Σταθερό σημείο
Συντονιστής: KAKABASBASILEIOS
Σταθερό σημείο
Έστω η συνάρτηση . Να δείξετε ότι η εφαπτομένη ευθεία της γραφικής παράστασης της στο σημείο διέρχεται από σταθερό σημείο.
Ευχαριστώ
Ευχαριστώ
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Λέξεις Κλειδιά:
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13275
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Σταθερό σημείο
Η εξίσωση της εφαπτομένης είναι και για
προκύπτει άρα η εφαπτομένη διέρχεται από το σταθερό σημείο για κάθε τιμή του
Re: Σταθερό σημείο
Καλησπέρα
Η εξίσωση της εφαπτομένης είναι
αρα
Η παραπάνω σκέψη εχει χρησιμοποιηθεί και άλλες φορές στο φόρουμ
Γιάννης
Η εξίσωση της εφαπτομένης είναι
αρα
Η παραπάνω σκέψη εχει χρησιμοποιηθεί και άλλες φορές στο φόρουμ
Γιάννης
α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
Re: Σταθερό σημείο
Μπορείτε σας παρακαλώ να αναλύσετε περισσότερο τη σκέψη σας, ή να δώσετε κάποιο link με παρόμοιες συζητήσεις στο forum;Ευχαριστώ.
Re: Σταθερό σημείο
Καλημέρα
Ειναι γνωστό οτι για κάθε
συνεπάγεται ότι
Η σχεση
εχει αυτή τη μορφή για κάθε ,κ.λ.π
Γιάννης
ΥΓ Μπορουμε να δώσουμε ,τυχαία και κατάλληλα δυο τιμές στο και να δημιουργήσουμε σύστημα αλλα υποχρεωτικά χρειάζεται επαλήθευση που πιθανόν να εχει πολλους υπολογισμούς
Ειναι γνωστό οτι για κάθε
συνεπάγεται ότι
Η σχεση
εχει αυτή τη μορφή για κάθε ,κ.λ.π
Γιάννης
ΥΓ Μπορουμε να δώσουμε ,τυχαία και κατάλληλα δυο τιμές στο και να δημιουργήσουμε σύστημα αλλα υποχρεωτικά χρειάζεται επαλήθευση που πιθανόν να εχει πολλους υπολογισμούς
α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
Re: Σταθερό σημείο
Σας ευχαριστώ θερμά για τις απαντήσεις σας.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες