Σελίδα 1 από 1

36ο Συνέδριο της ΕΜΕ στη Λάρισα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 18, 2018 11:30 pm
από achilleas
Καλησπέρα σας!

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, το επόμενο συνέδριο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας θα διεξαχθεί στη Λάρισα τον Νοέμβριο του 2019. Παρεμπιπτόντως, το βίντεο της υποψηφιότητας που προβλήθηκε στο συνέδριο της Αθήνας είναι διαθέσιμο εδώ.

Μετά την ανάληψη του συνεδρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του τοπικού παραρτήματος ξεκίνησε την ενημέρωση των τοπικών παραγόντων και της κοινωνίας της πόλης. Τα πρώτα βήματα περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, συναντήσεις με

- τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, κ. Αγοραστό (βίντεο)
- το Δήμαρχο Λαρισαίων κ. Καλογιάννη (δείτε εδώ), και
- τον Πρύτανη του TEI Λάρισας κ. Ξενοφώντα Σπηλιώτη (δείτε εδώ)

Οι συναντήσεις αυτές καλύφθηκαν από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ενώ ακολούθησε συνέντευξη του προέδρου του παραρτήματος Λάρισας της ΕΜΕ, κ. Καραμπάτσα στην τοπική εφημερίδα Larissanet εδώ.

Το αμέσως επόμενο βήμα που έχει προγραμματιστεί είναι η δημιουργία ιστοσελίδας του τοπικού παραρτήματος για την οποία θα υπάρξει άμεση ενημέρωση όταν ολοκληρωθεί.

Έχοντας εξασφαλίσει την στήριξη της τοπικής κοινωνίας, και προσμένοντας την συμμετοχή της μαθηματικής κοινότητας της χώρας, ευελπιστούμε ότι θα φιλοξενήσουμε ένα επιτυχημένο συνέδριο μαθηματικών.

Μείνετε συντονισμένοι... :)

Φιλικά,

Αχιλλέας

Re: 36ο Συνέδριο της ΕΜΕ στη Λάρισα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 20, 2019 9:40 pm
από achilleas
Καλησπέρα σας!

Η ιστοσελίδα του παραρτήματος της ΕΜΕ Λάρισας, αν και σε βρεφική ηλικία, είναι πια δημόσια.

Δείτε εδώ. Η ενημέρωσή της, βέβαια, θα συνεχιστεί.

Με την ευκαιρία αυτή, ανανεώνουμε την πρόσκληση προς όλους σας να επισκεφτείτε την πόλη μας και να συμμετάσχετε στο συνέδριο της ΕΜΕ από 1 έως 3 Νοεμβρίου.

Φιλικά,

Αχιλλέας

Re: 36ο Συνέδριο της ΕΜΕ στη Λάρισα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 20, 2019 9:59 pm
από mick7
Με την καταβαραθρωση της Μαθηματικής Παιδείας στην χώρα μας ...με το 75% να γράφει στις Πανελλαδικές κάτω απο την βάση...και τα Μαθηματικά να εξαφανιζονται απο το σχολείο σταδιακά...την ανεργία των νέων συνάδελφων...έχουμε ανάγκη απο συνέδρια φώτο-οπορτουνιτυ ??? ...και δεν αναφέρομαι σε αυτό της Λάρισας άλλα σε όλα αυτά που έγιναν τα τελευταία χρόνια....Ας μου εξηγήσει κάποιος την χρησιμότητα τους πλην της "προβολής"... :oops:

Re: 36ο Συνέδριο της ΕΜΕ στη Λάρισα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 20, 2019 11:03 pm
από Ανδρέας Πούλος
Αν οι νέοι συνάδελφοι έχουν δουλειά στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα μαθήματα δεν έρχονται στα Συνέδρια, διότι δεν προλαβαίνουν.
Αν οι νέοι συνάδελφοι δεν έχουν δουλειά, δεν έρχονται στα Συνέδρια διότι δεν έχουν χρήματα.
Αυτό συνέβαινε εδώ και 30 χρόνια/ Παρ' όλα αυτά τα Συνέδρια πραγματοποιούνται και με την παρουσία νέων συναδέλφων. Μυστήριον. :roll:

Re: 36ο Συνέδριο της ΕΜΕ στη Λάρισα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 21, 2019 12:36 am
από mick7
Συνάδελφε πριν 30 χρόνια (όπως καλά γνωρίζετε...) γινόντουσαν και διορισμοί και το σύστημα κάπως προχωρούσε ...εδω και μια δεκαετία διορισμοί γιοκ...μπορείτε να καταλάβετε την ασφυξία που φέρνει αυτό με το εντεινόμενο δημογραφικό...και την συνεπακολουθη έλλειψη μαθητικού δυναμικού...Βεβαία όπως λένε τον "πεινασμένο δεν το καταλαβαίνει ένας χορτασμένος"...
Απο την αλλη τα συνεδρια αυτα προσφέρουν κάτι έχουν καμιά ουσία ? Τι να συνεδριασουμε ? Την διδασκαλία των Μαθηματικών απο μη Μαθηματικούς... η οτι βγαίνουν μαθητές που δε ξερουν πρόσθεση και ανάγνωση οπως λέει και η έκθεση παρακάτω ? Η ουσία λείπει... :!:

https://www.tanea.gr/2019/09/13/greece/ ... -mathites/

Ανδρέας Πούλος έγραψε:
Παρ Σεπ 20, 2019 11:03 pm

Αυτό συνέβαινε εδώ και 30 χρόνια/ . Μυστήριον. :roll:

Re: 36ο Συνέδριο της ΕΜΕ στη Λάρισα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 21, 2019 7:21 pm
από fmak65
Ανοίγεις πολλά θέματα για συζήτηση τα οποία θα μας βγάλουν από το θέμα της συζήτησης.
Εγώ πάντως θα πάω και φέτος στην Λάρισα , όπως πάω και όλα τα προηγούμενα χρόνια από τότε που ήμουν αναπληρωτής και ασχολούμαι με την Μαθηματική παιδεία, γιατί ωφελούμε είτε από εισηγήσεις στον τρόπο διδασκαλίας μου η σε προσωπικές μου αναζητήσεις, είτε από συζητήσεις με άλλους αγαπητούς συναδέλφους από όλη την Ελλάδα.
Ελπίζω να τα πούμε από κοντά με όσο περισσότερους αγαπητούς συναδέλφους και φίλους και πάντα με υγεία.

Re: 36ο Συνέδριο της ΕΜΕ στη Λάρισα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 21, 2019 8:57 pm
από mick7
Ανοίγω τα θέματα τα οποία πρέπει να συζητάμε σαν μαθηματική κοινότητα επιτέλους ...διότι τα προβλήματα δεν κρύβονται πλέον κάτω από το χάλι...
Ας συζητήσουμε για
1) Για την διαρκή υποβάθμιση των Μαθηματικών στο δημόσιο σχολείο όπως προκύπτει από εκθέσεις
2) Για το γερασμένο σχολείο που απωθεί... με τους παππούδες / γιαγιάδες καθηγητές/τριες...όπως θα ειναι σε μερικά χρόνια...Μέσος όρος ηλικίας στην Βθμια ειναι τα 55 έτη...
3) Την ανεργία των νέων (συνάδελφων) η οποία τους στερεί την δυνατότητα να κάνουν οικογένεια...
4) Τις συνθήκες των μονίμων/αναπληρωτών που καλούνται να διδάξουν σε 3-4 σχολεία , άλλοι που χουν βαλτώσει στον αρχικό τόπο διορισμό τους εδώ και 10 χρόνια διότι εφόσον δεν γίνονται νέοι διορισμοί...δεν μπορουν να γίνουν μεταθέσεις...
5) Τους χαμηλούς μισθούς...

Όσο για τα συνέδρια της ΕΜΕ...ειναι συνέδρια δημοσίων σχέσεων...και τελείως αποκομμένα από την πραγματικοτητα στο έδαφος... :!:


fmak65 έγραψε:
Σάβ Σεπ 21, 2019 7:21 pm
Ανοίγεις πολλά θέματα για συζήτηση τα οποία θα μας βγάλουν από το θέμα της συζήτησης.

Re: 36ο Συνέδριο της ΕΜΕ στη Λάρισα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 21, 2019 10:13 pm
από S.E.Louridas
Ας μου επιτραπεί μία προσωπική μου άποψη: Το εκάστοτε συνέδριο της Ε.Μ.Ε., ως θεσμού, είναι επιστημονικό συνέδριο και μόνο τέτοιο. Έχοντας βέβαια ως αντικείμενο τα Μαθηματικά και τη διδασκαλία τους σε ένα ευρύτερο φάσμα από την μέση εκπαίδευση, δηλαδή έως και τους Μαθηματικούς διαγωνισμούς αλλά και στις παρυφές της ανώτατης εκπαίδευσης όταν έχει ως συμπερασματολογία τέτοια θέματα. Σίγουρα δεν είναι συνέδριο όπου αναδεικνύει θεωρίες ή αποδείξεις εικασιών κτλ. Εκεί μετέχουν συνάδελφοι από όλη την Μαθηματική οικογένεια, πολλοί νέοι άμεσα μάχιμοι (διδάσκοντες κτλ.) και όχι μόνο ως επισκέπτες αλλά και ως σύνεδροι, όπου καταθέτουν τις απόψεις τους που σε πολλές περιπτώσεις διδάσκουν. Αυτούς δεν έχει κανείς το ηθικό δικαίωμα να τους αποκεφαλίζει. Σίγουρα αν κάποιος επιχειρεί να τους αποκεφαλίζει μάλλον έχει υπερεκτιμήσει κάποια πράγματα για την πάρτη του και εκεί τότε υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει έτσι μία τομή των παλαιών με τους καινούργιους στην ανελικτική πορεία της εκπαίδευσης. Προφανώς και οι εργασίες όσο υψηλής απόδοσης και αν είναι, παραμένουν εκεί προς κρίση έτσι ή αλλιώς. Από την άλλη μεριά υπάρχουν οι άλλου τύπου καταστάσεις με τις οποίες ασχολούνται με ίδιο πάθος και κάλλιστα πάρα πολλοί και εκ των συμμετεχόντων στα επιστημονικά συνέδρια, αλλά αυτό είναι άλλο βασικότατο γεγονός που δεν έχει σχέση με επιστημονικό συνέδριο σε συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο και τη διδακτική του. Για παράδειγμα η ανεργία των μαθηματικών, η απουσία σεμιναρίων επιμόρφωσης κύρια των δασκάλων, το μισθολογικό κτλ. Και σε αυτές τις διαδικασίες πρέπει να συμμετέχει κανείς, παλαιότερα γίνονταν και δυναμικές αναμετρήσεις και διεκδικήσεις. Σε αυτές όλες τις καταστάσεις (επιστημονικές ή διεκδικήσεων) τα μόνα άτομα που δεν χαίρουν εκτίμησης αλλά και δεν ακούγονται είναι κάποιοι «θεωρητικοί» που νομίζουν ότι πρέπει οι άλλοι να τους ακούν να μάχονται και να κερδίζουν οι άλλοι βασιζόμενοι στις δικές τους δυναμικές τάχα μου ιδέες, είναι οι περίφημοι «γραφικοί», οι λαθοθήρες και όλα τα συνεπακόλουθα, τελικά όλα τους φταίνε.
Ας πάμε στο συνέδριο της Ε.Μ.Ε., με όλα τα μέσα για να κάνουμε την επιστημονική μας κουβέντα (από οποιοδήποτε μετερίζι), να γίνουν οι πανέμορφες «κοντρίτσες», αλλοίμονο αν δεν υπάρχουν τέτοιες στα συνέδρια, και στο τέλος να μείνει μία παραγωγική αχλή.
Ραντεβού λοιπόν στην όμορφη Λάρισα μας.

Re: 36ο Συνέδριο της ΕΜΕ στη Λάρισα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 21, 2019 11:02 pm
από mick7
Εγώ περιμένω εδώ και χρονιά το συνέδριο που θα άπαντα στα παρακάτω ερωτήματα :

1) Γιατί για τη συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών τα Μαθηματικά είναι ένας βραχνάς (η βάσανο) ?
2) Γιατί η αποτυχία στις Πανελλαδικές ανέρχεται στο 75% σε ορισμένες κατευθύνσεις ?
3) Γιατί στη συντριπτική τους πλειοψηφία καταφεύγουν σε φροντιστηριακή στήριξη ?
4) Γιατί οι μισοί μαθητές εξέρχονται των βασικών σπουδών λειτουργικά αναλφάβητοι ?
5) Ανταποκρινονται τα Μαθηματικά που διδάσκονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της κοινωνίας και της οικονομίας ? Πχ Τεχνητή νοημοσύνη , Προγραμματισμος κτλ...

Και φυσικά πλην του παραπάνω επιστημονικου φάσματος υπάρχει και ο ανθρωπος-δάσκαλος και ο ανθρωπος-μαθητής ο καθένας με τα δικά του προβλήματα ...κομμάτι που θεωρώ λείπει παντελώς από τα συνέδρια...


Πότε θα μπουν τα ερωτήματα αυτά σε κάποιο συνέδριο ? Γιατί δεν μπαίνουν ? Η γνώμη μου είναι πως θα βγουν στην επιφάνεια αλήθειες πικρές για το Σύστημα και για την Εκπαίδευση για να γίνω και λίγο "γραφικός" ... :D