Κύριε Αρμενιάκο , να θέσω τότε τον εξής προβληματισμό :sot arm έγραψε: ↑Παρ Μάιος 31, 2019 2:09 amΚαλησπέρα,
πέρα από το γεγονός ότι η ερώτηση είναι ασαφής , άνευ νοήματος σε πλαίσιο Γ λυκείου γιατί δεν ορίζεται έννοια 1-1 συνάρτησης σε διάστημα και ότι μου φαίνεται πλήρως αδιάφορη μαθηματικά,με τον τρόπο που ζητείται η απάντηση, γιατί δεν ξέρουμε που στηριζόμαστε για να απαντήσουμε την ερώτηση.
Τέτοιες ερωτήσεις τόσο κοντά στις πανελλήνιες, σε φάκελο Γ λυκείου μόνο αρνητικά επιδρά σε μαθητές που βλέπουν το φόρουμ.Δεν νομίζω πως χρειάζεται ο διαγωνιζόμενος να μπει στην διαδικασία να σκεφτεί όλα αυτά, ας μπει τουλάχιστον στον φάκελο καθηγητή η ερώτηση.
Ζητώ συγγνώμη για τον τόνο μου, αλλά εδώ εμένα με μπέρδεψε το τι θέλετε να πείτε, πόσο μάλλον έναν μαθητή.
Πως θα χαρακτηρίζατε καθηγητές Μαθηματικών που προετοιμάζουν μαθητές Γ Λυκείου και κατά την επίλυση θεμάτων χρησιμοποιούν τον ισχυρισμό :
""Η συνάρτηση




Θα τους χαρακτηρίζατε "ασαφείς άνευ νοήματος σε πλαίσιο Γ λυκείου γιατί δεν ορίζεται έννοια 1-1 συνάρτησης σε διάστημα και πλήρως αδιάφορους μαθηματικά, γιατί δεν ξέρουμε που στηρίζουν τον ισχυρισμό τους καθώς και ότι μόνο αρνητικά επιδρούν σε μαθητές" ;
Ή μήπως όλοι οι χαρακτηρισμοί σας αφορούν την δική μου ερώτηση σωστού -λάθους και όχι τους μαθηματικούς που την χρησιμοποιούν μέσα σε τάξη μπροστά σε μαθητές ως Σωστή ;