Δύναμη

Γρίφοι, Σπαζοκεφαλιές, προβλήματα λογικής, μαθηματικά παιχνίδια, αινίγματα

Συντονιστής: Γιώργος Ρίζος

mick7
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Δύναμη

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Πέμ Αύγ 18, 2022 8:33 pm

Εαν \displaystyle a=4^{-2} βρείτε το \displaystyle a^{a}

Δείξτε τις πράξεις σας. :mrgreen:



Λέξεις Κλειδιά:
Άβαταρ μέλους
Tolaso J Kos
Δημοσιεύσεις: 5227
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
Επικοινωνία:

Re: Δύναμη

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tolaso J Kos » Πέμ Αύγ 18, 2022 9:13 pm

mick7 έγραψε:
Πέμ Αύγ 18, 2022 8:33 pm
Εαν \displaystyle a=4^{-2} βρείτε το \displaystyle a^{a}

Δείξτε τις πράξεις σας. :mrgreen:
\displaystyle{\begin{aligned} 
a^a &= \left ( 4^{-2} \right )^{4^{-2}} \\  
 &= 4^{-2 \cdot 4^{-2}} \\  
 &= 4^{-2 \cdot 2^{-4}} \\  
 &= 4^{-2^{-3}} \\ 
 &= 4^{-1/8} 
\end{aligned}}

Cheers!!


Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
\displaystyle{{\color{blue}\mathbf{Life=\int_{birth}^{death}\frac{happiness}{time}\Delta time} }}
mick7
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Δύναμη

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Παρ Αύγ 19, 2022 6:58 pm

Λίγο ακόμη... ;)

\displaystyle 4^{-\frac{1}{8}}=2^{-\frac{1}{4}}=\frac{1}{2^{\frac{1}{4}}}


Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 15764
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: Δύναμη

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Σάβ Αύγ 20, 2022 2:00 am

mick7 έγραψε:
Πέμ Αύγ 18, 2022 8:33 pm
Εαν \displaystyle a=4^{-2} βρείτε το \displaystyle a^{a}

Δείξτε τις πράξεις σας. :mrgreen:
.

Μάλλον χάνω κάτι.

Κατά την γνώμη μου υπερβήκαμε κάθε μέτρο ερμηνείας του όρου "Διασκεδαστικά Μαθηματικά", όσο διασταλτικά και αν ξεχειλώσουμε τον όρο.

Η συγκεκριμένη άσκηση είναι ΑΠΟΛΥΤΗ ΡΟΥΤΙΝΑ, και διδάσκεται ευρύτατα σε όλες τις Γυμνασιακές τάξεις στο κεφάλαιο των δυνάμεων. Μάλλον θα έπρεπε να μπει σε φάκελο με τίτλο "Ανιαρά Μαθηματικά", αν είχαμε τέτοιον.

Το νόημα του όρου "Διασκεδαστικά Μαθηματικά" τον έχω επισημάνει πολλές φορές, για παράδειγμα

εδώ

Επειδή είμαστε δάσκαλοι, νοιώθω χρέος να επισημάνω άλλη μία φορά ότι δεν πρέπει να αποπροσανατολίζουμε τους μαθητές μας σε εσφαλμένη εικόνα για το ποια ακριβώς είναι τα στάχυα και ποια η ήρα στα Μαθηματικά. Χρέος μας είναι να δίνουμε αληθινό χρυσό, αποφεύγοντας να βαφτίζουμε χρυσό τις κοινοτυπίες.


Απάντηση

Επιστροφή σε “Διασκεδαστικά Μαθηματικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες