Αποχαιρέτα τον διορισμό που ονειρεύτηκες

Συντονιστής: spyros

Άβαταρ μέλους
Στέλιος Μαρίνης
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Αποχαιρέτα τον διορισμό που ονειρεύτηκες

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Μαρίνης » Δευ Σεπ 03, 2018 7:24 pm

Με το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΤΕΙ οι ώρες διδασκαλίας των Μαθηματικών μειώνονται ακόμη περισσότερο. Ως μάθημα Γενικής Παιδείας προκρίθηκαν τα θρησκευτικά προς χάριν των Ελλήνων αγιατολάχ, ενώ η Στατιστική την οποία δεν υπάρχει πλέον επιστήμη να μην της είναι απαραίτητη πάει στα αζήτητα. Η υποτίμηση του μαθήματος που έχει ξεκινήσει από την υπουργία Φίλη (θυμηθείτε τη δήλωσή του ότι τα Μαθηματικά του Γυμνασίου μπορεί να τα διδάξει κάθε απόφοιτος θετικής σχολής) συνεχίστηκε με την ανάθεση διδασκαλία σχεδόν σε όλο τον κόσμο και κορυφώνεται με το νέο σύστημα που εξαγγέλθηκε. Σύστημα που θυμίζει αρκετά τις Δέσμες, στις οποίες όμως, ο δυσανάλογα μεγαλύτερος όγκος της ύλης των Μαθηματικών ικανοποιούνταν με 8 ώρες εβδομαδιαία διδασκαλία των Μαθηματικών.
Για σκεφτείτε και προτείνετε πώς πρέπει να αντιδράσουμε!


Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.

Λέξεις Κλειδιά:
calmen
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ Σεπ 29, 2014 9:11 pm

Re: Αποχαιρέτα τον διορισμό που ονειρεύτηκες

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από calmen » Δευ Σεπ 03, 2018 9:58 pm

γράφω μερικές σκέψεις που έχω καιρό στο μυαλό μου
1) 2008-2018 10 χρόνια που δεν είμαι σε τάξη..γιατί???γιατι να μην έχω την ευκαιρία να είμαι εκεί που πάντα ήθελα ή τουλάχιστον να έχω την ευκαιρία να διαγωνιστώ σε γραπτό ΑΣΕΠ..
2) γιατί να σπουδάσει κάνεις μαθηματικά ?
δεν είναι στατιστικός (οχι για τον ΑΣΕΠ)
δεν είναι πληροφορικάριος (οχι για τον ΑΣΕΠ)
δεν ειναι οικονομολόγος (οχι για τον ΑΣΕΠ)
δεν είναι ούτε καν καθηγητής σε σχολείο εδω και min 10 χρόνια και ούτε θα είναι..
3)μαθηματικά κάνει η δασκάλα, ο φυσικός ,ο χημικός, ο βιολόγος..κάπου θα κάνει και ένας φιλόλογος που ήταν κάλος στην άλγεβρα μικρός
μαθηματικά κάνει και αυτός που μπήκε φέτος στην Σάμο και έγραψε 5..
4)δεν μπορεί να γράφεις κάτω απο 10 στα μαθηματικά και να μπαίνεις στην σχολή..
5)δεν μπορεί η σχολή σου να μην ενδιαφέρεται για το μέλλον των αποφοίτων ...
6)όταν ο μαθητής σου ..έρχεται και σου λέει ...θέλω να γίνω μαθηματικός ..τι του λές ?? παιδί μου..χωρίς μεταπτυχιακό δεν πάς πουθενά ..μόνο αμα φυγεις απο την χώρα σου..
7) είναι δυνατον να κάνεις μάθημα μέχρι τα 67???
8)ειναι δυνατον να κάνεις μάθημα στατιστικής και να μην είναι μέσα τουλάχιστον το SPSS
αν και είμαι συχνά στο φόρουμ δεν νιώθω άξιος να γράψω και άπλα μόνο το μελετώ ..γιατί αυτο το φόρουμ είναι για μελέτη.
ήταν σκορπιες σκέψεις που έχω εδω και καίρο.
δεν έχω κάτι να προτείνω για αυτές τις αλλαγές ούτε τρόπο αντιδρασεις απλά έγραψα αυτά που μου πέρασαν από το μυαλό μου όταν διάβασα ...."Αποχαιρέτα τον διορισμό που ονειρεύτηκες.."


Άβαταρ μέλους
gbaloglou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: Παρ Φεβ 27, 2009 10:24 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Αποχαιρέτα τον διορισμό που ονειρεύτηκες

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gbaloglou » Δευ Σεπ 03, 2018 10:07 pm

Στέλιος Μαρίνης έγραψε:
Δευ Σεπ 03, 2018 7:24 pm
Με το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΤΕΙ οι ώρες διδασκαλίας των Μαθηματικών μειώνονται ακόμη περισσότερο. Ως μάθημα Γενικής Παιδείας προκρίθηκαν τα θρησκευτικά προς χάριν των Ελλήνων αγιατολάχ, ενώ η Στατιστική την οποία δεν υπάρχει πλέον επιστήμη να μην της είναι απαραίτητη πάει στα αζήτητα. Η υποτίμηση του μαθήματος που έχει ξεκινήσει από την υπουργία Φίλη (θυμηθείτε τη δήλωσή του ότι τα Μαθηματικά του Γυμνασίου μπορεί να τα διδάξει κάθε απόφοιτος θετικής σχολής) συνεχίστηκε με την ανάθεση διδασκαλία σχεδόν σε όλο τον κόσμο και κορυφώνεται με το νέο σύστημα που εξαγγέλθηκε. Σύστημα που θυμίζει αρκετά τις Δέσμες, στις οποίες όμως, ο δυσανάλογα μεγαλύτερος όγκος της ύλης των Μαθηματικών ικανοποιούνταν με 8 ώρες εβδομαδιαία διδασκαλία των Μαθηματικών.
Για σκεφτείτε και προτείνετε πώς πρέπει να αντιδράσουμε!
Ας γίνει μία συγκριτική μελέτη, καθόλου εύκολη, διαφόρων χωρών/συστημάτων/αποτελεσμάτων ... σε αντιπαραβολή με το πως/πόσοι επιλέγονται να διδάξουν Μαθηματικά σε γυμνάσιο & λύκειο ... κλπ κλπ


Γιώργος Μπαλόγλου -- κρυσταλλογράφω άρα υπάρχω

Ὁρᾷς, τὸ κάλλος ὅσσον ἐστὶ τῆς λίθου, ἐν ταῖς ἀτάκτοις τῶν φλεβῶν εὐταξίαις. -- Παλατινή Ανθολογία 9.695 -- Ιδού του πετραδιού η άμετρη ομορφιά, μεσ' των φλεβών τις άναρχες πειθαρχίες.
fmak65
Δημοσιεύσεις: 676
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 6:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Αποχαιρέτα τον διορισμό που ονειρεύτηκες

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από fmak65 » Δευ Σεπ 03, 2018 11:26 pm

Ποιες ειδικότητες έχουν πλεόνασμα καθηγητών , και ποιες έλλειμμα?
Πλεόνασμα κοινωνιολόγοι,δικηγόροι, οικονομολόγοι, θεολόγοι, γυμναστές, και έλλειμμα μαθηματικοί και φιλόλογοι.
Άρα βάζουμε υποχρεωτικά τα θρησκευτικά και την γυμναστική, αλλάζουμε τα Λατινικά μα την Κοινωνιολογία και μειώνουμε τα Μαθηματικά. Άρα κάνουμε και μεταρρύθμιση και μειώνουμε τις ανάγκες σε αναπληρωτές.


Μαραντιδης Φωτης
p3,14
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 10, 2011 10:56 am

Re: Αποχαιρέτα τον διορισμό που ονειρεύτηκες

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από p3,14 » Τρί Σεπ 04, 2018 4:45 pm

Συμφωνώ απολύτως με όσα ανέφερε ο calmen στη δημοσίευσή του.
Επίσης θεωρώ πως τρόπος αντίδρασης δεν υπάρχει, προσωπικά αναμένω την επόμενη απόφαση του υπουργού παιδείας που πιθανότατα θα αναθέτει τη διδασκαλία των μαθηματικών π.χ της Α Λυκείου στους μαθητές της Β λυκείου, της Β γυμνασίου σε μαθητές της Γ γυμνασίου που θα κινείται και αυτή στη λογική ότι όλοι μπορούν να διδάξουν μαθηματικά δεδομένου ότι κάποια χρόνια από τη ζωή τους υπήρξαν μαθητές.


Άβαταρ μέλους
Γιώργος Ρίζος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 4644
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Αποχαιρέτα τον διορισμό που ονειρεύτηκες

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Ρίζος » Τρί Σεπ 04, 2018 7:02 pm

Αφιερωμένο σε όσους αγωνιούν για το μέλλον της Μαθηματικής Παιδείας στον τόπο μας.

Τους χαιρετισμούς μου στον φίλο Στέλιο, που για 40+ χρόνια τώρα αγωνιά και αγωνίζεται για την Παιδεία μας (και τα Μαθηματικά, που τόσο αγαπά).

Καλήν ανάγνωση! Εύχομαι να διαψευσθώ.
Συνημμένα
Ένα υποθετικό σενάριο.pdf
(133.25 KiB) Μεταφορτώθηκε 155 φορές


kalafatis_kon
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 8:49 pm

Re: Αποχαιρέτα τον διορισμό που ονειρεύτηκες

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kalafatis_kon » Πέμ Σεπ 06, 2018 12:06 am

Αγαπητέ Στέλιο πέρα από την μείωση των ωρών στο μάθημα των Μαθηματικών υπάρχει κάτι πολύ χειρότερο στο σύστημα αυτό που ανακοινώθηκε το οποίο φυσικά υπάρχει και σε όλα τα συστήματα εισαγωγής που εφαρμόστηκαν τα τελευταία χρόνια. Ποιο είναι αυτό; Το "άδειασμα" η "υποχώρηση" του δημόσιου σχολείου.

Προεκλογικά είχαν μιλήσει για ανεξαρτητοποίηση του Λυκείου από την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και πολύ περισσότερο για κατάργηση των εξετάσεων. Κάποιοι ήλπισαν ότι μπορεί να γίνει κάτι προς την κατεύθυνση που πρέπει, δηλαδή την στήριξη του φυσικού χώρου μάθησης που είναι το δημόσιο σχολείο. Διαψεύσθηκαν γιατί η όλη προσπάθεια κατέληξε σε ένα συμβιβασμό του ελαχίστου 10%, του οποίου το 60% θα προκύπτει από τοπικές "πανελλαδικές εξετάσεις". Το επιχείρημα; Πάντα το ίδιο το αδιάβλητο ή το διαβλητό. Δεν έχουμε εμπιστοσύνη στους καθηγητές που υπηρετούν το δημόσιο σχολείο. Θα χρηματίζονται, θα βάζουν δύσκολα, θα βάζουν εύκολα, θα δέχονται πιέσεις κλπ. κλπ. Αλλά ένας μαθητής στην εξαετή διάρκεια των σπουδών του στην μέση εκπαίδευση αξιολογείται από 10 περίπου καθηγητές κάθε χρόνο. Δεν θα μπορούσε με κάποιο τρόπο όλη αυτή η αξιολόγηση να χρησιμοποιηθεί για να μπορέσει ο κάθε μαθητής να βρει το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει μετά το τέλος της περιόδου αυτής; Είναι τόσο δύσκολο αυτό; Στο τέλος τι πρέπει να συμβεί; Να καταλύσουμε το δημόσιο σχολείο που παρέχει παιδεία, κουλτούρα, αρχές και αξίες στους νέους ανθρώπους για να κάνουμε ένα «αδιάβλητο» σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια; Θα ρωτήσω επίσης γιατί οι μαθητές να ξεκινάν από το δημοτικό έναν ατέρμονο δρόμο «φροντιστηριακής» προετοιμασίας για την είσοδό τους στα πανεπιστήμια (και στο τέλος να εισάγονται και με βαθμό 3 ή 40.000 να γράφουν κάτω από την βάση); Το έχω πει αρκετές φορές από το φόρουμ αυτό, είναι άλλο η προγύμναση που μπορεί να προσφέρει ένας καθηγητής ή ένα φροντιστήριο σε ένα μαθητή πάνω στην εργασία που κάνει για το σχολείο και άλλο πράγμα αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια όπου η «φροντιστηριακή» μανία έχει πνίξει στη κυριολεξία το μάθημα του σχολείου. Οι μαθητές και οι γονείς τους, νομίζοντας ότι μαθαίνουν στο ιδιωτικό μάθημα ή στο φροντιστήριο και αυτόματα στη συνείδησή τους απορρίπτουν το δημόσιο σχολείο. Μειώνουν την συμμετοχή σε αυτό(απουσίες) και τις απαιτήσεις τους από αυτό(τα κάνουμε στο φροντιστήριο). Το αποτέλεσμα; Είναι αυτό το οδυνηρό που βλέπουμε γύρω μας και απεικονίζεται με τον χειρότερο τρόπο στα τελικά αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων(πχ στα Μαθηματικά 70% γράφουν κάτω από την βάση στα και 50% κάτω από 5). Φοιτητές που δεν έχουν το στοιχειώδες επίπεδο για να μπορέσουν να φοιτήσουν αξιοπρεπώς στις σχολές τους και ένα σωρό άλλα φαινόμενα που δεν μπορούν να περιγράφουν στο σύντομο αυτό σημείωμα.

Πολύ φοβάμαι ότι δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα αντίδρασης γιατί ως κοινωνία όλα αυτά τα χρόνια έχουμε αποδεχτεί και πλέον έχουμε «βολευτεί» μέσα στην κατάσταση αυτή που διαμορφώθηκε. Με λίγα λόγια έχουμε διαβρωθεί. Το μόνο που γίνεται αποδεκτό σε αυτή την «νέα» κατάσταση είναι οι συνδικαλιστικές διεκδικήσεις ομάδων που δεν έχουν καμία δυνατότητα βελτίωσης του γενικότερου μορφωτικού επιπέδου. Και μια αντίδραση που λες να γινόταν(που ούτε αυτό δεν γίνεται) και να είχε επιτυχία έτσι ώστε να κατάφερνε να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας των Μαθηματικών δεν θα βελτίωνε σε σημαντικό βαθμό το μορφωτικό επίπεδο. Γιατί η όποια βελτίωση θα χανόταν στον κατακερματισμό των μαθητών μέσα στην «φροντιστηριακή» προετοιμασία. Δηλαδή απλά πρέπει πρώτα το σχολείο να πάρει την σωστή θέση μέσα στην κοινωνία. Μετά τα υπόλοιπα διαδικαστικά θέματα εύκολα ρυθμίζονται…


Απάντηση

Επιστροφή σε “Γενικά Μηνύματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες