Υπολογισμός ρίζας

Συντονιστής: Γιώργος Ρίζος

Άβαταρ μέλους
Tolaso J Kos
Δημοσιεύσεις: 5238
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
Επικοινωνία:

Υπολογισμός ρίζας

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tolaso J Kos » Παρ Μάιος 04, 2018 7:34 pm

Λύναμε τις προάλλες με τα παιδιά μία άσκηση γεωμετρίας και έπρεπε να υπολογιστεί η ρίζα \sqrt{7225}. Σας λέω εξ' αρχής ότι κάνει 85. Το θέμα είναι πώς θα την υπολογίσει ο μαθητής και πώς θα τη παρουσιάσει σε ένα γραπτό. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δοκιμάσει. Δεν έχει κάποιο άλλο όπλο μαζί του. Προφανώς ψάχνει έναν αριθμό μεγαλύτερο του 80 ( αφού 80^2 = 6400 ) και μικρότερo του 90 ( αφού 90^2=8100 ).

Πώς θα προσεγγίζατε το θέμα ;


Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
\displaystyle{{\color{blue}\mathbf{Life=\int_{birth}^{death}\frac{happiness}{time}\Delta time} }}

Λέξεις Κλειδιά:
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Υπολογισμός ρίζας

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Παρ Μάιος 04, 2018 7:51 pm

Tolaso J Kos έγραψε:
Παρ Μάιος 04, 2018 7:34 pm
Λύναμε τις προάλλες με τα παιδιά μία άσκηση γεωμετρίας και έπρεπε να υπολογιστεί η ρίζα \sqrt{7225}. Σας λέω εξ' αρχής ότι κάνει 85. Το θέμα είναι πώς θα την υπολογίσει ο μαθητής και πώς θα τη παρουσιάσει σε ένα γραπτό. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δοκιμάσει. Δεν έχει κάποιο άλλο όπλο μαζί του. Προφανώς ψάχνει έναν αριθμό μεγαλύτερο του 80 ( αφού 80^2 = 6400 ) και μικρότερo του 90 ( αφού 90^2=8100 ).

Πώς θα προσεγγίζατε το θέμα ;
Αν δεν κάνω λάθος ο μαθητής μαθαίνει στο Δημοτικό άντε Α Γυμνασίου
να αναλύει έναν φυσικό σε γινόμενο πρώτων παραγόντων(μετά βέβαια το ξεχνάει αφού δεν του ζητείται)
7225=5^{2}279=5^{2}17^{2}


Άβαταρ μέλους
Ορέστης Λιγνός
Δημοσιεύσεις: 1835
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 08, 2016 7:19 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι Αττικής
Επικοινωνία:

Re: Υπολογισμός ρίζας

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης Λιγνός » Παρ Μάιος 04, 2018 8:10 pm

Tolaso J Kos έγραψε:
Παρ Μάιος 04, 2018 7:34 pm
Λύναμε τις προάλλες με τα παιδιά μία άσκηση γεωμετρίας και έπρεπε να υπολογιστεί η ρίζα \sqrt{7225}. Σας λέω εξ' αρχής ότι κάνει 85. Το θέμα είναι πώς θα την υπολογίσει ο μαθητής και πώς θα τη παρουσιάσει σε ένα γραπτό. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δοκιμάσει. Δεν έχει κάποιο άλλο όπλο μαζί του. Προφανώς ψάχνει έναν αριθμό μεγαλύτερο του 80 ( αφού 80^2 = 6400 ) και μικρότερo του 90 ( αφού 90^2=8100 ).

Πώς θα προσεγγίζατε το θέμα ;
Ο πιο γρήγορος τρόπος είναι αυτός:

Το 7225 είναι πολλαπλάσιο του 5. Μεταξύ 80 και 90, μόνο το 85 είναι πολλαπλάσιο του 5 ...


Κερδίζουμε ό,τι τολμούμε!
Απάντηση

Επιστροφή σε “Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες