Εξεταστέα Ύλη
Εξεταστέα Ύλη
Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΙ, αναφέρεται ότι:
Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.
Αναφέρομαι στην Εφαρμογή 3 σελίδας 99, η οποία θα έπρεπε να υπάρχει σαν πρόταση μέσα στο βιβλίο και όχι ως εφαρμογή. Τελικά οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν τα συμπεράσματά της; Μα αφού λέει ότι δεν εξετάζεται ούτε ως άσκηση. Τι ισχύει;
Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.
Αναφέρομαι στην Εφαρμογή 3 σελίδας 99, η οποία θα έπρεπε να υπάρχει σαν πρόταση μέσα στο βιβλίο και όχι ως εφαρμογή. Τελικά οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν τα συμπεράσματά της; Μα αφού λέει ότι δεν εξετάζεται ούτε ως άσκηση. Τι ισχύει;
Re: Εξεταστέα Ύλη
Δεν πρόκειται να σου ζητήσουν να την αποδείξεις αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις το αποτέλεσμά της σε ασκήσεις.
Αρκετές φορές έχει χρησιμοποιηθεί για τη λύση προβημάτων σε πανελλαδικές.
Αρκετές φορές έχει χρησιμοποιηθεί για τη λύση προβημάτων σε πανελλαδικές.
Γιώργος Μπαγάνης
"An idea which can be used once is a trick. If it can be used more than once it becomes a method."
George Polya and Gabor Szego
"An idea which can be used once is a trick. If it can be used more than once it becomes a method."
George Polya and Gabor Szego
Re: Εξεταστέα Ύλη
γιαυτό έγραψα παραπάνω ότι καλύτερα τέτοιες εφαρμογες θεωρητικού χαρακτήρα να αναφέρονται ως προτάσεις και όχι ως εφαρμογές. Δηλαδή ένας μαθητής θα πρέπει να γράφει "σύμφωνα με γνωστή εφαρμογή από το βιβλίο γνωρίζουμε ότι....."?? δεν μου φαίνεται και τόσο ορθό αυτό....
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης