Βαθμολόγηση

Συντονιστής: KAKABASBASILEIOS

ann79
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 30, 2014 4:45 pm

Βαθμολόγηση

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ann79 » Παρ Απρ 19, 2019 10:28 am

Καλημέρα , στην ερώτηση "να αποδείξετε ότι η f(x)=\sqrt{x} δεν είναι παραγωγίσιμη στο 0", αν ένας μαθητής έκανε το εξής :lim_{x\rightarrow 0}\frac{f(x)}{x}=lim_{x\rightarrow 0}\frac{\frac{1}{2\sqrt{x}}}{1}=+\infty, πως θα τον βαθμολογούσατε;



Λέξεις Κλειδιά:
Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Βαθμολόγηση

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Παρ Απρ 19, 2019 6:38 pm

Λάθος ! η  {\sqrt{x}}
δεν είναι παραγωγίσιμη στο x_{0}=0


f'(0)=\lim_{x\to 0^+} \frac{\sqrt{x}}{x}= \lim_{x\to 0^+} \frac {1}{\sqrt{x}}=+\infty

O κανόνας  DLH , δεν είναι πανάκεια όπου δεν βγαίνει όριο, έχει και προϋποθέσεις


ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 2345
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Βαθμολόγηση

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Παρ Απρ 19, 2019 6:46 pm

Ratio έγραψε:
Παρ Απρ 19, 2019 6:38 pm
Λάθος ! η  {\sqrt{x}}
δεν είναι παραγωγίσιμη στο x_{0}=0


f'(0)=\lim_{x\to 0^+} \frac{\sqrt{x}}{x}= \lim_{x\to 0^+} \frac {1}{\sqrt{x}}=+\infty

O κανόνας  DLH , δεν είναι πανάκεια όπου δεν βγαίνει όριο, έχει και προϋποθέσεις
https://en.wikipedia.org/wiki/L%27H%C3%B4pital%27s_rule

Η πρώτη παράγραφος τα λέει όλα.


ann79
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 30, 2014 4:45 pm

Re: Βαθμολόγηση

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ann79 » Τετ Απρ 24, 2019 12:09 pm

Συγνώμη,αλλά δεν έχω καταλάβει, την απάντηση του μαθητή θα την διαγραφατε ως λανθασμένη;


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Βαθμολόγηση

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τετ Απρ 24, 2019 12:12 pm

Ναι είναι λάθος!!


Άβαταρ μέλους
Tolaso J Kos
Δημοσιεύσεις: 3843
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη , Παρίσι
Επικοινωνία:

Re: Βαθμολόγηση

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tolaso J Kos » Τετ Απρ 24, 2019 12:17 pm

Δε βλέπω γιατί δεν εφαρμόζεται ο DLH εδώ;


Συμφωνώ ότι δεν είναι πανάκεια και πρέπει να εφαρμόζεται με προϋποθέσεις αλλά εδώ δε βλέπω πρόβλημα! Βέβαια το πρόβλημα λύνεται πιο εύκολα με το συζυγή.


Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
\displaystyle{{\color{blue}\mathbf{Life=\int_{birth}^{death}\frac{happiness}{time}\Delta time} }}
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 2345
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Βαθμολόγηση

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Τετ Απρ 24, 2019 12:51 pm

Τσιαλας Νικολαος έγραψε:
Τετ Απρ 24, 2019 12:12 pm
Ναι είναι λάθος!!
Πού είναι το λάθος ;
Να το δω και εγώ που δεν το βλέπω.


Λάμπρος Κατσάπας
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 17, 2017 10:17 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Βαθμολόγηση

#8

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λάμπρος Κατσάπας » Τετ Απρ 24, 2019 12:54 pm

ann79 έγραψε:
Παρ Απρ 19, 2019 10:28 am
Καλημέρα , στην ερώτηση "να αποδείξετε ότι η f(x)=\sqrt{x} δεν είναι παραγωγίσιμη στο 0", αν ένας μαθητής έκανε το εξής :lim_{x\rightarrow 0}\frac{f(x)}{x}=lim_{x\rightarrow 0}\frac{\frac{1}{2\sqrt{x}}}{1}=+\infty, πως θα τον βαθμολογούσατε;
Η λύση που κάνει είναι σωστή. Άρα 20. Αν δεν θέλαμε DLH ας φροντίζαμε να ζητήσουμε στην εκφώνηση ''χωρίς DLH'' ή

''αναπαράγετε την απόδειξη του σχολικού''. Διαφορετικά περνάμε το μήνυμα ότι ο DLH είναι λάθος. Πρώτα τους τον μαθαίνουμε

και μετά τους τον απαγορεύουμε. Το πρόβλημα το έχει αυτός που διατυπώνει την ερώτηση και όχι αυτός που κάνει μια λύση

που δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του θεματοδότη.


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Βαθμολόγηση

#9

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τετ Απρ 24, 2019 1:25 pm

Το dlh σαν διαδικασία είναι σωστό στην συγκεκριμένη περίπτωση. Λάθος δικό μου. Απλά οι αποδείξεις πρέπει να είναι ίδιες με του βιβλιου.


ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 2345
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Βαθμολόγηση

#10

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Τετ Απρ 24, 2019 1:32 pm

Τσιαλας Νικολαος έγραψε:
Τετ Απρ 24, 2019 1:25 pm
Απλά οι αποδείξεις πρέπει να είναι ίδιες με του βιβλιου.
Από που προκύπτει αυτό το συμπέρασμα;
Είναι γραμμένο σε κάποια οδηγία;
Νίκο μήπως εννοείς κάτι άλλο;


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Βαθμολόγηση

#11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τετ Απρ 24, 2019 1:37 pm

Οι οδηγίες λένε ότι θεωρητικά όλες οι επιστημονικά σωστά αποδεδειγμένες ασκήσεις παίρνουν άριστα! Αλλά στην πράξη έχω δει να χανοντε μονάδες σε αλλαγές. Μάλιστα μαθητής που το έκανε επίτηδες γιατί αυτό το θεωρούσε ηλίθιο παρά τις συμβουλές μας πήρε από ένα βαθμολογητή 100 και τον άλλον 95...


ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 2345
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Βαθμολόγηση

#12

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Τετ Απρ 24, 2019 1:50 pm

Τσιαλας Νικολαος έγραψε:
Τετ Απρ 24, 2019 1:37 pm
Οι οδηγίες λένε ότι θεωρητικά όλες οι επιστημονικά σωστά αποδεδειγμένες ασκήσεις παίρνουν άριστα! Αλλά στην πράξη έχω δει να χανοντε μονάδες σε αλλαγές. Μάλιστα μαθητής που το έκανε επίτηδες γιατί αυτό το θεωρούσε ηλίθιο παρά τις συμβουλές μας πήρε από ένα βαθμολογητή 100 και τον άλλον 95...
Δεν καταλαβαίνω.
Δηλαδή επειδή κάποιοι βαθμολογητές είναι ......... πρέπει να παραποιούνται τα
Μαθηματικά;
Κάνοντας και λέγοντας τέτοια πράγματα κάνουμε παραποίηση των Μαθηματικών.
Επίσης τα παιδιά παίρνουν λάθος εικόνα για τα Μαθηματικά.
Επειδή το :logo: δεν είναι φροντιστήριο θεωρώ ότι τέτοιες απόψεις δεν πρέπει
να γράφονται σε αυτό.
Ιδιωτικά ο καθένας μπορεί να λέει στους μαθητές του (εννοώ φροντιστές)
ότι θέλει.


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Βαθμολόγηση

#13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τετ Απρ 24, 2019 2:04 pm

Συμφωνώ απόλυτα...αλλά αυτό είναι που συμβαίνει δυστυχώς. Σκεφτείτε όμως ένας μαθητης να χασει μια σχολή λόγω μορίων που έχασε σε μία τέτοια περίπτωση. Και μην ανοίξω το θέμα ασκήσεων που αν μια ΣΩΣΤΗ λύση ξεφύγει από τα τετριμμένα ρισκάρει να πάρει ακόμη και μηδέν (μου έχει τύχει σε μαθηματικούς διαγωνισμούς πολλές φορές, αλλά εκεί έχεις το δικαίωμα αναβαθμολογησης ώστε να το διορθώσει κάποιος από τα κεντρικά). Ελπίζω να μην κούρασα.. αλλά τα βιώματα είναι πολλά και απογοητευτικά !! :(


Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 1654
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: Βαθμολόγηση

#14

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Τετ Απρ 24, 2019 2:50 pm

[quote="Τσιαλας Νικολαος" post_id=311166 time=1556102249 user_id=13750]
Οι οδηγίες λένε ότι θεωρητικά όλες οι επιστημονικά σωστά αποδεδειγμένες ασκήσεις παίρνουν άριστα! Αλλά στην πράξη έχω δει να χανοντε μονάδες σε αλλαγές. Μάλιστα μαθητής που το έκανε επίτηδες γιατί αυτό το θεωρούσε ηλίθιο παρά τις συμβουλές μας πήρε από ένα βαθμολογητή 100 και τον άλλον 95...
[/quote]

Μπορείς να αναφέρεις σε ποιό ερώτημα και πότε έγινε;
τελευταία επεξεργασία από Christos.N σε Τετ Απρ 24, 2019 3:27 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Βαθμολόγηση

#15

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τετ Απρ 24, 2019 2:53 pm

το 2014 στη θεωρία


υ.γ: όποια άλλη ερώτηση καλά είναι να γίνει σε πμ.. μην χαλάσουμε το θέμα


ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 2345
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Βαθμολόγηση

#16

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Τετ Απρ 24, 2019 8:32 pm

Τσιαλας Νικολαος έγραψε:
Τετ Απρ 24, 2019 2:53 pm
το 2014 στη θεωρία


υ.γ: όποια άλλη ερώτηση καλά είναι να γίνει σε πμ.. μην χαλάσουμε το θέμα
Το θέμα το χάλασες εσύ Νίκο.
Από το αν είναι μια λύση σωστή η λάθος το πήγες
πως πρέπει να συμπεριφέρονται οι μαθητές στις Πανελλήνιες.
Και αφού έγραψες δημόσια τις απόψεις σου τώρα ζητάς να διευθετήσουμε
το θέμα με π.μ.
Δεν είναι έτσι.Μας διαβάζουν και μαθητές.
Αυτή την στιγμή δεν έχω χρόνο να απαντήσω.
Αργότερα θα το κάνω.


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Βαθμολόγηση

#17

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τετ Απρ 24, 2019 8:56 pm

Νομίζω ότι αμέσως μετά ανέφερα ότι το λάθος ήταν δικό μου. Μόλις το είδα πήγε το μυαλό μου στην αναπαραγωγή του σχολικού.


ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 2345
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Βαθμολόγηση

#18

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Πέμ Απρ 25, 2019 9:30 pm

Τσιαλας Νικολαος έγραψε:
Τετ Απρ 24, 2019 1:25 pm
Απλά οι αποδείξεις πρέπει να είναι ίδιες με του βιβλιου.
Από όσο γνωρίζω η παραπάνω άποψη δεν είναι μόνο του Νίκου.
Πολλοί την έχουν.
Τα παρακάτω αφορούν όλους που έχουν την άποψη.

Το να πούμε σε ένα μαθητή να ξέρει τις αποδείξεις όπως είναι στο
σχολικό βιβλίο έχει σαν συνέπεια
1)Να τους ωθούμε στην ''παπαγαλία''
2)Τους δίνει λάθος εντύπωση για το τι είναι Μαθηματικά
3)Τους δίνει την αίσθηση ότι πιθανόν κάποιοι βαθμολογητές
να τους αδικήσουν.

Το επιχείρημα αυτών πού υποστηρίζουν αυτή την άποψη
είναι ότι έτσι δεν θα χάσουν μονάδες.
Εγώ το μεταφράζω ότι κάποιοι βαθμολογητές δεν γνωρίζουν αν μια απόδειξη
που δεν είναι στο σχολικό είναι σωστή η λάθος.
Δεν γνωρίζω αν πράγματι υπάρχουν τέτοιοι βαθμολογητές.
Αν υπάρχουν τότε αυτοί (αφού προφανώς είναι άσχετοι)
θα αδικήσουν τον μαθητή και σε άλλα σημεία του γραπτού.
Οπότε κλάφτα Χαράλαμπε.


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Βαθμολόγηση

#19

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Πέμ Απρ 25, 2019 9:40 pm

Κύριε Σταύρο έχετε απόλυτο δίκιο... Η παπαγαλια είναι κάτι που απευχθάνομαι αλλά επειδή την έχουμε "πατήσει" κάποιες φορές ακόμη και σε ασκήσεις αναγκάζομαι να βάζω τους μαθητές σε καλούπια - κουτιά τα οποία με γεμίζουν ΑΗΔΙΑ. Καλό Πάσχα και εύχομαι σε όλους υγεία!


Απάντηση

Επιστροφή σε “ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot], stratosmath και 1 επισκέπτης