Νεα Υλη;
Συντονιστής: spyros
-
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm
Re: Νεα Υλη;
Η ύλη πρέπει να μειωθεί και κατά τη γνώμη μου αυτό έπρεπε να είχε γίνει από καιρό για να ανακουφιστούν οι μαθητές της Γ΄Λυκείου. Όπως
ανακοίνωσε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κύριος Στέλιος Πέτσας το μεσημέρι η νέα εξεταστέα ύλη είναι μειωμένη κατά το 30% της αρχικής και θα
ανακοινωθεί εντός της ημέρας. Σας παραπέμπω σε σχετικό άρθρο: https://www.esos.gr/arthra/67003/entos- ... -exetaseon
Στην ιστοσελίδα https://www.esos.gr/ θα ανακοινωθεί η νέα ύλη μόλις αυτή επισημοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Εκτιμώ ότι θα δημοσιευτεί προς το βράδυ.
ανακοίνωσε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κύριος Στέλιος Πέτσας το μεσημέρι η νέα εξεταστέα ύλη είναι μειωμένη κατά το 30% της αρχικής και θα
ανακοινωθεί εντός της ημέρας. Σας παραπέμπω σε σχετικό άρθρο: https://www.esos.gr/arthra/67003/entos- ... -exetaseon
Στην ιστοσελίδα https://www.esos.gr/ θα ανακοινωθεί η νέα ύλη μόλις αυτή επισημοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Εκτιμώ ότι θα δημοσιευτεί προς το βράδυ.
-
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm
Re: Νεα Υλη;
Καλησπερα.Μια ερωτηση?Αν καποιος χρησιμοποιησει de l'hospital στις πανελληνιες ειναι δεκτο?
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 26, 2010 4:16 pm
Re: Νεα Υλη;
Συνάδελφοι καλησπέρα. Με το που είδα τη νέα ύλη κατευθείαν αναρωτήθηκα, αν ένα παιδί λύσει κάποιο όριο με χρήση των κανόνων De l Hospital, τί γίνεται;
Re: Νεα Υλη;
Μια ερώτηση οι ασκήσεις με Rolle στην παράγουσα ή η εύρεση τύπου με την δεύτερη συνέπεια Θ.Μ.Τ θα είναι μέσα αφου τα παιδιά δεν ξέρουν παράγουσα και δεν υπάρχει άσκηση στο σχολικό μεχρι εκει?
-
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm
Re: Νεα Υλη;
Καλησπέρα σε όλους.Πιστεύω ότι αρκετός κόσμος θα έχει απορίες σχετικά με το DLH. Φαντάζομαι ότι σύντομα θα δωθεί διευκρίνηση!!. Από εκεί και πέρα τολμώ να "μαντέψω" ότι η χρήση DLH θα απαγορευτεί με την λογική ότι είναι εκτός ύλης και επομένως δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
- Χάρης Γ.Λ.
- Δημοσιεύσεις: 112
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 10:53 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
Re: Νεα Υλη;
Οι περσινοί μαθητές σε ποια ύλη θα εξετασθούν ; Το υπουργείο δεν αναφέρει τίποτα συγκεκριμένο ...
Χάρης Γ. Λάλας
___________________
___________________
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13298
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Νεα Υλη;
Οι οδηγίες είναι σαφείς. Το DLH είναι εκτός ύλης. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να δοθεί διευκρίνιση. Η επιτροπή θεμάτων γνωρίζει καλά τη δουλειά της. Τα ενδεχόμενα όρια που θα ζητηθούν, θα αντιμετωπίζονται με εργαλεία εντός ύλης.
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2016 7:41 pm
Re: Νεα Υλη;
Τι θα γίνει ομως στη περίπτωση που κάποιος το χρησιμοποιήσει και απλούστευση την διαδικασία υπολογισμού ενός ορίου. Θα βαθμολογηθει με όλα τα μόρια ή όχι;george visvikis έγραψε: ↑Πέμ Απρ 09, 2020 6:41 pmΟι οδηγίες είναι σαφείς. Το DLH είναι εκτός ύλης. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να δοθεί διευκρίνιση. Η επιτροπή θεμάτων γνωρίζει καλά τη δουλειά της. Τα ενδεχόμενα όρια που θα ζητηθούν, θα αντιμετωπίζονται με εργαλεία εντός ύλης.
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 26, 2010 4:16 pm
Re: Νεα Υλη;
To DLH είναι εκτός ύλης από σήμερα και ύστερα. Πολλά παιδιά το έχουν ήδη διδαχθεί. Είναι λίγο παράλογο να ζητάμε από τα παιδιά να ξεχάσουν πράγματα λέγοντάς τους ότι πλέον θα ληφθεί ως λάθος και να λειτουργούμε σαν δικηγόροι.george visvikis έγραψε: ↑Πέμ Απρ 09, 2020 6:41 pmΟι οδηγίες είναι σαφείς. Το DLH είναι εκτός ύλης. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να δοθεί διευκρίνιση. Η επιτροπή θεμάτων γνωρίζει καλά τη δουλειά της. Τα ενδεχόμενα όρια που θα ζητηθούν, θα αντιμετωπίζονται με εργαλεία εντός ύλης.
Απλά η επιτροπή θα πρέπει να επιλέξει τα θέματα με τέτοιο τρόπο ώστε τα όρια που θα υπάρχουν είτε να μη λύνονται με DLΗ, είτε αν γινονται και με DLH, να μη δίνει σε αυτους που θα επιλέξουν να το χρησιμοποιήσουν, σαφές πλεονέκτημα και η λυση με DLH να εκληφθεί ως σωστή.
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13298
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Νεα Υλη;
Δεν ξέρω τι οδηγίες θα δοθούν στους βαθμολογητές. Γνώμη μου είναι ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί θεωρία εκτός ύλης, γιατί αυτό θα ήταν άδικο για εκείνους που δεν την έχουν διδαχθεί.Athena apo έγραψε: ↑Πέμ Απρ 09, 2020 7:21 pmΤι θα γίνει ομως στη περίπτωση που κάποιος το χρησιμοποιήσει και απλούστευση την διαδικασία υπολογισμού ενός ορίου. Θα βαθμολογηθει με όλα τα μόρια ή όχι;george visvikis έγραψε: ↑Πέμ Απρ 09, 2020 6:41 pmΟι οδηγίες είναι σαφείς. Το DLH είναι εκτός ύλης. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να δοθεί διευκρίνιση. Η επιτροπή θεμάτων γνωρίζει καλά τη δουλειά της. Τα ενδεχόμενα όρια που θα ζητηθούν, θα αντιμετωπίζονται με εργαλεία εντός ύλης.
Να υπενθυμίσω ότι τα παιδιά στην Γ' Γυμνασίου γνωρίζουν όμοια τρίγωνα και τριγωνομετρία που δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν στην Α' Λυκείου. Δεν είδα ποτέ κανέναν να διαμαρτύρεται πάνω σ' αυτό.fotis.tsoukalas έγραψε: ↑Πέμ Απρ 09, 2020 7:32 pm
To DLH είναι εκτός ύλης από σήμερα και ύστερα. Πολλά παιδιά το έχουν ήδη διδαχθεί. Είναι λίγο παράλογο να ζητάμε από τα παιδιά να ξεχάσουν πράγματα λέγοντάς τους ότι πλέον θα ληφθεί ως λάθος και να λειτουργούμε σαν δικηγόροι.
Σε αυτό συμφωνώ. Πιστεύω τελικά ότι τα όρια που θα ζητηθούν δεν θα δίνουν σαφές πλεονέκτημα αν λυθούν με τη χρήση του DLH. Αν όμως συμβεί αυτό, ποιος ο λόγος να χρησιμοποιήσει κάποιος DLH; Για να δείξει ότι ξέρει κάτι παραπάνω ή για να ρισκάρει την τελική βαθμολογία του; Αν δεν δοθεί διαφορετική οδηγία, συμβουλεύω τους υποψηφίους, για το καλό τους, να μην χρησιμοποιήσουν DLH αν και εφόσον χρειαστεί.fotis.tsoukalas έγραψε: ↑Πέμ Απρ 09, 2020 7:32 pmΑπλά η επιτροπή θα πρέπει να επιλέξει τα θέματα με τέτοιο τρόπο ώστε τα όρια που θα υπάρχουν είτε να μη λύνονται με DLΗ, είτε αν γινονται και με DLH, να μη δίνει σε αυτους που θα επιλέξουν να το χρησιμοποιήσουν, σαφές πλεονέκτημα και η λυση με DLH να εκληφθεί ως σωστή.
-
- Δημοσιεύσεις: 1292
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 28, 2009 11:41 pm
- Τοποθεσία: Kάπου στο πιο μεγάλο νησί του Ιονίου
Re: Νεα Υλη;
Aκριβώς έτσι...george visvikis έγραψε: ↑Πέμ Απρ 09, 2020 7:59 pmΑν δεν δοθεί διαφορετική οδηγία, συμβουλεύω τους υποψηφίους, για το καλό τους, να μην χρησιμοποιήσουν DLH αν και εφόσον χρειαστεί.
Αυτό θα πω και στον γιο μου που δίνει φέτος...
Πέρα από την χρονιά που διανύουμε - η οποία είναι χρονιά ειδικών συνθηκών - στις πανελλήνιες προσπαθούμε να γράψουμε λύσεις όσο γίνεται πιο ''επίσημες''...
Αυτήν την συμβουλή ακολούθησα κι εγώ το μακρινό 1985...
Ήξερα δυο λύσεις για ένα θέμα , έγραψα όμως την επίσημη , σχολική λύση...
Δεν έχασα...
Re: Νεα Υλη;
Καλησπέρα και από εμένα.ΠΡΟΦΑΝΩΣ οι μαθητές (για το καλό τους) θα πρέπει να συμβουλευτούν (από εμάς) ότι πρέπει να "ξεχάσουν" πολλά από αυτά που έμαθαν (από εμάς) και να αντιμετωπίσουν τα ερωτήματα σύμφωνα με την ύλη που έχουν πλέον.Μπαίνει βέβαια και με το παραπάνω πλέον στη συζήτηση η φράση "Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι δεκτή"....!!!Το δύσκολο είναι να περάσουμε στους υποψήφιους την αλλαγή στον τρόπο σκέψης για την επίλυση των θεμάτων.Ενώ τους ωθούσαμε να σκέφτονται σε όλο το εύρος της ύλης για την αντιμετώπιση των ζητούμενων τώρα πρέπει να κόψουν.Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μαθητές που η εμπειρία τους στο αντικείμενο είναι ενός χρόνου.
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Νεα Υλη;
Όλοι θα προτείνουμε στους μαθητές να αρκεστούν σε μεθόδους εύρεσης ορίων χωρίς χρήση του DLH.
Από κει και πέρα όμως, αν ο μαθητής τον χρησιμοποιήσει, για διάφορους λόγους, οι βαθμολογητές ξέρουν τι θα πράξουν και δεν χρειάζεται να γίνουν από κανέναν(εννοώ υπηρεσιακό παράγοντα) περαιτέρω υποδείξεις.
Είναι όμως στο χέρι της επιτροπής(και αυτό θα κάνει),να επιλέξει θέματα που ο κανόνας δεν θα εφαρμόζεται (με ριζικά στο άπειρο κλπ) και το ζήτημα θα κλείσει με αυτόν τον ωραίο τρόπο.
Σε αρκετά παλιότερο μήνυμα και ανάλογη συζήτηση έχω διατυπώσει τη γενική αρχή για παρόμοιες περιπτώσεις. Η ουσία συμπυκνώνεται στο εξής :
'' Ό,τι περιέχεται σε σχολικό βιβλίο,οποιασδήποτε τάξης ως θεωρία ή σχόλιο , μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον
υποψήφιο αλλά και κάθε μαθητή για τη λύση μιας άσκησης στις εξετάσεις του, προαγωγικές, απολυτήριες, πανελλαδικές κλπ.''
Σε αυτή την άποψη καταλήγω, διότι τα σχολικά βιβλία περιέχουν την ύλη που με νόμο περιέχει το Πρόγραμμα σπουδών.
Αυτό είναι κατά κάποιο το Σύνταγμα στη διδασκαλία .
Καλή δύναμη σε όλους !
Από κει και πέρα όμως, αν ο μαθητής τον χρησιμοποιήσει, για διάφορους λόγους, οι βαθμολογητές ξέρουν τι θα πράξουν και δεν χρειάζεται να γίνουν από κανέναν(εννοώ υπηρεσιακό παράγοντα) περαιτέρω υποδείξεις.
Είναι όμως στο χέρι της επιτροπής(και αυτό θα κάνει),να επιλέξει θέματα που ο κανόνας δεν θα εφαρμόζεται (με ριζικά στο άπειρο κλπ) και το ζήτημα θα κλείσει με αυτόν τον ωραίο τρόπο.
Σε αρκετά παλιότερο μήνυμα και ανάλογη συζήτηση έχω διατυπώσει τη γενική αρχή για παρόμοιες περιπτώσεις. Η ουσία συμπυκνώνεται στο εξής :
'' Ό,τι περιέχεται σε σχολικό βιβλίο,οποιασδήποτε τάξης ως θεωρία ή σχόλιο , μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον
υποψήφιο αλλά και κάθε μαθητή για τη λύση μιας άσκησης στις εξετάσεις του, προαγωγικές, απολυτήριες, πανελλαδικές κλπ.''
Σε αυτή την άποψη καταλήγω, διότι τα σχολικά βιβλία περιέχουν την ύλη που με νόμο περιέχει το Πρόγραμμα σπουδών.
Αυτό είναι κατά κάποιο το Σύνταγμα στη διδασκαλία .
Καλή δύναμη σε όλους !
-
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 31, 2019 5:47 pm
- Τοποθεσία: Καισαριανή
- Επικοινωνία:
Re: Νεα Υλη;
Προφανώς, στην ύλη που έχει το παλιό σύστημα και όχι στη μειωμένη. Η φιλοσοφία της μείωσης της ύλης έχει να κάνει με το ότι τα παιδιά που φοιτούν τώρα στη Γ' λυκείου χάνουν παραδόσεις από το σχολείο τους - ανεξαρτήτως φροντιστηρίου κ.λπ. - οπότε και το κράτος πρέπει κάπως να μεριμνήσει γι' αυτό. Όσα παιδιά δίνουν με το παλαιό σύστημα έχουν, εξ ορισμού, αποφοιτήσει, άρα έχουν διδαχθεί την ύλη (τουλάχιστον) μία φορά, οπότε και δεν τίθεται ζήτημα μείωσης της ύλης.Χάρης Γ.Λ. έγραψε: ↑Πέμ Απρ 09, 2020 6:17 pmΟι περσινοί μαθητές σε ποια ύλη θα εξετασθούν ; Το υπουργείο δεν αναφέρει τίποτα συγκεκριμένο ...
-
- Δημοσιεύσεις: 2776
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 11, 2013 4:17 am
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Νεα Υλη;
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αναστάτωση!
Γιατί σώνει και καλά πρέπει να χρησιμοποιεί κάποιος τον τυφλοσούρτη DLH για την εύρεση ενός ορίου?
Τόσες ωραίες ασκήσεις διδάξαμε στο κεφάλαιο των ορίων ,τόσο από το σχολικό όσο κι από άλλες πηγές .
Υπάρχουν ωραιότατα θέματα στα όρια όπου ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει π.χ το κριτήριο παρεμβολής κλπ
Όλοι νομίζω επιθυμούσαμε την ολοκλήρωση της ύλης, κυρίως για το λόγο, ότι οι μαθητές που θα εισαχθούν στα πανεπιστήμιανα, να μην είναι "τυφλοί" σε κάποια σημαντικά κομμάτια Μαθηματικών .Οι συνθήκες όμως(νομίζω συμφωνούμε όλοι) είναι τέτοιες που δεν το επιτρέπουν.
Καλή δύναμη σε όλους
Γιατί σώνει και καλά πρέπει να χρησιμοποιεί κάποιος τον τυφλοσούρτη DLH για την εύρεση ενός ορίου?
Τόσες ωραίες ασκήσεις διδάξαμε στο κεφάλαιο των ορίων ,τόσο από το σχολικό όσο κι από άλλες πηγές .
Υπάρχουν ωραιότατα θέματα στα όρια όπου ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει π.χ το κριτήριο παρεμβολής κλπ
Όλοι νομίζω επιθυμούσαμε την ολοκλήρωση της ύλης, κυρίως για το λόγο, ότι οι μαθητές που θα εισαχθούν στα πανεπιστήμιανα, να μην είναι "τυφλοί" σε κάποια σημαντικά κομμάτια Μαθηματικών .Οι συνθήκες όμως(νομίζω συμφωνούμε όλοι) είναι τέτοιες που δεν το επιτρέπουν.
Καλή δύναμη σε όλους
-
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm
Re: Νεα Υλη;
Θα σας απαντήσω για ποιο λόγο γίνεται τόσος ντόρος!! Πολύ απλά γιατί έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις "έξυπνων" που διδάσκουν πρώτα τον τρόπο παραγώγισης και μετά διδάσκουν όλα τα όρια με DLH. Οπότε με αυτή την "αλλαγή" θα υπάρξουν προβλήματαΜιχάλης Τσουρακάκης έγραψε: ↑Πέμ Απρ 09, 2020 11:35 pmΔεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αναστάτωση!
Γιατί σώνει και καλά πρέπει να χρησιμοποιεί κάποιος τον τυφλοσούρτη DLH για την εύρεση ενός ορίου?
Τόσες ωραίες ασκήσεις διδάξαμε στο κεφάλαιο των ορίων ,τόσο από το σχολικό όσο κι από άλλες πηγές .
Υπάρχουν ωραιότατα θέματα στα όρια όπου ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει π.χ το κριτήριο παρεμβολής κλπ
Όλοι νομίζω επιθυμούσαμε την ολοκλήρωση της ύλης, κυρίως για το λόγο, ότι οι μαθητές που θα εισαχθούν στα πανεπιστήμιανα, να μην είναι "τυφλοί" σε κάποια σημαντικά κομμάτια Μαθηματικών .Οι συνθήκες όμως(νομίζω συμφωνούμε όλοι) είναι τέτοιες που δεν το επιτρέπουν.
Καλή δύναμη σε όλους
Φέτος μάλιστα μου "έτυχε" μια τέτοια περίπτωση. Καθηγητής σε σχολείο έβαλε διαγώνισμα στην αρχή της χρονιάς πάνω στα όρια. Επίτηδες λοιπόν επέλεξε όριο το οποίο δεν λυνόταν με DLH. Αποτέλεσμα; Μια μόνο μαθήτρια το έλυσε σωστά...
-
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 31, 2019 5:47 pm
- Τοποθεσία: Καισαριανή
- Επικοινωνία:
Re: Νεα Υλη;
Ναι, αλλά δεν μπορούμε να κατηγορούμε την μείωση της ύλης γιατί κάποια μέλη του διδακτικού προσωπικού είτε σχολείων είτε φροντιστηρίων ακολουθούν πρωθύστερη πορεία στη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών. Τα ίδια τα άτομα πρέπει να εγκαλέσουμε και όχι την, λόγω καταστάσεων, αναγκαία μείωση της ύλης.Τσιαλας Νικολαος έγραψε: ↑Παρ Απρ 10, 2020 12:18 amΘα σας απαντήσω για ποιο λόγο γίνεται τόσος ντόρος!! Πολύ απλά γιατί έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις "έξυπνων" που διδάσκουν πρώτα τον τρόπο παραγώγισης και μετά διδάσκουν όλα τα όρια με DLH. Οπότε με αυτή την "αλλαγή" θα υπάρξουν προβλήματα
Φέτος μάλιστα μου "έτυχε" μια τέτοια περίπτωση. Καθηγητής σε σχολείο έβαλε διαγώνισμα στην αρχή της χρονιάς πάνω στα όρια. Επίτηδες λοιπόν επέλεξε όριο το οποίο δεν λυνόταν με DLH. Αποτέλεσμα; Μια μόνο μαθήτρια το έλυσε σωστά...
Αφορμή αυτό στο να μας βάλει να σκεφτούμε την ευθύνη που έχουμε και απέναντι στους μαθητές και απέναντι στην επιστήμη.
-
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm
Re: Νεα Υλη;
Συμφωνώ απόλυτα!! Απλά εμένα προσωπικά δεν μου "αρέσει" η μείωση αλλά όπως είπατε δεν βλέπω και άλλο τρόπο!Μάρκος Βασίλης έγραψε: ↑Παρ Απρ 10, 2020 2:22 pmΝαι, αλλά δεν μπορούμε να κατηγορούμε την μείωση της ύλης γιατί κάποια μέλη του διδακτικού προσωπικού είτε σχολείων είτε φροντιστηρίων ακολουθούν πρωθύστερη πορεία στη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών. Τα ίδια τα άτομα πρέπει να εγκαλέσουμε και όχι την, λόγω καταστάσεων, αναγκαία μείωση της ύλης.Τσιαλας Νικολαος έγραψε: ↑Παρ Απρ 10, 2020 12:18 amΘα σας απαντήσω για ποιο λόγο γίνεται τόσος ντόρος!! Πολύ απλά γιατί έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις "έξυπνων" που διδάσκουν πρώτα τον τρόπο παραγώγισης και μετά διδάσκουν όλα τα όρια με DLH. Οπότε με αυτή την "αλλαγή" θα υπάρξουν προβλήματα
Φέτος μάλιστα μου "έτυχε" μια τέτοια περίπτωση. Καθηγητής σε σχολείο έβαλε διαγώνισμα στην αρχή της χρονιάς πάνω στα όρια. Επίτηδες λοιπόν επέλεξε όριο το οποίο δεν λυνόταν με DLH. Αποτέλεσμα; Μια μόνο μαθήτρια το έλυσε σωστά...
Αφορμή αυτό στο να μας βάλει να σκεφτούμε την ευθύνη που έχουμε και απέναντι στους μαθητές και απέναντι στην επιστήμη.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες