Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

Συντονιστής: spyros

mick7
Δημοσιεύσεις: 1126
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#41

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Σάβ Αύγ 31, 2019 7:23 pm

Γιατι να υπαρχει ενα ποσοστό μεγαλο απο οτι φαίνεται που δεν τελειώνουν τις σπουδές τους ? Θα σας πω εγώ γιατί ειναι τζάμπα...Εαν υπήρχε δίδακτρα της ταξης 10.000 ευρω οπως υπάρχουν στην Αγγλία αυτή την στιγμή και κινδύνευες να βρεθείς με ένα χρέος απο 20.000-40.000 ευρώ εαν εγκατέλειπες στην μέση των σπουδών σου θα το τολμούσες ?
Αλλα και στην Ελλάδα για να μπεις στο πανεπιστήμιο και να περάσεις δυο έτη σε άλλη πόλη στοιχίζει ενα 15.000 ευρω (συντηρητικά)... Εαν τα έπαιρνες δάνειο απο την τράπεζα θα μπορούσες να τους πεις συγνώμη το μετάνιωσα και δεν σας τα επιστρέφω...Εδω βεβαία ειναι η τράπεζα του μπαμπά και της μαμάς..
Ξέρετε επειδή ακούω πολλούς να λένε ότι ειναι ασύνδετη η αγορά εργασίας (εν ολίγοις άλλο σπουδάζει άλλο επαγγέλλεσαι ) με τις σπουδές και τους ρωτάω το απλό ένας που σπούδασε γιατρός τι μπορεί να κάνει τον... ψαρά ας πούμε η τον χτίστη ?

Όταν ένας πληθυσμός (πτυχιούχων) αδυνατεί να τραφεί καταφεύγει στον "κανιβαλισμό " ...Δείτε την αγγελία παρακάτω ενός ηλεκτρολόγου μηχανικού που κάνει και τον μαθηματικό άλλα και τον δάσκαλο... :roll:

Εικόνα

Ratio έγραψε:
Παρ Αύγ 30, 2019 8:18 am
Δεν βρίσκω κανένα λόγο το πανεπιστήμιο να ρίξει το επίπεδό του στα τάρταρα επειδή οι εισακτέοι αδυνατούν να παρακολουθήσουν ή να κατανοήσουν. Πάντα θα υπάρχει ένα ποσοστό που δεν θα ολοκληρώσει τις σπουδές του για διάφορους λόγους που ένας από αυτούς είναι και η αδυναμία κατανόησης. Το αν αυτό το ποσοστό μεγαλώνει είναι ευθύνη της προηγούμενης εκπαίδευσής τους αλλά και δική τους. Από τη στιγμή που εισάγονται στην Ανώτατη Εκπαίδευση ας καταλάβουν ότι τα πράγματα αλλάζουν. Αυτή η αλλαγή σημαίνει δύο πράγματα: όσοι μπήκαν τυχαία στη σχολή να συνειδητοποιήσουν ότι θέλει διάβασμα και όσοι δεν μπήκαν τυχαία να μάθουν ότι το διάβσμά τους αλλάζει και γίνεται στοχευμένο
Επειδή μάλιστα ζούμε σε μια χώρα όπου η λέξη "επένδυση" ακούγεται συνέχεια, ας μάθουν ότι στα πλαίσια της υγιούς επένδυσης, δεν περιμένει ο επενδυτής μόνο το ευνοϊκό περιβάλλον αλλά προσπαθεί κι αυτός να επιβιώσει η επένδυσή του.
Η προσωπική μου άποψη είναι ή ότι πρέπει να γίνει πιο αυστηρή η Β' θμια Εκπαίδευση ή τα πανεπιστήμια στο 1ο έτος να έχουν ένα καθεστώς προσαρμογής/αποδοχής μέσω εξετάσεων 3 φορές το χρόνο όπως κάνουν στη Γαλλία τα Ecoles Polytechniques & Ecoles Normales όπου εξετάζεται η προσαρμογή του σε αυτά που διδάσκεται και κρίνεται τον Ιούνιο αν μπορεί να παραμείνει στο Ίδρυμα ως φοιτητής.
Σε αυτό το σημείο κακώς αναβαθμίστηκαν τα ΤΕΙ σε Α/ΤΕΙ . Θα ήταν η εναλλακτική γι αυτούς που θέλουν πάνω από 3 χρόνια να φτάσουν σε ένα επίπεδο παρακολούθησης μαθημάτων σε ΑΕΙ ή Πολυτεχνεία.
Μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά πείτε μου τί μπορεί να πάρει από την Ανώτατη Εκπαίδευση ένας άνθρωπος που εισάγεται σε ένα μαθηματικό τμήμα και δεν έχει φιλοτιμηθεί να μάθει στοιχειώδη Άλγεβρα Γυμνασίου ή ένας Μηχανολόγος που έχει γράψει μεν στις εισαγωγικές 18 Φυσική αλλά αδυνατεί να κατανοήσει πώς δουλεύουν σε ένα σύστημα 4 μικροί περιστροφικοί μηχανισμοί για να δώσουν κίνηση σε μια μηχανή . Πού είναι αυτό το άριστα 18 μετά από 1 χρόνο και κάτι μήνες;



Λέξεις Κλειδιά:
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#42

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Κυρ Σεπ 01, 2019 12:15 am

mick7 έγραψε:
Παρ Αύγ 30, 2019 6:57 pm
Έμενα αυτή η δήλωση πανεπιστημιακου παρακάτω με προβλημάτισε...Ισως θα έπρεπε και η πανεπιστημιακη κοινότητα να κάνει κάτι...για το γεγονός οτι αποφοιτά το 1/3 των υποψηφίων σπουδαστών...βεβαίως και το Υπουργείο αλλα και οι γονείς πρέπει να προβληματιστουν...
Στο δικό μας ****** Τμήμα του Πανεπ. Κρήτης εισάγονται κάθε χρόνο 320-350 άτομα (έχουμε δύο εισαγωγικές κατευθύνσεις καλέ). Δίνουμε 100-120 πτυχία. Η μεγάλη πλειονότητα των υπολοίπων απλά δεν τα καταφέρνει, φεύγει, αλλάζει αντικείμενο ή κάνει κάτι καλύτερο στη ζωή του. Και 1000 άτομα να μας έστελνε το παντοδύναμο-ηλίθιο κράτος πάλι 100-120 πτυχία θα δίναμε. Θα έκανε απλώς τη ζωή μας αρκετά πιο δύσκολη (εκτός αν μας έδινε το Παγκρήτιο Στάδιο για τα διαγωνίσματά μας) και πολύ περισσότερα παιδιά δυστυχισμένα γιατί θα τα έστελνε να σπουδάσουν κάτι που και δεν τα ενδιαφέρει και δε μπορούν να το μάθουν.
Ολο το κείμενο το οποίο δημοσιευμένο στο facebook είναι

Άντε πάλι και φέτος, τα ίδια και τα ίδια, πώς μπορεί να μπαίνει κανείς στο πανεπιστήμιο με βαθμούς κάτω από τη βάση, πως είναι δυνατό να γίνεται κάποιος καθηγητής με 9280 (τόσο είναι η βάση του Μαθηματικού Κρήτης φέτος) και αστυνομικός με 18000, κλπ.

Όλες αυτές οι συζητήσεις δείχνουν ένα πράγμα πάνω απ' όλα: μια κοινωνία που βαριέται να σκεφτεί και που προτιμάει να προβάλλει περίπλοκες καταστάσεις σε ένα αριθμό και μόνο, και μετά να συγκρίνει αριθμούς.

Το τι πορεία θα ακολουθήσει κάποιος μόνο σε ένα μικρό βαθμό καθορίζεται από το πού πέτυχε στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Το σημαντικό είναι το τι θα κάνει από κει και πέρα.

Θα καταφέρει για παράδειγμα να τελειώσει τη σχολή στην οποία πέρασε; Κι αν το καταφέρει θα καταφέρει να τελειώσει ξέροντας αρκετά πράγματα ώστε να βρει δουλειά μετά; (Από αυτό το τελευταίο εξαιρούνται φυσικά όσοι θα σπουδάσουν σε σχολές εγγυημένης κρατικής απασχόλησης όπως οι στρατιωτικές.)

Στο δικό μας Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπ. Κρήτης εισάγονται κάθε χρόνο 320-350 άτομα (έχουμε δύο εισαγωγικές κατευθύνσεις καλέ). Δίνουμε 100-120 πτυχία. Η μεγάλη πλειονότητα των υπολοίπων απλά δεν τα καταφέρνει, φεύγει, αλλάζει αντικείμενο ή κάνει κάτι καλύτερο στη ζωή του. Και 1000 άτομα να μας έστελνε το παντοδύναμο-ηλίθιο κράτος πάλι 100-120 πτυχία θα δίναμε. Θα έκανε απλώς τη ζωή μας αρκετά πιο δύσκολη (εκτός αν μας έδινε το Παγκρήτιο Στάδιο για τα διαγωνίσματά μας) και πολύ περισσότερα παιδιά δυστυχισμένα γιατί θα τα έστελνε να σπουδάσουν κάτι που και δεν τα ενδιαφέρει και δε μπορούν να το μάθουν.
Μια λύση είναι φυσικά να ελλατωθούν οι εισαχθέντες. Υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι να ρυθμιστούν τέτοια θέματα. Αλλά φοβάμαι ότι αυτό θέλει σκέψη.

σχολιασμοί και άλλα αύριο. Τωρα

προτεραιότητα εχουν τα Μαθηματικά.


Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#43

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Κυρ Σεπ 01, 2019 9:42 am

mick7 έγραψε:
Σάβ Αύγ 31, 2019 7:23 pm
Γιατι να υπαρχει ενα ποσοστό μεγαλο απο οτι φαίνεται που δεν τελειώνουν τις σπουδές τους ? Θα σας πω εγώ γιατί ειναι τζάμπα...Εαν υπήρχε δίδακτρα της ταξης 10.000 ευρω οπως υπάρχουν στην Αγγλία αυτή την στιγμή και κινδύνευες να βρεθείς με ένα χρέος απο 20.000-40.000 ευρώ εαν εγκατέλειπες στην μέση των σπουδών σου θα το τολμούσες ?
Αλλα και στην Ελλάδα για να μπεις στο πανεπιστήμιο και να περάσεις δυο έτη σε άλλη πόλη στοιχίζει ενα 15.000 ευρω (συντηρητικά)... Εαν τα έπαιρνες δάνειο απο την τράπεζα θα μπορούσες να τους πεις συγνώμη το μετάνιωσα και δεν σας τα επιστρέφω...Εδω βεβαία ειναι η τράπεζα του μπαμπά και της μαμάς..
Ξέρετε επειδή ακούω πολλούς να λένε ότι ειναι ασύνδετη η αγορά εργασίας (εν ολίγοις άλλο σπουδάζει άλλο επαγγέλλεσαι ) με τις σπουδές και τους ρωτάω το απλό ένας που σπούδασε γιατρός τι μπορεί να κάνει τον... ψαρά ας πούμε η τον χτίστη ?


Και σε άλλες χώρες είναι δωρεάν οι σπουδές και δεν ολοκληρώνει μεγάλο ποσοστό. Όσο για το ΗΒ αντιμετωπίζει τη φούσκα των ανεξόφλητων φοιτητικών δανείων και πριν από 1-2 χρόνια υπήρχαν πολλά δημοσιεύματα σχετικά με το πόσο επικίνδυνα είχε μεγαλώσει αυτή η φούσκα τόσο για τα ιδρύματα όσο και για τις τράπεζές τους.
Νομίζω ότι όλα ξεκινούν από την οικογένεια και το σχολείο. Πρέπει αυτοί οι δύο πυλώνες να είναι ειλικρινείς σε σχέση με το αν ένα παιδί μπορεί και θέλει να συνεχίσει σε ανώτατες σπουδές ή όχι. Και να βρεθούν εναλλακτικές γι αυτά τα παιδιά που πάντα ήταν περισσότερα.
Δεν θέλω να μπω στη συζήτηση που ξεκινά με την ερώτηση : γιατί μια χώρα 10,000,000 έχει δημιουργήσει τόσα πολλά πανεπιστημιακά ιδρύματα, επειδή νομίζω ότι εκεί θα συζητάμε για τα επόμενα πέντε χρόνια και δεν θα καταλήξουμε πουθενά
Τώρα, σχετικά με τη συζήτηση της επαγγελματικής σταδιοδρομίας μετά το πανεπιστήμιο έχουμε μια ακόμα χαώδη συζήτηση καθώς οποιοσδήποτε στη διάρκεια των σπουδών του μπορεί να χρησιμοποιήσει το πτυχίο του όπως θέλει. Ναι , μπορεί ένας γιατρός να κάνει τον χτίστη ή τον ψαρά αν δεν θέλει να συνεχίσει, αν κουράστηκε να διαβάζει. Επειδή αναφέρατε τις ιατρικές, είναι πολλοί που εισάγονται επειδή έχουν γονείς γιατρούς υποκύπτοντας στην οικογενειακή "επιχείρηση" αλλά δεν τους αρέσει η ιατρική. Όπως και στη Νομική σχολή.
Αλλά πέρα από ακραίες περιπτώσεις, ζούμε σε εποχές όπου το επάγγελμα δεν είναι άμεσα συναρτόμενο με το πανεπιστημικαό πτυχίο. Στις ΗΠΑ στους γνωστούς οίκους αξιολόγησης κορυφαίοι αναλυτές έχουν διδακτορικά στη Φυσική, στα Μαθηματικά, ή στη Μηχανολογία ακόμα και στην Κοινωνιολογία ή τις Πολιτικές Επιστήμες.
Γι αυτό και υπερασπίζομαι την άποψη, της ακαδημαϊκης ωρίμανσης και του ρόλου του πανεπιστημίου σε αυτό με ασυτηρότερους όρους.

ΥΓ Η αγγελία που παραθέσατε μπορεί να προέρχεται από απόφοιτο ΗΜΜΥ ή Μηχανολόγο ο οποίος ίσως διδάσκει και σε κάποιο σχολείο γιατί είδα απογευματινές ώρες. Δεν μπορούμε να κρίνουμε από μία αγγελία το σύνολο. Αν έλεγε όμως ότι διδάσκει και Βιολογία , ε τότε θα είχαμε πλήρη απόδειξη μιας πολύ μεγάλης στρέβλωσης του όποιου μοντέλου υφίσταται στην ελληνική πραγματικότητα


ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#44

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Κυρ Σεπ 01, 2019 1:42 pm

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε:
Κυρ Σεπ 01, 2019 12:15 am
mick7 έγραψε:
Παρ Αύγ 30, 2019 6:57 pm
Έμενα αυτή η δήλωση πανεπιστημιακου παρακάτω με προβλημάτισε...Ισως θα έπρεπε και η πανεπιστημιακη κοινότητα να κάνει κάτι...για το γεγονός οτι αποφοιτά το 1/3 των υποψηφίων σπουδαστών...βεβαίως και το Υπουργείο αλλα και οι γονείς πρέπει να προβληματιστουν...
Στο δικό μας ****** Τμήμα του Πανεπ. Κρήτης εισάγονται κάθε χρόνο 320-350 άτομα (έχουμε δύο εισαγωγικές κατευθύνσεις καλέ). Δίνουμε 100-120 πτυχία. Η μεγάλη πλειονότητα των υπολοίπων απλά δεν τα καταφέρνει, φεύγει, αλλάζει αντικείμενο ή κάνει κάτι καλύτερο στη ζωή του. Και 1000 άτομα να μας έστελνε το παντοδύναμο-ηλίθιο κράτος πάλι 100-120 πτυχία θα δίναμε. Θα έκανε απλώς τη ζωή μας αρκετά πιο δύσκολη (εκτός αν μας έδινε το Παγκρήτιο Στάδιο για τα διαγωνίσματά μας) και πολύ περισσότερα παιδιά δυστυχισμένα γιατί θα τα έστελνε να σπουδάσουν κάτι που και δεν τα ενδιαφέρει και δε μπορούν να το μάθουν.
Ολο το κείμενο το οποίο δημοσιευμένο στο facebook είναι

Άντε πάλι και φέτος, τα ίδια και τα ίδια, πώς μπορεί να μπαίνει κανείς στο πανεπιστήμιο με βαθμούς κάτω από τη βάση, πως είναι δυνατό να γίνεται κάποιος καθηγητής με 9280 (τόσο είναι η βάση του Μαθηματικού Κρήτης φέτος) και αστυνομικός με 18000, κλπ.

Όλες αυτές οι συζητήσεις δείχνουν ένα πράγμα πάνω απ' όλα: μια κοινωνία που βαριέται να σκεφτεί και που προτιμάει να προβάλλει περίπλοκες καταστάσεις σε ένα αριθμό και μόνο, και μετά να συγκρίνει αριθμούς.

Το τι πορεία θα ακολουθήσει κάποιος μόνο σε ένα μικρό βαθμό καθορίζεται από το πού πέτυχε στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Το σημαντικό είναι το τι θα κάνει από κει και πέρα.

Θα καταφέρει για παράδειγμα να τελειώσει τη σχολή στην οποία πέρασε; Κι αν το καταφέρει θα καταφέρει να τελειώσει ξέροντας αρκετά πράγματα ώστε να βρει δουλειά μετά; (Από αυτό το τελευταίο εξαιρούνται φυσικά όσοι θα σπουδάσουν σε σχολές εγγυημένης κρατικής απασχόλησης όπως οι στρατιωτικές.)

Στο δικό μας Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπ. Κρήτης εισάγονται κάθε χρόνο 320-350 άτομα (έχουμε δύο εισαγωγικές κατευθύνσεις καλέ). Δίνουμε 100-120 πτυχία. Η μεγάλη πλειονότητα των υπολοίπων απλά δεν τα καταφέρνει, φεύγει, αλλάζει αντικείμενο ή κάνει κάτι καλύτερο στη ζωή του. Και 1000 άτομα να μας έστελνε το παντοδύναμο-ηλίθιο κράτος πάλι 100-120 πτυχία θα δίναμε. Θα έκανε απλώς τη ζωή μας αρκετά πιο δύσκολη (εκτός αν μας έδινε το Παγκρήτιο Στάδιο για τα διαγωνίσματά μας) και πολύ περισσότερα παιδιά δυστυχισμένα γιατί θα τα έστελνε να σπουδάσουν κάτι που και δεν τα ενδιαφέρει και δε μπορούν να το μάθουν.
Μια λύση είναι φυσικά να ελλατωθούν οι εισαχθέντες. Υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι να ρυθμιστούν τέτοια θέματα. Αλλά φοβάμαι ότι αυτό θέλει σκέψη.

σχολιασμοί και άλλα αύριο. Τωρα

προτεραιότητα εχουν τα Μαθηματικά.
Το κείμενο το έχει γράψει ο Μιχάλης Κολουντζάκης.

Εγώ πιστεύω ότι τα σημαντικά σε αυτό είναι

Όλες αυτές οι συζητήσεις δείχνουν ένα πράγμα πάνω απ' όλα: μια κοινωνία που βαριέται να σκεφτεί και που προτιμάει να προβάλλει περίπλοκες καταστάσεις σε ένα αριθμό και μόνο, και μετά να συγκρίνει αριθμούς.

και

Υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι να ρυθμιστούν τέτοια θέματα. Αλλά φοβάμαι ότι αυτό θέλει σκέψη.


mick7
Δημοσιεύσεις: 1126
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#45

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Κυρ Σεπ 01, 2019 6:28 pm

Μια χαρά μπορούμε να την κρίνουμε εκτός αν είμαστε και εμείς μέρος του προβλήματος .... Εγώ σαν μαθηματικός θα μου εμπιστευτεί μια εταιρεία τον ηλεκτρολογικο σχεδιασμό ενός κτιρίου εεε ? Θα ήθελα μια απάντηση...
Ratio έγραψε:
Κυρ Σεπ 01, 2019 9:42 am


ΥΓ Η αγγελία που παραθέσατε μπορεί να προέρχεται από απόφοιτο ΗΜΜΥ ή Μηχανολόγο ο οποίος ίσως διδάσκει και σε κάποιο σχολείο γιατί είδα απογευματινές ώρες. Δεν μπορούμε να κρίνουμε από μία αγγελία το σύνολο.


mick7
Δημοσιεύσεις: 1126
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#46

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Κυρ Σεπ 01, 2019 6:48 pm

Μιλώντας για αριθμούς ...ο πινάκας παρακάτω δείχνει τους φετινούς εισαχθέντες σε σχόλες πληροφορικής...Μπορεί να απορροφηθούν όλοι αυτοί στην Ελλάδα ? Προφανώς ΟΧΙ...Η λύση που ακούγεται ειναι να πάνε στο εξωτερικό...μα καλα θα πληρώνει ο ελληνας φορολογουμενος την Ανάπτυξη άλλων χωρών και μάλιστα μια χώρα με οξύ δημογραφικό πρόβλημα ? Η απάντηση ειναι σωστός επαγγελματικος προσανατολισμος...δεν μπορούμε να έχουμε τμήμα αεροδιαστημικης επιστήμης χωρίς να η χώρα να έχει (σοβαρό) διαστημικό πρόγραμμα...

Εικόνα



ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε:
Κυρ Σεπ 01, 2019 1:42 pm
Όλες αυτές οι συζητήσεις δείχνουν ένα πράγμα πάνω απ' όλα: μια κοινωνία που βαριέται να σκεφτεί και που προτιμάει να προβάλλει περίπλοκες καταστάσεις σε ένα αριθμό και μόνο, και μετά να συγκρίνει αριθμούς


Άβαταρ μέλους
isidoros
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 05, 2010 1:44 pm
Επικοινωνία:

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#47

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από isidoros » Κυρ Σεπ 01, 2019 6:59 pm

Διάβασα με προσοχή και ενδιαφέρον το διάλογο που έχει προηγηθεί και ομολογώ πως ο προβληματισμός μου για την κατάσταση στη Μαθηματική παιδεία στη χώρα μας αλλά και το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έγινε πιο έντονος.

Το Νοέμβρη του 2018 διεξήχθη η 1η Σύνοδος των Προέδρων των Τμημάτων Μαθηματικών των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Ένα από τα θέματα που απασχόλησαν τις εργασίες της Συνόδου ήταν η κατάσταση της μαθηματικής παιδείας στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το πόρισμα της συνόδου αναφέρει εκτός των άλλων ότι «Η διδασκαλία των Μαθηματικών στη μέση εκπαίδευση χρειάζεται επανεξέταση». Περισσότερα https://isiglavas.blogspot.com/2019/06/ ... st_22.html: https://isiglavas.blogspot.com/2019/06/ ... .html#more

Επίσης, τον Ιούνιο του 2019 σε δελτίο τύπου της ΕΜΕ με αφορμή τις επιδόσεις των υποψηφίων στα Μαθηματικά των Πανελλαδικών εξετάσεων 2019 αναφέρεται: «Η μαζική αποτυχία στα Μαθηματικά δεν αφορά στις ικανότητες των υποψηφίων. Αντανακλά την παρατεταμένη σχολική αποτυχία στην Μαθηματική Εκπαίδευση. Απαραίτητος ο επανασχεδιασμός της Μαθηματικής Εκπαίδευσης». Περισσότερα https://isiglavas.blogspot.com/2019/06/ ... st_30.html: https://isiglavas.blogspot.com/2019/06/ ... st_30.html

Πολλοί ακόμα επιστημονικοί φορείς αλλά και μεμονωμένοι εκπαιδευτικοί αναφέρονται στο ίδιο θέμα κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου ! Πιστεύω πως αυτό που απομένει είναι να αναλάβουν τις απαιτούμενες πρωτοβουλίες τόσο το ΥΠΑΙΘ όσο και το ΙΕΠ για τη διερεύνηση και τη λύση του προβλήματος στο πλαίσιο ενός ειλικρινούς και ουσιαστικού διαλόγου με τους αρμόδιους φορείς !
Ισίδωρος Γλαβάς, Μαθηματικός


Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#48

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Κυρ Σεπ 01, 2019 11:32 pm

mick7 έγραψε:
Κυρ Σεπ 01, 2019 6:28 pm
Μια χαρά μπορούμε να την κρίνουμε εκτός αν είμαστε και εμείς μέρος του προβλήματος .... Εγώ σαν μαθηματικός θα μου εμπιστευτεί μια εταιρεία τον ηλεκτρολογικο σχεδιασμό ενός κτιρίου εεε ? Θα ήθελα μια απάντηση...
Ratio έγραψε:
Κυρ Σεπ 01, 2019 9:42 am


ΥΓ Η αγγελία που παραθέσατε μπορεί να προέρχεται από απόφοιτο ΗΜΜΥ ή Μηχανολόγο ο οποίος ίσως διδάσκει και σε κάποιο σχολείο γιατί είδα απογευματινές ώρες. Δεν μπορούμε να κρίνουμε από μία αγγελία το σύνολο.
Η εταιρεία όχι δεν θα σας προσλάβει γιατί είναι σοβαρή. Στα Δημόσια Σχολεία όμως οι Γεωπόνοι διδάσκουν Βιολογία, οι καθηγητές ξένων γλωσσών Ιστορία και αν δεν κάνω λάθος και κάποιες συναφείς με τα μαθηματικά ειδικότητες μαθηματικά.. Τί να κάνουμε τώρα; αυτό συμβαίνει. Τα παράπονα στο υπουργείο


Άβαταρ μέλους
KARKAR
Δημοσιεύσεις: 15034
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 6:18 pm

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#49

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KARKAR » Δευ Σεπ 02, 2019 7:45 am

Μαθητής , καλός στα μαθηματικά , πιάνει στις εξετάσεις 18.000 μόρια και πετυχαίνει στο Μαθηματικό Αθήνας .

Άλλος μαθητής , πιάνει 9.000 μόρια και πετυχαίνει στο Μαθηματικό Σάμου , απ' όπου λόγω και της

επιείκειας των εξετάσεων παίρνει , στα 4 χρόνια σπουδών , το πτυχίο του .

Αντίθετα ο Αθηναίος , λόγω και της δυσκολίας των εξετάσεων , παίρνει το πτυχίο του στα 5 χρόνια σπουδών .

Αποτέλεσμα : Το σύστημα πριμοδοτεί "σκανδαλωδώς" τον ηρωικό Σάμιο ....


Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 15767
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#50

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Τρί Σεπ 03, 2019 12:37 am

Και για να θυμηθούμε τα παλιά, ιδού οι βάσεις του 2004.

ΣΕΜΦΕ 16654
ΕΚΠΑ 15521
ΜΑΘ. ΚΡΗΤΗΣ 14453
ΕΦ. ΜΑΘ. ΚΡΗΤΗΣ 14444
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 15741
ΠΑΤΡΑ 14906
ΙΩΑΝΝΙΝΑ 14653
ΑΙΓΑΙΟ 14179

Με λίγα λόγια οι φετινές βάσεις είναι σε αρκετές περιπτώσεις στα μισά εκείνων.

Τα σχόλια περιττεύουν.


fmak65
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 6:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#51

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από fmak65 » Τρί Σεπ 03, 2019 9:02 am

Σύγκριση με 2008.
ΒΑΣΕΙΣ 2019 ΒΑΣΕΙΣ 2007 ΠΤΩΣΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 2019 14.019 16.925 17,17%
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 2019 14.617 16.578 11,83%
ΣΕΜΦΕ (ΑΘΗΝΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 2019 15.364 16.658 7,77%
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 2019 7.501 15.040 50,13%
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 2019 10.936 15.614 29,96%
ΕΦΑΡΜ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 2019 7.478 14.664 49,00%
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 2019 9.285 15.394 39,68%
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 2019 11.395 15.941 28,52%

Αν παρατηρήσουμε για φέτος θα δούμε ότι οι βάσεις είναι σχετικές με τις αποστάσεις από τον τόπο κατοικίας των φοιτητών. Είναι δυνατόν το Λαμίας (9433) που έχει μόνο διοικούσα επιτροπή και ΟΧΙ καθηγητές έχει βάση μεγαλύτερη από της Κρήτης και το Καστοριάς (9206) σχεδόν ίση με το Ιωαννίνων.


Μαραντιδης Φωτης
EmperorIoannes
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Δευ Αύγ 12, 2019 2:43 pm

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#52

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EmperorIoannes » Τρί Σεπ 03, 2019 2:19 pm

Ειλικρινά θεωρώ ότι κάθε συζήτηση περί "δικαιοσύνης" ή κρατικής αμέλειας περιττεύει διότι το ίδιο το σύστημα είναι βαθύτατα αντίθετο στην εξέταση των προσόντων των υποψήφιων φοιτητών. Είναι πιο πολύ "ελευθεραγορίτικο", τουτέστιν ότι κάθε σχόλη καθορίζει την βάση της αυστηρά και μόνο από την ζήτηση που έχει.

Ας άρχιζε πάλι το δημόσιο να προσλαμβάνει μαθηματικούς κατευθείαν μετά το πτυχίο να δείτε το Μαθηματικό Ιωαννίνων στα 17.800 μόρια.


mick7
Δημοσιεύσεις: 1126
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#53

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Τρί Σεπ 03, 2019 6:39 pm

Επειδή είμαι καπως παλιός (20 χρόνια πτυχιούχος) δεν θυμάμαι πότε το Δημόσιο να διορίζει μαθηματικούς και μάλιστα μετά το πτυχίο όπως λέτε. Εαν εννοείτε τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα σας έλεγα να κοιτάξετε την ηλικία των (τότε ) διορισμένων καθώς και τα ποσοστά επιτυχίας ...στον τελευταίο αν θυμάμαι καλά ήταν 200 θέσεις (διοριστέων ) για 5000 υποψηφίους...
Επίσης εκτός από τους Μαθηματικούς υπάρχουν δεκάδες άλλες ειδικότητες στην εκπαίδευση οι οποίοι φαντάζομαι θέλουν και αυτοί διορισμό...και επίσης πρόκειται μια χώρα χρεοκοπημένη ουσιαστικά και μάλιστα με οξύ δημογραφικό πρόβλημα...το οποίο (δημογραφικό ) ίσως σε βάθος χρόνου αποτελεί και την λύση στο πρόβλημα των διορισμών (σαρκασμός...)
EmperorIoannes έγραψε:
Τρί Σεπ 03, 2019 2:19 pm


Ας άρχιζε πάλι το δημόσιο να προσλαμβάνει μαθηματικούς κατευθείαν μετά το πτυχίο να δείτε το Μαθηματικό Ιωαννίνων στα 17.800 μόρια.


kalafatis_kon
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 8:49 pm

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#54

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kalafatis_kon » Τετ Σεπ 04, 2019 1:07 am

Mihalis_Lambrou έγραψε:
Τρί Σεπ 03, 2019 12:37 am
Και για να θυμηθούμε τα παλιά, ιδού οι βάσεις του 2004.

ΣΕΜΦΕ 16654
ΕΚΠΑ 15521
ΜΑΘ. ΚΡΗΤΗΣ 14453
ΕΦ. ΜΑΘ. ΚΡΗΤΗΣ 14444
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 15741
ΠΑΤΡΑ 14906
ΙΩΑΝΝΙΝΑ 14653
ΑΙΓΑΙΟ 14179

Με λίγα λόγια οι φετινές βάσεις είναι σε αρκετές περιπτώσεις στα μισά εκείνων.

Τα σχόλια περιττεύουν.
Μιχάλη ένα ακόμη στοιχείο που δείχνει ότι φέτος έχουμε τραγικά αποτελέσματα είναι το εύρος μέσα στο οποίο βρίσκονταν και βρίσκονται οι βάσεις στα Μαθηματικά τμήματα. Το 2004, με τα στοιχεία που δίνεις, το εύρος αυτό ήταν 2.475 μόρια (το 2008 αντίστοιχα ήταν λίγο πιο κάτω 2.361 μόρια). Δηλαδή η διαφορά στην βαθμολογία των τελευταίων εισακτέων ήταν περίπου 2 με 2,5 μονάδες. Φέτος αυτή η διαφορά εκτινάχθηκε στα 7.886 μόρια. Αυτό δεν μπορεί να δικαιολογηθεί ούτε με το ότι έγινε προτίμηση με κριτήριο την απόσταση, ούτε με την δυσκολία των θεμάτων. Αυτή η τραγική διαφορά των 8 περίπου βαθμών οφείλεται στην δημιουργία των δύο νέων τμημάτων Καστοριάς και Λαμίας. Όποια εισηγητική έκθεση και να υπάρχει, με γνώμες φορέων, τοπικών επιμελητηρίων κ.λπ. ήρθε η πραγματικότητα να την ξεμπροστιάσει. Η δική μου φαιδρή «πρόταση» για την επίλυση του προβλήματος είναι να ακολουθηθεί από μεριά του υπουργείου η λύση που δόθηκε και στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των μαθητών, δηλαδή αντί ονοματεπώνυμο μόνο ένας κωδικός. Έτσι λοιπόν οι μαθητές που δεν πήγαν και πολύ καλά είναι ευχαριστημένοι γιατί η "κοινή γνώμη" δεν μπορεί να τους ασκήσει κριτική. Με το ίδιο τρόπο μπορεί να ανακοινώνονται και οι βάσεις εισαγωγής και αντί του ονόματος της σχολής να υπάρχει ένας κωδικός δηλαδή αντί ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.285 να υπάρχει 0124568674 ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.285. Ο μόνος που θα κατέχει την αντιστοιχία των κωδικών με τα ονόματα των σχολών θα είναι το υπουργείο το οποίο θα ενημερώνει προσωπικά τους μαθητές με sms για το όνομα της σχολής. Καμία γενικότερη αναφορά δεν θα επιτρέπεται... Έτσι λοιπόν θα σταματήσει και η κριτική για τις βάσεις εισαγωγής ειδικά για τις σχολές που δεν τα πήγαν καλά. Όπως "προστατεύονται" τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών έτσι θα "προστατευθεί" και το κύρος των σχολών από τις επιλογές της υποβάθμισης δηλαδή δεν θα μαθαίνει η "κοινή γνώμη" τι γίνεται… Τι να πω το έριξα λίγο στο καλαμπούρι γιατί αλλιώς η κατάσταση είναι για κλάματα...Τέτοια "διεύρυνση" της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι κοροϊδία της κοινωνίας.


mick7
Δημοσιεύσεις: 1126
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#55

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Τετ Σεπ 04, 2019 6:48 pm

Να δεχτώ οτι πρέπει να ζήσει και η επαρχία ώστε και με δημόσιες υπηρεσίες/παροχές (*)...δεν βάζεις ένα Μαθηματικό τμήμα διπλά σε νόμο που έχει ήδη Μαθηματικό τμήμα (Αττικής) ...και δεν πιστεύω μετα το τμήμα αυτό (η κάποιο άλλο) να αδειάζει από τις μεταγραφές σε γειτονικό τμήμα... :)

(*) Δυστυχώς για κάποιες περιοχές της Ελλάδας δεν γίνεται αλλιώς... :(
fmak65 έγραψε:
Τρί Σεπ 03, 2019 9:02 am
Αν παρατηρήσουμε για φέτος θα δούμε ότι οι βάσεις είναι σχετικές με τις αποστάσεις από τον τόπο κατοικίας των φοιτητών. Είναι δυνατόν το Λαμίας (9433) που έχει μόνο διοικούσα επιτροπή και ΟΧΙ καθηγητές έχει βάση μεγαλύτερη από της Κρήτης και το Καστοριάς (9206) σχεδόν ίση με το Ιωαννίνων.


ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#56

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Τετ Σεπ 04, 2019 7:38 pm

Θα πρότεινα στους Γ.Σ να κλειδώσουν την ανάρτηση.
Γιατί εκτός από το Παγκόσμιο Ρεκόρ Μαθηματικών που ξεκίνησε
βλέπω εδώ να σπάμε και άλλα Παγκόσμια Ρεκόρ.


Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 15767
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#57

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Τετ Σεπ 04, 2019 8:42 pm

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε:
Τετ Σεπ 04, 2019 7:38 pm
Θα πρότεινα στους Γ.Σ να κλειδώσουν την ανάρτηση.
Γιατί εκτός από το Παγκόσμιο Ρεκόρ Μαθηματικών που ξεκίνησε
βλέπω εδώ να σπάμε και άλλα Παγκόσμια Ρεκόρ.
Θα συμφωνήσω με τον Σταύρο. Σε πολλά σημεία, ξεφύγαμε. Συζητάμε περί όνου σκιάς όταν η ουσία είναι αλλού.

Απλά, για να μην ξεχνιόμαστε, θα επαναλάβω μέρος του αρχικού μου μηνύματος το οποίο ήταν γραμμένο τον Μάιο, πριν βέβαια βγουν τα φετινά αποτελέσματα.
Mihalis_Lambrou έγραψε:
Τετ Μάιος 22, 2019 11:03 pm

Κοιτώντας τους ουραγούς αυτών που μπαίνουν κάθε χρόνο στα Μαθηματικά Τμήματα,
λέω ότι φτάσαμε πάτο. Και όμως διαψεύδομαι. Πάντα υπάρχει και πιο κάτω.
...
Στο Μαθηματικό Κρήτης έχουμε φοιτητή που είχε το Τμήμα μας ως εβδομηκοστή πρώτη
προτίμηση. Και έχουμε φοιτήτρια που έγραψε 3 στα Μαθηματικά στις
Πανελλήνιες. Πραγματικά θέλουμε νούμερα πιο κάτω από αυτά;
Με 2011 εισακτέους, σίγουρα θα τα πιάσουμε.
Τα σχόλια περιττεύουν.


kalafatis_kon
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 8:49 pm

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#58

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kalafatis_kon » Παρ Σεπ 06, 2019 5:54 pm

Αυτό το ρεκόρ δεν είναι Παγκόσμιο αλλά είναι Πανευρωπαϊκό και σχετίζεται με την συζήτησή μας για την ανάγκη δημιουργίας των νέων τμημάτων στα Πανεπιστήμια.
ΓΣΕΕ: Στο 20% η ανεργία των νέων πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, πρώτη η Έλλάδα στις χώρες της Ε.Ε.

http://www.palo.gr/oikonomika-nea/gsee- ... /22643401/


Απάντηση

Επιστροφή σε “Γενικά Μηνύματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες