Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

Συντονιστής: spyros

DrStrange
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Μάιος 08, 2019 8:30 pm

Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από DrStrange » Τετ Μάιος 08, 2019 8:57 pm

Γεια σας. Ονομάζομαι ΧΥ και το συγκεκριμένο άρθρο αποφάσισα να το συντάξω εκ μέρους ενός γνωστού μου που είχε πάρει μετάλλιο σε κάποια πρόσφατη βαλκανιάδα (όχι απαραίτητα μαθηματικών) ωστε να διευκολύνω μελλοντικούς μαθητές από το να αποφασίσουν αν θα στραφούν προς κάποιο διαγωνιστικό αντικείμενο και να απομυθοποιήσω την σημασιά ενός ολυμπιακού μεταλλίου. (π.χ στα Μαθηματικά, Βιολογία, Χημεία κλπ). Και.. ΟΧΙ Το μετάλλιο δεν ανοίγει τις πόρτες προς την τριτοβάθμια εκπαίδευση όπως αναγράφεται σε πολλά sites με την έννοια που πολλοί έχουμε στο μυαλό μας. (Εισαγωγή σε πανεπιστημιακή μονάδα δίχως εξετάσεις, πράγμα το οποίο ίσχυε μέχρι το 2015) Και αυτό γιατί προαπαιτείται όπως αναγράφεται σε γνωστό άρθρο νόμου ο υποψήφιος να γράψει τουλάχιστον 10 στις Πανελλήνιες Εξετάσεις για να εισαχθεί καθ' υπέρβαση των υπόλοιπων υποψηφίων. Και σας ρωτώ, ΓΙΑΤΙ ισχύει αυτό; ΓΙΑΤΙ πρέπει ο ίδιος να βιώσει το άγχος που θα βιώσουν 90.000 άλλοι υποψήφιοι που δεν έχουν πετύχει ούτε στο ελάχιστο αυτά που έχει πετύχει εκείνος σε διεθνές επίπεδο, εκπροσωπώντας την χώρα του και καταβάλλοντας μια ως επί το πλείστον ατομική προσπάθεια. Θα μου πείτε: Το 10 είναι λίγο, κάθε μέτριος μαθητής θα μπορούσε να το γράψει. Ναι, αλλά κάθε μαθητής θα μπορούσε παράλληλα να καταρρεύσει από το άγχος, την αγωνία, και την κούραση μιας δωδεκάμηνης προσπάθειας διαβάσματος της μέχρι πρότινος για τον εν λόγω μαθητή αδιάφορης σχολικής ύλης. Και αυτό γιατί, από την στιγμή που ο ίδιος θα μπει στην διαδικασία να γράψει πιστεύω είναι ευρέως κατανοητό ότι θα επιχειρήσει η επίδοση του να είναι η μέγιστη δυνατή και δεν θα αρκεστεί στο 10. Αυτό ωστόσο, ως γνωστόν προϋποθέτει την στροφή προς την παραπαιδεία και την καταβολή υπέρογκων χρηματικών ποσών, καθώς ο ίδιος ο μαθητής δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι το δημόσιο σχολείο στο οποίο φοιτά θα ανταποκριθεί στα καθήκοντα του και θα του διδάξει εγκαίρως την απαιτούμενη ύλη.

Δεν λέω ότι δεν θα πρέπει να προσπαθήσει, αλλά αν το εν λόγω μετάλλιο δεν αποτελεί επαρκην ένδειξη προσπάθειας, ταλέντου, αφοσίωσης, πειθαρχίας, εργατικότητας και πατριωτισμού, τότε δεν ξέρω τι αποτελεί...

Γιατί λοιπόν να θέσουμε τους μαθητές με μετάλλια σε ολυμπιάδες στην επίπονη διαδικασία των πανελληνίων, από την στιγμή που η μελλοντική επιτυχία τους είναι δεδομένη και ο αριθμός τους μικρός;

Δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή η αλλαγή αυτής της παράλογης κατέ με νομοθεσίας που αφορά κατά μέσο όρον μόλις 30 άτομα (και πιθανώς λιγότερα), πάντως κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή!

(Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο θέμα δεν θίγεται αρκετά και πιστέψτε με ο αριθμός των συμμετεχόντων σε διαγωνισμούς θα μειωνόταν σημαντικά αν όλοι γνώριζαν την πλήρη αλήθεια.)

(Παρακαλώ τους συντονιστές να μην διαγράψουν την δημοσίευση και κάθε σχόλιο-παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη με την παράλληλη παροχή επιχειρηματολογίας. )



Λέξεις Κλειδιά:
min##
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Τρί Απρ 18, 2017 3:40 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από min## » Τετ Μάιος 08, 2019 9:15 pm

Προσυπογράφω.Είναι κρίμα να υποβαθμίζεται η αριστεία κατά αυτόν τον τρόπο,ιδίως από τη στιγμή που την έχουμε ανάγκη σαν χώρα.Κρίμα για τους κόπους μαθητών/γονέων/καθηγητών δηλαδή.Κι αν σκεφτούμε πως ο συγκεκριμένος νόμος ήταν "κατάκτηση" των Εταιρειών για πολλά χρόνια,είναι ακόμα μεγαλύτερο κρίμα και για τους δικούς τους κόπους.Το "τα αγαθά κόποις κτώνται" χάνει λιγάκι το νόημά του...


DrStrange
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Μάιος 08, 2019 8:30 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από DrStrange » Τετ Μάιος 08, 2019 9:23 pm

Γνωρίζω παράλληλα ότι το συγκεκριμένο θέμα αφορά ένα ελάχιστο τμήμα των μαθητών, ωστόσο καλώ τους πάντες να πουν την γνώμη τους. Αυτή μετράει!


sot arm
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τρί Μάιος 03, 2016 5:25 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sot arm » Τετ Μάιος 08, 2019 10:38 pm

Καλησπέρα,

αρχικά, σαν συμβουλή το λέω, να αποφεύγετε τα κεφαλαία και τις έντονες γραμματοσειρές γιατί δίνουν την εντύπωση ότι φωνάζετε.Πέρα από το γεγονός ότι καθιστούν αυτό που γράφετε δυσανάγνωστο.

Όσο για τον προβληματισμό που θέτετε, είναι αρκετά βάσιμος.Παρ'όλα αυτά κάποια πράγματα της επιχειρηματολογίας σας μου φαίνονται ομολογώ άστοχα.Όποιος έχει ασχοληθεί με διαγωνισμούς με πάθος και αφοσίωση, δεν νομίζω πως το κάνει για να πάρει το άνευ στις πανελλήνιες. Επίσης, τα λεγόμενα σας δεν απομυθοποιούν σε κανένα βαθμό την κατάκτηση ενός μεταλλίου όπως δηλώνετε στην αρχή του "άρθρου",ούτε θεωρώ πως αποτρέπουν κάποιον από το να ασχοληθεί με διαγωνισμούς.

Δεν θεωρώ ότι κάποιος που έχει λάβει συμμετοχή σε διεθνή διαγωνισμό "τρομάζει" από την διαδικασία των πανελληνίων.Το 10 είναι ένας καθαρά ,θεωρώ, τυπικός βαθμός ώστε να δηλώσει ο μαθητής ότι κατέχει βασικές γνώσεις και σε άλλα θέματα πέρα από αυτό για το οποίο διακρίθηκε.Υποστηρίζω την επιβράβευση της αριστείας και θα συμφωνήσω ότι δεν επιβραβεύεται αρκετά, αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα που χρειάζονται για αλλάξει αυτό και το (πλήρες) άνευ στις πανελλήνιες για έναν ολυμπιονίκη δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι στα πράγματα.


Αρμενιάκος Σωτήρης
Άβαταρ μέλους
gbaloglou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2647
Εγγραφή: Παρ Φεβ 27, 2009 10:24 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gbaloglou » Πέμ Μάιος 09, 2019 5:57 pm

Μια τέτοια κίνηση, η απαλλαγή δηλαδή από τις Πανελλαδικές, θα βοηθούσε πολύ αυτούς που διακρίθηκαν όταν ήταν στην Β Λυκείου (ή και νωρίτερα) να πάνε ακόμη καλύτερα στον διαγωνισμό της επόμενης χρονιάς, δίνοντας τους χρόνο να προετοιμαστούν περισσότερο. Για τους άλλους, αυτούς δηλαδή που πήραν μετάλλιο μόνο στην Γ Λυκείου, θα ήταν απλώς μια επιβράβευση και διευκόλυνση. Και στις δύο περιπτώσεις συμφωνώ με το προτεινόμενο μέτρο!

[Έχω την εντύπωση, μπορεί και εσφαλμένη, ότι στις ΗΠΑ οι Putnam Fellows (κορυφαίοι πέντε του αντίστοιχου φοιτητικού διαγωνισμού Μαθηματικών) γίνονται δεκτοί σε οποιοδήποτε μεταπτυχιακό τμήμα οποιασδήποτε ειδικότητας και οποιουδήποτε πανεπιστημίου επιθυμούν -- δεν νομίζω ότι υπάρχει 'νόμος' για κάτι τέτοιο, απλώς η άτυπη παραδοχή ότι μία τέτοιου βεληνεκούς διάκριση προοιωνίζει επιτυχία σε όποιο κλάδο σπουδών επιλέξουν.]


Γιώργος Μπαλόγλου -- κρυσταλλογράφω άρα υπάρχω

Ὁρᾷς, τὸ κάλλος ὅσσον ἐστὶ τῆς λίθου, ἐν ταῖς ἀτάκτοις τῶν φλεβῶν εὐταξίαις. -- Παλατινή Ανθολογία 9.695 -- Ιδού του πετραδιού η άμετρη ομορφιά, μεσ' των φλεβών τις άναρχες πειθαρχίες.
Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Πέμ Μάιος 09, 2019 6:42 pm

Συμφωνώ και εγώ απόλυτα... Απλά όλα στην παιδεία μας πάνε τόσο στραβά που δύσκολα αλλάζουν κάποια πράγματα... Εκτός αν κάποιος έχει "δόντι" στην πολιτική και γίνουν όλα εύκολα. Τουλάχιστον πρόσφατα άνευ πήραν και τα κορίτσια της EGMO!


Υ.γ: για μένα το άνευ πρέπει να δοθεί και στα παιδιά του γυμνασίου...


Άβαταρ μέλους
cretanman
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 3907
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:35 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από cretanman » Δευ Μάιος 13, 2019 1:35 pm

Παραθέτω το νόμο όπως ισχύει από το 2015 και μετά με την προσθήκη του περίφημου (ε) που δεν υπήρχε παλαιότερα (η διαφορά είναι ότι μέσα μπήκε και η Ολυμπιάδα Ρομποτικής για την οποία δεν υπήρχε καμία ρύθμιση καθώς και το (ε)).

Φυσικά συμφωνώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει το κίνητρο να εισάγεται άνευ εξετάσεων οι μαθητές που κατακτούν μετάλλιο σε Βαλκανικές και Διεθνείς Μαθηματικές Ολυμπιάδες αλλά και ότι θα έπρεπε να δίνεται ένα ποσοστό 10% τουλάχιστον για τους διακριθέντες σε Εθνικό Επίπεδο ανεξάρτητα από την διάκρισή τους σε Βαλκανικό ή Διεθνές Επίπεδο όπως ακριβώς γίνεται και με τους αθλητές. Δεν καταλαβαίνω τη διαφορά που υπάρχει στους αθλητές αφού και όσοι διακρίνονται στον Αρχιμήδη είναι αθλητές του πνεύματος. Κανένας δε διαφωνεί ότι αυτοί οι μαθητές δε θα είχαν κανένα πρόβλημα να γράψουν το βαθμό που απαιτεί η ρύθμιση (ε) αλλά πρέπει να υπάρχει ένα ελάχιστο κίνητρο.

Αλέξανδρος
Συνημμένα
Διακριθέντες σε Βαλκανιάδες-Ολυμπιάδες.pdf
(55.81 KiB) Μεταφορτώθηκε 66 φορές


Αλέξανδρος Συγκελάκης
Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#8

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Τρί Μάιος 14, 2019 9:26 am

Επιτρέψτε μου να Θεωρώ ότι είναι υποχρέωση μίας ευνομούμενης πολιτείας που σέβεται την αξιοκρατεία ως αποτέλεσμα της αξιοποίησης του χαρίσματος να αποκαθιστώνται καθ' υπέρβαση του αριθμού εισακτέων τα αποδεδειγμένα ταλέντα. Γενικά θα πρέπει να αξιοποιούνται τα ταλέντα παντού.
Όμως το κάθε μετάλλιο δεν θα πρέπει να είναι ο στόχος αλλά να έρχεται ως αποτέλεσμα του Καλού Οδοιπορικού.


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#9

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Τρί Μάιος 14, 2019 9:34 am

Διαφωνώ. Θεωρώ ότι τα παιδιά που συμμετέχουν σε αυτούς τους διαγωνισμούς συμμετέχουν επειδή αγαπούν το αντικείμενο στο οποίο διαγωνίζονται. Αλίμονο αν την αγάπη που τρέφει ένα παιδί την συνδυάσουμε με το άνευ των εισαγωγικών εξετάσεων και την κατατάξουμε σε μια διαδικασία απαλλαγής από αυτές.
Πιστεύω ότι όποιος διακρίνεται δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να προσέλθει σε οποιεσδήποτε εξετάσεις στο μέλλον ούτε έχει σοβαρές πιθανότητες να βρεθεί σε "ασχημη" μέρα. Είναι εκπαιδευμένος βετεράνος πια με εμπειρία εξετάσεων.

Εξάλλου οι άριστοι ποτέ δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα περιβάλλοντος , ως άριστοι έχουν αν μη τί άλλο αυτοπεποίθηση. Οπότε γιατί συζητάμε;


Άβαταρ μέλους
Al.Koutsouridis
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#10

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Al.Koutsouridis » Τρί Μάιος 14, 2019 9:55 am

Ratio έγραψε:
Τρί Μάιος 14, 2019 9:34 am
Διαφωνώ. Θεωρώ ότι τα παιδιά που συμμετέχουν σε αυτούς τους διαγωνισμούς συμμετέχουν επειδή αγαπούν το αντικείμενο στο οποίο διαγωνίζονται. Αλίμονο αν την αγάπη που τρέφει ένα παιδί την συνδυάσουμε με το άνευ των εισαγωγικών εξετάσεων και την κατατάξουμε σε μια διαδικασία απαλλαγής από αυτές.
Πιστεύω ότι όποιος διακρίνεται δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να προσέλθει σε οποιεσδήποτε εξετάσεις στο μέλλον ούτε έχει σοβαρές πιθανότητες να βρεθεί σε "ασχημη" μέρα. Είναι εκπαιδευμένος βετεράνος πια με εμπειρία εξετάσεων.

Εξάλλου οι άριστοι ποτέ δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα περιβάλλοντος , ως άριστοι έχουν αν μη τί άλλο αυτοπεποίθηση. Οπότε γιατί συζητάμε;
Νομίζω δεν είναι τόσο απλά τα πράματα και υπεισέρχονται διάφοροι παράμετροι. Αν βρω χρόνο θα προσπαθήσω να επεκταθώ.


Άβαταρ μέλους
cretanman
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 3907
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:35 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από cretanman » Τρί Μάιος 14, 2019 10:11 am

Ratio έγραψε:
Τρί Μάιος 14, 2019 9:34 am
Αλίμονο αν την αγάπη που τρέφει ένα παιδί την συνδυάσουμε με το άνευ των εισαγωγικών εξετάσεων και την κατατάξουμε σε μια διαδικασία απαλλαγής από αυτές.
Πράγματι, κανένας μαθητής που συμμετέχει σε τέτοιου είδους διαγωνισμούς δε νομίζω να έχει στο μυαλό του το ολυμπιακό μετάλλιο για άνευ πανελληνίων πρόσβαση σε κάποια σχολή. Εξάλλου αυτό είναι πολύ πολύ δυσκολότερο από το να διαβάσει και να δώσει πανελλήνιες εξετάσεις. Συνεπώς δε νομίζω ότι τίθεται θέμα να συνδυάσουμε την αγάπη που τρέφει ένα παιδί με το άνευ εισαγωγικών εξετάσεων πρόσβαση.
Ratio έγραψε:
Τρί Μάιος 14, 2019 9:34 am
Πιστεύω ότι όποιος διακρίνεται δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να προσέλθει σε οποιεσδήποτε εξετάσεις στο μέλλον ούτε έχει σοβαρές πιθανότητες να βρεθεί σε "ασχημη" μέρα. Είναι εκπαιδευμένος βετεράνος πια με εμπειρία εξετάσεων.
Αρχικά να πω ότι γνωρίζω τουλάχιστον μία περίπτωση παλιού διαγωνιζόμενου που παίρνοντας μετάλλιο (σε IMO μάλιστα) πήρε τελικά την άνευ εξετάσεων πρόσβαση ενώ με πανελλήνιες ήταν (για λίγο) κάτω από τον τελευταίο εισαχθέντα. Συνεπώς αν πρόκειται για μία υψηλόβαθμη σχολή τότε ίσως να υπάρχει "πρόβλημα". Επίσης παρά το ότι με τη νέα ρύθμιση (δηλαδή ο μαθητής να πρέπει να πιάσει 10.000 μόρια) σχεδόν μηδενίζονται οι πιθανότητες να μείνει εκτός σχολής, τίθεται αφενός το θέμα της ίσης μεταχείρισης αθλητών αφού για αθλητές που διακρίνονται σε πανελλαδικό επίπεδο υπάρχει 10% διευκόλυνση ενώ για εκείνους με ευρωπαϊκή ή διεθνή διάκριση άνευ εξετάσεων πρόσβαση. Ή θα υπάρχει για ΟΛΟΥΣ η διευκόλυνση ή για κανένα. Αν τίθεται να υπάρχει μόνο για έναν από τους δύο τότε ποιος πρέπει να πάρει την άνευ πανελληνίων πρόσβαση; Εκείνος που πήγε καλά σε αγώνα στίβου ή ποδοσφαίρου (άσχετα με το αν έπαιξε στην 11-άδα που πήρε το πανελλήνιο πρωτάθλημα - υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις που παίρνουν 10%) και η σχολή που θέλει είναι Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο Πολυτεχνείο ή εκείνος που πήρε μετάλλιο στα Μαθηματικά και θέλει την ίδια σχολή; Επειδή δεν πρέπει να τίθενται τέτοια ερωτήματα, εγώ νομίζω ότι και οι δύο πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα για παρόμοιους λόγους.

Επίσης, για ακόμη ένα λόγο δεν πρέπει να σκεφτόμαστε αν ένας μαθητής έχει ή δεν έχει πρόβλημα να προσέλθει σε εξετάσεις (που όπως προκύπτει από το παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω, μπορεί και να έχει πρόβλημα). Ο λόγος είναι ότι δίνοντας το άνευ εξετάσεων αφενός αναγνωρίζεις τους κόπους του μαθητή και επιπλέον (αν βρίσκεται σε μικρότερη τάξη) είναι σαν να του λες: "Το ταλέντο το έχεις. Μην ασχολείσαι με γνώσεις τις οποίες ανά πάσα στιγμή μπορείς να αποκτήσεις και επικεντρώσου στο διάβασμα στα μαθηματικά για να πας ακόμη καλύτερα σε επόμενο διαγωνισμό". Εξάλλου δεν είναι αυτονόητο ότι ένας μαθητής με ταλέντο στα μαθηματικά θα διαπρέψει στις πανελλήνιες στα μαθηματικά. Υπάρχει η θεωρία, υπάρχουν βήματα που ένας μαθητής με ταλέντο τα παραλείπει και τα οποία βαθμολογούνται, υπάρχει ένα συγκεκριμένο στυλ με το οποίο πρέπει να γράψει ένας μαθητής που προετοιμάζεται για πανελλήνιες για να τα πάει καλά και να μη χάσει μόρια. Από αυτά απαλλάσσεις ένα μαθητή που ασχολείται με διαγωνισμούς. Δεν του προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα και από την άλλη απλά του δίνουν ώθηση για να ασχοληθεί περισσότερο με τα μαθηματικά.

Αλέξανδρος


Αλέξανδρος Συγκελάκης
Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#12

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Τρί Μάιος 14, 2019 1:03 pm

cretanman έγραψε:
Τρί Μάιος 14, 2019 10:11 am


Επίσης, για ακόμη ένα λόγο δεν πρέπει να σκεφτόμαστε αν ένας μαθητής έχει ή δεν έχει πρόβλημα να προσέλθει σε εξετάσεις (που όπως προκύπτει από το παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω, μπορεί και να έχει πρόβλημα). Ο λόγος είναι ότι δίνοντας το άνευ εξετάσεων αφενός αναγνωρίζεις τους κόπους του μαθητή και επιπλέον (αν βρίσκεται σε μικρότερη τάξη) είναι σαν να του λες: "Το ταλέντο το έχεις. Μην ασχολείσαι με γνώσεις τις οποίες ανά πάσα στιγμή μπορείς να αποκτήσεις και επικεντρώσου στο διάβασμα στα μαθηματικά για να πας ακόμη καλύτερα σε επόμενο διαγωνισμό". Εξάλλου δεν είναι αυτονόητο ότι ένας μαθητής με ταλέντο στα μαθηματικά θα διαπρέψει στις πανελλήνιες στα μαθηματικά. Υπάρχει η θεωρία, υπάρχουν βήματα που ένας μαθητής με ταλέντο τα παραλείπει και τα οποία βαθμολογούνται, υπάρχει ένα συγκεκριμένο στυλ με το οποίο πρέπει να γράψει ένας μαθητής που προετοιμάζεται για πανελλήνιες για να τα πάει καλά και να μη χάσει μόρια. Από αυτά απαλλάσσεις ένα μαθητή που ασχολείται με διαγωνισμούς. Δεν του προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα και από την άλλη απλά του δίνουν ώθηση για να ασχοληθεί περισσότερο με τα μαθηματικά.

Αλέξανδρος
Κατανοώ απόλυτα το σκεπτικό σας αλλά τα Μαθηματικά όπως και όλες οι επιστήμες έχουν βήματα, έχουν μεθοδολογίες, έχουν κώδικες , γενικά έχουν ένα πρωτόκολλο. Νομίζω ότι ένας ταλαντούχος διακεκριμένος χρειάζεται να περάσει και από αυτή τη θωράκιση που φέρει η θεωρία , οι μέθοδοι και τα βήματα. Ετσι κι αλλιώς το βίωμα αυτό θα το αποκτήσει φοιτώντας σε μια πανεπιστημιακή σχολή για να ωριμασει ακαδημαϊκά. Θα μάθει ότι η αριστεία δεν είναι μια κορυφή αλλά πολλές κορυφές που πρέπει να έχει και την απαραίτητη αντοχή να κατακτήσει.


thanos59
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Δευ Φεβ 02, 2009 8:57 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από thanos59 » Τρί Μάιος 14, 2019 6:45 pm

Να μου επιτρέψετε επειδή ζω τα πράγματα από μέσα και έχω μιλήσει με γονείς ολυμπιονικών να πω μερικές ΑΛΗΘΕΙΕΣ !

Ο Γιουσέιν Μπόλτ έτρεχε γιατί του άρεσε ο αθλητισμός ως χόμπι ή ήθελε οπωσδήποτε τα ολυμπιακά μετάλλια ;; (ο ίδιος έχει δηλώσει ότι ήθελε να μείνει στην ιστορία για τη συγκομιδή των μεταλλίων του , ξέχωρα βέβαια από τις οικονομικές απολαβές του !).

Βεβαίως οι ολυμπιονίκες αγαπούν τα Μαθηματικά! Διαβάζουν γιατί τους ιντριγκάρει το άγνωστο, γιατί τους αρέσει να παιδεύουν και να τους παιδεύει η άσκηση και τρελαίνονται όταν φτάσουν στο τέρμα και καταφέρουν να λύσουν το πρόβλημα ! Τότε έχουν την υπέρτατη ηδονή !

ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ! Θέλουν και τα μετάλλια για επιβεβαίωση γιατί η προσπάθεια τους είναι τιτάνια αλλά και για να ανοίξουν οι πόρτες των Κολεγίων (υποτροφίες) και να βρουν επαγγελματική αποκατάσταση !!

Γιατί τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ο αριθμών των παιδιών που συμμετέχουν στους διαγωνισμούς της Ε.Μ.Ε. ;
Ξαφνικά εδώ στην Ελλάδα μάς έπιασε το πάθος για τις θετικές επιστήμες ! Ο λόγος λοιπόν είναι προφανής … τα μετάλλια !!

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφει ο Αλέξανδρος, και επειδή ζει στην Κρήτη (μακριά) ας φτιάξουμε
ένα μελλοντικό σενάριο για να το καταλάβουν όλοι.
Μετά από 14-15 χρόνια τα παιδιά του Αλέξανδρου (να τα χαίρεσαι) θα δώσουν πανελλήνιες. Και αν περάσουν στη Θράκη, θα του άρεσε αυτό; Aν όμως πάρει μετάλλιο και σπουδάσει στην Κρήτη δεν θα ήταν καλύτερο αυτό μαζί με μια μελλοντική υποτροφία για περιζήτητα κολέγια;
Κοιτάξτε λοιπόν που βρίσκονται οι παλιοί ολυμπιονίκες και πως εξαργύρωσαν τα μετάλλιά τους.
Έτσι θα καταλάβετε ότι εκτός από την αγάπη για τα μαθηματικά υπάρχουν και οι φιλοδοξίες , ο βιοπορισμός !

Τώρα θα μιλήσω για το άνευ στη εισαγωγή σε κάποια σχολή.

Το εκπαιδευτικό μας σύστημα βγάζει άρτια καταρτισμένους ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ ! Οι μαθητές 2-3 χρόνια μαθαίνουν να εφαρμόζουν μηχανικά τα θεωρήματα της Ανάλυσης , διαβάζουν επίσης και παπαγαλία Φυσική , Χημεία και έκθεση και μπορούν κάλλιστα να συναγωνιστούν ένα ολυμπιονίκη σε επίπεδο πανελλαδικών !
Γιατί τα θέματα είναι ελεγχόμενης δυσκολίας – προσιτά σε διαβασμένους (δεν είναι ΙΜΟ !!!). Αλλά σε επίπεδο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ γνώσεων ένας ολυμπιονίκης παίρνει 20 ενώ οι άλλοι το πολύ 5 !
Και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στις σχολές που περνούν που τρέχουν να κάνουν φροντιστήριο για να περάσουν τα μαθήματα του εξαμήνου !!!
Άρα λοιπόν είναι ΔΙΚΑΙΟ το άνευ γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να μείνουν ΕΞΩ , αστέρια γιατί έγραψαν έκθεση 15 !

Μερικοί δεν καταλαβαίνουν ή δεν θέλουν να καταλάβουν το επίπεδο των ολυμπιονικών!
Μιλάμε για μαθητές που ξεπερνούν σε γνώσεις το 95% των καθηγητών τους !!!
ΣΕΒΑΣΜΟΣ λοιπόν σε αυτούς τους μαθητές και τους αξίζει περισσότερη προσοχή από το ΚΡΑΤΟΣ !!
Για (σχεδόν) όλους τους ολυμπιονίκες τα μαθήματα τις Γ’ Λυκείου είναι εύκολα και οι περισσότεροι έχουν βγάλει την ανάλυση από την β’ Γυμνασίου ! Γιατί λοιπόν τους «τρέχουμε» να δώσουν πανελλήνιες ;
Για να αποδείξουν τι ;
Υπάρχουν ολυμπιονίκες που διαβάζουν ακόμα και μαθηματικά Πανεπιστημίου, γιατί θέλουν να προχωρήσουν και διψούν για μάθηση !!

Υπάρχει λοιπόν πρόβλημα αξιολόγησης των 15 – 20 μαθητών και θα έπρεπε το κράτος να ΡΥΘΜΙΣΕΙ καλύτερα τα περί αριστείας !!
Και όχι να τσουβαλιάζει όλους με ένα εκπαιδευτικό σύστημα που βγάζει “ρομποτάκια” που τα “ταΐζουμε” μασημένη τροφή !!!
Οι ολυμπιονίκες λοιπόν μπορούν περισσότερα, ας τους δώσει το κράτος λοιπόν το “EΛΕΥΘΕΡΟ” να αφιερωθούν σε αυτό που αγαπούν και που διαπρέπουν και να μην τους βάζει να μαθαίνουν πότε έκανε τα βαφτίσια ο Αβραάμ του 5ου παιδιού του !!!

Για να καταλάβετε γιατί μιλάω για “ ΕΛΕΥΘΕΡΟ” και για τσουβάλιασμα !
Ο Ορέστης από την Τρίτη Δημοτικού στο μάθημα των Μαθηματικών την ώρα του μαθήματος κάθεται μόνος του και λύνει ασκήσεις ολυμπιάδων με τους καθηγητές του να συμφωνούν με αυτό και να αισθάνονται “ενοχές” γιατί ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ δεν τους επιτρέπει να ασχοληθούν μαζί του και να τον βοηθήσουν ΣΕ ΚΑΤΙ !!! (τουλάχιστον τον αφήνουν στον κόσμο του !!!)

Συμφωνώ με τον Ratio διαφωνώντας !! Κατάλαβα τι λες αλλά δεν μπορείς να βάλεις σε καλούπια τέτοια μυαλά και να τα εκπαιδεύεις να γίνουν στρατιωτάκια επειδή έτσι το θέλει το σχολικό βιβλίο!!
Και εάν κάνεις το λάθος και επεκταθείς σου πήραν το κεφάλι !!! Γιατί διαφέρεις !!
Άλλο η σωστή μελέτη της θεωρίας και άλλο το καλούπωμα και η τυπολατρία με απαντήσεις αναμενόμενες !! Μπορεί κάποιος να σου λύσει το 4ο θέμα με 3 τρόπους αλλά επειδή ξέχασες να πεις ότι είναι συνεχής η συνάρτηση να σου βάλει 19.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ !!!!!!!!!!! (αυτά νομίζω εννοεί ο Αλέξανδρος)

Ratio εκ προοιμίου ένας ολυμπιονίκης είναι μεθοδικός, σχολαστικός, λεπτολόγος και σε καμία περίπτωση τσαπατσούλης !!
Ξέρει ότι θα πρέπει να είναι αναλυτικός !
Άλλο λοιπόν η τυπολατρία και άλλο η ουσία ! Ratio δεν ξέρω γιατί αλλά το σχόλιο σου μου θυμίζει ένα μαθητή που ενώ έχει λύσει ένα πάρα πολύ δύσκολο πρόβλημα , ο Καθηγητής του κάνει παρατήρηση επειδή δεν κάνει καλά γράμματα !!! Χάνουμε το στόχο νομίζω !


Y.Γ.
Φτάσαμε στο σημείο να έχουμε ΟΝΕΙΡΟ να φύγουν τα παιδιά μας στο εξωτερικό για να γλυτώσουν !
Και αυτό ΠΟΝΑΕΙ αλλά δεν έχουμε άλλη λύση, αν θέλουμε τα παιδιά μας ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ !!!

Λιγνός Θανάσης


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#14

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τρί Μάιος 14, 2019 8:57 pm

Είχα τόσες σκέψεις που ήθελα να γράψω αλλά ειλικρινά είναι τόσο πολλά! Φυσικά ο κύριος Λιγνός με κάλυψε σε όλα!! Έχω να πω επίσης ότι πολλά παιδιά από αυτά θα έπρεπε να έχουν το δικαίωμα να μπουν σε μαθηματικές-πολυτεχνικές σχολές από όποια ηλικία θέλουν( όσο και αν ακούγεται "τραβηγμένο" ) χωρίς να είναι απαραίτητο να βγάλουν όλο το λύκειο η΄και το γυμνάσιο. Πρόσφατα ενημερώθηκα οτι έχουν υπάρξει παιδιά με μεγάλες μαθηματικές διακρίσεις σε BMO-IMO που είχαν η΄εχουν βγάλει το κύκλο σπουδών του μαθηματικού τμήματος απο το λύκειο :shock: . Πρόσφατα μάλιστα πολύ γνωστός καθηγητής πανεπιστημίου με ρώτησε ¨ Ρε Νίκο γιατί ο νόμος πρέπει να ζητάει το 10 στις πανελλήνιες? Γιατί απαγορεύετε να βγάλει κάποιος το πανεπιστήμιο σε λιγότερο απο 4 χρόνια;¨ Εγώ πάντως δεν έχω απάντηση :?

υ.γ: Σήμερα με πήρε τηλέφωνο ο πατέρας ενός παιδιού που θα μας εκπροσωπήσει στην επικείμενη IMO. Στην συνομιλία μας πάνω τον ρώτησα αν το παιδί θα διαβάσει για την IMO από τώρα. Η απάντηση του ήταν αρνητική μιας και έρχοντε οι πανελλήνιες και αφού έλιωσε στα φροντιστήρια θα πάει να δώσει κανονικά, και θα αφιερώσει χρόνο για την IMO μετά. Αυτός ο ¨χαμένος χρόνος¨ καθώς και όλος της υπόλοιπης χρονιάς δεν θα ήταν καλύτερο να έχει αξιοποιηθεί για τους διαγωνισμούς?


Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#15

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Τετ Μάιος 15, 2019 12:31 am

thanos59 έγραψε:
Τρί Μάιος 14, 2019 6:45 pm



Συμφωνώ με τον Ratio διαφωνώντας !! Κατάλαβα τι λες αλλά δεν μπορείς να βάλεις σε καλούπια τέτοια μυαλά και να τα εκπαιδεύεις να γίνουν στρατιωτάκια επειδή έτσι το θέλει το σχολικό βιβλίο!!
Και εάν κάνεις το λάθος και επεκταθείς σου πήραν το κεφάλι !!! Γιατί διαφέρεις !!
Άλλο η σωστή μελέτη της θεωρίας και άλλο το καλούπωμα και η τυπολατρία με απαντήσεις αναμενόμενες !! Μπορεί κάποιος να σου λύσει το 4ο θέμα με 3 τρόπους αλλά επειδή ξέχασες να πεις ότι είναι συνεχής η συνάρτηση να σου βάλει 19.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ !!!!!!!!!!! (αυτά νομίζω εννοεί ο Αλέξανδρος)

Ratio εκ προοιμίου ένας ολυμπιονίκης είναι μεθοδικός, σχολαστικός, λεπτολόγος και σε καμία περίπτωση τσαπατσούλης !!
Ξέρει ότι θα πρέπει να είναι αναλυτικός !
Άλλο λοιπόν η τυπολατρία και άλλο η ουσία ! Ratio δεν ξέρω γιατί αλλά το σχόλιο σου μου θυμίζει ένα μαθητή που ενώ έχει λύσει ένα πάρα πολύ δύσκολο πρόβλημα , ο Καθηγητής του κάνει παρατήρηση επειδή δεν κάνει καλά γράμματα !!! Χάνουμε το στόχο νομίζω !


Y.Γ.
Φτάσαμε στο σημείο να έχουμε ΟΝΕΙΡΟ να φύγουν τα παιδιά μας στο εξωτερικό για να γλυτώσουν !
Και αυτό ΠΟΝΑΕΙ αλλά δεν έχουμε άλλη λύση, αν θέλουμε τα παιδιά μας ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ !!!

Λιγνός Θανάσης
Συμφωνούμε διαφωνώντας. Πρώτα από όλα δεν συμφωνώ με τη φιλοσοφία ότι αν το κείμενο είναι άρτιο θα σχολιάσουμε αρνητικά το γραφικό χαρακτήρα. Από το κείμενό σας είναι έκδηλη η αγωνία παρόλο που εγώ νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολική. Η ταπεινή μου άποψη είναι ότι ένας ταλαντούχος επιβιώνει σε όλα τα περιβάλλοντα και σε κάθε αντιξοότητα καθώς το κύριο προσόν ενός ταλαντούχου είναι η συγκρότηση και η ωριμότητα. Το κοινωνικό σύνολο και ειδικά σε μικρές ηλικίες απομονώνει συχνά τα παιδιά αυτά. Ενδεχομένως και κακώς και οι δάσκαλοί τους. Αυτό όμως είναι το κίνητρο να γίνεις πιο δυνατός.
Η επιβίωση δεν είναι μόνο μια υποτροφία στα καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού. Είναι πολύπλευρη και έχει να κάνει και με το χαοτικό μοντέλο που ακολουθεί η υπολοιπη ψυχοσωματική τους ανάπτυξη μεγαλώνοντας. Κάτι που ισχύει για όλους δηλαδή.

Θα επιμείνω ότι πρέπει να συμμετέχουν και στις εξετάσεις . Όποια και αν είναι τα επιτεύγματά τους ανήκουν στη σχολική κοινότητα και είναι μονάδες του κοινωνικού συνόλου. Αν στο μέλλον γίνουν ερευνητές οι έρευνές τους θα ακολουθήσουν τάσεις που αφορούν τα κοινωνικό σύνολο στο οποίο ζουν. Αν λοιπόν ανώριμα μεν ή ίσως και απο φθόνο τπυς επομονώνει μια φορά το κοινωνικό σύνολο και έρθει και η Πολιτεία και τους απομονώσει με αυτό τον τρόποτου ανευ , στην πραγματικότητα τους αποξενώννται από τον ιστό στον οποίο ανήκουν. Καλό είναι να διαβάσετε πώς έχουν καταλήξει αρκετοί υπότροφοι του Cambridge , υπότροφοι από τα 13 τους και με πτυχίο Μαθηματικών στα 17


ΥΓ Θα θεωρήσω ότι όσα διάβασα για τους υποψηφίους των Πανελλαδικών γράφτηκαν εν θερμώ. Εχω τη βεβαιότητα ότι κανείς σε αυτό το forum δεν ασχολείται με τις περιπτώσεις όσων πιστεύουν ότι παπαγαλίζοντας στις τελευταίες τάξεις 4-5 θεωρήματα αλλά και με όσους τους πείθουν ότι αν παπαγαλίσουν θα γράψουν ( πέρυσι διαβάζαμε παράπονα ότι δεν έπεσαν τα υπαρξιακά θεωρήματα και καταλαβαίναμε από πού εκπορεύονται αυτά τα παράπονα ) . Επίσης θεωρώ ότι σε αυτό το forum κανείς δεν θεωρεί ότι το 19 είναι βαθμός που δεν αρμόζει σε έναν Ολυμπιονίκη . Τέλος να μην υποτιμούμε και αυτούς που μπορούν να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους και να έχουν αλματώδη εξέλιξη όταν αρχίσουν να φοιτούν στα ΑΕΙ.


thanos59
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Δευ Φεβ 02, 2009 8:57 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#16

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από thanos59 » Τετ Μάιος 15, 2019 12:45 am

Αγαπητέ Ratio.

συμφωνώ με τα λεγόμενα σου, απλά εγώ περιέγραψα την σκληρή πραγματικότητα και καταλαβαίνω την αγωνία του κάθε γονέα για το μέλλον του παιδιού του, γιατί έχω μιλήσει μαζί τους, και όλοι ψάχνονται να δουν τι θα κάνουνε.

Αν έρθεις στη θέση του γονέα θα καταλάβεις αυτά που αναφέρω πιο πάνω και θα δεις σε τι αδιέξοδα οδηγούμαστε ...

Λιγνός Θανάσης.


Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#17

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Τετ Μάιος 15, 2019 8:36 am

Κύριε Λιγνέ,

σας κατανοώ απόλυτα γιατί αυτό το στάδιο το έχω ήδη περάσει έχοντας ένα ταλαντούχο παιδί. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται με υποτροφία σε εξαιρετικό πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Ξέρω λοιπόν από πρώτο χέρι τί περνούν αυτά τα παιδιά.
Αλλά σας διαβεβαιώ ότι αν δεν υπάρχει άγχος και αν δημιουργείται μια σταθερή ισορροπία σχετικά με το πού βρίσκονται και ποιες συνθήκες έχουν να αντιμετωπίσουν , τότε δεν σταματούν πουθενά.
Διακρίνονται και παίρνουν τη θέση που τους αξίζει κερδίζοντας και κοινωνική αποδοχή και σεβασμό και εκτίμηση και το κυριότερο έχουν μάθει να επιβιώνουν στον ανταγωνισμό με τους ισοδύναμούς τους όταν βρεθούν σε ανώτατατα επίπεδα σπουδών όπου τα πράγματα είναι πολύ άγρια στις μέρες μας.

Με ηρεμία, ψυχραιμία και μια σοφή Ινδιάνικη συμβουλή: Κάθησε και άκου το δέντρο να φυτρώνει , όλα θα πάνε όπως πρέπει


Άβαταρ μέλους
Demetres
Γενικός Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8147
Εγγραφή: Δευ Ιαν 19, 2009 5:16 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός/Πύλα
Επικοινωνία:

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#18

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Demetres » Τετ Μάιος 15, 2019 11:38 am

Βλέπω ότι υπάρχουν δύο κριτήρια.

(α) Εξασφάλιση μεταλλίου σε συγκεκριμένο διαγωνισμό.
(β) Να γράψει τουλάχιστον 10 στις Πανελλήνιες.

Δεν με ενοχλεί τόσο το (β) όσο το (α) το οποίο θα προτιμούσα να άλλαζε σε
(α') Μέλος της Εθνικής ομάδας σε συγκεκριμένο διαγωνισμό

Ο λόγος είναι απλός. Ένα παιδί το οποίο θα μας εκπροσωπήσει για πρώτη φορά όταν είναι Γ' Λυκείου που θα δώσει έμφαση; Στις Πανελλήνιες ή στο διαγωνισμό; Οι συγκεκριμένοι διαγωνισμοί είναι αρκετά δύσκολοι και το μετάλλιο δεν είναι εγγυημένο. Όταν έχουμε το (α) ο μαθητής μπορεί να προτιμήσει να επικεντρωθεί στις Πανελλήνιες αντί στο διαγωνισμό.


mick7
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#19

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Τετ Μάιος 15, 2019 8:38 pm

Δεν αναρωτιέστε αν φύγουν όλα τα παιδιά ποιος θα πληρώνει τις εισφορές τους φόρους και συνεπώς τις συντάξεις των 2.5 εκατομμυρίων συνταξιούχων της χώρας...Τα παιδιά φεύγουν διότι δεν θέλουμε να αλλάξουμε...(ίσως βεβαία και να μην μπορούμε πλέον)

ΥΓ. Κάτι ανθρωπινό όταν εσείς γεράσετε ...και θέλετε νοσοκόμα η γιατρό που θα τον βρείτε όταν θα έχουν μεταναστευσει ? Αφήστε δε τον ψυχικό πόνο που θα έχετε ζώντας μακριά τους...

Εικόνα
thanos59 έγραψε:
Τρί Μάιος 14, 2019 6:45 pm

Φτάσαμε στο σημείο να έχουμε ΟΝΕΙΡΟ να φύγουν τα παιδιά μας στο εξωτερικό για να γλυτώσουν !
Και αυτό ΠΟΝΑΕΙ αλλά δεν έχουμε άλλη λύση, αν θέλουμε τα παιδιά μας ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ !!!

Λιγνός Θανάσης


Άβαταρ μέλους
Ratio
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Παρ Σεπ 09, 2016 8:59 am

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#20

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ratio » Πέμ Μάιος 16, 2019 7:58 am

mick7 έγραψε:
Τετ Μάιος 15, 2019 8:38 pm
Δεν αναρωτιέστε αν φύγουν όλα τα παιδιά ποιος θα πληρώνει τις εισφορές τους φόρους και συνεπώς τις συντάξεις των 2.5 εκατομμυρίων συνταξιούχων της χώρας...Τα παιδιά φεύγουν διότι δεν θέλουμε να αλλάξουμε...(ίσως βεβαία και να μην μπορούμε πλέον)

ΥΓ. Κάτι ανθρωπινό όταν εσείς γεράσετε ...και θέλετε νοσοκόμα η γιατρό που θα τον βρείτε όταν θα έχουν μεταναστευσει ? Αφήστε δε τον ψυχικό πόνο που θα έχετε ζώντας μακριά τους...

Εικόνα
Πολύ σωστή παρατήρηση, δεν είναι ούτε λύση ούτε πανάκεια το εξωτερικό και η εγγύηση επιβίωσης οικονομικής και επιστημονικής είναι μια υπόθεση πολύπλευρη και πολυπαραμετρικήμε πολλές διακυμάνσεις που πάνω από όλα απαιτει συγκροτημένες προσωπικότητες και ποτέ μονόπλευρες προσεγγίσεις.


Απάντηση

Επιστροφή σε “ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες