Το 3ο υποερώτημα λύνεται πιο εύκολα με θεωρία εντός σχ.ύλης;

Συντονιστές: m.pαpαgrigorakis, Καρδαμίτσης Σπύρος, Πρωτοπαπάς Λευτέρης, R BORIS, KAKABASBASILEIOS, Μπάμπης Στεργίου

Άβαταρ μέλους
nsmavrogiannis
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 4455
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 7:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Το 3ο υποερώτημα λύνεται πιο εύκολα με θεωρία εντός σχ.ύλης;

#21

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nsmavrogiannis » Δευ Ιαν 12, 2009 12:57 am

Η τρέχουσα αντίληψη που επικρατεί στους συναδέλφους βαθμοληγητές είναι περίπου η εξής:
Ο νομοθέτης λέει ότι κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή και η τεκμηρίωση πρέπει να γίνει με όσα προκύπτουν από το περιεχόμενο των ισχυόντων σχολικών βιβλίων ανεξάρτητα από αν πρόκειται για βιβλία κατεύθυνσης και ή γενικής παιδείας.
Λέω αντίληψη διότι δεν υπάρχει κάποια πιό λεπτομερής επίσημη ρύθμιση πέρα από το
επιστημονικά τεκμηριωμένη\Rightarrowαποδεκτή.
Λέω επικρατεί γιατί όλο και κάποιος θα τύχει σε κάποια ομάδα βαθμοληγητών που από έλλειψη ενημέρωσης ή ευρύτητας πνεύματος ή έλλειψη και των δύο μπορεί να φέρει κάποιες αντιρρήσεις. Πιθανόν να είναι και κάποιος από τους συντονιστές αν και προσωπικά δεν έχω συναντήσει τέτοια περίπτωση. Συνολικά πάντως οι βαθμολογητές αντιλαμβάνονται ότι δεν γίνεται ένα παιδί σήμερα να υποδύεται τον μαθητή κατεύθυνσης και αύριο να αλλάζει ρόλο και παίζοντας "Γενική Παιδεία" να ξεχάσει αυτοβούλως ότι Μαθηματικά ήξερε. Δεν θα γεμίσουμε διχασμένες προσωπικότητες επειδή οι ιθύνοντες αποφάσισαν να διδάσκεται ύλη με επικαλύψεις. Επομένως και De L' Hospital και τύπος της εφαπτομένης από κατεύθυνση και ότι άλλο υπάρχει μέσα στα σχολικά βιβλία. Προσοχή: Στα σχολικά βιβλία και όχι στα βοηθήματα, σημειώσεις φροντιστηρίων, σχολείων και άρθρα περιοδικών.
Και θα πρέπει να γίνει γνωστό και ας το λέμε: Οι ομάδες βαθμολογητών είναι πολυπληθείς και ανάμεσα τους υπάρχουν πάντα αξιόλογοι συνάδελφοι που ασκούν κάποια επιρροή είτε είναι συντονιστές είτε όχι. Και τελικά η "γραμμή" που θα βγεί θα είναι σωστή. Και μετά την γκρίνια που είναι περίπου εθιμοτυπική οι βαθμολογητές θα πράξουν το καθηκον τους. Και υπάρχουν και ασφαλιστικές δικλείδες αν υπάρχει και κάποιος που είναι στριμάδι.
Μαυρογιάννης


Αν κανείς δεν ελπίζει, δεν θα βρεί το ανέλπιστο, οι δρόμοι για το ανεξερεύνητο θα είναι κλειστοί.
Ηράκλειτος
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5561
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Το 3ο υποερώτημα λύνεται πιο εύκολα με θεωρία εντός σχ.ύλης;

#22

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Δευ Ιαν 12, 2009 8:17 am

Τηλέγραφος Κώστας έγραψε:Κάτι άλλο εννοώ.....
Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Κώστα, παρακολουθείς καιρό το φόρουμ και έχεις ήδη καταλάβει το κλιμα που κυριαρχεί και στις βαθμολογήσεις : Πες λοιπον στους μαθητές σου τα απλά και σίγουρα(στη θεωρία εννοώ) και άσε για αργότερα (ή για ποτέ)τα πολύπλοκα τεχνάσματα ή τις επεκτάσεις που συναντάς εδώ και κει.
Ο καλός υποψήφιος χτίζεται με την κατανόηση των εννοιών και με τη λύση διδακτικών ασκήσεων. Ποτέ με γρίφους και ταρζανιές που τον τρομάζουν. Ο τρόπος που διδάσκεις το θέμα που συζητάμε είναι ο πιο καλός. Αυτόν κάνω και γω. Τράβα λοιπόν μπροστά και οι μαθητές σου θα πετύχουν !
Μπάμπης
Κατάλαβα το θέμα που θίγεις, αλλά ήθελα να κάνω μια γενικότερη πρόταση προς όλους τους νέους κυρίως συναδέλφους, ότι και οι ίδιοι μπορούν να βρουν καλύτερους τρόπους λύσης σε πολλές ασκήσεις. Το ότι ένα βοήθημα έχει έναν τρόπο , δεν σημαίνει ότι είναι και ο καλύτερος. Αυτό να το λέτε στους μαθητές και .. όσοι ακούσουν !
Καλή εβδομάδα !!!


Απάντηση

Επιστροφή σε “ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ'”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες