Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Συντονιστής: spyros
Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Ένα θέμα γεωμετρίας που μπήκε φέτος στις εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο στην Βρετανία "παίδεψε" τους μαθητές όπως μας πληροφορεί η τοπική εφημερίδα του Μάντσεστερ.
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... -24021464?
Η εκφώνηση
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... -24021464?
Η εκφώνηση
- Συνημμένα
-
- thema.png (91.69 KiB) Προβλήθηκε 585 φορές
Λέξεις Κλειδιά:
- Maria-Eleni Nikolaou
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 27, 2021 8:14 pm
- Τοποθεσία: Άγιοι Απόστολοι - Κάλαμος Αττικής
Re: Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Οπότε είναι:
Στο τρίγωνο έχουμε:
Έτσι:
Επομένως, το ζητούμενο εμβαδό δίνεται από τη σχέση:
Ο Θεός μπορεί να μην παίζει ζάρια με το σύμπαν, αλλά κάτι περίεργο συμβαίνει με τους πρώτους αριθμούς ~ Paul Erdős
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13232
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Μου κάνει εντύπωση ότι έγινε ολόκληρο θέμα. Η άσκηση δεν παρουσιάζει καμία δυσκολία. Λύνεται σε λιγότερο
από πέντε λεπτά και δίνει γενικό αποτέλεσμα όπου η ακτίνα των ίσων κύκλων.
Το ζητούμενο εμβαδόν είναι τετραπλάσιο της πράσινης περιοχής. Αν είναι το εμβαδόν του κυκλικού τομέα
και το εμβαδό του κυκλικού τομέα τότε το ζητούμενο εμβαδόν είναι κλπ.
από πέντε λεπτά και δίνει γενικό αποτέλεσμα όπου η ακτίνα των ίσων κύκλων.
Το ζητούμενο εμβαδόν είναι τετραπλάσιο της πράσινης περιοχής. Αν είναι το εμβαδόν του κυκλικού τομέα
και το εμβαδό του κυκλικού τομέα τότε το ζητούμενο εμβαδόν είναι κλπ.
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 15741
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am
Re: Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι και για να μην βγαίνουν εσφαλμένα συμπεράσματα, οφείλω να επισημάνω ότι δεν επρόκειτο για θέματα εξετάσεων εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο, αλλά σε εθνικές εξετάσεις με αποδέκτες μαθητές (της εκεί αντίστοιχης) Α' Λυκείου. Ακριβέστερα είναι εξετάσεις επιπέδου GCSE που απευθύνονται σε 16-χρονους μαθητές. Μετά από αυτές υπάρχουν 2 ακόμα χρόνια σχολείου όπου οι μαθητές παρακολουθούν GCE.mick7 έγραψε: ↑Κυρ Μάιος 22, 2022 12:24 amΈνα θέμα γεωμετρίας που μπήκε φέτος στις εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο στην Βρετανία "παίδεψε" τους μαθητές όπως μας πληροφορεί η τοπική εφημερίδα του Μάντσεστερ.
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... -24021464?
Η εκφώνηση
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13232
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Τώρα εξηγείται.Mihalis_Lambrou έγραψε: ↑Κυρ Μάιος 22, 2022 1:46 pmΓια να είμαστε ακριβοδίκαιοι και για να μην βγαίνουν εσφαλμένα συμπεράσματα, οφείλω να επισημάνω ότι δεν επρόκειτο για θέματα εξετάσεων εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο, αλλά σε εθνικές εξετάσεις με αποδέκτες μαθητές (της εκεί αντίστοιχης) Α' Λυκείου. Ακριβέστερα είναι εξετάσεις επιπέδου GCSE που απευθύνονται σε 16-χρονους μαθητές. Μετά από αυτές υπάρχουν 2 ακόμα χρόνια σχολείου όπου οι μαθητές παρακολουθούν GCE.mick7 έγραψε: ↑Κυρ Μάιος 22, 2022 12:24 amΈνα θέμα γεωμετρίας που μπήκε φέτος στις εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο στην Βρετανία "παίδεψε" τους μαθητές όπως μας πληροφορεί η τοπική εφημερίδα του Μάντσεστερ.
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... -24021464?
Η εκφώνηση
Re: Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Σωστή η επισήμανση.
Μην είμαστε τόσο σκληροί. Να δούμε πόσοι Έλληνες μαθητές θα το είχαν λύσει σε κάποιο διαγωνισμό πχ της PISA ας πούμε.Mihalis_Lambrou έγραψε: ↑Κυρ Μάιος 22, 2022 1:46 pmΓια να είμαστε ακριβοδίκαιοι και για να μην βγαίνουν εσφαλμένα συμπεράσματα, οφείλω να επισημάνω ότι δεν επρόκειτο για θέματα εξετάσεων εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο, αλλά σε εθνικές εξετάσεις με αποδέκτες μαθητές (της εκεί αντίστοιχης) Α' Λυκείου. Ακριβέστερα είναι εξετάσεις επιπέδου GCSE που απευθύνονται σε 16-χρονους μαθητές. Μετά από αυτές υπάρχουν 2 ακόμα χρόνια σχολείου όπου οι μαθητές παρακολουθούν GCE.
Μου κάνει εντύπωση ότι έγινε ολόκληρο θέμα. Η άσκηση δεν παρουσιάζει καμία δυσκολία.
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13232
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Για αρχή, παρόμοιας δυσκολίας ασκήσεις υπάρχουν και στο σχολικό βιβλίο. Για παράδειγμα η άσκηση 2 από τις
αποδεικτικές. Τώρα, ως προς το πόσοι Έλληνες μαθητές θα το έλυναν, απάντησε ήδη η Μαρία-Ελένη πιο πάνω.
Ας μην απαξιώνουμε τους Έλληνες μαθητές και τις Ελληνίδες μαθήτριες και ας ρίξουμε μια ματιά στην κατάταξη
της Ελλάδας και του Ηνωμένου Βασιλείου στην πρόσφατη Βαλκανιάδα.
Re: Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Δεν απαξιώνω κανένα αλλά αυτή είναι η αλήθεια εκτός αν έχετε στοιχεία περί του αντίθετου.
https://www.kathimerini.gr/society/1054 ... pisa-2018/
Και επειδή μιλήσατε για σύγκριση μεταξύ ΗΒ και Ελλάδα δείτε την κατάταξη στα βραβεία Nobel.
https://worldpopulationreview.com/count ... by-country
Εκεί όμως δεν υπάρχουν συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί (ΟΛΜΕ,ΔΟΕ) να εμποδίζουν την ομαλή διεξαγωγή του διαγωνισμού.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/3810 ... -exetaseis
https://www.kathimerini.gr/society/1054 ... pisa-2018/
Και επειδή μιλήσατε για σύγκριση μεταξύ ΗΒ και Ελλάδα δείτε την κατάταξη στα βραβεία Nobel.
https://worldpopulationreview.com/count ... by-country
Εκεί όμως δεν υπάρχουν συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί (ΟΛΜΕ,ΔΟΕ) να εμποδίζουν την ομαλή διεξαγωγή του διαγωνισμού.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/3810 ... -exetaseis
george visvikis έγραψε: ↑Κυρ Μάιος 22, 2022 4:43 pm
Για αρχή, παρόμοιας δυσκολίας ασκήσεις υπάρχουν και στο σχολικό βιβλίο. Για παράδειγμα η άσκηση 2 από τις
αποδεικτικές. Τώρα, ως προς το πόσοι Έλληνες μαθητές θα το έλυναν, απάντησε ήδη η Μαρία-Ελένη πιο πάνω.
Ας μην απαξιώνουμε τους Έλληνες μαθητές και τις Ελληνίδες μαθήτριες και ας ρίξουμε μια ματιά στην κατάταξη
της Ελλάδας και του Ηνωμένου Βασιλείου στην πρόσφατη Βαλκανιάδα.
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13232
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Το δύσκολο θέμα στις Παν-βρετανικές
Θέλετε πραγματικά να μιλήσουμε για τα βραβεία Νόμπελ και το πόσο δίκαια δίνονται; Ας θυμηθούμε ότι ο Albert Einstein δεν πήρε ποτέ βραβείο Νόμπελ για τη θεωρία της σχετικότητας 1915. Σκοτεινές παρασκηνιακές δυνάμεις "έθαψαν" την υποψηφιότητά του, λόγω της Εβραϊκής καταγωγής του. Η κατακραυγή ήταν μεγάλη και η Ακαδημία υποχρεώθηκε τελικά να τον τιμήσει το 1921 με το βραβείο Νόμπελ για την εξήγηση του φωτοηλεκτρικού φαινομένου (μεγάλη κοροϊδία). Παραδείγματα για τις αδιαφανείς διαδικασίες της Ακαδημίας υπάρχουν πολλά, όπως η υποψηφιότητα του Νίκου Καζαντζάκη. Ο Καζαντζάκης προτάθηκε 9 φορές για το βραβείο Νόμπελ λογοτεχνίας, αλλά πολιτικοί και εκκλησιαστικοί κύκλοι επηρέασαν την Ακαδημία εναντίον του. Για να μην μακρηγορώ θα αναφέρω το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών. Στον άνθρωπο που "έστησε" τις περισσότερες χούντες στον πλανήτη, Henry Kissinger, δόθηκε το Νόμπελ Ειρήνης το 1973. Ας αφήσουμε λοιπόν τα βραβεία Νόμπελ έξω από την κουβέντα μας.mick7 έγραψε: ↑Κυρ Μάιος 22, 2022 5:19 pmΔεν απαξιώνω κανένα αλλά αυτή είναι η αλήθεια εκτός αν έχετε στοιχεία περί του αντίθετου.
https://www.kathimerini.gr/society/1054 ... pisa-2018/
Και επειδή μιλήσατε για σύγκριση μεταξύ ΗΒ και Ελλάδα δείτε την κατάταξη στα βραβεία Nobel.
https://worldpopulationreview.com/count ... by-country
Εκεί όμως δεν υπάρχουν συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί (ΟΛΜΕ,ΔΟΕ) να εμποδίζουν την ομαλή διεξαγωγή του διαγωνισμού.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/3810 ... -exetaseis
george visvikis έγραψε: ↑Κυρ Μάιος 22, 2022 4:43 pm
Για αρχή, παρόμοιας δυσκολίας ασκήσεις υπάρχουν και στο σχολικό βιβλίο. Για παράδειγμα η άσκηση 2 από τις
αποδεικτικές. Τώρα, ως προς το πόσοι Έλληνες μαθητές θα το έλυναν, απάντησε ήδη η Μαρία-Ελένη πιο πάνω.
Ας μην απαξιώνουμε τους Έλληνες μαθητές και τις Ελληνίδες μαθήτριες και ας ρίξουμε μια ματιά στην κατάταξη
της Ελλάδας και του Ηνωμένου Βασιλείου στην πρόσφατη Βαλκανιάδα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες