Πλήρης Αγανάκτηση Ως Προς την Νέα Ύλη

Συντονιστής: spyros

Aganaktisi2020
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ Απρ 09, 2020 10:53 pm

Πλήρης Αγανάκτηση Ως Προς την Νέα Ύλη

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Aganaktisi2020 » Πέμ Απρ 09, 2020 11:03 pm

Καλησπέρα στο φόρουμ. Αυτό είναι το πρώτο μου μήνυμα. Αναγνωρίζω ότι εδώ είναι η πιο γνωστή και διαδεδομένη μαθηματική κοινότητα στην Ελλάδα και ξέρω πώς οι συνάδελφοι εδώ θα με αναγνωρίσουν ως προς τις ανησυχίες και απογοητεύσεις μου.

Είμαι καθηγητής σε Λύκειο και επίσης κάνω (πρόσφατα συμβασιούχος) 4 ώρες σε Πανεπιστήμιο της πόλης μου. Είμαι σε σπάνια θέση, γιατί μπορώ να παρατηρώ την μετάβαση των γνώσεων ως προς τα μαθηματικά των μαθητών/φοιτητών μου. Έχω λοιπόν να πω, με βάση αυτά που είδαμε όλοι πρόσφατα:
Η νέα μείωση της ύλης είναι ένα έκτρωμα.

Ζητώ συγγνώμη για την χυδαιολογία μου όμως μόνο έτσι μπορούμε να χαρακτηρίσουμε την παρακμή του δυτικού μαθηματικού πολιτισμού. Βλέπω συχνά πρωτοετείς (και όχι μόνο) φοιτητές που έρχονται στο πανεπιστήμιο χωρίς να ξέρουν μιγαδικούς (όταν είχαν βγει τότε) και πλέον το επίπεδο στα αντίστοιχα μαθήματα (Μιγαδική Ανάλυση, Τοπολογία) έχει πέσει κατακόρυφα.

Ξέρω, αντιλαμβάνομαι, διαισθάνομαι όπως όλοι ότι η νέα μείωση εκ νέου της ύλης των Μαθηματικών Γ' Λυκείου ώστε οι μαθητές να μην γνωρίζουν ούτε καν ολοκληρώματα επισφραγίζει το τέλος της μαθηματικής παιδείας στην χώρα μας.

Τώρα είναι ακόμη νωρίς. Έχει περίπου μισή ημέρα που λάβαμε το email με την νέα ύλη. Από τότε δεν κατάφερα να ηρεμήσω ακόμη.

Διακυβεύεται η θέση της Ελλάδας στον μελλοντικό επιστημονικό χάρτη.

Αυτά τα δύο λόγια από εμένα. Τα άλλα θα τα δείξει η ιστορία...



Λέξεις Κλειδιά:
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5561
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Πλήρης Αγανάκτηση Ως Προς την Νέα Ύλη

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Παρ Απρ 10, 2020 8:38 am

Aganaktisi2020 έγραψε:
Πέμ Απρ 09, 2020 11:03 pm