδείκτες.
Kαλαθάκης Γιώργης
Re: SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
exdx έγραψε: ↑Πέμ Απρ 18, 2024 5:37 pmΕίναι κλασική περίπτωση λάθους. Υπάρχουν άπειρες συναρτήσεις που ικανοποιούν τη δοσμένη σχέση.Venizelos έγραψε: ↑Πέμ Απρ 18, 2024 4:42 pmΗ εκφώνηση είναι ακριβώς έτσι διατυπωμένη. Προσωπικά θεώρησα πως η πρόταση είναι σωστή με την ίδια αιτιολόγηση όπως και εσείς. Ωστόσο, μου επισημάνθηκε η διακλαδισμένη συνάρτηση όπως αναφέρθηκε στην πρώτη δημοσίευση.exdx έγραψε: ↑Τετ Απρ 17, 2024 8:33 pmΑν όντως έτσι είναι η εκφώνηση (χωρίς ποσοδείκτες) τότε είναι σωστό αφού μεταφράζεται στο ότι οι τιμές των συναρτήσεων
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε για κάθε ή για κάθε
Βέβαια, το ερώτημα είναι ασαφώς διατυπωμένο, καθώς η λύση που προτάθηκε από τους καθηγητές έλεγε πως: Έστω , κάτι το οποίο δεν πολυβγάζει νόημα αφού μιλάμε για 2 συναρτήσεις και όχι μια η οποία είναι το ημίτονο.
Πιστεύετε πως αυτή η ερώτηση είναι σωστά διατυπωμένη και πως η αιτιολόγηση στέκει ή πως δεν βγάζει νόημα;
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Αλέξανδρος
Δες την άσκηση 6iii της παραγράφου 1.2 απ΄το σχολικό βιβλίο.
Και πάλι , βέβαια, έχουμε δυο συναρτήσεις . Έπρεπε όμως να υπάρχουν ποσοδείκτες.
Είναι ασαφές το ερώτημα όντως... Το ανέβασα γιατί ήταν το μόνο μου λάθος και... έτσουξε λίγο παραπάνω.
Πιστεύετε πως αν το ίδιο ερώτημα έπεφτε στις Εξετάσεις, θα υπήρχαν ανάλογα παράπονα και από την ΕΜΕ; Ευχαριστώ!
Re: SOS (?) Σ/Λ από προσομοιωτική εξέταση
Αν όντως είναι διατυπωμένο όπως λες είναι πράγματι ασαφές.Venizelos έγραψε: ↑Πέμ Απρ 18, 2024 8:41 pmexdx έγραψε: ↑Πέμ Απρ 18, 2024 5:37 pmΕίναι κλασική περίπτωση λάθους. Υπάρχουν άπειρες συναρτήσεις που ικανοποιούν τη δοσμένη σχέση.Venizelos έγραψε: ↑Πέμ Απρ 18, 2024 4:42 pmΗ εκφώνηση είναι ακριβώς έτσι διατυπωμένη. Προσωπικά θεώρησα πως η πρόταση είναι σωστή με την ίδια αιτιολόγηση όπως και εσείς. Ωστόσο, μου επισημάνθηκε η διακλαδισμένη συνάρτηση όπως αναφέρθηκε στην πρώτη δημοσίευση.exdx έγραψε: ↑Τετ Απρ 17, 2024 8:33 pmΑν όντως έτσι είναι η εκφώνηση (χωρίς ποσοδείκτες) τότε είναι σωστό αφού μεταφράζεται στο ότι οι τιμές των συναρτήσεων
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε για κάθε ή για κάθε
Βέβαια, το ερώτημα είναι ασαφώς διατυπωμένο, καθώς η λύση που προτάθηκε από τους καθηγητές έλεγε πως: Έστω , κάτι το οποίο δεν πολυβγάζει νόημα αφού μιλάμε για 2 συναρτήσεις και όχι μια η οποία είναι το ημίτονο.
Πιστεύετε πως αυτή η ερώτηση είναι σωστά διατυπωμένη και πως η αιτιολόγηση στέκει ή πως δεν βγάζει νόημα;
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Αλέξανδρος
Δες την άσκηση 6iii της παραγράφου 1.2 απ΄το σχολικό βιβλίο.
Και πάλι , βέβαια, έχουμε δυο συναρτήσεις . Έπρεπε όμως να υπάρχουν ποσοδείκτες.
Είναι ασαφές το ερώτημα όντως... Το ανέβασα γιατί ήταν το μόνο μου λάθος και... έτσουξε λίγο παραπάνω.
Πιστεύετε πως αν το ίδιο ερώτημα έπεφτε στις Εξετάσεις, θα υπήρχαν ανάλογα παράπονα και από την ΕΜΕ; Ευχαριστώ!
Για να είναι διατυπωμένο σωστά, αντί να λέει για κάθε , θα έπρεπε να λέει .
edit: Μάλλον δεν είναι ασαφές καν αν είναι διατυπωμένο όπως λες, είναι Σ.
Κωνσταντίνος Σμπώκος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες