Αλλα και στην Ελλάδα για να μπεις στο πανεπιστήμιο και να περάσεις δυο έτη σε άλλη πόλη στοιχίζει ενα 15.000 ευρω (συντηρητικά)... Εαν τα έπαιρνες δάνειο απο την τράπεζα θα μπορούσες να τους πεις συγνώμη το μετάνιωσα και δεν σας τα επιστρέφω...Εδω βεβαία ειναι η τράπεζα του μπαμπά και της μαμάς..
Ξέρετε επειδή ακούω πολλούς να λένε ότι ειναι ασύνδετη η αγορά εργασίας (εν ολίγοις άλλο σπουδάζει άλλο επαγγέλλεσαι ) με τις σπουδές και τους ρωτάω το απλό ένας που σπούδασε γιατρός τι μπορεί να κάνει τον... ψαρά ας πούμε η τον χτίστη ?
Όταν ένας πληθυσμός (πτυχιούχων) αδυνατεί να τραφεί καταφεύγει στον "κανιβαλισμό " ...Δείτε την αγγελία παρακάτω ενός ηλεκτρολόγου μηχανικού που κάνει και τον μαθηματικό άλλα και τον δάσκαλο...
Ratio έγραψε: ↑Παρ Αύγ 30, 2019 8:18 amΔεν βρίσκω κανένα λόγο το πανεπιστήμιο να ρίξει το επίπεδό του στα τάρταρα επειδή οι εισακτέοι αδυνατούν να παρακολουθήσουν ή να κατανοήσουν. Πάντα θα υπάρχει ένα ποσοστό που δεν θα ολοκληρώσει τις σπουδές του για διάφορους λόγους που ένας από αυτούς είναι και η αδυναμία κατανόησης. Το αν αυτό το ποσοστό μεγαλώνει είναι ευθύνη της προηγούμενης εκπαίδευσής τους αλλά και δική τους. Από τη στιγμή που εισάγονται στην Ανώτατη Εκπαίδευση ας καταλάβουν ότι τα πράγματα αλλάζουν. Αυτή η αλλαγή σημαίνει δύο πράγματα: όσοι μπήκαν τυχαία στη σχολή να συνειδητοποιήσουν ότι θέλει διάβασμα και όσοι δεν μπήκαν τυχαία να μάθουν ότι το διάβσμά τους αλλάζει και γίνεται στοχευμένο
Επειδή μάλιστα ζούμε σε μια χώρα όπου η λέξη "επένδυση" ακούγεται συνέχεια, ας μάθουν ότι στα πλαίσια της υγιούς επένδυσης, δεν περιμένει ο επενδυτής μόνο το ευνοϊκό περιβάλλον αλλά προσπαθεί κι αυτός να επιβιώσει η επένδυσή του.
Η προσωπική μου άποψη είναι ή ότι πρέπει να γίνει πιο αυστηρή η Β' θμια Εκπαίδευση ή τα πανεπιστήμια στο 1ο έτος να έχουν ένα καθεστώς προσαρμογής/αποδοχής μέσω εξετάσεων 3 φορές το χρόνο όπως κάνουν στη Γαλλία τα Ecoles Polytechniques & Ecoles Normales όπου εξετάζεται η προσαρμογή του σε αυτά που διδάσκεται και κρίνεται τον Ιούνιο αν μπορεί να παραμείνει στο Ίδρυμα ως φοιτητής.
Σε αυτό το σημείο κακώς αναβαθμίστηκαν τα ΤΕΙ σε Α/ΤΕΙ . Θα ήταν η εναλλακτική γι αυτούς που θέλουν πάνω από 3 χρόνια να φτάσουν σε ένα επίπεδο παρακολούθησης μαθημάτων σε ΑΕΙ ή Πολυτεχνεία.
Μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά πείτε μου τί μπορεί να πάρει από την Ανώτατη Εκπαίδευση ένας άνθρωπος που εισάγεται σε ένα μαθηματικό τμήμα και δεν έχει φιλοτιμηθεί να μάθει στοιχειώδη Άλγεβρα Γυμνασίου ή ένας Μηχανολόγος που έχει γράψει μεν στις εισαγωγικές 18 Φυσική αλλά αδυνατεί να κατανοήσει πώς δουλεύουν σε ένα σύστημα 4 μικροί περιστροφικοί μηχανισμοί για να δώσουν κίνηση σε μια μηχανή . Πού είναι αυτό το άριστα 18 μετά από 1 χρόνο και κάτι μήνες;