Μη διατήρηση κοίλων
Συντονιστής: KAKABASBASILEIOS
- ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 4658
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 13, 2011 9:11 pm
- Τοποθεσία: Βρυξέλλες
Μη διατήρηση κοίλων
Έστω η παραγωγίσιμη συνάρτηση που έχει οριζόντιες ασύμπτωτες στο τις ευθείες και αντίστοιχα
με . Να δειχτεί ότι η δεν μπορεί να είναι αυστηρά κυρτή ή αυστηρά κοίλη σε όλοκληρο το
Στάθης
με . Να δειχτεί ότι η δεν μπορεί να είναι αυστηρά κυρτή ή αυστηρά κοίλη σε όλοκληρο το
Στάθης
Τι περιμένετε λοιπόν ναρθεί , ποιόν καρτεράτε να σας σώσει.
Εσείς οι ίδιοι με τα χέρια σας , με το μυαλό σας με την πράξη αν δεν αλλάξετε τη μοίρα σας ποτέ της δεν θα αλλάξει
Εσείς οι ίδιοι με τα χέρια σας , με το μυαλό σας με την πράξη αν δεν αλλάξετε τη μοίρα σας ποτέ της δεν θα αλλάξει
Λέξεις Κλειδιά:
Re: Μη διατήρηση κοίλων
εχει δειχθεί ΕΔΩ οτι κυρτή με οριζόντια ασύμπτωτο είναι φθίνουσα , αρα κοντά στο +απειρο ή κοντά στο -απειρο και θα βρίσκεται πάνω από μια μη οριζόντια εφαπτομένη της με διαφορά να αυξάνει απο αυτήν αρα δεν θα μπορουσε να εχει την άλλη ευθεία σαν οριζόντια ασυμπτωτο
Η αλγεβρική μετάφραση αυτής της ιδέας προσδίδει το απαιτούμενο κύρος του ισχυρισμού
Η αλγεβρική μετάφραση αυτής της ιδέας προσδίδει το απαιτούμενο κύρος του ισχυρισμού
- ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 4658
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 13, 2011 9:11 pm
- Τοποθεσία: Βρυξέλλες
Re: Μη διατήρηση κοίλων
Ροδόλφε καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση.R BORIS έγραψε:εχει δειχθεί ΕΔΩ οτι κυρτή με οριζόντια ασύμπτωτο είναι φθίνουσα , αρα κοντά στο +απειρο ή κοντά στο -απειρο και θα βρίσκεται πάνω από μια μη οριζόντια εφαπτομένη της με διαφορά να αυξάνει απο αυτήν αρα δεν θα μπορουσε να εχει την άλλη ευθεία σαν οριζόντια ασυμπτωτο
Η αλγεβρική μετάφραση αυτής της ιδέας προσδίδει το απαιτούμενο κύρος του ισχυρισμού
Πρόθεσή μου είναι να αναδειχθεί η γεωμετρία των καμπυλών. Η αξία των θεωρητικών προβλημάτων στην ανάλυση νομίζω είναι τεράστια και η προτροπή στους μαθητές να σκέφτονται γεωμετρικά την ανάλυση είναι ότι καλλίτερο για την κατανόηση της "Γεωμετρίας των ομαλών ή μή ομαλών καμπυλών" (Νομίζω έτσι πρέπει να ονομαστεί η 'ΑΝΑΛΥΣΗ").
Κατά την ταπεινή μου άποψη για να μπορεί το παιδί να κατανοήσει την ανάλυση πρέπει να σκέφτεται γεωμετρικά, και γι' αυτό πρότασή μου είναι κάποιο νέο βιβλίο σχολικό ή μή να περιέχει το 80% σχήματα και αρκετές θεωρητικές (με γεωμετρικό υπόβαθρο) ασκήσεις.
Αυτά προς τους "καταλληλότερους" κυρίους που προσπαθούν συνεχώς να ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ τη Γεωμετρία , κόβοντας και "κουτσουρεύοντας" συνεχώς αυτή την όμορφη κοπελιά (τη γεωμετρία φυσικά εννοώ) που είναι η κοιτίδα της απόδειξης και της αναλυτικής σκέψης.
Να είσαι πάντα καλά
Με εκτίμηση
Στάθης
Τι περιμένετε λοιπόν ναρθεί , ποιόν καρτεράτε να σας σώσει.
Εσείς οι ίδιοι με τα χέρια σας , με το μυαλό σας με την πράξη αν δεν αλλάξετε τη μοίρα σας ποτέ της δεν θα αλλάξει
Εσείς οι ίδιοι με τα χέρια σας , με το μυαλό σας με την πράξη αν δεν αλλάξετε τη μοίρα σας ποτέ της δεν θα αλλάξει
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες