Κάλυψη ύλης Γ' Λυκείου

Γενικά θέματα Μαθηματικών καί περί Μαθηματικών

Συντονιστής: Παύλος Μαραγκουδάκης

Άβαταρ μέλους
KARKAR
Δημοσιεύσεις: 15012
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 6:18 pm

Κάλυψη ύλης Γ' Λυκείου

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KARKAR » Τετ Δεκ 09, 2020 7:53 pm

Λόγω της μη ομαλής κατάστασης , δεν υπάρχει την περίοδο αυτή επαρκής ενημέρωση για την κάλυψη

της ύλης στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ' Λυκείου . Αν θέλουν οι συνάδελφοι που διδάσκουν

το μάθημα , ας μπουν στον κόπο να αναφέρουν που βρίσκονται .

Εγώ , αύριο μπαίνω στο 2ο Κεφάλαιο ( Διαφορικός Λογισμός ) ...



Λέξεις Κλειδιά:
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5561
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Κάλυψη ύλης Γ' Λυκείου

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Τετ Δεκ 09, 2020 10:02 pm

KARKAR έγραψε:
Τετ Δεκ 09, 2020 7:53 pm
Λόγω της μη ομαλής κατάστασης , δεν υπάρχει την περίοδο αυτή επαρκής ενημέρωση για την κάλυψη

της ύλης στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ' Λυκείου . Αν θέλουν οι συνάδελφοι που διδάσκουν

το μάθημα , ας μπουν στον κόπο να αναφέρουν που βρίσκονται .

Εγώ , αύριο μπαίνω στο 2ο Κεφάλαιο ( Διαφορικός Λογισμός ) ...
Γεια σου Θανάση !
Είσαι μάλλον στο 30% από όσο έχω δει σε άλλες ανακοινώσεις.
Νομίζω ότι είναι καλά.
Μερικοί είναι πιο πίσω, στη συνέχεια, αλλά μπορεί κανείς να καθήσει από 10 ώρες έως δέκα μήνες !

Εκεί πρέπει να είναι λογικά κάθε σχολείο με +- μια ενότητα. Έτσι κι αλλιώς δεν βλέπω να είναι στην τελική εξεταστέα ύλη όλη η παράγωγος, εκτός αν τα σχολεία είναι ανοικτά τους μήνες Φεβρ-Μάρτιο-Απρίλιο.

Ας υπάρχει όμως ήρεμο κλίμα στο θέμα της πανδημίας και τα άλλα όλα τακτοποιούνται.

Λέω σε μερικούς φίλους : Ακόμα κι αν η εξεταστέα ύλη περιοριστεί τελικά μέχρι την αντίστροφη, στα ίδια επίπεδα θα κυμανθεί η επίδοση.

Σκοπός όμως είναι να προχωρήσει η ύλη, να ακούσουν τα παιδιά κάτι οργανωμένο στην παράγωγο, γιατί όχι και στο ολοκλήρωμα και με τις εξετάσεις ας μην ασχολούμαστε σε αυτή τη φάση.

Δεν χρειάζεται εμβάθυνση με σκληρά και αδόκιμα θέματα. Σημασία έχει να γίνει η πρώτη παρουσίαση των εννοιών και των βασικών παραδειγμάτων.
Αυτό το στίγμα πρέπει όμως να το δώσει το ΙΕΠ με του Υπουργείο.

Το σχολικό αν λυθεί και σχολιαστεί επαρκώς, είναι μεγάλο έργο και επιτυχία, κάτω από τις συνθήκες που γίνεται το μάθημα!
Βέβαια , πολλοί υποστηρίζουν ότι το μάθημα βγαίνει καλύτερα φέτος με τη γραφίδα.

Κι αυτό είναι δυνατό, ανάλογα με τους μαθητές , την περιοχή τους, την ποιότητα του δικτύου, την εξοικείωση του καθηγητή με τον ΗΥ και τόσα άλλα.

Καλό βράδυ !


Άβαταρ μέλους
M.S.Vovos
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Παρ Φεβ 27, 2015 5:45 pm

Re: Κάλυψη ύλης Γ' Λυκείου

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από M.S.Vovos » Πέμ Δεκ 10, 2020 11:39 am

Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
Τετ Δεκ 09, 2020 10:02 pm
KARKAR έγραψε:
Τετ Δεκ 09, 2020 7:53 pm
..., πολλοί υποστηρίζουν ότι το μάθημα βγαίνει καλύτερα φέτος με τη γραφίδα...
Να πω την δικιά μου εμπειρία. Οι παρούσες, ελπίζω και παροδικές, συνθήκες πέρα από την δημιουργία εμποδίων στην επικοινωνία με τον μαθητή, έχουν και κάτι καλό στο κομμάτι της ψηφιακής εκπαίδευσης. Βρήκα και εγώ και οι μαθητές μου, εξαιρετικά διδακτικό και όμορφο τον τρόπο επεξήγησης της παραγράφου του ρυθμού μεταβολής, μέσω δυναμικών σχημάτων του Geogebra. Από αυτό βγαίνει και ένα συμπέρασμα. Δεν θα έπρεπε τέτοιες διαδικασίες μάθησης να υπάρχουν και στο σχολείο; Μέσω εργαστηρίων, μέσω κυκλικών τραπεζιών, κ.τ.λ. Η γνώμη μου είναι πως είναι απαραίτητο.


Είναι αυταπάτη ότι η νεότητα είναι ευτυχισμένη, μια αυταπάτη αυτών που την έχουν χάσει. W. Somerset Maugham
Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: Κάλυψη ύλης Γ' Λυκείου

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Πέμ Δεκ 10, 2020 12:13 pm

Θανάση και Μπάμπη καλημέρα!

Και εγώ έχω ακολουθήσει την φιλοσοφία του Μπάμπη (προσπαθώ να λύσω όσες περισσότερες του σχολικού) και βρίσκομαι μόλις στον ορισμό της παραγώγου.

Μάριε και στο σχολείο γίνονται διάφορα και τώρα με τις ψηφιακές τάξεις επίσης.

Μπάμπη η γραφίδα λύνει τα χέρια και βοηθάει γιατί "αιχμαλωτίζει" το μάτι, άρα και το ενδιαφέρον, αν είχαν δε όλοι οι μαθητές μας γραφίδα θα ήταν μεγάλο πλεονέκτημα για ένα διαδραστικό μάθημα ετεροτροφοδότησης. Όμως ότι και να λέμε μάθημα με κινητό απλά δεν είναι μάθημα και πάνω από το 50% των μαθητών που έχω (σε όλες τις τάξεις) δεν έχουν υπολογιστή ούτε ταμπλέτα. Ο υπολογιστής έχει πεθάνει εδώ και καιρό για τον εκτυπωτή δεν το συζητάω καν. Το ανοιχτό σχολείο επίσης δίνει έντυπες σημειώσεις και διανθίζει το βιβλίο εκεί που χρειάζεται, αυτό το τελευταίο χάθηκε εδώ και ένα μήνα τώρα.

Να μην ξεχάσουμε επίσης ότι φέτος έχουμε την περσινή Β' Λυκείου που στο σχολείο βρέθηκε μέχρι τον Μάρτιο και οι οδηγίες για να καλυφθεί η ύλη που δεν είχε διδαχθεί ήταν 5 εργάσιμες. Εδώ που φτάσαμε ας ανακοινωθεί ότι η εξεταστέα ύλη για τις πανελλαδικές θα είναι η ίδια με την περσινή να επικεντρωθούν οι μαθητές μας σε αυτό το κεφάλαιο (παράγωγοι) και να προλάβουμε να κάνουμε σωστή επανάληψη στο τέλος τουλάχιστον. Είναι πολλά αυτά που θέλω να πω αλλά ας μην ξεφύγει η συζήτηση.

Φιλάκια ΧΧΧΧΧΧΧ


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Απάντηση

Επιστροφή σε “Γενικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες