Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

Συντονιστής: spyros

mick7
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#21

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Τρί Αύγ 27, 2019 8:23 pm

Να ρωτήσω κάτι (δεν είμαι ειδικός )...οι εισηγήσεις για την ανάγκη δημιουργίας δυο νέων μαθηματικών τμημάτων υπάρχουν ? Και αν υπάρχουν να δοθούν στην δημοσιότητα...ώστε να δούμε και οι υπόλοιποι ποιες ήταν αυτές (οι ανάγκες) ... ;)



Λέξεις Κλειδιά:
Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 15764
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#22

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Τρί Αύγ 27, 2019 8:49 pm

mick7 έγραψε:
Τρί Αύγ 27, 2019 7:56 pm
την αποτυχία του δημόσιου σχολείου
Δεν θα το έθετα έτσι. Κατά κανόνα οι Καθηγητές σε όλους τους τύπους των Σχολείων κάνουν με ευσυνειδησία και μεράκι την Διδασκαλία τους.

Η εξήγηση της θλιβερής εικόνας είναι σύνθετο ζήτημα. Δεν ξέρω την απάντηση. Σίγουρα ένας παράγοντας είναι τα σημεία των καιρών που χαρακτηρίζονται από γενική απαξίωση.


Άβαταρ μέλους
Tolaso J Kos
Δημοσιεύσεις: 5227
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
Επικοινωνία:

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#23

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tolaso J Kos » Τρί Αύγ 27, 2019 9:07 pm

Mihalis_Lambrou έγραψε:
Τρί Αύγ 27, 2019 7:43 pm


Είναι για να κλαίει κανείς. Ευτυχώς που υπάρχει η όαση των καλών φοιτητών (μερικοί με εξαιρετική επίδοση) που κρατάνε όρθια την χώρα, γιατί αλλιώς νοιώθω ότι καταρρέουμε.

Μιχάλη ,

εδώ και χρόνια πάμε κατά δια@@@@ αλλά έχουμε μάθει να ζούμε σε αυτή τη κατάσταση και δε μας ενοχλεί καθόλου. Αρκεί να πουν οι γονείς πως το παιδί τους πέρασε κάπου άσχετα αν δε βγάλει ποτέ τη σχολή.

Mihalis_Lambrou έγραψε:
Τρί Αύγ 27, 2019 8:49 pm
Κατά κανόνα οι Καθηγητές σε όλους τους τύπους των Σχολείων κάνουν με ευσυνειδησία και μεράκι την Διδασκαλία τους.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Έχοντας περάσει από Δημόσιο Σχολείο 3 χρόνια στο Λύκειο έχουν δει τα μάτια μου ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ αλλά και ανθρώπους που το παίζουν καθηγητές ενώ δεν ήξεραν πού πήγαιναν τα 4. Δε λέω ότι η κατάσταση είναι ίδια σε όλα τα δημόσια σχολεία απλά περιγράφω τη κατάσταση που επικρατούσε σε μας. Θα μπορούσα να γράφω και άλλα ... αλλά δε βρίσκω το νόημα...!!


Κλείνοντας επιτρέψτε μου να πω και κάτι που έμαθα σήμερα για το μαθηματικό Καστοριάς.
Το Τμήμα έχει Προσωρινή Συνέλευση με απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου (υπ’ αριθμ. 5699/13-06-2019) αποτελούμενη από τα μέλη ΔΕΠ:

Ανδρέα Πετράκη, Καθηγητή του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών,

Σας θυμίζει κάτι αυτό το όνομα; Αν όχι , θα έπρεπε! Ουδέν σχόλιο.


Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
\displaystyle{{\color{blue}\mathbf{Life=\int_{birth}^{death}\frac{happiness}{time}\Delta time} }}
Άβαταρ μέλους
Ανδρέας Πούλος
Δημοσιεύσεις: 1494
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 10:47 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Επικοινωνία:

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#24

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ανδρέας Πούλος » Τρί Αύγ 27, 2019 11:12 pm

Αναρτώ ένα αρχείο με όλα τα βασικά δεδομένα για τους νεοεισαχθέντες σε σχολές Μαθηματικών και Στατιστικής.
Στο σύνολο είναι 2.690 άτομα και σε κάποιες Σχολές έχουν μπει με βαθμό 1,5.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει άλλη χώρα στον πλανήτη με τέτοια κριτήρια εισαγωγής.
Αναφέρομαι στα Μαθηματικά, διότι αυτό μας ενδιαφέρει.
Σε άλλες σχολές και τμήματα η κατάσταση είναι ίδια. Δεν ξέρουν να γράψουν και εισάγονται στις σχολές Φιλολογίας. :roll:
Συνημμένα
ΒΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 2019.xlsx
(18.46 KiB) Μεταφορτώθηκε 79 φορές


Apo.Antonis
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2018 9:52 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#25

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Apo.Antonis » Τρί Αύγ 27, 2019 11:17 pm

Mihalis_Lambrou έγραψε:
Τρί Αύγ 27, 2019 8:49 pm
Δεν θα το έθετα έτσι. Κατά κανόνα οι Καθηγητές σε όλους τους τύπους των Σχολείων κάνουν με ευσυνειδησία και μεράκι την Διδασκαλία τους.
κ. Λάμπρου, επειδή γνωρίζω από πρώτο χέρι πως εσείς δεν ανήκετε στην κατηγορία των ασυνείδητων,
θα ρωτήσω ευθέως αν θεωρείτε "ευσυνείδητο" να ξεκινούν οι βαθμολογίες από το οκτώ (ας είμαι ελαστικός).



Υπάρχουν διαφορετικής φύσεως στρεβλώσεις στο σύστημα κατανομής.

Βλέπουμε στους πίνακες πως το Τμήμα Φυσικής Κρήτης θα δεχθεί εννέα φοιτητές από ΕΠΑ.Λ.
ο πρώτος εξ΄αυτών εισάγεται με βαθμολογία: 9.960.
-Σημείωση: όποιος γνωρίζει το επίπεδο ύλης και θεμάτων μπορεί να κάνει "αναγωγή" και να βρεί την αντιστοιχία μορίων με το ΓΕ.Λ.-

Οποιοσδήποτε από αυτούς τους φοιτητές (μελλοντικούς) μπορεί να βρεθεί με μεταγραφή σε κάποιο "κεντρικό" τμήμα. Πολύ άνετα τα 7500 μόρια της Σάμου, γίνονται 7500 μόρια στην Αθήνα.

Οι υποψήφιοι των Θετικών σχολών, προέρχονται από την Θετική κατεύθυνση (προσανατολισμό). Στην διελκυστίνδα απορρόφησης των καλύτερων
προφανώς κερδίζουν τα κεντρικά τμήματα των πολυτεχνικών σχολών. Οι καλύτεροι της "Οικονομίας και Πληροφορικής" δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης σε τέτοια τμήματα.
Υπάρχει το παράδοξο η νυν Πληροφορική, τέως ΑΕΠΠ, να μην λογίζεται ως μάθημα θετικού προσανατολισμού (αμιγώς).

Αφήνω εκτός το εκπληκτικό πανηγύρι της εξέτασης των φυσικώς αδύνατων, όπου δίνεται καταληκτική βαθμολογία ΠΡΙΝ την έκδοση οδηγιών διόρθωσης. Και άλλα θα μπορούσαμε εδώ να πούμε, αλλά δεν είναι της παρούσης.

Ακόμα φέτος λόγω της περαιτέρω αύξησης του αριθμού των εισακτέων, ειδικά για την ομάδα Θετικού Προσανατολισμού ήταν εκ φύσεως αδύνατο να
μείνεις έξω από τριτοβάθμιο ίδρυμα. Ακόμα και αν δεν πήγες να εξεταστείς σε κάποιο από τα μαθήματα.

Κλείνω με το αδιαφισβήτητα αγαπημένο μου:
Είναι οριακά αδύνατο και χρείαζεται ειλικρινή προσπάθεια -ίσως και τύχη- να μην αποφοιτήσεις από το Λύκειο.

Υ.Γ. Ξανακοίταξα τον πίνακα...θα μπορούσα να μην γράψω τίποτα και να μιλήσει το screenshot από μόνο του.
aled.jpg
aled.jpg (63.64 KiB) Προβλήθηκε 2530 φορές


Άβαταρ μέλους
grigkost
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 3053
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:54 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#26

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από grigkost » Τετ Αύγ 28, 2019 12:10 am

Mihalis_Lambrou έγραψε:
Τρί Αύγ 27, 2019 7:43 pm
,,,Είναι για να κλαίει κανείς. Ευτυχώς που υπάρχει η όαση των καλών φοιτητών (μερικοί με εξαιρετική επίδοση) που κρατάνε όρθια την χώρα, γιατί αλλιώς νοιώθω ότι καταρρέουμε.
Τα τελευταία χρόνια παρατηρώ ότι έχουμε ανησυχητικά μεγάλη μερίδα φοιτητών του Μαθηματικού που δεν γνωρίζουν ούτε το (a+b)^2. Άντε να τους μάθεις γράμματα, όσο μάγος και να είσαι. ...
"Υπογραμμίζω", ανάμεσα στα τόσα άλλα σωστά που σημειώνει ο κ. Λάμπρου, τα παραπάνω γιατί νομίζω ότι περιγράφουν την πραγματική σημερινή κατάσταση των μαθηματικών τμημάτων της χώρας.
Όμως οι ίδιοι οι διδάσκοντες αλλά και εμείς οι "υπόλοιποι" θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι όσο διαρκεί αυτή η εξαιρετικά προβληματική κατάσταση τίποτα δεν δύναται να λειτουργεί σωστά.

Μήπως ήρθε η κατάλληλη χρονική στιγμή για δημόσια τοποθέτηση και (γιατί όχι; ) την απαίτηση διόρθωσης της κατάστασης στα πανεπιστήμια από τους "καθ' ύλην αρμόδιους" φορείς; Πρυτάνεις, σύλλογοι Δ.Ε.Π, Ε.Μ.Ε., φοιτητικοί σύλλογοι, κ.α.

(Η σιωπή δεν είναι πάντοτε ένδειξη σοφίας.)

Υ.Γ. Υπάρχει μέριμνα, αλλά και έλεγχος για την στελέχωση και την απρόσκοπτη λειτουργία των δυο νεοσύστατων μαθηματικών τμημάτων;


{\color{dred}\Gamma\!\rho\,{\rm{H}}\gamma\varnothing\varrho{\mathscr{H}}\varsigma \ {\mathbb{K}}\,\Omega\sum{\rm{t}}{\mathscr{A}}\,{\mathbb{K}}\!\odot\varsigma
Άβαταρ μέλους
greek_sorcerer
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 4:18 pm

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από greek_sorcerer » Τετ Αύγ 28, 2019 5:28 am

Ας κάνω τον συνήγορο του διαβόλου:

Η ίδρυση δύο νέων τμημάτων δεν είναι απαραίτητα κάτι αρνητικό, αρκεί να διατηρηθεί ο ίδιος συνολικός αριθμός εισακτέων και να απορροφήσουν μέρος των εισακτέων από να κεντρικά τμήματα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη).
Με αυτό τον τρόπο οι καθηγητές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα έχουνε λιγότερους φοιτητές, άρα ποιοτικότερη διδασκαλία και περισσότερο χρόνο για έρευνα.
Η αλήθεια είναι πως η επαρχία αντιμετωπίζει σοβαρό δημογραφικό πρόβλημα, ενώ κυριολεκτικά ο μισός πληθυσμός της χώρας έχει συγκεντρωθεί σε δύο μόνο πόλεις. Η ίδρυση σχολών είναι η λύση; Θα μπορούσε εν μέρει, αλλά σίγουρα όχι όταν γίνεται τόσο πρόχειρα. Υποθέτω πως όλα αυτά γίνανε για ψηφορικούς σκοπούς...


ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 1292
Εγγραφή: Δευ Δεκ 28, 2009 11:41 pm
Τοποθεσία: Kάπου στο πιο μεγάλο νησί του Ιονίου

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#28

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ » Τετ Αύγ 28, 2019 8:18 am

Mihalis_Lambrou έγραψε:
Τρί Αύγ 27, 2019 7:43 pm

Τα τελευταία χρόνια παρατηρώ ότι έχουμε ανησυχητικά μεγάλη μερίδα φοιτητών του Μαθηματικού που δεν γνωρίζουν ούτε το (a+b)^2. Άντε να τους μάθεις γράμματα, όσο μάγος και να είσαι.
To 1991 αγόρασα το βιβλίο '' ΑΡΙΘΜΟΦΟΒΙΑ '' του μαθηματικού J.A.Paulos του Πανεπιστημίου Temple των ΗΠΑ.
Στην σελίδα 115 γράφει το εξής : '' Μακάρι να έπαιρνα πέντε δολάρια για κάθε μαθητή ή μαθήτρια που πέρασε το μάθημα της άλγεβρας στο λύκειο και κατέληξε να γράψει σ' ένα διαγώνισμα λογισμού του πρώτου έτους του πανεπιστημίου ότι  \left ( X+Y \right )^{2}=X^{2}+Y^{2}. ''
Σκέφτηκα τότε ότι αυτά γίνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες , ότι στην Ελλάδα αυτά δεν θα γίνουν...
ΕΚΑΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ...
Παρατηρώ τα τελευταία χρόνια τραγικά πράγματα στην δουλειά μερικών νέων συναδέλφων...
Σταματώ εδώ...
Δεν υπάρχει λόγος για να σας λυπήσω άλλο...
Καλή χρονιά , καλές σπουδές στα παιδιά που μπήκαν σε κάποια σχολή.


Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 15764
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#29

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Τετ Αύγ 28, 2019 12:46 pm

ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ έγραψε:
Παρ Ιούλ 12, 2019 9:22 pm
Μιχάλη , το Μαθηματικό Κρήτης , στο οποίο διδάσκεις , πόσους έχει;
Τηλέμαχε, τώρα βρήκα την πληροφορία γιατί το καλοκαίρι έλλειπε η Γραμματέας και μετά ... το ξέχασα.

Λοιπόν, έχουμε 2057 φοιτητές (ίσον 1077 στα Καθαρά Μαθηματικά και 980 στα Εφαρμοσμένα). Εννοείται ότι είναι υπερδεκαπλάσιοι αυτών που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε. Το μεγαλύτερό μας αμφιθέατρο χωράει 180. Θα μου πεις δεν έρχονται τόσοι ούτε στο πρώτο μάθημα, ούτε καν οι νεοεισαχθέντες, που υποτίθεται έρχονται με πάθος για την νέα φάση της ζωής τους.

Όπως είπε ο Άμλετ του Σαίξπηρ "κάτι δεν πάει καλά στο βασίλειο της Δανιμαρκίας".


mick7
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#30

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Τετ Αύγ 28, 2019 5:24 pm

Ναι διότι στην τάξη μπαίνουν μόνο νέοι συνάδελφοι...Γνωρίζετε τον ΜΟ ηλικίας των μαθηματικών στην Δευτεροβαθμια ? 52 έτη...
ΥΓ.Το ρεπορτάζ ηταν πριν 2 χρονια αρα ο ΜΟ ειναι τώρα 54 ετη...

https://www.kathimerini.gr/894821/artic ... aideytikwn
ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ έγραψε:
Τετ Αύγ 28, 2019 8:18 am

Παρατηρώ τα τελευταία χρόνια τραγικά πράγματα στην δουλειά μερικών νέων συναδέλφων...


Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#31

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Τετ Αύγ 28, 2019 8:54 pm

Θα ήθελα επίσης να παρατηρήσω το εξής, οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι εξετάσεις κατάταξης υποψηφίων και όχι διαγωνισμός κριτηρίων, η συζήτηση περί χαμηλών βάσεων είναι συζήτηση προσφοράς και ζήτησης και όχι κατ' ανάγκην αξιολόγησης. Περισσότερο ενδιαφέρον έχει η κλιμάκωση βαθμολογιών των μαθητών στο μάθημα των μαθηματικών και τη σχεδόν συντριπτική εμφάνιση βαθμολογίας κάτω από την βάση και μάλιστα το υψηλό ποσοστό βαθμών κάτω του πέντε. Εκεί νομίζω πολλοί παράγοντες έχουν βάλει το χεράκι τους, δύο άξονες βρίσκω όμως που καθορίζουν την κατάσταση.Το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα στο σύνολο του, καθώς και η οικονομική κρίση.

Για το εκπαιδευτικό σύστημα πολλά μπορούν να γραφτούν συνοπτικά όμως πολύ θα πρότεινα ότι είναι, η υποβάθμιση της διδασκαλίας των μαθηματικών από το δημοτικό μέχρι το λύκειο μέσω των προγραμμάτων σπουδών και των βιβλίων που συνοδεύουν , το μεγάλο πρόβλημα των δομών και της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων.

Ως προς την οικονομική κρίση θα πρόσθετα ότι, η αύξηση του μέσου όρου μαθητών στα τμήματα, η υποβάθμιση έως εξαφάνιση κάποιων δομών όπως η πρόσθετη διδακτική στήριξη και η ενισχυτική διδασκαλία έπαιξαν σημαντικό ρόλο καθώς και ότι πολλές οικογένειες δεν μπορούν πια να βοηθήσουν αδύναμους μαθητές από νωρίς με έναν δάσκαλο υποστήριξης.

Οι παραπάνω λόγοι που ενδεχομένως να αναλύονται περισσότερο και πιο διεισδυτικά σε συνάρτηση τα της προσφοράς και ζήτησης καθώς και το πλήθος των υποψηφίων που εισάγονται δημιουργούν τις αμφιλεγόμενες αλλά πολύ περισσότερο εντυπωσιακές σχεδόν "καφενειακού" τύπου δεικτικές παρατηρήσεις. Καλό θα ήταν να μην υπάρχουν αφορισμοί γιατί στο δημόσιο σχολείο έχουν να γίνουν διορισμοί δέκα ολόκληρα χρόνια και από την άλλη εγώ θα δεχτώ ότι πάνω από όλα το ρυθμό τον δίνει ο δάσκαλος του σχολείου ( ο ρόλος του είναι θεσμικός και μόνο για αυτό χωρίς να ξεχνάμε ότι και ο ίδιος αντιμετωπίζει με την σειρά του όλα τα παραπάνω) όμως του δίνονται τα ουσιαστικά εφόδια;
Και ένα τελευταίο, αν δεν φτιαχτεί υγιείς και πλήρως αναβαθμισμένη τεχνική εκπαίδευση που να προσελκύει και να πείθει την οικογένεια και τους μαθητές σε αυτόν τον τόπο δεν θα δούμε κάτι καλύτερο.


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
mick7
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#32

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Τετ Αύγ 28, 2019 9:11 pm

To ότι δεν δίνεται η υποστήριξη στους διδάσκοντες στα δημόσια σχολεία δεν αποτελεί δικαιολογία για τα εύκολα "20-αρια" στην βαθμολογία στην λογική να τελειώνουμε με τον "Γιαννάκη"...(τα οποία εθίζουν τον μαθητή στην ελάχιστη προσπάθεια και την λαμογια)...με αποτέλεσμα να φτάνει ο μαθητής στην Γ λυκείου και να δυσκολεύεται να λύσει μια δευτεροβαθμια εξίσωση...Το φαινόμενο της χαριστικής βαθμολογίας βαραίνει αποκλειστικά τον διδάσκοντα στο δημόσιο σχολείο...Από την άλλη εφόσον δεν παρέχονται τα απαραίτητα στους διδάσκοντες δεν θα έπρεπε να υπάρξει κάποια αντίδραση με την μορφή πχ... απεργίας η μήπως πολύ αιθεροβάμων ?


Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#33

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Πέμ Αύγ 29, 2019 8:43 am

Αν ένας μαθητής έχει γράψει 18 Φυσικη, 17 Μαθηματικά, 10 Χημεία και 13 Έκθεση έχει συγκεντρώσει 14800 μόρια περίπου. Ακούγεται χαμηλό όμως ποιοτικά είναι ένας μαθητής που μπορεί να παρακολουθήσει Μαθηματικό Τμήμα .. Δηλαδή η βάση έχει σημασία μεν αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει η ποιοτική μελέτη της βαθμολογίας.
Επίσης φοιτητές του Πολυτεχνείου δυσκολεύονται πολύ στα Μαθηματικά από το πρώτο εξάμηνο ασχέτως αν έχουν γράψει πάνω από 17 στις Εισαγωγικές.
Η δημιουργία τόσων Μαθηματικών Τμημάτων είναι πρόβλημα , αλλά ένας καλός Μαθηματικός δεν χάνεται ποτέ


Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2583
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#34

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Πέμ Αύγ 29, 2019 11:00 am

Καλημέρα κι από εμένα.
Έχω διαβάσει πάρα πολλά για το ζήτημα, είτε εδώ, είτε αλλού.
Βάση του 10, Μείωση θέσεων, καταστροφή του κύρους της σχολής, αμόρφωτοι δάσκαλοι του μέλλοντος, αύξηση ανεργίας, βάσεις εισαγωγής και για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια(;υπάρχουν;), να λάβει επίσημη θέση η κοινότητα(ποιοι, οι ήδη βολεμένοι ή αυτοί που περιμένουν μερικές θέσεις ΔΕΠ και διδακτορικά ακόμα;) κλπ.

Τέλος πάντων δε σχολιάζω τίποτα από τα παραπάνω αφού ο καθένας μπορεί να έχει τη δική του άποψη - που δε λαμβάνεται υπόψη πουθενά έτσι κι αλλιώς -, συχνά σύμφωνα με τα δικά του συμφέροντα αποκλειστικά και όχι με βάση το γενικό καλό.

Παραθέτω μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά μόνο, ως προς τις προτιμήσεις των επιτυχόντων στις σχολές Μαθηματικών:
mathpanel19.PNG
mathpanel19.PNG (53.12 KiB) Προβλήθηκε 2183 φορές
Εξηγώ ότι είναι οι προτιμήσεις μόνο των επιτυχόντων στα αντίστοιχα τμήματα!

Ενδιαφέρον θα είχε, αλλά δεν μπόρεσα να βρω αυτό το στοιχείο, παρά μόνο του πρώτου σε κάθε σχολή, τα μόρια που συγκέντρωσαν οι επιτυχόντες που είχαν 1η προτίμηση τη σχολή, καθώς και ο βαθμός που έγραψαν στα Μαθηματικά.


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
billydot232
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 30, 2018 8:30 pm

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#35

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από billydot232 » Πέμ Αύγ 29, 2019 11:31 am

mick7 έγραψε:
Τετ Αύγ 28, 2019 9:11 pm
To ότι δεν δίνεται η υποστήριξη στους διδάσκοντες στα δημόσια σχολεία δεν αποτελεί δικαιολογία για τα εύκολα "20-αρια" στην βαθμολογία στην λογική να τελειώνουμε με τον "Γιαννάκη"...(τα οποία εθίζουν τον μαθητή στην ελάχιστη προσπάθεια και την λαμογια)...με αποτέλεσμα να φτάνει ο μαθητής στην Γ λυκείου και να δυσκολεύεται να λύσει μια δευτεροβαθμια εξίσωση...Το φαινόμενο της χαριστικής βαθμολογίας βαραίνει αποκλειστικά τον διδάσκοντα στο δημόσιο σχολείο...Από την άλλη εφόσον δεν παρέχονται τα απαραίτητα στους διδάσκοντες δεν θα έπρεπε να υπάρξει κάποια αντίδραση με την μορφή πχ... απεργίας η μήπως πολύ αιθεροβάμων ?
Όντος αν οι καθηγητές κόβαν όλοι λίγο πολύ θα διαβάζαν και δεν θα είχαμε και άτομα που επειδή θέλουν μόνο μαθηματικό (από το πάθος για τα μαθηματικά) που έχει χαμηλά μόρια κόβαν το πολύ το διάβασμα σε χημεία φυσική έκθεση (για να ξεκουραστούν λίγο απο τα μαθηματικά μιας και στην εφηβεία όσο και να σαρέσουν τα μαθηματικά προφανώς αν διαβάζεις κανα 6ωρο τη μερα μαθηματικά αν σου δίνεται η δυνατότητα τις άλλες ώρες της ημέρας να μην διαβασεις κάτι άλλο θα το εκμεταλευτείς) (πχ αν κάποιος Πατρινός που χει και μετάλλια στα μαθηματικά (σε Αρχιμήδη μεγάλων μόνο άρα δεν έχει μοριοδότηση 10000 μόρια) γράψει 18 με 20 μαθηματικά , 12 φυσική 13 χημεία και 12 έκθεση μπήκε για πλάκα στο μαθηματικό της πάτρας, αν κόβαν όμως αυτός θα έγραφε άριστα και δεν θα ψαχνόταν στην γ λυκείου γιατί θα διάβαζε φυσική χημεία εκθεση και α ,β λυκείου )
Υ.Γ. Ισος τετοιο παράδειγμα να μην υπάρχει :lol:


Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#36

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Παρ Αύγ 30, 2019 8:18 am

billydot232 έγραψε:
Πέμ Αύγ 29, 2019 11:31 am
mick7 έγραψε:
Τετ Αύγ 28, 2019 9:11 pm
To ότι δεν δίνεται η υποστήριξη στους διδάσκοντες στα δημόσια σχολεία δεν αποτελεί δικαιολογία για τα εύκολα "20-αρια" στην βαθμολογία στην λογική να τελειώνουμε με τον "Γιαννάκη"...(τα οποία εθίζουν τον μαθητή στην ελάχιστη προσπάθεια και την λαμογια)...με αποτέλεσμα να φτάνει ο μαθητής στην Γ λυκείου και να δυσκολεύεται να λύσει μια δευτεροβαθμια εξίσωση...Το φαινόμενο της χαριστικής βαθμολογίας βαραίνει αποκλειστικά τον διδάσκοντα στο δημόσιο σχολείο...Από την άλλη εφόσον δεν παρέχονται τα απαραίτητα στους διδάσκοντες δεν θα έπρεπε να υπάρξει κάποια αντίδραση με την μορφή πχ... απεργίας η μήπως πολύ αιθεροβάμων ?
Όντος αν οι καθηγητές κόβαν όλοι λίγο πολύ θα διαβάζαν και δεν θα είχαμε και άτομα που επειδή θέλουν μόνο μαθηματικό (από το πάθος για τα μαθηματικά) που έχει χαμηλά μόρια κόβαν το πολύ το διάβασμα σε χημεία φυσική έκθεση (για να ξεκουραστούν λίγο απο τα μαθηματικά μιας και στην εφηβεία όσο και να σαρέσουν τα μαθηματικά προφανώς αν διαβάζεις κανα 6ωρο τη μερα μαθηματικά αν σου δίνεται η δυνατότητα τις άλλες ώρες της ημέρας να μην διαβασεις κάτι άλλο θα το εκμεταλευτείς) (πχ αν κάποιος Πατρινός που χει και μετάλλια στα μαθηματικά (σε Αρχιμήδη μεγάλων μόνο άρα δεν έχει μοριοδότηση 10000 μόρια) γράψει 18 με 20 μαθηματικά , 12 φυσική 13 χημεία και 12 έκθεση μπήκε για πλάκα στο μαθηματικό της πάτρας, αν κόβαν όμως αυτός θα έγραφε άριστα και δεν θα ψαχνόταν στην γ λυκείου γιατί θα διάβαζε φυσική χημεία εκθεση και α ,β λυκείου )
Υ.Γ. Ισος τετοιο παράδειγμα να μην υπάρχει :lol:

Αυτό που είναι λάθος είναι η αποσύνδεση. Δηλαδή με απλά λόγια, δε γίνεται να σου αρέσουν τα Μαθηματικά και να μην σου αρέσει η Φυσική ή να μην θέλεις να γνωρίσεις τη Χημεία για να δεις πώς λειτουργεί και αλληλεπιδρά ο μικρόκοσμος. Δε γίνεται να μην έχεις αντιληφθεί ότι τα Μαθηματικά είναι γλώσσα άρα η χρήση της μητρικής γλώσσας είναι ένα επιπλέον επικοινωνιακό εργαλείο. Τελευταίο, είναι αδύνατον να μην αντιλαμβάνεσαι την έκταση της Μαθηματικής Παιδείας στην αλγοριθμική και δομημενη μορφή του Προγραμματισμού ή του τρόπου που γίνονται αντιληπτές οι Οικονομικές Θεωρίες.
Όμως όλο αυτό που περιγράφω είναι το ιδανικό και είναι ζήτημα παιδείας , κυρίως παιδείας των διδασκόντων αλλά και φιλοσοφίας στα προγράμματα σπουδών της Β' θμιας και της Α' Βαθμιας .
Το συναρπαστικό με τα Μαθηματικά είναι ότι έχουν τη δυνατότητα της ολιστικής θεώρησης. Είναι εύκολο να μπεις με χαμηλές βαθμολογίες σε οποιοδήποτε τμημα αλλά αν δεν αλλάξει ο φοιτητής τρόπο προσέγγισης δεν θα ωριμάσει και δεν θα αναπτυχθεί ακαδημαϊκά. Είναι μεγάλη η συζήτηση αυτή και δεν είναι καθόλου τεχνική.
Μου επιτρέπετε και κάποιες διορθώσεις: Όντως και όχι οντος, Ίσως και όχι ισος , αν έκοβαν και όχι αν κόβαν, σου αρέσουν και όχι σαρέσουν, εκμεταλλευτείς και όχι εκμεταλευτείς


mick7
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#37

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Παρ Αύγ 30, 2019 6:46 pm

Να σας πω σε αυτή την περιπτωση ο πανεπιστημιακος τι πρέπει να κάνει ? Να ρίξει το επίπεδο στα τάρταρα η να συνεχίσει στο ίδιο επίπεδο κινδυνευοντας του χρόνου να μην έχει φοιτητές στο τμήμα άρα και να χάσει την δουλειά του? Θέλω να πω ότι αυτό που ακούγεται από "κάποιους" ότι θα μπουν και δεν θα τελειώσουν μου ακούγεται κάπως αφελές η ακόμα και επικίνδυνο ...Δεν θα ασκήσουν πιέσεις αυτοί όλοι στους πανεπιστημιακους για να "τελειώσουν" ? Και θα έχουν άδικο ότι θα έχουν ξοδέψει χιλιάδες ευρώ για να φτάσουν "εκεί" ?

Ratio έγραψε:
Παρ Αύγ 30, 2019 8:18 am

Είναι εύκολο να μπεις με χαμηλές βαθμολογίες σε οποιοδήποτε τμημα αλλά αν δεν αλλάξει ο φοιτητής τρόπο προσέγγισης δεν θα ωριμάσει και δεν θα αναπτυχθεί ακαδημαϊκά.


mick7
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#38

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Παρ Αύγ 30, 2019 6:57 pm

Έμενα αυτή η δήλωση πανεπιστημιακου παρακάτω με προβλημάτισε...Ισως θα έπρεπε και η πανεπιστημιακη κοινότητα να κάνει κάτι...για το γεγονός οτι αποφοιτά το 1/3 των υποψηφίων σπουδαστών...βεβαίως και το Υπουργείο αλλα και οι γονείς πρέπει να προβληματιστουν...
Στο δικό μας ****** Τμήμα του Πανεπ. Κρήτης εισάγονται κάθε χρόνο 320-350 άτομα (έχουμε δύο εισαγωγικές κατευθύνσεις καλέ). Δίνουμε 100-120 πτυχία. Η μεγάλη πλειονότητα των υπολοίπων απλά δεν τα καταφέρνει, φεύγει, αλλάζει αντικείμενο ή κάνει κάτι καλύτερο στη ζωή του. Και 1000 άτομα να μας έστελνε το παντοδύναμο-ηλίθιο κράτος πάλι 100-120 πτυχία θα δίναμε. Θα έκανε απλώς τη ζωή μας αρκετά πιο δύσκολη (εκτός αν μας έδινε το Παγκρήτιο Στάδιο για τα διαγωνίσματά μας) και πολύ περισσότερα παιδιά δυστυχισμένα γιατί θα τα έστελνε να σπουδάσουν κάτι που και δεν τα ενδιαφέρει και δε μπορούν να το μάθουν.


Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 15764
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#39

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Σάβ Αύγ 31, 2019 12:13 am

mick7 έγραψε:
Παρ Αύγ 30, 2019 6:57 pm
Έμενα αυτή η δήλωση πανεπιστημιακου παρακάτω με προβλημάτισε...Ισως θα έπρεπε και η πανεπιστημιακη κοινότητα να κάνει κάτι...για το γεγονός οτι αποφοιτά το 1/3 των υποψηφίων σπουδαστών...βεβαίως και το Υπουργείο αλλα και οι γονείς πρέπει να προβληματιστουν...
Στο δικό μας ****** Τμήμα του Πανεπ. Κρήτης εισάγονται κάθε χρόνο 320-350 άτομα (έχουμε δύο εισαγωγικές κατευθύνσεις καλέ). Δίνουμε 100-120 πτυχία. Η μεγάλη πλειονότητα των υπολοίπων απλά δεν τα καταφέρνει, φεύγει, αλλάζει αντικείμενο ή κάνει κάτι καλύτερο στη ζωή του. Και 1000 άτομα να μας έστελνε το παντοδύναμο-ηλίθιο κράτος πάλι 100-120 πτυχία θα δίναμε. Θα έκανε απλώς τη ζωή μας αρκετά πιο δύσκολη (εκτός αν μας έδινε το Παγκρήτιο Στάδιο για τα διαγωνίσματά μας) και πολύ περισσότερα παιδιά δυστυχισμένα γιατί θα τα έστελνε να σπουδάσουν κάτι που και δεν τα ενδιαφέρει και δε μπορούν να το μάθουν.
Επειδή δεν έχω ακούσει κανέναν συνάδελφό μου να λέει τέτοια γνώμη (*), καλό είναι να μην κρυβόμαστε πίσω από την ανωνυμία. Αν θέλεις πες σε παρακαλώ ποιος τα είπε αυτά και, ακόμα καλύτερα, δώσε μεγαλύτερο κύρος στην πληροφορία σου λέγοντας ποιος είσαι εσύ που ήσουν αυτήκοος μάρτυρας.

Αν φοβάσαι επιπτώσεις, το καταλαβαίνω. Ο ίδιος δεν θα φοβόμουν αλλά ο καθένας έχει τα δικά του μέτρα. Κανένα πρόβλημα αν επιλέξεις να μείνεις στην ανωνυμία αλλά στερείς έτσι την δυνατότητα να συζητήσω με τον ίδιο την θέση του. Επίσης, από κάποιους μπορεί να μειωθεί η πεποίθηση ότι μεταφέρεις σωστά τα λεχθέντα του.

(*) δεν σημαίνει ότι τα ακούω όλα


Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Παγκόσμιο ρεκόρ Μαθηματικών

#40

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Σάβ Αύγ 31, 2019 7:50 am

mick7 έγραψε:
Παρ Αύγ 30, 2019 6:46 pm
Να σας πω σε αυτή την περιπτωση ο πανεπιστημιακος τι πρέπει να κάνει ? Να ρίξει το επίπεδο στα τάρταρα η να συνεχίσει στο ίδιο επίπεδο κινδυνευοντας του χρόνου να μην έχει φοιτητές στο τμήμα άρα και να χάσει την δουλειά του? Θέλω να πω ότι αυτό που ακούγεται από "κάποιους" ότι θα μπουν και δεν θα τελειώσουν μου ακούγεται κάπως αφελές η ακόμα και επικίνδυνο ...Δεν θα ασκήσουν πιέσεις αυτοί όλοι στους πανεπιστημιακους για να "τελειώσουν" ? Και θα έχουν άδικο ότι θα έχουν ξοδέψει χιλιάδες ευρώ για να φτάσουν "εκεί" ?

Ratio έγραψε:
Παρ Αύγ 30, 2019 8:18 am

Είναι εύκολο να μπεις με χαμηλές βαθμολογίες σε οποιοδήποτε τμημα αλλά αν δεν αλλάξει ο φοιτητής τρόπο προσέγγισης δεν θα ωριμάσει και δεν θα αναπτυχθεί ακαδημαϊκά.
Δεν βρίσκω κανένα λόγο το πανεπιστήμιο να ρίξει το επίπεδό του στα τάρταρα επειδή οι εισακτέοι αδυνατούν να παρακολουθήσουν ή να κατανοήσουν. Πάντα θα υπάρχει ένα ποσοστό που δεν θα ολοκληρώσει τις σπουδές του για διάφορους λόγους που ένας από αυτούς είναι και η αδυναμία κατανόησης. Το αν αυτό το ποσοστό μεγαλώνει είναι ευθύνη της προηγούμενης εκπαίδευσής τους αλλά και δική τους. Από τη στιγμή που εισάγονται στην Ανώτατη Εκπαίδευση ας καταλάβουν ότι τα πράγματα αλλάζουν. Αυτή η αλλαγή σημαίνει δύο πράγματα: όσοι μπήκαν τυχαία στη σχολή να συνειδητοποιήσουν ότι θέλει διάβασμα και όσοι δεν μπήκαν τυχαία να μάθουν ότι το διάβσμά τους αλλάζει και γίνεται στοχευμένο
Επειδή μάλιστα ζούμε σε μια χώρα όπου η λέξη "επένδυση" ακούγεται συνέχεια, ας μάθουν ότι στα πλαίσια της υγιούς επένδυσης, δεν περιμένει ο επενδυτής μόνο το ευνοϊκό περιβάλλον αλλά προσπαθεί κι αυτός να επιβιώσει η επένδυσή του.
Η προσωπική μου άποψη είναι ή ότι πρέπει να γίνει πιο αυστηρή η Β' θμια Εκπαίδευση ή τα πανεπιστήμια στο 1ο έτος να έχουν ένα καθεστώς προσαρμογής/αποδοχής μέσω εξετάσεων 3 φορές το χρόνο όπως κάνουν στη Γαλλία τα Ecoles Polytechniques & Ecoles Normales όπου εξετάζεται η προσαρμογή του σε αυτά που διδάσκεται και κρίνεται τον Ιούνιο αν μπορεί να παραμείνει στο Ίδρυμα ως φοιτητής.
Σε αυτό το σημείο κακώς αναβαθμίστηκαν τα ΤΕΙ σε Α/ΤΕΙ . Θα ήταν η εναλλακτική γι αυτούς που θέλουν πάνω από 3 χρόνια να φτάσουν σε ένα επίπεδο παρακολούθησης μαθημάτων σε ΑΕΙ ή Πολυτεχνεία.
Μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά πείτε μου τί μπορεί να πάρει από την Ανώτατη Εκπαίδευση ένας άνθρωπος που εισάγεται σε ένα μαθηματικό τμήμα και δεν έχει φιλοτιμηθεί να μάθει στοιχειώδη Άλγεβρα Γυμνασίου ή ένας Μηχανολόγος που έχει γράψει μεν στις εισαγωγικές 18 Φυσική αλλά αδυνατεί να κατανοήσει πώς δουλεύουν σε ένα σύστημα 4 μικροί περιστροφικοί μηχανισμοί για να δώσουν κίνηση σε μια μηχανή . Πού είναι αυτό το άριστα 18 μετά από 1 χρόνο και κάτι μήνες;


Απάντηση

Επιστροφή σε “Γενικά Μηνύματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες