Ανακοινώθηκε η ύλη

Συντονιστής: spyros

Άβαταρ μέλους
Λάμπρος Μπαλός
Δημοσιεύσεις: 909
Εγγραφή: Τρί Αύγ 13, 2013 12:21 pm
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Ανακοινώθηκε η ύλη

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λάμπρος Μπαλός » Τετ Ιουν 17, 2015 3:23 pm

τελευταία επεξεργασία από Λάμπρος Μπαλός σε Τετ Ιουν 17, 2015 3:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Λάμπρος Μπαλός
lamprosbalos81@gmail.com
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Απόκης
Διευθύνον Μέλος
Δημοσιεύσεις: 5092
Εγγραφή: Δευ Μάιος 16, 2011 7:56 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Απόκης » Τετ Ιουν 17, 2015 3:36 pm

Επομένως :

1) Έξω οι μιγαδικοί

2) Έξω η παραγώγιση της συνάρτησης \displaystyle{\int_a^x f(t)dt}

3) Kοινή ύλη ομάδας θετικού προσανατολισμού και ομάδας οικονομίας - πληροφορικής


Γιώργος
tsakalanapaka
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Πέμ Απρ 11, 2013 3:02 am
Τοποθεσία: Ρέθυμνο

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tsakalanapaka » Τετ Ιουν 17, 2015 3:39 pm

Γιώργος Απόκης έγραψε:Επομένως :

1) Έξω οι μιγαδικοί

2) Έξω η παραγώγιση της συνάρτησης \displaystyle{\int_a^x f(t)dt}

3) Kοινή ύλη ομάδας θετικού προσανατολισμού και ομάδας οικονομίας - πληροφορικής
Απλά απαράδεκτοι...

Για τους μιγαδικούς άντε να το δεχτούμε (αν και ξεμένει η Γ Λυκείου χωρίς Άλγεβρα ουσιαστικά). Αδιανόητο όμως να βγάλουν εκτός την παραγώγιση της συνάρτησης \displaystyle{\int_a^x f(t)dt}.

Να κινητοποιηθεί η ΕΜΕ....


ΥΓ: Με ποια λογική στα Μαθηματικά με ίδιες ώρες διαδασκαλίας μειώθηκε η ύλη και στη Φυσική με επίσης ίδιες ώρες αυξήθηκε;;
τελευταία επεξεργασία από tsakalanapaka σε Τετ Ιουν 17, 2015 3:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Άβαταρ μέλους
Λάμπρος Μπαλός
Δημοσιεύσεις: 909
Εγγραφή: Τρί Αύγ 13, 2013 12:21 pm
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λάμπρος Μπαλός » Τετ Ιουν 17, 2015 3:44 pm

Όπως φημολογήθηκε.


Λάμπρος Μπαλός
lamprosbalos81@gmail.com
Alexis14
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί Ιουν 24, 2014 4:08 pm

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alexis14 » Τετ Ιουν 17, 2015 4:48 pm

Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως η μείωση της ύλης οδηγήσει μελλοντικά στη μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος.


skan
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2010 9:10 am

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από skan » Τετ Ιουν 17, 2015 5:32 pm

Καταπληκτικο
Ουσιαστικη μείωση της υλης, χωρίς μείωση ωρών έγινε μόνο στα μαθηματικά κατεύθυνσης.
Ως γνωστον μάθημα που δεν εξετάζεται δεν διαβάζεται, οπότε τώρα αντε να πείσης έναν μαθητή στην Α' και στην Β' Λυκειου να διαβάσει Γεωμετρία και Αναλυτική Γεωμετρία την στιγμή και αυτή η λίγη που χρειαζόταν στους μιγαδικούς, μας τελείωσε.
Προφανώς αυτοί που αποφασίζουν για την υλη δεν ενδειαφέρονται για την γνώση αλλά για την διάταξη στις εξετάσεις.....
Ολα τα επιστημονικά σωματεία πλην Ε.Μ.Ε που τα μαθήματα τους μπλέκονται στις εξετάσεις πήραν θέση μετα τα Χριστούγεννα για το καινούριο - τροποποιημένο εξεταστικο και αρκετοι απ' αυτους πέτυχαν μπόλικα... Η Ε.Μ.Ε.αρκέστηκε σε μια παλιά ανακοίνωση και οτι θέλει ας βγεί. Δηλαδή καμμία ''πίεση'' για τα μαθηματικά στις Ιατροφαρμακευτικες ,καμμία ''πίεση'' για τα παιδαγωγικά (Διαπιστώσαμε οτι γίνεσαι δάσκαλος με Εκθεση Φυσικη-Χημεία-Ιστορία) και τώρα ΄πως φάνηκε καμμία θέση για την ύλη. Σε λίγο καιρό θα κάνουμε μόνο τα μαθηματικά που θα μα υποβάλλουν οι άλλοι Επιστημονικοί φορείς, λες και τα μαθηματικά δεν είναι αυτόνομη επιστήμη...


Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5340
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Τετ Ιουν 17, 2015 5:57 pm

Alexis14 έγραψε:Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως η μείωση της ύλης οδηγήσει μελλοντικά στη μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος.
Μμμ ! Κάποτε ένας συνάδελφος και φίλος με σημαντική θέση στα εκπαιδευτικά δρώμενα, μου είπε το εξής :

''Βάζω σκόπιμα πολύ ύλη στο πρόγραμμα σπουδών και στο σχολικό βιβλίο, γιατί αλλιώς θα μας ζητήσουν περικοπές στις ώρες , ώστε να τις δώσουν σε άλλες

... ανερχόμενες ειδικότητες ''.

Επειδή σε αυτή τη χώρα σχεδόν όλα είναι προϊόν συναλλαγών και υπόγειων συζητήσεων , δεν θα εκπλαγούμε αν το δούμε και αυτό !!!

Η απόλυτη κατάρρευση ! Το απεύχομαι , αλλά το φοβάμαι !

Μπ


Άβαταρ μέλους
Christos75
Δημοσιεύσεις: 420
Εγγραφή: Δευ Φεβ 02, 2009 9:41 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#8

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos75 » Τετ Ιουν 17, 2015 6:04 pm

Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ οι «σοφοί» του υπουργείου-ο Θεός να το κάνει-παιδείας!!! Αντί να προστεθούν πίνακες ορίζουσες, συστήματα που θα χρειαζόντουσαν με την εισαγωγή σε ένα σωρό τμήματα θετικών επιστημών, αφαίρεσαν τους μιγαδικούς! Ας πούμε ότι ως προς αυτό, δεν τίθεται θέμα. Έτσι που γινόντουσαν οι μιγαδικοί ήταν για ξήλωμα πλέον. Αφού ν-οστές ρίζες είναι εκτός πρωτεύοντα ορίσματα κλπ ήταν εκτός, οι μιγαδικοί είχαν ουσιαστικά παροπλιστεί. Ας βγουν τελικά, αλλά έχε και λίγο άλγεβρα στην όλη διαδικασία. Γραμμική Άλγεβρα έχουν σχεδόν όλα τα τμήματα στο πρώτο έτος (ιδιοτιμές, ιδιοδιανύσματα κλπ) θα ήταν χρήσιμα τα παιδιά να τα είχαν στην ύλη τους. Τελικά αντί να δέσουν και να αναβαθμίσουν τη γνώση...την πάνε όλο και πιο κάτω! Ισοπέδωση όλα προς τα κάτω... Πραγματικά λυπάμαι για την «έκπτωση» του μαθήματος...
τελευταία επεξεργασία από Christos75 σε Τετ Ιουν 17, 2015 6:06 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.


Χρήστος Λοΐζος
melakou
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 13, 2013 12:51 pm

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#9

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από melakou » Τετ Ιουν 17, 2015 6:05 pm

Οι πανεπιστημιακοί λοιπόν σε ΟΛΕΣ τις θετικές σχολές θα ξεκινούν από :Αυτός είναι ο άξονας των πραγματικών και αυτός ο άξονας των φανταστικών αριθμών........(ας γελάσω...... :lol: :lol: :lol: )
Υ.Γ Βέβαια και τόσα χρόνια που οι πρωτοετείς φοιτητές έβλεπαν πίνακα ή ορίζουσα μεγαλύτερης της δεύτερης τάξης και δεν ήξεραν τι σημαίνουν όλα αυτά ενοχλήθηκε κανένας?Μήπως αυτό εννούν μιλώντας για αποσύνδεση του λυκείου από το πανεπιστήμιο........ :clap2: :clap2:


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#10

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τετ Ιουν 17, 2015 6:12 pm

απλα οτι πιο τραγικο εχω δει ποτε.... :(


Alexis14
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί Ιουν 24, 2014 4:08 pm

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alexis14 » Τετ Ιουν 17, 2015 6:17 pm

Μια άλλη όψη του νομίσματος: μείωση της ύλης με τις ίδιες ώρες διδ/λίας σημαίνει περισσότερη εμβάθυνση στην απομένουσα ύλη, άρα παγίωση των απαιτητικών θεμάτων στις εξετάσεις. Έτσι, ο διδάσκων του δημόσιου σχολείου δεν θα μπορεί πλέον να προβάλει τον ισχυρισμό ότι δεν πρόλαβε να διαπραγματευτεί στην τάξη δύσκολα θέματα λόγω της μεγάλης έκτασης της ύλης.


Atemlos
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τετ Αύγ 17, 2011 6:11 am
Τοποθεσία: North

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#12

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Atemlos » Τετ Ιουν 17, 2015 6:45 pm

Εγώ θα θυμηθώ μια φράση παλιότερου συνάδελφου : Βρίσκουν και τα κάνουν...


Άβαταρ μέλους
spege
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ Απρ 27, 2009 10:24 pm

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από spege » Τετ Ιουν 17, 2015 8:17 pm

Οι εκπτώσεις συνεχίζονται
Τα δύσκολα θέματα θα γίνουν δυσκολότερα
Ο καθηγητής του δημοσίου ,διακοσμητικός
Καιρός να φεύγουμε


margk
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 08, 2009 11:45 pm

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#14

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από margk » Τετ Ιουν 17, 2015 8:29 pm

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι μαθητές πρέπει στο Λύκειο να έχουν επαφή με όλα τα αντικείμενα μαθηματικών
που θα συναντήσουν αργότερα σαν φοιτητές σε μιά σχολή. Και οι καθηγητές στη σχολή τι θα κάνουν; Δεν είναι
υποχρεωμένοι όταν κάτι δεν έχει διδαχθεί στο Λύκειο να το διδάξουν από το Α μέχρι το..Ω.
Εγώ τουλάχιστον ανήκω σε μια γενιά που στο Λύκειο δεν διδάχτηκε στατιστική , πιθανότητες , ολοκληρώματα
αλλά στην σχολή μια χαρά τα πήγα. Ας γίνει λίγο παραπάνω δουλειά και στις σχολές.


MARGK
tsakalanapaka
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Πέμ Απρ 11, 2013 3:02 am
Τοποθεσία: Ρέθυμνο

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#15

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tsakalanapaka » Τετ Ιουν 17, 2015 9:48 pm

margk έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι μαθητές πρέπει στο Λύκειο να έχουν επαφή με όλα τα αντικείμενα μαθηματικών
που θα συναντήσουν αργότερα σαν φοιτητές σε μιά σχολή. Και οι καθηγητές στη σχολή τι θα κάνουν; Δεν είναι
υποχρεωμένοι όταν κάτι δεν έχει διδαχθεί στο Λύκειο να το διδάξουν από το Α μέχρι το..Ω.
Εγώ τουλάχιστον ανήκω σε μια γενιά που στο Λύκειο δεν διδάχτηκε στατιστική , πιθανότητες , ολοκληρώματα
αλλά στην σχολή μια χαρά τα πήγα. Ας γίνει λίγο παραπάνω δουλειά και στις σχολές.
Πρέπει τουλάχιστον τα βασικά να τα ξέρουν.

Η βασική δουλειά εξάλλου των Πανεπιστημιακών είναι η έρευνα και οχι να μαθαίνουν την αλφαβίτα στα παιδιά... Επιστήμονες είναι κατά βάση, άσχετα αν κάποιοι "το έχουν" και είναι και δάσκαλοι.


Άβαταρ μέλους
Πρωτοπαπάς Λευτέρης
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2811
Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#16

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρωτοπαπάς Λευτέρης » Τετ Ιουν 17, 2015 10:26 pm

tsakalanapaka έγραψε:
margk έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι μαθητές πρέπει στο Λύκειο να έχουν επαφή με όλα τα αντικείμενα μαθηματικών
που θα συναντήσουν αργότερα σαν φοιτητές σε μιά σχολή. Και οι καθηγητές στη σχολή τι θα κάνουν; Δεν είναι
υποχρεωμένοι όταν κάτι δεν έχει διδαχθεί στο Λύκειο να το διδάξουν από το Α μέχρι το..Ω.
Εγώ τουλάχιστον ανήκω σε μια γενιά που στο Λύκειο δεν διδάχτηκε στατιστική , πιθανότητες , ολοκληρώματα
αλλά στην σχολή μια χαρά τα πήγα. Ας γίνει λίγο παραπάνω δουλειά και στις σχολές.
Πρέπει τουλάχιστον τα βασικά να τα ξέρουν.

Η βασική δουλειά εξάλλου των Πανεπιστημιακών είναι η έρευνα και οχι να μαθαίνουν την αλφαβίτα στα παιδιά... Επιστήμονες είναι κατά βάση, άσχετα αν κάποιοι "το έχουν" και είναι και δάσκαλοι.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Νομίζω ότι μία από τις δουλειές είναι η έρευνα. Η έρευνα οδηγεί σε προαγωγές.

Η διδασκαλία είναι η βασική υποχρεώση των πανεπιστημιακών.

Ένας πανεπιστημιακός θα μας έδινε τα φώτα του.


Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
tsakalanapaka
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Πέμ Απρ 11, 2013 3:02 am
Τοποθεσία: Ρέθυμνο

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#17

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tsakalanapaka » Τετ Ιουν 17, 2015 10:41 pm

Πρωτοπαπάς Λευτέρης έγραψε:
tsakalanapaka έγραψε:
margk έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι μαθητές πρέπει στο Λύκειο να έχουν επαφή με όλα τα αντικείμενα μαθηματικών
που θα συναντήσουν αργότερα σαν φοιτητές σε μιά σχολή. Και οι καθηγητές στη σχολή τι θα κάνουν; Δεν είναι
υποχρεωμένοι όταν κάτι δεν έχει διδαχθεί στο Λύκειο να το διδάξουν από το Α μέχρι το..Ω.
Εγώ τουλάχιστον ανήκω σε μια γενιά που στο Λύκειο δεν διδάχτηκε στατιστική , πιθανότητες , ολοκληρώματα
αλλά στην σχολή μια χαρά τα πήγα. Ας γίνει λίγο παραπάνω δουλειά και στις σχολές.
Πρέπει τουλάχιστον τα βασικά να τα ξέρουν.

Η βασική δουλειά εξάλλου των Πανεπιστημιακών είναι η έρευνα και οχι να μαθαίνουν την αλφαβίτα στα παιδιά... Επιστήμονες είναι κατά βάση, άσχετα αν κάποιοι "το έχουν" και είναι και δάσκαλοι.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Νομίζω ότι μία από τις δουλειές είναι η έρευνα. Η έρευνα οδηγεί σε προαγωγές.

Η διδασκαλία είναι η βασική υποχρεώση των πανεπιστημιακών.

Ένας πανεπιστημιακός θα μας έδινε τα φώτα του.

Εντάξει, εξαρτάται και από τη φύση της σχολής.

Η έρευνα δεν οδηγεί μόνο σε προαγωγές (και ενάδειξη του εκάστοτε πανεπιστημίου), αλλά και στην εξέλιξη της τεχνολογίας, βελτίωση της καθημερινότητας κτλ

Σαφώς και είναι βασική υποχρέωση η διδασκαλία, αλλά οχι για το οτι 1+1 κάνει 2.

Για αυτό εξάλλου ο κάθε καθηγητής έχει μόλις 6-8 ώρες μάθημα εβδομαδιαίως αν δε κάνω λάθος.


Άβαταρ μέλους
Πρωτοπαπάς Λευτέρης
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2811
Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#18

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρωτοπαπάς Λευτέρης » Τετ Ιουν 17, 2015 10:57 pm

Το τι σημαίνει 1+1 διαχρονικά εξαρτάται με τι γνώσεις στέλνει η δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια.

Κάποτε οι φοιτητές έμπαιναν και ήξεραν πίνακες, δομές κτλ.

Αυτά άλλαξαν. Μειώθηκε η ύλη στην δευτεροβάθμια προσαρμόσθηκε η τριτοβάθμια.

Αυτό θα συμβαίνει συνεχώς... αν δεν υπάρξει κάποια αντίδραση.

Η αντίδραση πρέπει να προέλθει από διαφορετικές μεριές. Μία από αυτές τις μεριές είναι και οι ενεργοί μαθηματικοί της δευτεροβάθμιας.

Όσον αφορά τη διαφωνία για τους πανεπιστημιακούς, δεν έχει νόημα να προχωρήσω την κουβέντα. Θα γράψω ένα τελευταίο.

Απλά θα σου πω να αναλογιστείς πόση προετοιμασία χρειάζεται ένας πανεπιστημιακός για να προετοιμάσει τις 6-8 ώρες μαθήματος.

Κάποια μαθήματα είναι επαναλαμβανόμενα οπότε η δουλειά είναι πιο απλή. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει συχνά...


Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 1:42 am

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#19

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ » Πέμ Ιουν 18, 2015 12:07 am

Από τα φετινά θέματα της κατεύθυνσης - με την καινούργια ύλη - θα λείψουν 44 Μονάδες. Αναλυτικά : Β Θέμα 25 Μον. Γ3:4 Μον, Γ4:7 Μον, Δ3: 6 Μον, Δ4: 7 Μον. Φαίνεται σκέφτηκαν τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν τα παιδιά και ανάλογα έκοψαν ύλη. Η στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε .


orestisgotsis
Δημοσιεύσεις: 1316
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 25, 2012 10:19 pm

Re: Ανακοινώθηκε η ύλη

#20

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από orestisgotsis » Πέμ Ιουν 18, 2015 12:39 am

ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

(α) Να δοθεί ο ορισμός της ΟΜΑΔΑΣ και

(β) Του ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ.

Εννοώ τον μαθηματικό ορισμό και όχι το ΦΥΣΙΚΟΙΑΤΡΙΚΟ – ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΙΚΟ – ΦΥΣΙΚΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ. Αυτοί ανήκουν στη σφαίρα της φιλοσοφίας.


Απάντηση

Επιστροφή σε “Γενικά Μηνύματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες