Δεν θα έλεγα τίποτα αλλά μας διαβάζουν μαθητές και φοβάμαι μήπως αποκομίσουν λάθος ιδέες.
Για όφελος των υπόλοιπων μαθητών ας έλθω στο τελευταίο:
Για παράδειγμα στην ελεύθερη πτώση με σταθερή επιτάχυνση και μηδενική αρχική ταχύτητα είναι (ως γνωστόν) , από όπου . Λύνοντας την δεύτερη ως προς και θέτοντας στην πρώτη θα βρούμεRatio έγραψε:Κοιτάξτε: από τη στιγμή που εισάγεται ως πρόβλημα κινητικής η αποσύνδεση από το χρόνο είναι αδύνατη.
Δηλαδή εκφράσαμε το χωρίς να φαίνεται ο χρόνος , αλλά μόνο συναρτήσει της απόστασης. Κάτι ανάλογο γίνεται στο αρχικό πρόβλημα.