Θεσμικές απόψεις για την μορφή και περιεχόμενο πανελλαδικών εξετάσεων στα μαθηματικά.
Συντονιστής: Καρδαμίτσης Σπύρος
- Al.Koutsouridis
- Δημοσιεύσεις: 1811
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Θεσμικές απόψεις για την μορφή και περιεχόμενο πανελλαδικών εξετάσεων στα μαθηματικά.
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω τις απόψεις ή τυχόν εισηγήσεις διάφορων θεσμικών οργάνων σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις στα μαθηματικά. Τη μορφή τους, την θεματολογία, τι πρέπει να εξετάζεται, ποιες μεθοδολογικές και παιδαγωγικές ιδιότητες πρέπει να έχουν, κτλ.
Για παράδειγμα:
Ποια η άποψη της Ε.Μ.Ε;
Ποια η άποψη της Ακαδημίας Αθηνών (Εθνική Μαθηματική Επιτροπή, Επιτροπή παιδείας);
Ποια η άποψη των διαφόρων συλλόγων καθηγητών και πανεπιστημιακών φορέων (π.χ. ΕΚΠΑ);
Ποια η άποψη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου;
...
...
Επειδή με απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο δεν βρήκα πολλά πράματα, αν κάποιο μέλος μπορεί να παραθέσει μερικούς συνδέσμους θα ήταν καλό.
Για παράδειγμα:
Ποια η άποψη της Ε.Μ.Ε;
Ποια η άποψη της Ακαδημίας Αθηνών (Εθνική Μαθηματική Επιτροπή, Επιτροπή παιδείας);
Ποια η άποψη των διαφόρων συλλόγων καθηγητών και πανεπιστημιακών φορέων (π.χ. ΕΚΠΑ);
Ποια η άποψη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου;
...
...
Επειδή με απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο δεν βρήκα πολλά πράματα, αν κάποιο μέλος μπορεί να παραθέσει μερικούς συνδέσμους θα ήταν καλό.
Λέξεις Κλειδιά:
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5963
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: Θεσμικές απόψεις για την μορφή και περιεχόμενο πανελλαδικών εξετάσεων στα μαθηματικά.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ.
ΑΠΛΑ ... ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ... αφού η Μαθηματική Ζωή ΔΕΝ είναι μόνο η μετά μανίας επιτυχής επίλυση ασκήσεων σε επίπεδο fun club, αλλά και η συνεχής ποιοτική Ανέλιξη του ευρύτερου επίσημου Μαθηματικού Περιβάλλοντος που γίνεται αυτό (για να μην μετατραπούμε σε ευχαριστημένους επειδή είμαστε πρόεδροι κοινότητας). Και αυτό για να μην αναπτυχθεί ως τέχνη η τέχνη της άμεσης Δικαιολόγησης των εκάστοτε αποτυχιών μας επί των Μαθηματικών και μάλιστα από πολίτες της Πατρίδας που τα γέννησε.
ΑΠΛΑ ... ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ... αφού η Μαθηματική Ζωή ΔΕΝ είναι μόνο η μετά μανίας επιτυχής επίλυση ασκήσεων σε επίπεδο fun club, αλλά και η συνεχής ποιοτική Ανέλιξη του ευρύτερου επίσημου Μαθηματικού Περιβάλλοντος που γίνεται αυτό (για να μην μετατραπούμε σε ευχαριστημένους επειδή είμαστε πρόεδροι κοινότητας). Και αυτό για να μην αναπτυχθεί ως τέχνη η τέχνη της άμεσης Δικαιολόγησης των εκάστοτε αποτυχιών μας επί των Μαθηματικών και μάλιστα από πολίτες της Πατρίδας που τα γέννησε.
Al.Koutsouridis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 29, 2021 2:31 pmΓνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω τις απόψεις ή τυχόν εισηγήσεις διάφορων θεσμικών οργάνων σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις στα μαθηματικά. Τη μορφή τους, την θεματολογία, τι πρέπει να εξετάζεται, ποιες μεθοδολογικές και παιδαγωγικές ιδιότητες πρέπει να έχουν, κτλ.
Για παράδειγμα:
Ποια η άποψη της Ε.Μ.Ε;
Ποια η άποψη της Ακαδημίας Αθηνών (Εθνική Μαθηματική Επιτροπή, Επιτροπή παιδείας);
Ποια η άποψη των διαφόρων συλλόγων καθηγητών και πανεπιστημιακών φορέων (π.χ. ΕΚΠΑ);
Ποια η άποψη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου;
...
...
Επειδή με απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο δεν βρήκα πολλά πράματα, αν κάποιο μέλος μπορεί να παραθέσει μερικούς συνδέσμους θα ήταν καλό.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης