Διαγώνισμα Μαθηματικών!
Συντονιστής: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
- matha
- Γενικός Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 21, 2010 7:40 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Διαγώνισμα Μαθηματικών!
Επισυνάπτω τα θέματα της σημερινής γραπτής εξέτασης στα μαθηματικά της Α' Γυμνασίου.
*Στο σχήμα του θέματος 3α) λείπει το σημείo
*Στο σχήμα του θέματος 3α) λείπει το σημείo
- Συνημμένα
-
- Γεωμετρία Α'-Μάρτιος14.pdf
- (259.21 KiB) Μεταφορτώθηκε 833 φορές
Μάγκος Θάνος
- Γιώργος Απόκης
- Διευθύνον Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 5092
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 16, 2011 7:56 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
- Επικοινωνία:
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Διαγώνισμα Μαθηματικών!
Θάνο, π0ολύ ωραία και σε ευχαριστώ !matha έγραψε:Επισυνάπτω τα θέματα της σημερινής γραπτής εξέτασης στα μαθηματικά της Α' Γυμνασίου.
*Στο σχήμα του θέματος 3α) λείπει το σημείo
Από την επόμενη χρονιά όλα σου τα διαγωνίσματα τα περνάνε και από το ...σπίτι μου !
Την άλλη φορά που θα το ξαναβάλεις(αν ο χρόνος επαρκεί) δοκίμασε και τούτο :
Στο πρώτο θέμα , μετά τους ορισμούς(Α.) , φτιάξε στο ερώτημα Β. ανακατωμένα από ένα σχήμαμε μια μεσοκάθετο, αλλού ένα ισοσκελές τρίγωνο, αλλού μια διάμεσο κλπ και ζήτα να τα αντιστοιχίσουν.
Υποψιάζομαι ότι σχεδόν όλοι θα ξέρουν να εντοπίζουν τις έννοιες, αλλά δεν μπορούν να τις εκφράσουν. Να δούμε, θα επιβεβαιωθούμε ;
Re: Διαγώνισμα Μαθηματικών!
2 β) Να αποδείξετε ότι το άθροισμα των γωνιών κάθε τριγώνου ισούται με 180 μοίρες
Γνωρίζω δύο τρόπους
1ος .Να φέρουμε μία παράλληλη από μία κορυφή προς την απέναντι πλευρά και με εντος εναλλάξ βρίσκουμε εύκολα ότι είναι 180 μοίρες
2ος. Να κάνουμε τον περιγεγραμμένο κύκλο του τριγώνου και επειδή οι κορυφές είναι στην περιφέρεια του κύκλου κάθε γωνία είναι μιση από το τόξο που βλέπει και επειδή ο κύκλος είναι 360 μοίρες το τρίγωνο θα είναι 180 μοίρες
Να πω και ένα τριτο Αν φέρουμε παράλληλες προς τις δύο πλευρές του τριγώνου σχηματίζεται ένα παραλληλόγραμο που έχει 360 μοίρες και με εντος εναλλάξ
βρίσκουμε ότι τα δύο τρίγωνα είναι ίσα άρα 180 μοίρες
Υπάρχουν άλλοι τρόποι;
Γνωρίζω δύο τρόπους
1ος .Να φέρουμε μία παράλληλη από μία κορυφή προς την απέναντι πλευρά και με εντος εναλλάξ βρίσκουμε εύκολα ότι είναι 180 μοίρες
2ος. Να κάνουμε τον περιγεγραμμένο κύκλο του τριγώνου και επειδή οι κορυφές είναι στην περιφέρεια του κύκλου κάθε γωνία είναι μιση από το τόξο που βλέπει και επειδή ο κύκλος είναι 360 μοίρες το τρίγωνο θα είναι 180 μοίρες
Να πω και ένα τριτο Αν φέρουμε παράλληλες προς τις δύο πλευρές του τριγώνου σχηματίζεται ένα παραλληλόγραμο που έχει 360 μοίρες και με εντος εναλλάξ
βρίσκουμε ότι τα δύο τρίγωνα είναι ίσα άρα 180 μοίρες
Υπάρχουν άλλοι τρόποι;
- parmenides51
- Δημοσιεύσεις: 6239
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 23, 2009 9:13 pm
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Επικοινωνία:
Re: Διαγώνισμα Μαθηματικών!
σ' ευχαριστώ
( = αφενός σε ευγνωμονώ που το μοιράστηκες μαζί μας
κι αφετέρου το καταχωρώ σαν διαγώνισμα στο αντίστοιχο Bulletin
καθώς και στην Τράπεζα Θεμάτων Γυμνασίου - Λυκείου mathematica.gr
και τα 2 παραπάνω αρχεία περιέχονται πια στον φάκελο Ευρετήρια θεμάτων mathematica.gr )
( = αφενός σε ευγνωμονώ που το μοιράστηκες μαζί μας
κι αφετέρου το καταχωρώ σαν διαγώνισμα στο αντίστοιχο Bulletin
καθώς και στην Τράπεζα Θεμάτων Γυμνασίου - Λυκείου mathematica.gr
και τα 2 παραπάνω αρχεία περιέχονται πια στον φάκελο Ευρετήρια θεμάτων mathematica.gr )
- Ανδρέας Πούλος
- Δημοσιεύσεις: 1494
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 10:47 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- Επικοινωνία:
Re: Διαγώνισμα Μαθηματικών!
Πριν λίγο φύγαμε από την ταβέρνα με τον Θάνο και άλλους συναδέλφους.
Στην κουβέντα πάνω άκουσα για το διαγώνισμα αυτό για μαθητές Α Γυμνασίου., επειδή τον τελευταίο καιρό λόγω υποχρεώσεων δεν παρακολουθώ συστηματικά το Φόρουμ.
Από πρώτη ματιά, η πρώτη γραμμή του διαγωνίσματος μοιάζει να έχει τυπογραφικό λάθος, Α Γυμνασίου ή Α Λυκείου;
Πράγματι, σε πολλά σχολεία τέτοια θέματα τα βάζουμε στην Α Λυκείου. Ακόμα και για την τάξη αυτή παρουσιάζουν αρκετή δυσκολία.
Και όμως ο Θάνος μας είπε ότι οι μαθητές του έγραψαν πολύ ικανοποιητικά, παρά το εμφανές υψηλό επίπεδο των θεμάτων.
Αυτό μπορεί να αποδοθεί, (είναι προσωπική εκτίμηση), σε δύο παράγοντες:
α) στο επίπεδο εκπαίδευσης και στην προετοιμασία που παρέχει ο Θάνος ως δάσκαλος στους μαθητές του.
β) στο επίπεδο των μαθητών των Προτύπων-Πειραματικών Γυμνασίων στην Α Γυμνασίου, οι οποίοι έχουν εισαχθεί μέσω εξετάσεων και στα Μαθηματικά στα σχολεία αυτά.
Ίσως, αυτό το διαγώνισμα, είναι ένα καλό παράδειγμα για να πεισθούν ακόμα περισσότεροι συνάδελφοι,
ότι οι εξετάσεις στα Π.Π. Σχολεία έφεραν θετικά αποτελέσματα, αύξησαν το επίπεδο των μαθητών τους,
τουλάχιστον στα Μαθηματικά. Όλα τα υπόλοιπα περί του αντιθέτου είναι φλυαρίες και ιδεοληψίες.
Ανδρέας Πούλος
Στην κουβέντα πάνω άκουσα για το διαγώνισμα αυτό για μαθητές Α Γυμνασίου., επειδή τον τελευταίο καιρό λόγω υποχρεώσεων δεν παρακολουθώ συστηματικά το Φόρουμ.
Από πρώτη ματιά, η πρώτη γραμμή του διαγωνίσματος μοιάζει να έχει τυπογραφικό λάθος, Α Γυμνασίου ή Α Λυκείου;
Πράγματι, σε πολλά σχολεία τέτοια θέματα τα βάζουμε στην Α Λυκείου. Ακόμα και για την τάξη αυτή παρουσιάζουν αρκετή δυσκολία.
Και όμως ο Θάνος μας είπε ότι οι μαθητές του έγραψαν πολύ ικανοποιητικά, παρά το εμφανές υψηλό επίπεδο των θεμάτων.
Αυτό μπορεί να αποδοθεί, (είναι προσωπική εκτίμηση), σε δύο παράγοντες:
α) στο επίπεδο εκπαίδευσης και στην προετοιμασία που παρέχει ο Θάνος ως δάσκαλος στους μαθητές του.
β) στο επίπεδο των μαθητών των Προτύπων-Πειραματικών Γυμνασίων στην Α Γυμνασίου, οι οποίοι έχουν εισαχθεί μέσω εξετάσεων και στα Μαθηματικά στα σχολεία αυτά.
Ίσως, αυτό το διαγώνισμα, είναι ένα καλό παράδειγμα για να πεισθούν ακόμα περισσότεροι συνάδελφοι,
ότι οι εξετάσεις στα Π.Π. Σχολεία έφεραν θετικά αποτελέσματα, αύξησαν το επίπεδο των μαθητών τους,
τουλάχιστον στα Μαθηματικά. Όλα τα υπόλοιπα περί του αντιθέτου είναι φλυαρίες και ιδεοληψίες.
Ανδρέας Πούλος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 4 επισκέπτες