Στο




με αποτέλεσμα




Τα τρίγωνα




και έτσι το





ανήκουν σε ένα κύκλο.
Συντονιστές: cretanman, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ, socrates
Ευτυχώς είχε μαύρα τετράγωνα και όχι μυρμήγκια Δημήτρη!melasjumper έγραψε: ↑Σάβ Φεβ 23, 2019 9:29 pmΝαι είμαι πολύ λακωνικος αλλά εννοώ το ceiling του
(ν+μ)/2.
(melas the hudini![]()
)
Έχετε δίκιο, το πρόβλημα έχει προφανέστατη ασάφεια η οποία στην αίθουσα μου τουλάχιστον δεν διευκρινίστηκε. Το μόνο που ειπώθηκε μετά απο ερώτηση του μαθητή είναι ότι αυτός ο αριθμός Ν ικανοποιεί την καλύτερη δυνατή τοποθέτηση των πιονιών, που μπορεί να είναι και μόνο μια. Εγώ προσωπικά έκανα λάθος στο θέμα, κυρίως λόγω χρόνου, αφού ασχολήθηκα και έγραψα τη λύση μέσα σε ένα μισάωρο.JimNt. έγραψε: ↑Σάβ Φεβ 23, 2019 9:15 pmΝα διευκρίνισω ότι δεν γνώριζω αν δόθηκε σε όλους. Δόθηκε σε μία τάξη έπειτα απο2 περιπου ώρες με ερώτηση μαθητη. Τα συμπεράσματα δικά σας.Demetres έγραψε: ↑Σάβ Φεβ 23, 2019 9:08 pmΈνα θεματάκι το έχει. Από την στιγμή που δόθηκε διευκρίνιση όλα εντάξει.nickthegreek έγραψε: ↑Σάβ Φεβ 23, 2019 8:45 pmΘα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και θα πω ότι το 4o θέμα σηκώνει μεγάλες παρεξηγήσεις. Η εκφώνηση λέει «τον ελάχιστο αριθμο μαύρων πιονιών που πρέπει και αρκεί να υπάρχουν σε μια δυνατή τοποθέτηση». Ο αριθμόςΤσιαλας Νικολαος έγραψε: ↑Σάβ Φεβ 23, 2019 1:24 pmΒάζω τα θέματα σε φωτογραφίες όπως πάντα γιατί είμαι στο εξεταστικό κέντρο...καλά αποτελέσματα σε όλα τα παιδιά!!IMG_20190223_111022.jpgIMG_20190223_110955.jpgδεν ικανοποιεί το «αρκεί» μέρος της κάθε αρχικής τοποθέτησης! Π.χ. πάρτε έναν πίνακα
. Μαυρίστε τις πρώτες 3 στήλες, δηλαδή 9 τετράγωνα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να γεμίσει μαύρα πιόνια η τελευταία στήλη. Θεωρώ λοιπόν ότι δεδομένης της εκφώνησης η απάντηση πρέπει να είναι
.
Νομίζω, αυτό είναι που θέλει εξήγηση. Ότι είναι αναγκαστικό αυτό, δηλαδή ότι η
Βασικά δεν ισχύει αυτο διοτι μπορεί απλά η βάση να είναιΛάμπρος Κατσάπας έγραψε: ↑Κυρ Φεβ 24, 2019 10:09 pmαν και μόνο αν ο [/b]είναι
οστή δύναμη ρητού
δηλαδή![]()
Το δευτερο ερωτημα του πρωτου θεματος απο τα θεματα των μεγαλων λυνοταν πολυ ευκολα και με το λημμα LTE (Lift The Exponent) (ετσι το ελυσα στον Αρχιμήδη)Xriiiiistos έγραψε: ↑Σάβ Φεβ 23, 2019 2:37 pmΕλπίζω να μην έχω κάνει λάθος θέμα 1ο των μεγάλων
Έχει λάθος η λύση
προσθέτοντάς τα όλα έχουμε
οπότεΑφού
ΈΧΟΥΜΕ
οπότε
δεν διαιρεί το
αλλά το 2 το διαιρεί αυτό σημαίνει πως το 2 δεν διαιρεί το
οπότε ο μεγαλύτερος εκθέτης που μπορούμε να υψώσουμε στο
ΓΙΑ ΝΑ διαιρεί το
είναι το
Μετά από την πρώτη φορά που πέρνουμε τον τύπο γιαπολλαπλασιάζουμε τον τύπο για
ώστε όταν τα προσθέσουμε αν απλοποιηθούν τα
και αυτό το συνεχίζουμε μέχρι να φτάσουμε στο
![]()
Βασίλη, θερμά συγχαρητήρια και πάντα διακρίσεις !billydot232 έγραψε: ↑Δευ Φεβ 25, 2019 4:16 pmΤα θερμά μου συγχαρητήρια στα παιδιά που διακρίθηκαν αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες!!! ......................
Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα τις τελευταίες στιγμές της προετοιμασίας μου το τελευταίο 5αλεπτο στο λεωφορείο που είχα ανοίξει τη βίβλο, δηλαδή το βιβλίο μαθηματικοί διαγωνισμοί 2 για να θυμηθώ το λήμμα Zsigmondy και το Lift The Exponent έτσι γιατί ήθελα να τα θυμηθώ από το καλοκαίρι (είχα να τα χρησιμοποιήσω 6 μήνες και δεν τα θυμόμουνα) αν και δεν πίστευα να πεσουν. Μου μέναν 2 με τρία λεπτά και σκέφτηκα το Lift The Exponent λόιπόν έγραφα πάρα πολύ γρήγορα να προλάβω ευτυχώς πρόλαβα και έτσι πήρα μετάλλιο. Το δίδαγμα: ποτέ μην τα παρατάτε πάντα υπάρχει ελπίδα υπάρχει θεός να πιστεύετε και να αγωνίζεστε στη ζωή όπως ο Λεωνίδας ο Σπαρτιάτης και να είστε έτοιμοι να παλέψετε μέχρι θανάτου για κάθε στόχο σας!!!!!!!
Συγχαρητηρια Βασιλη για την διακριση σου ! Δυστυχως εγω και ως μαθητης πρωτης λυκειου δεν εχω (ακομα) το βιβλιο που ανεφερες, οποτε μπορεις να αναλυσεις πως δουλεψες στο δευτερο ερωτημα του πρωτου θεματος ; (Εγω ελυσα μονο το πρωτο και στο δευτερο εκανα μεγαλη πατατα επειδη δεν ηξερα κι ολας πως να δουλεψω)billydot232 έγραψε: ↑Δευ Φεβ 25, 2019 4:16 pmΤα θερμά μου συγχαρητήρια στα παιδιά που διακρίθηκαν αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες!!! Είχα την τιμή να πάρω χάλκινο (18η θέση νομίζω)![]()
![]()
λύνοντας τα 3 πρώτα θέματα στους μεγάλους στην β λυκείου φέτος. Επειδή είμαι από τα Γιάννενα και δεν υπήρχαν διακριθέντες στα Ιωάννινα από το 1985 στον Αρχιμήδη νομίζω, θέλω να συγχαρώ ιδιαίτερα τους ακόμη 4 μαθητές από τα Γιάννενα Λάμπρο, Μίλτο, Γιάννη και Γιώργο που πήραν επίσης μετάλλια που συνόδευσαν την δικαίωσή μου έπειτα από πολύ προετοιμασία και με τη δικαίωση της πόλης μου και του πρότυπου γυμνασίου Ζωσιμαίας σχολής μιας και οι 5 περάσαμε από εκεί στα γυμνασιακά μας χρόνια (πρέπει να γίνει το πρότυπο ΓΕΛ Ζωσιμαίας σχολής λοιπόν)!!! Εδώ θέλω να παραθέσω την ιστορία μου: Ενώ είχα προετοιμαστεί 1 χρόνο στην τρίτη γυμνασίου για τον Αρχιμήδη των μικρών δεν πήρα μετάλλιο. Κατευθείαν ξεκίνησα διάβασμα για τον Αρχιμήδη στην πρώτη λυκείου. Ούτε τότε διακρίθηκα (επίσης εκείνη τη χρονιά δεν είχα κάνει καλή προετοιμασία το φθινόπορο λόγω της κακής ψυχολογίας μου μιας και είχα για αυτούς τους τρις μήνες ακμή που ευτυχως ξεπέρασα πολύ γρήγορα χωρίς χάπια) Αμέσως έβαλα στόχο για τη β λυκείου. Έτσι έφτασα στον Αρχιμήδη φέτος με τρία χρόνια προετοιμασίας κατά μ.ο 5 ώρες τη μέρα. Πήρα το δεύτερο χάλκινο. Θέλω να σπουδάσω μαθηματικά και να γίνω θεωρητηκός ερευνητής και έχω στόχο να λύσω κάποια εικασία σαν την Γκολντμπαχ. Προσπάθησα πάρα πολύ εκεί μέσα. Δεν κέρδισα από ταλέντο αλλά καθαρά από πάθος. Στις 3 ώρες και 55 λεπτά στον Αρχιμήδη είχα λύσει το πρώτο ερώτημα από το πρώτο θέμα το δεύτερο θέμα και είχα λύσει το περισσότερο από το τρίτο θέμα. Το ήθελα απίστευτα να μου έρθει η επιφώτηση να λύσω και το δεύτερο ερώτημα από το πρώτο. Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα τις τελευτέες στιγμές της προετοιμασίας μου το τελευταίο 5αλεπτο στο λεωφορείο που είχα ανοίξει τη βίβλο δηλαδή το μαθηματικοί διαγωνισμοί 2 για να θυμηθώ το λήμμα Zsigmondy και το Lift The Exponent έτσι γιατί ήθελα να τα θυμηθώ από το καλοκαίρι (είχα να τα χρησιμοποιήσω 6 μήνες και δεν τα θυμόμουνα) αν και δεν πίστευα να πεσουν. Μου μέναν 2 με τρία λεπτά και σκέφτηκα το Lift The Exponent λόιπόν έγραφα πάρα πολύ γρήγορα να προλάβω ευτυχώς πρόλαβα και έτσι πήρα μετάλλιο. Το δίδαγμα: ποτέ μην τα παρατάτε πάντα υπάρχει ελπίδα υπάρχει θεός να πιστεύετε και να αγωνίζεστε στη ζωή όπως ο Λεωνίδας ο Σπαρτιάτης και να είστε έτοιμοι να παλέψετε μέχρι θανάτου για κάθε στόχο σας!!!!!!!
Συγχαρητήρια και σε εσένα ΟρέστηΟρέστης Λιγνός έγραψε: ↑Δευ Φεβ 25, 2019 5:55 pmΒασίλη ΜΠΡΑΒΟ – ΜΠΡΑΒΟ – ΜΠΡΑΒΟ !!
Σου εύχομαι πολλές επιτυχίες στο μέλλον.
Πήρες το πρώτο βραβείο στην καρδιά μας!!
Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Στεργίου!!!Μπάμπης Στεργίου έγραψε: ↑Δευ Φεβ 25, 2019 8:08 pmΒασίλη, θερμά συγχαρητήρια και πάντα διακρίσεις !billydot232 έγραψε: ↑Δευ Φεβ 25, 2019 4:16 pmΤα θερμά μου συγχαρητήρια στα παιδιά που διακρίθηκαν αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες!!! ......................
Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα τις τελευταίες στιγμές της προετοιμασίας μου το τελευταίο 5αλεπτο στο λεωφορείο που είχα ανοίξει τη βίβλο, δηλαδή το βιβλίο μαθηματικοί διαγωνισμοί 2 για να θυμηθώ το λήμμα Zsigmondy και το Lift The Exponent έτσι γιατί ήθελα να τα θυμηθώ από το καλοκαίρι (είχα να τα χρησιμοποιήσω 6 μήνες και δεν τα θυμόμουνα) αν και δεν πίστευα να πεσουν. Μου μέναν 2 με τρία λεπτά και σκέφτηκα το Lift The Exponent λόιπόν έγραφα πάρα πολύ γρήγορα να προλάβω ευτυχώς πρόλαβα και έτσι πήρα μετάλλιο. Το δίδαγμα: ποτέ μην τα παρατάτε πάντα υπάρχει ελπίδα υπάρχει θεός να πιστεύετε και να αγωνίζεστε στη ζωή όπως ο Λεωνίδας ο Σπαρτιάτης και να είστε έτοιμοι να παλέψετε μέχρι θανάτου για κάθε στόχο σας!!!!!!!
Πρέπει να πούμε εδώ ότι το βιβλίο : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 2, Μπραζιτίκος-Στεργίου, Εκδόσεις Σαββάλας , , τη Βίβλο όπως το λες και μας τιμά ιδιαίτερα αυτός ο χαρακτηρισμός , τη χρωστάμε στο Σιλουανό Μπραζιτίκο.
Έχω γράψει σε παλιότερη ανάρτηση την ιστορία αυτού του βιβλίου και πώς το σχεδιάσαμε με το Σιλουανό, αφού είχαμε πρώτα γράψει το Διαγωνισμοί Ι για τους Junior(μας βγήκε όμως πιο δύσκολο από όσο θέλαμε).
Θα κλείσω μόνο με αυτό : ενώ εγώ ακόμα έφτιαχνα τη δομή και τα περιεχόμενα του βιβλίου και ετοίμαζα το υλικό για κάποιες ενότητες, ο Σιλουανός το είχε γράψει σχεδόν όλο σε Word.
Αυτή είναι η δύναμη της νιότης και του πάθους.
Εύχομαι, η εθνική ομάδα που θα προκύψει, να βρεθεί στην καλύτερή της μέρα-μετράει και αυτό- και όλοι να επιστρέψουν ευτυχισμένοι από τους διεθνείς διαγωνισμούς που θα συμμετάσχουν.
Μπάμπης
Σε ευχαριστώ Κώστα συγχαρητήρια και σε εσέναΚώστας Καρ. έγραψε: ↑Δευ Φεβ 25, 2019 8:42 pmΣυγχαρητηρια Βασιλη για την διακριση σου ! Δυστυχως εγω και ως μαθητης πρωτης λυκειου δεν εχω (ακομα) το βιβλιο που ανεφερες, οποτε μπορεις να αναλυσεις πως δουλεψες στο δευτερο ερωτημα του πρωτου θεματος ; (Εγω ελυσα μονο το πρωτο και στο δευτερο εκανα μεγαλη πατατα επειδη δεν ηξερα κι ολας πως να δουλεψω)billydot232 έγραψε: ↑Δευ Φεβ 25, 2019 4:16 pmΤα θερμά μου συγχαρητήρια στα παιδιά που διακρίθηκαν αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες!!! Είχα την τιμή να πάρω χάλκινο (18η θέση νομίζω)![]()
![]()
λύνοντας τα 3 πρώτα θέματα στους μεγάλους στην β λυκείου φέτος. Επειδή είμαι από τα Γιάννενα και δεν υπήρχαν διακριθέντες στα Ιωάννινα από το 1985 στον Αρχιμήδη νομίζω, θέλω να συγχαρώ ιδιαίτερα τους ακόμη 4 μαθητές από τα Γιάννενα Λάμπρο, Μίλτο, Γιάννη και Γιώργο που πήραν επίσης μετάλλια που συνόδευσαν την δικαίωσή μου έπειτα από πολύ προετοιμασία και με τη δικαίωση της πόλης μου και του πρότυπου γυμνασίου Ζωσιμαίας σχολής μιας και οι 5 περάσαμε από εκεί στα γυμνασιακά μας χρόνια (πρέπει να γίνει το πρότυπο ΓΕΛ Ζωσιμαίας σχολής λοιπόν)!!! Εδώ θέλω να παραθέσω την ιστορία μου: Ενώ είχα προετοιμαστεί 1 χρόνο στην τρίτη γυμνασίου για τον Αρχιμήδη των μικρών δεν πήρα μετάλλιο. Κατευθείαν ξεκίνησα διάβασμα για τον Αρχιμήδη στην πρώτη λυκείου. Ούτε τότε διακρίθηκα (επίσης εκείνη τη χρονιά δεν είχα κάνει καλή προετοιμασία το φθινόπορο λόγω της κακής ψυχολογίας μου μιας και είχα για αυτούς τους τρις μήνες ακμή που ευτυχως ξεπέρασα πολύ γρήγορα χωρίς χάπια) Αμέσως έβαλα στόχο για τη β λυκείου. Έτσι έφτασα στον Αρχιμήδη φέτος με τρία χρόνια προετοιμασίας κατά μ.ο 5 ώρες τη μέρα. Πήρα το δεύτερο χάλκινο. Θέλω να σπουδάσω μαθηματικά και να γίνω θεωρητηκός ερευνητής και έχω στόχο να λύσω κάποια εικασία σαν την Γκολντμπαχ. Προσπάθησα πάρα πολύ εκεί μέσα. Δεν κέρδισα από ταλέντο αλλά καθαρά από πάθος. Στις 3 ώρες και 55 λεπτά στον Αρχιμήδη είχα λύσει το πρώτο ερώτημα από το πρώτο θέμα το δεύτερο θέμα και είχα λύσει το περισσότερο από το τρίτο θέμα. Το ήθελα απίστευτα να μου έρθει η επιφώτηση να λύσω και το δεύτερο ερώτημα από το πρώτο. Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα τις τελευτέες στιγμές της προετοιμασίας μου το τελευταίο 5αλεπτο στο λεωφορείο που είχα ανοίξει τη βίβλο δηλαδή το μαθηματικοί διαγωνισμοί 2 για να θυμηθώ το λήμμα Zsigmondy και το Lift The Exponent έτσι γιατί ήθελα να τα θυμηθώ από το καλοκαίρι (είχα να τα χρησιμοποιήσω 6 μήνες και δεν τα θυμόμουνα) αν και δεν πίστευα να πεσουν. Μου μέναν 2 με τρία λεπτά και σκέφτηκα το Lift The Exponent λόιπόν έγραφα πάρα πολύ γρήγορα να προλάβω ευτυχώς πρόλαβα και έτσι πήρα μετάλλιο. Το δίδαγμα: ποτέ μην τα παρατάτε πάντα υπάρχει ελπίδα υπάρχει θεός να πιστεύετε και να αγωνίζεστε στη ζωή όπως ο Λεωνίδας ο Σπαρτιάτης και να είστε έτοιμοι να παλέψετε μέχρι θανάτου για κάθε στόχο σας!!!!!!!
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης