Χωρίς DLH ή χρήση Παραγώγων
Συντονιστές: m.pαpαgrigorakis, Καρδαμίτσης Σπύρος, Πρωτοπαπάς Λευτέρης, R BORIS, KAKABASBASILEIOS, Μπάμπης Στεργίου
- Christos.N
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον
Re: Χωρίς DLH ή χρήση Παραγώγων
και χωρίς θεωρήματα ή χρήση ανισώσεων που εξάγονται από την έννοια της παραγώγου;
Επίσης κάνοντας χρήση του παραβατικού συμπεράσματος που εξάγεται απο την Β' Λυκείου όπως εδώ;
Επίσης κάνοντας χρήση του παραβατικού συμπεράσματος που εξάγεται απο την Β' Λυκείου όπως εδώ;
Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Re: Χωρίς DLH ή χρήση Παραγώγων
Ναι. Από ότι κατάλαβα δόθηκε ως άσκηση σε μαθητές που δεν είχαν ακόμη μπει στην παραγώγιση.Christos.N έγραψε: ↑Τρί Νοέμ 26, 2019 2:50 pmκαι χωρίς θεωρήματα ή χρήση ανισώσεων που εξάγονται από την έννοια της παραγώγου;
Επίσης κάνοντας χρήση του παραβατικού συμπεράσματος που εξάγεται απο την Β' Λυκείου όπως εδώ;
Bye :')
-
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 31, 2019 5:47 pm
- Τοποθεσία: Καισαριανή
- Επικοινωνία:
Re: Χωρίς DLH ή χρήση Παραγώγων
Βγαίνει εύκολα αν από κάπου ξέρουμε ότι το όριο υπάρχει - από εδώ δεν προκύπτει, πάντως.
Έστω, λοιπόν, ότι το όριο υπάρχει και είναι πραγματικός αριθμός, δηλαδή έστω με:
Τότε:
Βασικά, τώρα που το ξαναβλέπω, αρκεί να φράξουμε κάπως την σε ένα διάστημα .
Έστω, λοιπόν, ότι το όριο υπάρχει και είναι πραγματικός αριθμός, δηλαδή έστω με:
Τότε:
Βασικά, τώρα που το ξαναβλέπω, αρκεί να φράξουμε κάπως την σε ένα διάστημα .
-
- Δημοσιεύσεις: 3600
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ
Re: Χωρίς DLH ή χρήση Παραγώγων
Μπορώ να φανταστώ ότι βγαίνει με χρήση μιας εκθετικής ανισότητας.
Ας δεχτούμε ότι έχουμε
(το οπως θα δούμε από την απόδειξη δεν παίζει κανένα ρόλο)
Βγάζουμε ότι
Κάνουμε το ακροβατικό(πάρα παρα πολύ χρήσιμο)
Είναι
Αλλά για είναι
Από κριτήριο παρεμβολής παίρνουμε
και τελειώσαμε.
Για την ανισότητα αρκεί να δείξουμε ότι για
(επαγωγή ανάπτυγμα κλπ)
Τότε για είναι
αντε και την ανισότητα με φυσικούς.
- Christos.N
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον
Re: Χωρίς DLH ή χρήση Παραγώγων
Σταύρο με την λογική ότι όλα όπως φανερώνονται (δηλαδή έχουν τυπογραφεί) σε σχολικό βιβλίο ισχύουν, τότε αυτό που γράφεις,
Ισχύει και με το παραπάνω καθώς στην σελίδα 82 της έκδοσης που έχω από το σχολικό της Άλγεβρας Β' Λυκείου στο γραφείο μου βλέπω ότι: συνεπώς όλα τα παρακάτω πλεονάζουν
Ισχύει και με το παραπάνω καθώς στην σελίδα 82 της έκδοσης που έχω από το σχολικό της Άλγεβρας Β' Λυκείου στο γραφείο μου βλέπω ότι: συνεπώς όλα τα παρακάτω πλεονάζουν
Elementary my dear Watson.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε: ↑Τρί Νοέμ 26, 2019 9:48 pm
Για την ανισότητα αρκεί να δείξουμε ότι για
(επαγωγή ανάπτυγμα κλπ)
Τότε για είναι
αντε και την ανισότητα με φυσικούς.
Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
-
- Δημοσιεύσεις: 3600
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ
Re: Χωρίς DLH ή χρήση Παραγώγων
Christos.N έγραψε: ↑Τετ Νοέμ 27, 2019 12:38 amΣταύρο με την λογική ότι όλα όπως φανερώνονται (δηλαδή έχουν τυπογραφεί) σε σχολικό βιβλίο ισχύουν, τότε αυτό που γράφεις,
Ισχύει και με το παραπάνω καθώς στην σελίδα 82 της έκδοσης που έχω από το σχολικό της Άλγεβρας Β' Λυκείου στο γραφείο μου βλέπω ότι:
DeepinScreenshot_select-area_20191127003047.png
συνεπώς όλα τα παρακάτω πλεονάζουν
Elementary my dear Watson.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε: ↑Τρί Νοέμ 26, 2019 9:48 pm
Για την ανισότητα αρκεί να δείξουμε ότι για
(επαγωγή ανάπτυγμα κλπ)
Τότε για είναι
αντε και την ανισότητα με φυσικούς.
Πολύ γενικό.Και ο καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει.Christos.N έγραψε: ↑Τετ Νοέμ 27, 2019 12:38 amΣταύρο με την λογική ότι όλα όπως φανερώνονται (δηλαδή έχουν τυπογραφεί) σε σχολικό βιβλίο ισχύουν.
Δεν γράφει το σχολικό ότι
πουθενά.
Βέβαια προκύπτει από την γραφική παράσταση.
Εχουμε λοιπόν να δούμε ότι αν κάτι προκύπτει από γραφική παράσταση σχολικού
μπορούμε να το θεωρούμε δεδομένο.
Η απάντηση η δική μου είναι όχι.
Ο λόγος είναι ότι το τι βλέπει ο καθένας σε γραφική παράσταση είναι υποκειμενικό.
Και σε κάθε περίπτωση μπορεί να προκύψουν πράγματα που δεν ισχύουν.
Καλώς λοιπόν έβαλα και την απόδειξη τις ανισότητας για να είναι πλήρης η απάντηση.
Για να γίνω πιο σαφής. Η γραφική παράσταση που επικαλείσαι είναι για πεπερασμένες τιμές(φραγμένες τιμές).
Δεν μου λέει τίποτα αν πάω ''στου διαόλου την μάνα''.
Καμία συνάρτηση ορισμένη στο δεν μπορούμε να την ζωγραφίσουμε.
Να φανταστούμε μπορούμε.
-
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 31, 2019 5:47 pm
- Τοποθεσία: Καισαριανή
- Επικοινωνία:
Re: Χωρίς DLH ή χρήση Παραγώγων
Νομίζω πάντως ότι δεν είναι αβίαστο συμπέρασμα, δεδομένου ότι οι γραφικές παραστάσεις που δε ζουν σε ένα ορθογώνιο ερμηνεύονται, εν γένει, με τον απλούστερο δυνατό τρόπο - οπότε ο λογάριθμος και η εκθετική «υπονοείται» από το σχήμα ότι διατηρούν την ίδια κυρτότητα κ.λπ.. Έτσι, τουλάχιστον, το βλέπω εγώ σε σχολικό επίπεδο.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε: ↑Πέμ Νοέμ 28, 2019 11:59 pmΠολύ γενικό.Και ο καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει.
Δεν γράφει το σχολικό ότι
πουθενά.
Βέβαια προκύπτει από την γραφική παράσταση.
Εχουμε λοιπόν να δούμε ότι αν κάτι προκύπτει από γραφική παράσταση σχολικού
μπορούμε να το θεωρούμε δεδομένο.
Η απάντηση η δική μου είναι όχι.
Ο λόγος είναι ότι το τι βλέπει ο καθένας σε γραφική παράσταση είναι υποκειμενικό.
Και σε κάθε περίπτωση μπορεί να προκύψουν πράγματα που δεν ισχύουν.
Καλώς λοιπόν έβαλα και την απόδειξη τις ανισότητας για να είναι πλήρης η απάντηση.
Για να γίνω πιο σαφής. Η γραφική παράσταση που επικαλείσαι είναι για πεπερασμένες τιμές(φραγμένες τιμές).
Δεν μου λέει τίποτα αν πάω ''στου διαόλου την μάνα''.
Καμία συνάρτηση ορισμένη στο δεν μπορούμε να την ζωγραφίσουμε.
Να φανταστούμε μπορούμε.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες