ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ
Συντονιστής: m.pαpαgrigorakis
ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ
Καλησπέρα,θα ήθελα να ρωτήσω πως δουλεύετε και εσείς την ''αποσύνθεση'' σε ασκησεισ που δεν μου δινει το πεδιο ορισμου της συναρτησης που ψαχνω .Π.χ στην ασκηση που εχει το βιβλιο(Β6 σελιδα 30 ) παρατηρώ οτι στο λυσάρι ασχολείται ελάχιστα με το πεδίο ορισμου της συναρτησης που ψαχνουμε και γενικα καθε φορα ειναι ενα θεμα το πως ξεκινας σε μια τετοια ασκηση, αν προκυπτουν στην πορεια οι περιορισμοι και το πως το ''δινεις'' στους μαθητες να το καταλαβουν .
Λέξεις Κλειδιά:
Re: ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ
Ένα καλό παράδειγμα που νομίζω ότι απαντά σε αυτό που ρωτάτε, είναι αυτό:
http://diakopoulos.net/2016/03/15/αποσυ ... ναρτησεων/
http://diakopoulos.net/2016/03/15/αποσυ ... ναρτησεων/
Re: ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ
burlesque έγραψε: ↑Παρ Μάιος 03, 2019 9:47 pmΚαλησπέρα,θα ήθελα να ρωτήσω πως δουλεύετε και εσείς την ''αποσύνθεση'' σε ασκησεισ που δεν μου δινει το πεδιο ορισμου της συναρτησης που ψαχνω .Π.χ στην ασκηση που εχει το βιβλιο(Β6 σελιδα 30 ) παρατηρώ οτι στο λυσάρι ασχολείται ελάχιστα με το πεδίο ορισμου της συναρτησης που ψαχνουμε και γενικα καθε φορα ειναι ενα θεμα το πως ξεκινας σε μια τετοια ασκηση, αν προκυπτουν στην πορεια οι περιορισμοι και το πως το ''δινεις'' στους μαθητες να το καταλαβουν .
Καλησπέρα! Νομίζω δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα , καθώς οι περισσότερες ασκήσεις που ασχολείται το σχολικό και γενικά τα βιβλία στη Γ λυκείου σου ζητούν απλά να βρείς τον τύπο της ζητούμενης συνάρτησης. Διάβασε το site που στάλθηκε από πάνω (αν δε κατανοείς το σχολικό) και θα καταλάβεις τη μεθοδολογία περίπου... Εφόσον δεν υπάρχει συγκεκριμένο παράδειγμα δε μπορούμε να πούμε κάτι περαιτέρω.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες