Κατ’αρχάς αρκεί να βρούμε την βέλτιστη επιλογή του Α (αν υπάρχει) στην περίπτωση που αυτός μπορεί να επιλέξει αριθμό
στο διάστημα
![[0,1/2]. [0,1/2].](/forum/ext/geomar/texintegr/latexrender/pictures/ef9d5103e8baddf2ed86a5b2a1b2a26f.png)
Αυτό γιατί αν

είναι μια βέλτιστη επιλογή του τότε προφανώς και η
θα είναι βέλτιστη επιλογή.
Διακρίνουμε τις εξής περιπτώσεις παιξίματος των τριών παικτών:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Θα δείξουμε ότι μόνο η περίπτωση (1) είναι συμφέρουσα και για τους τρεις.
Στην (2) ο Α εξαναγκάζει τον Β να παίξει

και ο Α και ο Β τον C να παίξει

.
Έστω

για το οποίο ισχύει η (2). Είναι

Ο C προφανώς δεν έχει βέλτιστη επιλογή.
Δεδομένου ότι ο C θα παίξει

για κάποιο

o B θα μπορούσε να
τοποθετηθεί στο

και να είχε ευνοΐκότερη θέση.
Στην (3) και στην (4) οι C και Β θα επιλέξουν αυθαίρετα κοντά στον Α και η πιθανότητα νίκης του Α μπορεί να γίνει

για κάθε

.
Στην (5) και στην (6) ο C τουλάχιστον δεν παίζει βέλτιστα αφού μπορεί να τοποθετηθεί αυθαίρετα κοντά και δεξιά του Α.
Μας μένει να εξετάσουμε την περίπτωση (1).
Έχουμε λοιπόν ότι ο C θα αναγκαστεί να επιλέξει

αν και μόνο αν

.
Το σημείο τομής των ευθειών

και

φαίνεται στο επισυναπτόμενο σχήμα και
είναι το

Επομένως αν ο Α επιλέξει αριθμό στο
![[0,1/4] [0,1/4]](/forum/ext/geomar/texintegr/latexrender/pictures/9e2a87da98da3aa31d74c1b2b1b5c4f7.png)
ο Β θα θελήσει να κινηθεί σε
κομμάτι της
κόκκινης περιοχής. Δεδομένου ότι ο C θα παίξει ενδιάμεσα στον Α και στον Β, οι δύο παίκτες Α και Β θα
θελήσουν να περιορίσουν τον χώρο του C αυξάνοντας τις πιθανότητες νίκης τους. Άρα ο Β θα κινηθεί πάνω στην
ευθεία

(κόκκινη γραμμή) και γι’αυτή την επιλογή του ο Α θα θέλει να τοποθετηθεί στο

(το μεγαλύτερο δυνατό).
Αν ο Α επιλέξει αριθμό στο
![(1/4,1/3] (1/4,1/3]](/forum/ext/geomar/texintegr/latexrender/pictures/4609a540c64966890ecb5b31c4f0085b.png)
τότε πάλι ο Β και ο Α θα θελήσουν να περιορίσουν τον χώρο του C.
Ο Β θα κινηθεί στην ευθεία

(κόκκινη γραμμή) δίνοντας πιθανότητα νίκης στον C ίση με
η οποία ελαχιστοποιείται αν ο A παίξει

.
Πάμε τώρα και στο τελευταίο διάστημα
![(1/3,1/2]. (1/3,1/2].](/forum/ext/geomar/texintegr/latexrender/pictures/e94ca71463776dac9b816258ba6d7076.png)
Αν υποθέσουμε ότι είναι καλύτερα για τον Β να παίξει πάνω
από τον Α δηλαδή

τότε αποκλείεται ο C να παίξει ανάμεσα στους Α και Β από
αφού αυτή μας εξασφαλίσει ότι ο B θα κινηθεί στην κόκκινη περιοχή. Άρα αναγόμαστε στις περιπτώσεις (2),(4) που έχουν
ήδη απορριφθεί. Αν υποθέσουμε ότι είναι καλύτερα για τον Β να παίξει κάτω από τον Α δηλαδή

τότε
αναγόμαστε στις περιπτώσεις (3),(5) που έχουν απορριφθεί.
Τελικά ο Α παίζει βέλτιστα αν επιλέξει το

ή το

. Σε αυτή τη θέση ο Β θα επιλέξει
ή

αντίστοιχα και ο C θα αναγκαστεί να παίξει ενδιάμεσα.