Να βρεθούν...
Συντονιστής: m.pαpαgrigorakis
- Στέλιος Μαρίνης
- Δημοσιεύσεις: 536
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
- Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Να βρεθούν...
Μήπως έχεις κάποιο λάθος στην πληκτρολόγηση; Υπάρχει τέτοια συνάρτηση;
Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
- giannisn1990
- Δημοσιεύσεις: 253
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2009 11:29 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Α.Κυριακόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 9:49 am
- Τοποθεσία: ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Re: Να βρεθούν...
● Όταν λέμε: «να βρεθούν όλες οι συναρτήσεις…», εννοούμε: «να βρεθεί το σύνολο των συναρτήσεων…», το οποίο βεβαίως μπορεί να είναι το κενό σύνολο. Δηλαδή μπορεί τέτοια συνάρτηση να μην υπάρχει.Φωτεινή έγραψε:Να βρεθούν όλες οι συναρτήσεις για τις οποίες ισχύει :
● Επομένως, η εκφώνηση της άσκησης είναι εντάξει και η απάντηση είναι ότι: « τέτοια συνάρτηση δεν υπάρχει». Γιατί, όπως έγραψε και ο giannisn 1990, με y=0 βρίσκουμε μια συνάρτηση, η οποία δεν επαληθεύει τη δοσμένη σχέση.
Σχόλιο. Βλέπουμε την αναγκαιότητα της επαλήθευσης, όταν δεν διατηρούμε τις ισοδυναμίες.
Αντώνης Κυριακόπουλος
•Ο έξυπνος παραδέχεται •Ο πονηρός δικαιολογείται •Ο βλάκας επιμένει
•Ο έξυπνος παραδέχεται •Ο πονηρός δικαιολογείται •Ο βλάκας επιμένει
- Στέλιος Μαρίνης
- Δημοσιεύσεις: 536
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
- Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Να βρεθούν...
Καλησπέρα,Α.Κυριακόπουλος έγραψε:● Όταν λέμε: «να βρεθούν όλες οι συναρτήσεις…», εννοούμε: «να βρεθεί το σύνολο των συναρτήσεων…», το οποίο βεβαίως μπορεί να είναι το κενό σύνολο. Δηλαδή μπορεί τέτοια συνάρτηση να μην υπάρχει.Φωτεινή έγραψε:Να βρεθούν όλες οι συναρτήσεις για τις οποίες ισχύει :
● Επομένως, η εκφώνηση της άσκησης είναι εντάξει και η απάντηση είναι ότι: « τέτοια συνάρτηση δεν υπάρχει». Γιατί, όπως έγραψε και ο giannisn 1990, με y=0 βρίσκουμε μια συνάρτηση, η οποία δεν επαληθεύει τη δοσμένη σχέση.
Σχόλιο. Βλέπουμε την αναγκαιότητα της επαλήθευσης, όταν δεν διατηρούμε τις ισοδυναμίες.
Γνωστά αυτά Αντώνη, αλλά δεν περίμενα σε θέμα που δε χαρακτηρίστηκε για μαθητές να τεθεί τόσο απλή άσκηση με συνάρτηση που είναι πολύ εύκολο να αποδειχθεί ότι δεν υπάρχει, γι' αυτό ρώτησα αν υπήρχε λάθος στην πληκτρολόγηση. Μάλλον έπρεπε να μπει σε ενότητα "για μαθητές", οι ποίοι πράγματι χρειάζονται τέτοια παραδείγματα για να διδαχθούν από τα λάθη τους.
Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
Re: Να βρεθούν...
Στέλιο καλημέρα
Κατά πρώτον
Την άσκηση αυτή δεν την έδωσα στο φάκελο των μαθητών αλλά Ούτε στο φάκελο των καθηγητών , οπότε μπορεί να απαντήσει όποιος θέλει
Κατά δεύτερον
Ο λόγος που την έδωσα ήταν για να δούμε
Την αναγκαιότητα της επαλήθευσης όταν δεν διατηρούμε τις ισοδυναμίες
Κατά τρίτον
Έγραψες :
΄΄ Μάλλον έπρεπε να μπει σε ενότητα "για μαθητές", οι οποίοι πράγματι χρειάζονται τέτοια παραδείγματα για να διδαχθούν από τα λάθη τους. ΄ ΄
Λέω λοιπόν ότι τέτοια παραδείγματα χρειαζόμαστε όλοι μας και όχι μόνο οι μαθητές.
Και τέλος
Κάποιος θα έχει να μάθει από την συμπλήρωση του Α . Κυριακόπουλου
● Όταν λέμε: «να βρεθούν όλες οι συναρτήσεις…», εννοούμε: «να βρεθεί το σύνολο των συναρτήσεων…», το οποίο βεβαίως μπορεί να είναι το κενό σύνολο.
Δηλαδή μπορεί τέτοια συνάρτηση να μην υπάρχει.
● Επομένως, η εκφώνηση της άσκησης είναι εντάξει και η απάντηση είναι ότι:
« τέτοια συνάρτηση δεν υπάρχει». Γιατί, όπως έγραψε και ο giannisn 1990, με y=0 βρίσκουμε μια συνάρτηση, η οποία δεν επαληθεύει τη δοσμένη σχέση.
Σχόλιο. Βλέπουμε την αναγκαιότητα της επαλήθευσης, όταν δεν διατηρούμε τις ισοδυναμίες.
--------------------
Στο χώρο αυτό ( mathematica ) είμαστε πολλοί
Άλλοι γνωρίζουν πολλά ,άλλοι πιο λίγα
Όλοι όμως μαθαίνουν και αυτός πιστεύω είναι και ο λόγος ύπαρξης τους εδώ.
Κατά πρώτον
Την άσκηση αυτή δεν την έδωσα στο φάκελο των μαθητών αλλά Ούτε στο φάκελο των καθηγητών , οπότε μπορεί να απαντήσει όποιος θέλει
Κατά δεύτερον
Ο λόγος που την έδωσα ήταν για να δούμε
Την αναγκαιότητα της επαλήθευσης όταν δεν διατηρούμε τις ισοδυναμίες
Κατά τρίτον
Έγραψες :
΄΄ Μάλλον έπρεπε να μπει σε ενότητα "για μαθητές", οι οποίοι πράγματι χρειάζονται τέτοια παραδείγματα για να διδαχθούν από τα λάθη τους. ΄ ΄
Λέω λοιπόν ότι τέτοια παραδείγματα χρειαζόμαστε όλοι μας και όχι μόνο οι μαθητές.
Και τέλος
Κάποιος θα έχει να μάθει από την συμπλήρωση του Α . Κυριακόπουλου
● Όταν λέμε: «να βρεθούν όλες οι συναρτήσεις…», εννοούμε: «να βρεθεί το σύνολο των συναρτήσεων…», το οποίο βεβαίως μπορεί να είναι το κενό σύνολο.
Δηλαδή μπορεί τέτοια συνάρτηση να μην υπάρχει.
● Επομένως, η εκφώνηση της άσκησης είναι εντάξει και η απάντηση είναι ότι:
« τέτοια συνάρτηση δεν υπάρχει». Γιατί, όπως έγραψε και ο giannisn 1990, με y=0 βρίσκουμε μια συνάρτηση, η οποία δεν επαληθεύει τη δοσμένη σχέση.
Σχόλιο. Βλέπουμε την αναγκαιότητα της επαλήθευσης, όταν δεν διατηρούμε τις ισοδυναμίες.
--------------------
Στο χώρο αυτό ( mathematica ) είμαστε πολλοί
Άλλοι γνωρίζουν πολλά ,άλλοι πιο λίγα
Όλοι όμως μαθαίνουν και αυτός πιστεύω είναι και ο λόγος ύπαρξης τους εδώ.
Φωτεινή Καλδή
- Στέλιος Μαρίνης
- Δημοσιεύσεις: 536
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
- Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Να βρεθούν...
Καλημερα, Φωτεινή. Δεν έχω αντιληφθεί μάλλον καλά το ρόλο κάθε ενότητας. Πάντως με την απάντησή μου στον Αντώνη εξηγούσα απλώς γιατί πίστεψα ότι επρόκειτο για λάθος στην πληκτρολόγηση και τίποτε άλλο. Μακριά από μένα κάθε σκέψη κριτικής σε οποιονδήποτε στο χώρο αυτό.Φωτεινή έγραψε:Στέλιο καλημέρα
Κατά πρώτον
Την άσκηση αυτή δεν την έδωσα στο φάκελο των μαθητών αλλά Ούτε στο φάκελο των καθηγητών , οπότε μπορεί να απαντήσει όποιος θέλει
Κατά δεύτερον
Ο λόγος που την έδωσα ήταν για να δούμε
Την αναγκαιότητα της επαλήθευσης όταν δεν διατηρούμε τις ισοδυναμίες
Κατά τρίτον
Έγραψες :
΄΄ Μάλλον έπρεπε να μπει σε ενότητα "για μαθητές", οι οποίοι πράγματι χρειάζονται τέτοια παραδείγματα για να διδαχθούν από τα λάθη τους. ΄ ΄
Λέω λοιπόν ότι τέτοια παραδείγματα χρειαζόμαστε όλοι μας και όχι μόνο οι μαθητές.
Και τέλος
Κάποιος θα έχει να μάθει από την συμπλήρωση του Α . Κυριακόπουλου
Άλλοι γνωρίζουν πολλά ,άλλοι πιο λίγα
Όλοι όμως μαθαίνουν και αυτός πιστεύω είναι και ο λόγος ύπαρξης τους εδώ.
Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες