ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Συντονιστής: nsmavrogiannis
- Α.Κυριακόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 9:49 am
- Τοποθεσία: ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Όταν τον περασμένο Μάρτιο δημοσίευσα το άρθρο « ΠΕΡΙ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ» εδώ , πολλοί συνάδελφοι εξέφρασαν την επιθυμία να φτιάξω ένα ανάλογο άρθρο για τις ανισώσεις. Το συνημμένο με τίτλο «ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ» είναι η υλοποίηση της υπόσχεσης που είχα δώσει τότε στους συναδέλφους ότι θα ανταποκρινόμουν στην επιθυμία τους (Το άρθρο αυτό το είχα ετοιμάσει από τον περασμένου Ιούνιο, αλλά θεώρησα ότι θα ήταν καλύτερα να το δημοσιεύσω στην αρχή της σχολικής χρονιάς).
Φιλικά.
τελευταία επεξεργασία από Α.Κυριακόπουλος σε Τετ Σεπ 26, 2012 2:06 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντώνης Κυριακόπουλος
•Ο έξυπνος παραδέχεται •Ο πονηρός δικαιολογείται •Ο βλάκας επιμένει
•Ο έξυπνος παραδέχεται •Ο πονηρός δικαιολογείται •Ο βλάκας επιμένει
- parmenides51
- Δημοσιεύσεις: 6239
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 23, 2009 9:13 pm
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Επικοινωνία:
- Δημήτρης Μυρογιάννης
- Δημοσιεύσεις: 862
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 22, 2009 11:30 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
- exdx
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 1742
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Ευχαριστούμε άλλη μια φορά για την γενναιόδωρη προσφορά σας
Μια παρατήρηση – ερώτηση :
Στις σελίδες 7 και 8 ( α΄ τρόπος , β΄ τρόπος) διαπραγματεύεστε την επίλυση πολυωνυμικών ανισώσεων
με ένα τρόπο που είναι πιο κομψός και σύντομος από τον γ΄τρόπο ( πίνακας προσήμων ) .
Μια παραλλαγή αυτών των τρόπων υπάρχει στη σελ. 41 των οδηγιών του Π.Ι για το σχολικό έτος 2007 - 08
(όπου στο πρώτο από δεξιά διάστημα , βάζουμε το πρόσημο του γινομένου των μεγιστοβαθμίων συντελεστών
των παραγόντων της ανίσωσης )
Ο τρόπος αυτός διδασκόταν παλαιότερα στην Α΄δέσμη .
Η ερώτηση είναι :
Εφόσον τώρα τα σχολικά βιβλία δεν αναφέρουν όλους αυτούς τους τρόπους (και του Π.Ι ) ,
κατά πόσον νομιμοποιείται ο μαθητής να τους χρησιμοποιεί ;
Μια παρατήρηση – ερώτηση :
Στις σελίδες 7 και 8 ( α΄ τρόπος , β΄ τρόπος) διαπραγματεύεστε την επίλυση πολυωνυμικών ανισώσεων
με ένα τρόπο που είναι πιο κομψός και σύντομος από τον γ΄τρόπο ( πίνακας προσήμων ) .
Μια παραλλαγή αυτών των τρόπων υπάρχει στη σελ. 41 των οδηγιών του Π.Ι για το σχολικό έτος 2007 - 08
(όπου στο πρώτο από δεξιά διάστημα , βάζουμε το πρόσημο του γινομένου των μεγιστοβαθμίων συντελεστών
των παραγόντων της ανίσωσης )
Ο τρόπος αυτός διδασκόταν παλαιότερα στην Α΄δέσμη .
Η ερώτηση είναι :
Εφόσον τώρα τα σχολικά βιβλία δεν αναφέρουν όλους αυτούς τους τρόπους (και του Π.Ι ) ,
κατά πόσον νομιμοποιείται ο μαθητής να τους χρησιμοποιεί ;
Kαλαθάκης Γιώργης
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Κύριε Κυριακόπουλε σας ευχαριστούμε για μία ακόμη εξαιρετική προσφορά σας!
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5956
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Αντώνη Κυριακόπουλε.
Σε ευχαριστώ για πολλοστή φορά για τις Μαθηματικού κύρους διαπραγματεύσεις σου που τις προσφέρεις απλόχερα.
Δεν υπάρχει τιμή που να τις αντιπροσωπεύει, είναι ανεκτίμητες, δεν πληρώνονται δηλαδή με τίποτα.
Σε ευχαριστώ για πολλοστή φορά για τις Μαθηματικού κύρους διαπραγματεύσεις σου που τις προσφέρεις απλόχερα.
Δεν υπάρχει τιμή που να τις αντιπροσωπεύει, είναι ανεκτίμητες, δεν πληρώνονται δηλαδή με τίποτα.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Το εκτύπωσα και σπεύδω να το μελετήσω , όντας βέβαιος ότι πολλά πράγματα θα τα δούμε με άλλη οπτική .
Αντώνη ευχαριστούμε !
Αντώνη ευχαριστούμε !
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Κύριε Αντώνη Κυριακόπουλε σ’ ευχαριστούμε και γι’ αυτή σου την προσφορά.
Να είσαι καλά ΔΑΣΚΑΛΕ.
Να είσαι καλά ΔΑΣΚΑΛΕ.
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
ΔΑΣΚΑΛΕ το να σε ευχαριστούμε κάθε φορά για την προσφορά σου με δυό λόγια πάντα είναι...ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ...
Να είσαι πάντα καλά...
Να είσαι πάντα καλά...
Άλκης Μπεντεβής
Όταν συνηθίζεις το τέρας τότε αρχίζεις να του μοιάζεις-Μάνος Χατζιδάκις.
Όταν συνηθίζεις το τέρας τότε αρχίζεις να του μοιάζεις-Μάνος Χατζιδάκις.
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από μένα στον κ. Αντώνη Κυριακόπουλο για άλλη μία του ανιδιοτελή προσφορά.
Παντούλας Περικλής
- Πρωτοπαπάς Λευτέρης
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 2937
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
- Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Για μια ακόμη φορά ο κος Αντώνης μοιράζεται μαζί μας, την εμπειρία και τις γνώσεις του.
Ένα ευχαριστώ είναι σίγουρα λίγο, αλλά αναγκαίο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
Ένα ευχαριστώ είναι σίγουρα λίγο, αλλά αναγκαίο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Κύριε Κυριακόπουλε,ευχαριστούμε για τις σημειώσεις,εύχομαι αισιοδοξία και δύναμη για συνέχεια.
Γιάννης
Γιάννης
α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
- Α.Κυριακόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 9:49 am
- Τοποθεσία: ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Re: ΠΕΡΙ ΑΝΙΣΩΣΕΩΝ
Αγαπητέ Γιώργο.exdx έγραψε:Ευχαριστούμε άλλη μια φορά για την γενναιόδωρη προσφορά σας
Μια παρατήρηση – ερώτηση :
Στις σελίδες 7 και 8 ( α΄ τρόπος , β΄ τρόπος) διαπραγματεύεστε την επίλυση πολυωνυμικών ανισώσεων
με ένα τρόπο που είναι πιο κομψός και σύντομος από τον γ΄τρόπο ( πίνακας προσήμων ) .
Μια παραλλαγή αυτών των τρόπων υπάρχει στη σελ. 41 των οδηγιών του Π.Ι για το σχολικό έτος 2007 - 08
(όπου στο πρώτο από δεξιά διάστημα , βάζουμε το πρόσημο του γινομένου των μεγιστοβαθμίων συντελεστών
των παραγόντων της ανίσωσης )
Ο τρόπος αυτός διδασκόταν παλαιότερα στην Α΄δέσμη .
Η ερώτηση είναι :
Εφόσον τώρα τα σχολικά βιβλία δεν αναφέρουν όλους αυτούς τους τρόπους (και του Π.Ι ) ,
κατά πόσον νομιμοποιείται ο μαθητής να τους χρησιμοποιεί ;
Τους τρόπους που αναφέρεις μπορεί ο καθηγητής να τους διδάξει στους μαθητές του. Δεν είναι ανάγκη να τους έχει το σχολικό βιβλίο, ούτε και οι οδηγίες. Είναι απλοί τρόποι επίλυσης ανισώσεων, στους οποίους άλλωστε δεν χρησιμοποιείται κανένα θεώρημα που δεν υπάρχει στο σχολικό βιβλίο. Το σχολικό βιβλίο, όπως και οποιοδήποτε άλλο βιβλίο, δεν είναι δυνατόν να περιέχει όλους τους τρόπους επίλυσης των προβλημάτων. Δεν πρόκειται για καμία θεωρία που δεν την έχει το σχολικό βιβλίο. Είναι μέθοδοι επίλυσης προβλημάτων που στηρίζονται στη θεωρία του σχολικού βιβλίου.
Οι τρόποι αυτοί θα τους είναι χρήσιμοι και στην τελευταία τάξη, όταν για παράδειγμα θέλουν να βρουν, με το συντομότερο δυνατό τρόπο, πότε η παράγωγος μιας συνάρτησης είναι θετική και πότε είναι αρνητική, αν βέβαια συμβεί το πρόβλημα να ανάγεται στην επίλυση μιας ακεραίας ανίσωσης.
Φιλικά
τελευταία επεξεργασία από Α.Κυριακόπουλος σε Πέμ Σεπ 27, 2012 7:10 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντώνης Κυριακόπουλος
•Ο έξυπνος παραδέχεται •Ο πονηρός δικαιολογείται •Ο βλάκας επιμένει
•Ο έξυπνος παραδέχεται •Ο πονηρός δικαιολογείται •Ο βλάκας επιμένει
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες