Να δειχθεί ότι:

Συντονιστής: R BORIS
Είναι ουσιαστικά ίδια με την Άσκηση 6 (βλέπε και το ποστ #
Εγώ δοκίμασα μια πιο κλασική αλλαγή μεταβλητήςMihalis_Lambrou έγραψε: ↑Τετ Δεκ 18, 2019 7:31 amΆσκηση 12
Nα υπολογισθεί το
Ίσως σας παιδέψει αλλά η σωστή αλλαγή μεταβλητής το στρώνει.
Edit: Πρόσθεσα τα άκρα της ολοκλήρωσης, που τα είχα ξεχάσει.![]()
Mihalis_Lambrou έγραψε: ↑Κυρ Δεκ 22, 2019 9:41 amΆσκηση 14
Να υπολογισθεί το ολοκλήρωμα.
Έχει κάποιες πράξεις αλλά είναι απλό.
Για
Mihalis_Lambrou έγραψε: ↑Κυρ Δεκ 22, 2019 10:07 pmΆσκηση 16
Να υπολογισθεί το ολοκλήρωμα.
Δεν πρέπει να δυσκολέψει κανέναν.
Ναι, είναι ευκολότερο να θέσουμεTolaso J Kos έγραψε: ↑Δευ Δεκ 23, 2019 1:23 amΔε με δυσκόλεψε ... αλλά δε θεωρώ ότι είναι και από τις εύκολες οδούς που πήρα. Υπάρχει κάτι άλλο;
Mihalis_Lambrou έγραψε: ↑Δευ Δεκ 23, 2019 6:29 pmΜε αφορμή το προηγούμενο ποστ.
Άσκηση 17
Να υπολογισθεί το ολοκλήρωμα.
Απλή.
Μπορούμε θέτονταςTolaso J Kos έγραψε: ↑Τρί Δεκ 24, 2019 9:57 amMihalis_Lambrou έγραψε: ↑Δευ Δεκ 23, 2019 6:29 pmΜε αφορμή το προηγούμενο ποστ.
Άσκηση 17
Να υπολογισθεί το ολοκλήρωμα.
Απλή.
Δε τη θεωρώ καθόλου απλή για Γ' Λυκείου και αυτό διότι οι υπερβολικές συναρτήσεις που τη καθιστούν σχετικά απλή για Απ.2 είναι εκτός ύλης. Ένα ακροβατικό θα μπορούσε να είναι το παρακάτω.
Πρέπει να το έχουμε δει πολλές φορές στο φόρουμ αλλά άντε βρες το.
Είναι άμεση με ολοκλήρωση κατά παράγοντες. Αλλιώς (το οποίο κάνω γενικότερα, ως αόριστο ολοκλήρωμα)
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες