Καταγραφή κληρώσεων τράπεζας θεμάτων

Συντονιστής: spyros

Άβαταρ μέλους
Κώστας Μαλλιάκας
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 9:25 am
Τοποθεσία: Ρόδος

Καταγραφή κληρώσεων τράπεζας θεμάτων

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κώστας Μαλλιάκας » Δευ Μάιος 23, 2022 7:22 pm

Μετά από καιρό λόγω υποχρεώσεων βρίσκω λίγο χρόνο να γράψω κάτι στην παρέα μας (που κατά καιρούς βέβαια παρακολουθώ...)
Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο μέρος για συζήτηση αλλά παρόλα αυτά προτείνω μια καταγραφή κωδικών κληρώσεων στην τράπεζα θεμάτων και ίσως παραπέρα σχολιασμό με παρατηρήσεις και στατιστικά κληρώσεων ανά κεφάλαιο ή άλλη κατηγορία και βαθμολογιών.
Μια πρώτη προσέγγιση για το πως επηρέασε η πανδημία και η τράπεζα τα αποτελέσματα των εξετάσεων γιατί τα μαθησιακά τα ζήσαμε όλοι στις τάξεις μας είτε σε σχολεία είτε σε φροντιστήρια.
Εγκαινιάσαμε σήμερα την τράπεζα θεμάτων με Άλγεβρα Β Λυκείου. Κάναμε κλήρωση 2 ώρες και 20 λεπτά πριν το πρόγραμμα (το επέτρεψε η πλατφόρμα). Κληρώθηκαν αμέσως 6 θέματα (3 δεύτερα και 3 τέταρτα). Υπήρχε δυνατότητα λήψης και σε word και σε pdf. Επιλέξαμε 2.
Πολύ απλή η διαδικασία και τελικά ο χρόνος για κατασκευή των άλλων δύο θεμάτων και έλεγχος ήταν αρκετός.
Κληρώθηκαν τα εξής: Θέματα 2: κωδικοί 15172, 15393, 15017 και Θέματα 4: κωδικοί 15066, 15118, 14240.
Δεν αναφέρω προς το παρόν τις επιλογές μας ούτε τις παρατηρήσεις μας για να μην επηρεάσω συναδέλφους και μαθητές/τριες.



Λέξεις Κλειδιά:
Άβαταρ μέλους
Κώστας Μαλλιάκας
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 9:25 am
Τοποθεσία: Ρόδος

Re: Καταγραφή κληρώσεων τράπεζας θεμάτων

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κώστας Μαλλιάκας » Παρ Μάιος 27, 2022 1:57 pm

Σήμερα στην Άλγεβρα Α Λυκείου κληρώθηκαν στο σχολείο μας τα παρακάτω θέματα:
Θ2: 1257, 1329, 14617 και
Θ4: 14184, 12914, 1387.
3 θέματα από προόδους, 2 από συναρτήσεις και 1 από απόλυτα-διάταξη.


Alexis14
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τρί Ιουν 24, 2014 4:08 pm

Re: Καταγραφή κληρώσεων τράπεζας θεμάτων

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alexis14 » Παρ Μάιος 27, 2022 5:28 pm

3 θέματα από προόδους;;; Δηλαδή τα μισά από αυτά που κληρώθηκαν ήταν όχι μόνο από το ίδιο κεφάλαιο, αλλά και από την ίδια παράγραφο (αριθμητική πρόοδος). Δεν θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη ώστε στην κλήρωση να είναι μεγαλύτερη η διασπορά στα κεφάλαια της ύλης;
Σκεφτείτε την περίπτωση του δικού μας σχολείου, όπου σε κάποια τμήματα της Α τάξης ένας συνάδελφος δεν πρόλαβε να διδάξει καθόλου την τελευταία παράγραφο (η ευθεία ψ=αχ+β) γιατί τις τελευταίες δύο βδομάδες νόσησε με covid19. Τι θα γίνει αν και τα 3 θέματα Β ή και τα 3 θέματα Δ κληρωθούν από αυτή την ενότητα; Σε ερώτηση του σχολείου προς το ΙΕΠ, μας ενημέρωσαν ότι στην κλήρωση των θεμάτων δεν υπάρχει κάποιο φίλτρο ώστε αυτά να είναι από διαφορετικές ενότητες της ύλης ...


Απάντηση

Επιστροφή σε “Γενικά Μηνύματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες