Συμβουλή για εργασία

Συντονιστής: matha

Γιάννης Ι.

Συμβουλή για εργασία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιάννης Ι. » Πέμ Δεκ 24, 2015 2:22 pm

Καλημερίζω όλα τα μέλη του :logo:
Ανοίγω αυτό το θέμα (ελπίζω στον σωστό φάκελο) για να ζητήσω τη συμβολή και τη συμβουλή σας.

Είμαι φοιτητής Μαθηματικών στο δεύτερο έτος στο Παρίσι. Για όσους γνωρίζουν, είμαι φοιτητής στο Lyçée Louis Le Grand en CPGE, με κατεύθυνση MP*. Στο τέλος της χρονιάς, με βάση το τωρινό γαλλικό εκπαιδευτικό σύστημα, παρουσιάζομαι σε έναν διαγωνισμό που θα κρίνει αν ή όχι θα εισαχθώ στις λεγόμενες grandes écoles. Στον διαγωνισμό αυτόν οφείλω να παρουσιάσω μία εργασία σε ένα θέμα της επιλογής μου. Με την εργασία αυτή κρίνεται η γενικότερη κουλτούρα μας στον τομέα των Μαθηματικών και η δυνατότητά μας να παρουσιάζουμε θεωρία και τα αποτελέσματά της σε κάποιο κοινό. Ίσως βρω κάποια άλλη στιγμη να εξηγήσω για όσους δεν γνωρίζουνε τη φύση του διαγωνισμού. Στο θέμα μας τώρα.

Εχω επιλέξει να ασχοληθώ με ένα θέμα γεωμετρικό και αλγεβρικό, τις κατασκευές με κανόνα και διαβήτη. Ωστόσο, ο καθηγητής μου, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού και του υψηλού επιπέδου του διαγωνισμού, μου ζήτησε να προσπαθήσω να εμπλουτίσω το θέμα. Στρέφομαι λοιπόν σε εσάς και ρωτώ μέσα στο πλαίσιο των κατασκευών τι κρίνετε ότι μπορώ να προσθέσω; Περιμένω τις προτάσεις σας ανεξάρτητα από το επίπέδο δυσκολίας τους. Θα κρίνω αναλόγως με το χρόνο μου τι μπορώ να κάνω και τι όχι μέσα στις γιορτές. Μη διστάσετε επίσης στο μέτρο που ορίζεται από το mathematica να προτείνετε συγγράματα (ελληνικά, γαλλικά ή αγγλικά).

Καλές γιορτές σε όλους ,
Ιωάννης Ιακωβόγλου

Υπόδειξη: Έστω \epsilon > 0...

Allain Pommellet
Άβαταρ μέλους
grigkost
Διαχειριστής

Re: Συμβουλή για εργασία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από grigkost » Πέμ Δεκ 24, 2015 3:23 pm

Ιωάννη

κατ' αρχήν καλή δύναμη.
Στο θέμα..
Γιάννης Ι. έγραψε:...Εχω επιλέξει να ασχοληθώ με ένα θέμα γεωμετρικό και αλγεβρικό, τις κατασκευές με κανόνα και διαβήτη...