Σελίδα 1 από 1

Αντιπαραδείγματα κάτι πρέπει να γίνει!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 12, 2019 5:08 pm
από pana1333
Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα δόθηκε οδηγία πως η αιτιολόγηση στο Α4β γίνεται αποκλειστικά με αντιπαράδειγμα συνάρτησης είτε μέσω τύπου είτε μέσω γραφικής παράστασης για την Α4α δεν αναφέρει τίποτα.

Άρα όποιος μαθητής απαντήσει ότι η πρόταση Α4α είναι λάθος διότι σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο η πρόταση δεν ισχύει σε ένωση διαστημάτων και δεν δώσει το προφανές αντιπαράδειγμα που δίνει το σχολικό βιβλίο παίρνει 4 μονάδες; (ή εδώ θεωρείται δεδομένο ότι πρέπει να δοθεί;)

Όποιος μαθητής απαντήσει ότι η πρόταση Α4β είναι λανθασμένη διότι σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο μπορεί το όριο και η τιμή της f στο xo να είναι ίσες (αυτό ισχύει όταν μια συνάρτηση είναι συνεχής στο xo) αλλά μπορεί να είναι και διαφορετικό (αυτό ισχύει όταν μια συνάρτηση δεν είναι συνεχής στο xo) και δεν δώσει το "καλά κρυμμένο" αντιπαράδειγμα ή δεν γράψει κάποιο δικό του χάνει 3 μονάδες.

Επίσης την οδηγία μπορεί κάποιος να τη μετάφρασει όπως θέλει. Δηλαδή αφού δόθηκε οδηγία για το Α4β τι ισχύει για το Α4α. Θεωρείτε δεδομένο πως εκεί χρειάζεται αντιπαράδειγμα (που το ζητάει αυτό άραγε;) ή εκεί μπορεί κάποιος να απαντήσει όπως αναφέρω παραπάνω μέσα από το σχολικό; Συμπέρασμα......Ας σοβαρευτούμε λίγο μπορούμε!!!

Μήνυμα προς πάσα υπεύθυνο

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ βλάπτουν σοβαρά τα νεύρα μας!!!! ή τουλάχιστον αλλάξτε την εκφώνηση

Πρόταση!

Δώστε ένα παράδειγμα, γράφοντας τον τύπο ή σχεδιάζοντας τη γραφική παράσταση, συνάρτησης που να δικαιολογεί πως η παρακάτω πρόταση είναι λανθασμένη. Όλες οι μονάδες

Συγνώμη για το ξέσπασμα αλλά δεν γίνεται άλλο!!!

Re: Αντιπαραδείγματα κάτι πρέπει να γίνει!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 12, 2019 7:45 pm
από Μπάμπης Στεργίου
pana1333 έγραψε:
Τετ Ιουν 12, 2019 5:08 pm
Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα δόθηκε οδηγία πως η αιτιολόγηση στο Α4β γίνεται αποκλειστικά με αντιπαράδειγμα συνάρτησης είτε μέσω τύπου είτε μέσω γραφικής παράστασης για την Α4α δεν αναφέρει τίποτα.
..................

Πρόταση!

Δώστε ένα παράδειγμα, γράφοντας τον τύπο ή σχεδιάζοντας τη γραφική παράσταση, συνάρτησης που να δικαιολογεί πως η παρακάτω πρόταση είναι λανθασμένη. Όλες οι μονάδες

Τι είναι αυτό το επιλέξτε σωστή λάθος 1 μονάδα αν είναι λάθος 3 μονάδες αιτιολογήστε. Πραγματικά προσβάλλεται η νοημοσύνη μου!

Συγνώμη για το ξέσπασμα αλλά δεν γίνεται άλλο!!!
Χρήστο, καλησπέρα !
Πολύ δίκαια ξεσπάς και δεν είσαι ο μόνος.

Όμως πρέπει να κάνουμε κάτι πιο οργανωμένο.Μια σκέψη είναι να συντάξουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση ως mathematica για το ΘΕΜΑ Α και να την στείλουμε στα θεσμικά όργανα(ΙΕΠ και ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ), ώστε να περάσουν σε αναμόρφωση των διατάξεων και την εκλογίκευσή τους.

Όπως πάει το πράγμα, θα δούμε τέρατα ! Κανένας πια δεν μπορεί να σταματήσει τον κατήφορo στο ΘΕΜΑ Α , γιατί ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει,

ενώ ο νόμος είναι σαφής : Το ΘΕΜΑ Α αποτελείται από ερωτήσεις θεωρίας.

Σίγουρα το ΘΕΜΑ Α πρέπει να αλλάξει δομή και χαρακτήρα,

αλλά ύστερα από μελέτη και όχι όπως προσπαθούν τα τελευταία χρόνια να το κάνουν.Καλή μεν η προσπάθεια αλλά πιο πολλά προβλήματα φέρνει παρά λύνει.


Ας τελειώσουν όμως οι βαθμολογήσεις και θα τα πούμε με ηρεμία όταν και όπως πρέπει !

Καλό βράδυ !

Re: Αντιπαραδείγματα κάτι πρέπει να γίνει!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 12, 2019 10:45 pm
από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
Τετ Ιουν 12, 2019 7:45 pm

ενώ ο νόμος είναι σαφής : Το ΘΕΜΑ Α αποτελείται από ερωτήσεις θεωρίας.

Σίγουρα το ΘΕΜΑ Α πρέπει να αλλάξει δομή και χαρακτήρα,
Γεια σου Μπάμπη.

Ασαφέστατος είναι.(ο νόμος)
Ο λόγος είναι απλός .
Δεν νομίζω να δίνει ο νόμος ορισμό του τι είναι θεωρία στα Μαθηματικά.
Γιατί αν τον δίνει τότε είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα.

Και σε κάθε περίπτωση θεωρώ αστείο νόμοι να ορίζουν την δομή των θεμάτων.
Σε κανένα σοβαρό Κράτος δεν γίνεται αυτό.
Το ξέρω ότι δεν είμαστε αλλά κάποτε πρέπει να γίνουμε.

Re: Αντιπαραδείγματα κάτι πρέπει να γίνει!!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 13, 2019 11:57 am
από Μπάμπης Στεργίου
Σταύρο καλημέρα και καλά αποτελέσματα !

Συμφωνώ στο ένα σκέλος : καλό είναι να μην υπάρχουν νόμοι κλπ σε αυτό το θέμα , αλλά στη χώρα της αυθαιρεσίας σκέψου τι έχει να γίνει αν μείνουν όλα στην κρίση της ΚΕΕ !

Όμως, σε όλες τις χώρες και όχι μόνο για τη Γερμανία που ξέρω καλά, υπάρχουν γενικές αρχές που καμία επιτροπή δεν τις παραβλέπει.

Ξέρουν πχ ότι δεν βάζουν αποδείξεις θεωρημάτων ή ορισμούς.

Φαντάσου τώρα στην Ελλάδα να μην υπάρχουν γενικές οδηγίες, να βάζουν 5 χρόνια μόνο ασκήσεις και μία χρονιά να βάλουν δύο ορισμούς και δύο θεωρήματα με την απόδειξη.

Θα έλεγα ότι γενικές αρχές καλό είναι να υπάρχουν αλλά μέχρι εκεί.

Αυτό που σίγουρα θέλει αλλαγή, είναι η δομή συνολικά των θεμάτων και η διάρθρωσή τους .

Είναι ανάγκη να περάσουμε σιγά σε άλλες μορφές αξιολόγησης και να καταργηθούν τα απαρχαιωμένα συστήματα των βαθμολογικών κέντρων κλπ που έχουν απίστευτα έξοδα και γραφειοκρατία.

Δεν βλέπω όμως κανένας κρατικός φορέας να ερευνά το θέμα !

Καλή συνέχεια στις εξετάσεις και σε περιμένω Χαλκίδα !