Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

Συντονιστής: spyros

papadero
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευ Μαρ 05, 2018 12:30 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#41

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από papadero » Σάβ Νοέμ 30, 2019 7:35 am

min## έγραψε:
Σάβ Νοέμ 23, 2019 1:13 am
Για ποιες χάρες ακριβώς μιλάμε;Για κάποιους από εμάς φέτος είναι η τελευταία μαθητική χρονιά και δεδομένου ότι είναι απίθανο να γίνουν σημαντικές αλλαγές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα,πιο πολύ το κάνουμε (εγώ έτσι το βλέπω τουλάχιστον) για το "δίκιο των επόμενων" και ο νοών νοείτω.Από κει και πέρα αν αυτό θεωρείται πως γίνεται για να εξασφαλίσουμε μια επιπλέον "χάρη" και όχι για τη "δίκαιη επιβράβευση" και αυτών που ακολουθούν, καλώς-τέτοια πράγματα δεν τα θέμε.Αλίμονο δε αν μια κοινωνία δεν μεριμνά για το μέλλον της..
:clap2:



Λέξεις Κλειδιά:
papadero
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευ Μαρ 05, 2018 12:30 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#42

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από papadero » Σάβ Νοέμ 30, 2019 7:43 am

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε:
Σάβ Νοέμ 23, 2019 12:16 am
Δεν μου κάνει καμία εντύπωση που συνυπογράφουν το κείμενο τόσοι πολύ μαθητές.
Θα μου έκανε εντύπωση να εμφανισθεί ένας μαθητής και να δηλώσει ευθαρσώς
ότι δεν θέλει τέτοιου είδους χάρες αν και κατά την γνώμη μου πιθανόν να δικαιούται
πολύ μεγαλύτερες .
Δεν ζητά κανείς χάρη αγαπητέ... είναι απλά εξίσωση με τους πολύ ευνοικότερους όρους μοριοδότησης των αθλητών και την άρση της ανισης και άδικης μεταχειρισης των μαθηματικών "αθλητών" ..


Άβαταρ μέλους
JimNt.
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Παρ Μάιος 20, 2016 3:00 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#43

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από JimNt. » Σάβ Νοέμ 30, 2019 11:16 am

Μήπως υπάρχει κάποια απάντηση από το υπουργείο ή έστω ένδειξη ότι εξετάζεται η πρόταση;


Bye :')
papadero
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευ Μαρ 05, 2018 12:30 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#44

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από papadero » Δευ Δεκ 02, 2019 10:17 am

JimNt. έγραψε:
Σάβ Νοέμ 30, 2019 11:16 am
Μήπως υπάρχει κάποια απάντηση από το υπουργείο ή έστω ένδειξη ότι εξετάζεται η πρόταση;
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι νεότερο-ίσως αν υπήρχε μεγαλύτερη στήριξη και από την ΕΜΕ και από άλλους γονείς και μαθητές να ήταν πιο αποδοτική η κίνηση.


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 4770
Εγγραφή: Τρί Αύγ 31, 2010 10:37 pm
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#45

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ » Τρί Δεκ 03, 2019 10:08 pm

Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
Πέμ Νοέμ 21, 2019 8:34 pm
Είναι συγκινητικό να μιλάνε τόσο υπεύθυνα και βαθυστόχαστα για ένα τόσο σοβαρό θέμα διαγωνιζόμενοι, γονείς παιδιών

με διακρίσεις , παιδιά με διακρίσεις και εκλεκτοί συνάδελφοι .Θα ήθελα όλους να σας χαιρετήσω αλλά και να σας συγχαρώ !

Κατά την άποψή μου το θέμα έχει τρεις συνιστώσες :

ΜΑΘΗΤΗΣ-ΓΟΝΙΟΣ-ΚΡΑΤΟΣ

Και όσον αφορά τον μαθητή με τον γονιό, αυτοί κάνουν με το παραπάνω αυτό που πρέπει , για τους λόγους που ο καθένας θέλει.

Έρχομαι τώρα στο ΚΡΑΤΟΣ, το οποίο οφείλει να δίνει το σωστό παλμό σε τέτοια κρίσιμα ζητήματα .

Το ΚΡΑΤΟΣ λοιπόν , αν θεωρεί ότι αυτά τα παιδιά αποτελούν κεφάλαιο για τη χώρα, πρέπει χωρίς μεγάλη

σκέψη(όχι επειδή το έχουν ίσως ανάγκη οι μαθητές ή οι γονείς τους , αλλά επειδή αυτό είναι το δέον για την ίδια την επιβίωση

της χώρας ) , να κάνει αρχικά τρία πράγματα :

Α.Σε όσους παίρνουν διεθνές μετάλλιο να επιτρέπει ελεύθερη εισαγωγή (και να δίνει υποτροφία) για Σχολές

που ξέρετε ποιες πρέπει να είναι.

Β.Σε όσους διακρίνονται στον Αρχιμήδη να δίνει ελεύθερη πρόσβαση στα Μαθηματικά τμήματα.

Γ. Στην επιτροπή θεμάτων του Διαγωνισμού Αρχιμήδης και των Προκριματικών να συμμετέχουν τρεις

Καθηγητές Μαθηματικών από τα Πανεπιστήμια και ένα μέλος από το ΔΣ της ΕΜΕ, ώστε οι διαγωνισμοί να έχουν στη συνείδηση όλων

απόλυτο κύρος και αξιοπιστία.

Νομίζω ότι με αυτή τη διακριτή κατανομή ρόλων, ο θεσμός των διαγωνισμών μπορεί να βαδίζει σε γερά θεμέλια και να έχει μέλλον.

Προφανώς , για την προετοιμασία των μαθητών το Κράτος και η ΕΜΕ έχουν πολλά να κάνουν, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.

Επίσης , συμπληρωματικά(όπως έχουμε πολλές φορές γράψει με το Σωτήρη Λουρίδα) , μπορεί να θεσπιστεί ότι κάτοχοι μεταλλίων σε

Βαλκανιάδα-ΙΜΟ - EGMO που εγγράφονται στα μαθηματικά τμήματα, να μπορούν να διοριστούν στα σχολεία, χωρίς άλλη δοκιμασία,

πέραν της αναγκαίας συνέντευξης .

Σας χαιρετώ και εύχομαι υγεία, πρόοδο και διακρίσεις στους μαθητές και στις ομάδες μας !
Η πρόταση του Μπάμπη με βρίσκει και εμένα σύμφωνο.


Άβαταρ μέλους
JimNt.
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Παρ Μάιος 20, 2016 3:00 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#46

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από JimNt. » Σάβ Μαρ 21, 2020 9:25 pm

Όταν η διευκόλυνση της πρόσβασης σε μία σχολή όσων μαθητών διακρίνονται σε εθνικές ολυμπιάδες (κάθε είδους) αποτελεί αντικείμενο προς συζήτηση (όπως ανέφερε η κα Κεραμέως στην "βράβευση" των μαθητών με διακρίσεις στα μαθηματικά, τον Σεπτέμβριο του 19) και όχι κάτι το αυτονόητο , είναι προφανές ότι κάτι δεν πάει καλά. Η αδιαφορία ,από την άλλη, καθιστά εμφανές ότι οι βραβεύσεις έχουν πλέον συμβολικό και όχι ουσιαστικό χαρακτήρα, ενώ η αριστεία συνεχίζει να υπονομεύεται .


Bye :')
Άβαταρ μέλους
Διονύσιος Αδαμόπουλος
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 19, 2016 5:11 pm
Τοποθεσία: Πύργος Ηλείας

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#47

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Διονύσιος Αδαμόπουλος » Πέμ Απρ 16, 2020 10:47 pm

Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι η κατάλληλη για να συμπληρώσω το προηγούμενο κείμενό μου, που είχα ανεβάσει σε αυτό το thread πέρυσι το καλοκαίρι, και που αναφερόταν σε έναν γνωστό μου, μαθητή της Γ’ Λυκείου φέτος, που ασχολείται με τα διαγωνιστικά μαθηματικά. Όπως είχα αναφέρει, είχε το δίλημμα αν πρέπει να πάρει το ρίσκο να συνεχίσει να κλέβει ώρες από την προετοιμασία του για τις πανελλήνιες, έτσι ώστε να μπορεί παράλληλα να μελετά για να κατέβει με αξιώσεις στους μαθηματικούς διαγωνισμούς. Για να δούμε τι συνέβη σε αυτούς τους μήνες που πέρασαν!

Στις 3 Σεπτεμβρίου, ο γνωστός μου συμμετείχε μετά από πρόσκληση σε εκδήλωση που έγινε στο Υπουργείο Παιδείας με σκοπό τη «Βράβευση διακριθέντων μαθητών σε Μαθηματικές Ολυμπιάδες». Στην εκδήλωση βρίσκονταν σχεδόν όλοι οι μαθητές των ελληνικών αποστολών σε ΙΜΟ, ΒΜΟ, EGMO, JBMO και MYMC, γονείς των μαθητών, ο πρόεδρος και άλλα στελέχη της ΕΜΕ, η Υπουργός, η Υφυπουργός και άλλα στελέχη του υπουργείου. Όπως ήταν αναμενόμενο η Υπουργός μίλησε με εγκωμιαστικά σχόλια για τους μαθητές και τους υπόλοιπους παράγοντες της ΕΜΕ που ήταν παρόντες, τόνισε ότι στο υπουργείο δίνουν μεγάλη σημασία στην αριστεία, ενώ βγήκαν και οι καθιερωμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στα MME και στα κοινωνικά δίκτυα, που τους έκαναν όλους υπερήφανους! Κάπως περίεργα αισθάνθηκε ο γνωστός μου όταν κατά τη διάρκεια της συζήτησης μια μητέρα πήρε το λόγο και είπε στην Υπουργό ότι η Πολιτεία θα έπρεπε να κάνει περισσότερα για αυτούς τους μαθητές, και μάλιστα ανέφερε προς προβληματισμό αυτό το κείμενό μου στο Mathematica του περασμένου καλοκαιριού! Ανέφερε ότι δεν μπορεί το υπουργείο να βάζει σε καλύτερη μοίρα τους αθλητές κάθε απίθανου και εξωτικού αθλήματος και ότι πρέπει να εξετάσει τι μπορεί να κάνει. Η Υπουργός είπε ότι τους απασχολεί και το μελετούν με τη λογική να κάνουν κάτι που να ισχύει το ίδιο οριζόντια για όλους τους διαγωνισμούς-αγώνες. Να τονίσω ότι στο τέλος της εκδήλωσης μετά από σύντομη κουβέντα με την Υφυπουργό, κανονίστηκε να της αποσταλεί το κείμενό μου μαζί με συγκεκριμένες παρατηρήσεις και προτάσεις, όπως και έγινε μετά από 3-4 ημέρες!

Όπως λοιπόν ήταν αναμενόμενο, ο γνωστός μου συνέχισε να μελετά τα διαγωνιστικά μαθηματικά. Πήρε και φέτος μέρος και πέρασε με επιτυχία τον Θαλή, τον Ευκλείδη και στις 22 Φεβρουαρίου στον Αρχιμήδη πήρε χρυσό μετάλλιο και 1η θέση στην κατάταξη. Παρόλο που θα περίμενε κανείς να πετάει από τη χαρά του, αυτός απλώς πήρε ανάσα για μια ημέρα και συνέχισε έχοντας το μυαλό του καρφωμένο στον επόμενο στόχο, στον Προκριματικό που θα γινόταν στις 11 Απριλίου. Ήταν βέβαια σε καλύτερη θέση, αλλά ακόμα δεν ήταν τίποτα εξασφαλισμένο. Και για να το εμπεδώσουμε, μετά από 5 χρόνια δουλειάς που ισοδυναμεί με δύο φορές πανελλήνιες, μετά από 5 εθνικά μετάλλια, 2 διεθνή, πρώτη θέση σε εθνικό διαγωνισμό φέτος, μήπως έχει πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνιστή του υποψήφιο των πανελλαδικών που απλώς δεν έκανε τίποτα από όλα αυτά; Απάντηση: ΚΑΘΟΛΟΥ!

Για να συνεχίσουμε, ο γνωστός μου πρόσεχε συνεχώς μήπως του συμβεί κανένα από τα «ατυχήματα» που είχαμε αναφέρει. Μάλιστα πριν τον Αρχιμήδη δεν πήγε καθόλου στο σχολείο για μια εβδομάδα μήπως κολλήσει καμιά γρίπη. Και τελικά το «ατύχημα» προέκυψε από εκεί που δεν το περίμενε! Επιδημία στην Κίνα! Έλπιζε βέβαια μήπως τα πράγματα δεν εξελιχθούν πολύ άσχημα ή πολύ γρήγορα! Αλλά πού! Η επιδημία εξαπλώθηκε ραγδαία και εξελίχθηκε σε πανδημία, στη χειρότερη χρονική στιγμή μετά από έναν αιώνα! Δεν μπορούσε να το πιστέψει! Κάποιος έπαιζε μαζί του… Έφυγε η γη κάτω από τα πόδια του! Τα σχολεία σταμάτησαν, κλείστηκαν όλοι στα σπίτια τους, δουλειές χάθηκαν, οικονομίες κατέρρευσαν, χιλιάδες άνθρωποι έχασαν και χάνουν ακόμα τη ζωή τους! Αναβλήθηκαν τα πάντα, μέχρι και οι Ολυμπιακοί αγώνες! Όσο κι αν φαίνεται εγωιστικό, πιο πολύ από όλα τον στενοχώρησε που αναβλήθηκε επ’ αόριστον ο Προκριματικός! Εδώ ο κόσμος χάνεται στην κυριολεξία, κι αυτός…!

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ανακοίνωσε και το υπουργείο μια ακατανόητη περικοπή ύλης… για τις πανελλήνιες! Ήταν λογικό να γίνει κάποια μείωση, αλλά δεν άφησε τίποτα! Άδικος κόπος και χρόνος που κάθισε και δούλεψε και είχε βγάλει όλη την ύλη μέχρι τον Φεβρουάριο. Λίγο ακόμα και θα εξεταζόταν στην προπαίδεια! Πώς θα ξεχωρίσει ένας καλός από έναν μέτριο; Η διαφορά θα κριθεί σε ανούσιες λεπτομέρειες και κυρίως στην αρκετά υποκειμενική βαθμολόγηση της Γλώσσας!

Το περασμένο Σάββατο ήταν προγραμματισμένο να γίνει ο Προκριματικός και αυτές τις μέρες θα είχαν βγει τα αποτελέσματα! Θα ήξερε αν θα ήταν μέσα στην ομάδα ή όχι. Αν ήταν θα συνέχιζε να μελετά τα διαγωνιστικά μαθηματικά! Αν όχι, θα έριχνε όλο το βάρος του στις επικείμενες πανελλήνιες! Τώρα όμως δεν ξέρει τίποτα και όλα είναι στον αέρα.

Αλλά αρκετά με τον γνωστό μου! Όλοι οι μαθητές που πέρασαν από τον Αρχιμήδη βρίσκονται σε παρόμοια μοίρα. Όλοι προς το παρόν συνεχίζουν και ασχολούνται γιατί ξέρουν πως αν το αφήσουν έστω και για λίγο, τότε θα πέσει η απόδοσή τους, όπως γίνεται και με τους κανονικούς αθλητές! Όμως μέχρι πότε μπορούν και πρέπει να το κάνουν; Για κάποιους οι πανελλήνιες πλησιάζουν. Είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Υπάρχει κανείς να απαντήσει στις ανησυχίες και τα ερωτήματά τους; Μπορεί κάποιος υπεύθυνος, ή και οποιοσδήποτε αν έχει ακούσει κάτι, να ενημερώσει για τα εξής:

1) Υπάρχουν καθόλου σχέδια ή έστω σκέψεις για το αν, πότε και πώς θα γίνει ο Προκριματικός;

2) Ακούστηκε ότι η EGMO θα προχωρήσει (προχώρησε;) διαδικτυακά. Με την BMO; Υπάρχει καμιά ενημέρωση για το αν, πότε και πώς θα γίνει; Πριν τις πανελλήνιες, μετά, ή καθόλου; Αν συμπέσει με τις πανελλήνιες, τι γίνεται τότε; Ομοίως για την ΙΜΟ;

3) Αν γίνουν όλα αυτά μετά τον Σεπτέμβριο, όπου θα έχουν ανακοινωθεί πλέον τα αποτελέσματα των πανελληνίων, θα μετρήσει καθόλου το αποτέλεσμα στην κατάταξη για τις σχολές, έστω αναδρομικά;

4) Μετά από τόσους μήνες το υπουργείο εξέτασε το αίτημα που είχε εκφραστεί στην εκδήλωση του Σεπτεμβρίου; Πρόκειται να πάρει κάποιες αποφάσεις, ή επειδή αφορά ελάχιστους, δεν χάλασε κι ο κόσμος, θα το δει από την επόμενη χρονιά! Για εμάς όμως που περάσαμε τα περισσότερα χρόνια μας μέσα στην κρίση, κρίση για την οποία προφανώς μόνο εμείς δεν φταίγαμε, και πριν καλά καλά περάσει αυτή έρχεται αμέσως η επόμενη, κάθε χρόνος που περνά είναι κρίσιμος! Είμαστε στο σημείο που πρέπει να πάρουμε αποφάσεις που θα κρίνουν την υπόλοιπη ζωή μας. Δεν μας νοιάζει μόνο πώς θα τα βγάζουμε πέρα τη μια χρονιά μετά την άλλη!

5) Θα αποδείξει έμπρακτα η Πολιτεία ότι πράγματι την ενδιαφέρει η ανάπτυξη των επιστημών και της αριστείας; Ή αυτά είναι για να τα λέμε μόνο μπροστά στις κάμερες; Όσο κι αν φαίνεται άκαιρο, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή! Οι σημαντικές αποφάσεις παίρνονται στις δύσκολες στιγμές. Αλλιώς να ξυπνήσουμε κι εμείς από την κοσμάρα μας, να προσγειωθούμε και να καταλάβουμε επιτέλους ότι σε αυτή την έρμη χώρα όλα αυτά είναι δευτερεύοντα ζητήματα. Όποιου δεν του αρέσει ας τα βγάλει πέρα μόνος του!


Houston, we have a problem!
Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 789
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#48

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τετ Απρ 22, 2020 1:17 am

Δυστυχώς Διονύση με την παρουσία σας στις βραβεύσεις μόνο αξία δίνετε στους πολιτικούς... Είχα πει να μην σχολιάσω, αλλά έπεσα στα αποτελέσματα της EGMO. Αναρωτιέμαι θα τα αναφέρει κανείς στους υπεύθυνους υπουργούς σαν " απόδειξη " όλων αυτών που πρέπει να γίνουν αλλά δεν γίνονται; Καληνύχτα Ελλάδα!


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 4770
Εγγραφή: Τρί Αύγ 31, 2010 10:37 pm
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#49

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ » Τετ Απρ 22, 2020 5:53 am

Στο εξωτερικό θα συναντήσουμε μικρά παιδιά με μεγάλο ταλέντο που το Κράτος τους δεν τους βάζει εμπόδια για την επαγγελματική τους εξέλιξη.
Για παράδειγμα, ο Ακρίτ Τζασγουάλ ήταν φοιτητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Ινδίας από 12 ετών, ο Τέιλορ Γουίλσον ήταν πυρηνικός επιστήμονας στα 14 χρόνια του στο Τέξας. Κάποιος Κινέζος (δεν θυμάμαι το όνομά του) δίδασκε σε φοιτητές ανώτερα μαθηματικά ενώ ήταν κάτω από 10 ετών... Στην Ελλάδα είμαστε απόλυτοι: Δεν μας ενδιαφέρουν τα ταλέντα . Κοιτάμε μόνο τον τύπο και όχι την ουσία. Αυτή η χώρα που γέννησε από τα πανάρχαια χρόνια την επιστήμη, σήμερα λες και αισθάνεται ένοχη για το παρελθόν της , δεν θέλει την αριστεία στον τομέα του πνεύματος.
Ας γίνει λοιπόν μια αρχή από φέτος, με το να δοθούν σοβαρά κίνητρα στα ταλέντα μας που παρά τις αντίξοες συνθήκες καταφέρνουν να μας κάνουν υπερήφανους . Και το κυριότερο: Ας φροντίσει το Κράτος αυτά τουλάχιστον τα παιδιά να τα κρατήσει πάση θυσία στην Ελλάδα.


Άβαταρ μέλους
Al.Koutsouridis
Δημοσιεύσεις: 1797
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#50

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Al.Koutsouridis » Τετ Απρ 22, 2020 12:03 pm

Διονύσιος Αδαμόπουλος έγραψε:
Πέμ Απρ 16, 2020 10:47 pm

1) Υπάρχουν καθόλου σχέδια ή έστω σκέψεις για το αν, πότε και πώς θα γίνει ο Προκριματικός;

2) Ακούστηκε ότι η EGMO θα προχωρήσει (προχώρησε;) διαδικτυακά. Με την BMO; Υπάρχει καμιά ενημέρωση για το αν, πότε και πώς θα γίνει; Πριν τις πανελλήνιες, μετά, ή καθόλου; Αν συμπέσει με τις πανελλήνιες, τι γίνεται τότε; Ομοίως για την ΙΜΟ;

Νομίζω ότι είναι επίσημο ότι η Δ.Ο.Μ. θα διεξαχθεί, με τα τρέχοντα δεδομένα, τον Σεπτέμβριο ( βλέπε σύνδεσμο εδώ ).

Οπότε η Ε.Μ.Ε. και το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει σε πρώτο βαθμό άμεσα να αποφασίσουν την συμμετοχή ή μη της Ελλάδας. προσωπικά δε βλέπω κάποιο λόγο μη συμμετοχής, όμως δεν είναι προσωπική αλλά θεσμική η απόφαση.

Σε δεύτερο βαθμό η ταχύτατη διεξαγωγή του προκριματικού(ών), είτε διαδικτυακά είτε με φυσική παρουσία αν το επιτρέπει η άρση αποκλεισμού (παρεμπιπτόντως θεωρώ πολλά από τα μέτρα υπερβολικά), ώστε να μην συμπέσει η περίοδος επιλογής με τις πανελλαδικές.

Σε τρίτο βαθμό, από την στιγμή που θα υπάρχει χρόνος, την εξέταση διεξαγωγής καλοκαιρινού σχολείου για τους μαθητές της εθνικής ομάδας, αλλά και γενικότερα για τους βραβευμένους του διαγωνισμού Αρχιμήδης.

Θεωρώ αυτονόητο οι νικητές των εθνικών ολυμπιάδων, να έχουν την δυνατότητα είτε με μοριοδότηση, είτε απευθείας να εισάγονται σε σχολή της επιλογής τους. Στο κάτω, κάτω δεν είναι και πολλοί, δεν θα πάθουν μεγάλη ζημιά ούτε τα τμήματα, ούτε η τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Για τον γνωστό σου, του εύχομαι να κάνει το ταξίδι στην Αγία Πετρούπολη και να το συνδυάσει με κάποιο μετάλλιο, να χαρεί τις ομορφιές της πόλης και να γυρίσει γεμάτος όρεξη και εμπειρίες, ώστε να χτίσει τα ακόμα πιο παραγωγικά, φοιτητικά του χρόνια.

Για να ελαφρύνω λίγο το κλίμα: υπάρχουν ομάδες έκπληξη, από το πουθενά παίρνουν πρωτάθλημα. Υπάρχουν ομάδες τρένα, κάθε χρόνο παίρνουν πρωταθλήματα. Και υπάρχει και η Λίβερπουλ, έχει την δυνατότητα να παίρνει ακόμα και το κύπελλο πρωταθλητριών, αλλά περιμένουμε 25 χρόνια να πάρει πρωτάθλημα και όταν είναι να το πάρει, σκάει ο κορονοϊός. Ο γνωστός σου, μου θυμίζει την Λίβερπουλ.


mick7
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 4:49 am

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#51

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mick7 » Τετ Απρ 22, 2020 12:46 pm

Φαντάζομαι όχι με επιδόματα των 600 ευρώ... :(
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ έγραψε:
Τετ Απρ 22, 2020 5:53 am
Ας φροντίσει το Κράτος αυτά τουλάχιστον τα παιδιά να τα κρατήσει πάση θυσία στην Ελλάδα.


Άβαταρ μέλους
Διονύσιος Αδαμόπουλος
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 19, 2016 5:11 pm
Τοποθεσία: Πύργος Ηλείας

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#52

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Διονύσιος Αδαμόπουλος » Παρ Απρ 24, 2020 10:47 pm

Έχει ξεκινήσει η διαβούλευση του νέου νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και θα είναι ενεργή μέχρι τις 5 Μαΐου. Στο άρθρο 40 με τίτλο "Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς" ουσιαστικά καταγράφονται αυτά που ισχύουν μέχρι σήμερα με μια δυο μικροαλλαγές (π.χ. προστέθηκε ο διαγωνισμός Οικονομικών) που δεν αφορούν τους διαγωνισμούς μαθηματικών.

Προφανώς το υπουργείο δεν έχει πρόθεση να κάνει κάτι, ή απλά ξέχασε αυτά συζητήθηκαν στην εκδήλωση του Σεπτεμβρίου. Επειδή μάλλον δεν διαβάζουν αυτά που γράφονται στο mathematica, όποιος θεωρεί ότι μπορεί να συμβάλει με συγκεκριμένες προτάσεις υπάρχει η δυνατότητα να βάλει σχετικά σχόλια στην ιστοσελίδα της διαβούλευσης. Προς το παρόν έχουν ανεβεί σχόλια σχεδόν αποκλειστικά για την παράλειψη του διαγωνισμού της αστρονομίας. Μάλλον πρόκειται για στοχευμένη κινητοποίηση και μάλιστα τελευταίο σχόλιο που βλέπω αυτή τη στιγμή είναι του κ. Διονύση Σιμόπουλου.

Διεύθυνση: http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5093


Houston, we have a problem!
harrisp
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2015 8:49 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#53

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από harrisp » Παρ Απρ 24, 2020 10:52 pm

Ας κινητοποιηθεί λοιπόν και η μαθηματική κοινότητα ώστε να καταφέρουμε αυτό που ήδη από τα πρώτα ποστ του thread είχε συζητηθεί και θα έπρεπε να είναι δεδομένο.

Μοριοδότηση 10% στους επιτυχόντες στην εθνική ολυμπιάδα μαθηματικών αντίστοιχη με εκείνη των αθλητών.

Περιμένουμε την ανταπόκριση σας στην δημόσια διαβούλευση με επιπλέον προτάσεις, στο πλαίσιο πάντα του νόμου που συζητείται.
τελευταία επεξεργασία από harrisp σε Παρ Απρ 24, 2020 10:54 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 789
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#54

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Παρ Απρ 24, 2020 10:54 pm

Διονύσιος Αδαμόπουλος έγραψε:
Παρ Απρ 24, 2020 10:47 pm
Έχει ξεκινήσει η διαβούλευση του νέου νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και θα είναι ενεργή μέχρι τις 5 Μαΐου. Στο άρθρο 40 με τίτλο "Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς" ουσιαστικά καταγράφονται αυτά που ισχύουν μέχρι σήμερα με μια δυο μικροαλλαγές (π.χ. προστέθηκε ο διαγωνισμός Οικονομικών) που δεν αφορούν τους διαγωνισμούς μαθηματικών.

Προφανώς το υπουργείο δεν έχει πρόθεση να κάνει κάτι, ή απλά ξέχασε αυτά συζητήθηκαν στην εκδήλωση του Σεπτεμβρίου. Επειδή μάλλον δεν διαβάζουν αυτά που γράφονται στο mathematica, όποιος θεωρεί ότι μπορεί να συμβάλει με συγκεκριμένες προτάσεις υπάρχει η δυνατότητα να βάλει σχετικά σχόλια στην ιστοσελίδα της διαβούλευσης. Προς το παρόν έχουν ανεβεί σχόλια σχεδόν αποκλειστικά για την παράλειψη του διαγωνισμού της αστρονομίας. Μάλλον πρόκειται για στοχευμένη κινητοποίηση και μάλιστα τελευταίο σχόλιο που βλέπω αυτή τη στιγμή είναι του κ. Διονύση Σιμόπουλου.

Διεύθυνση: http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5093
Διονύση αν σε ενδιαφέρει να γίνει κάτι ένας τρόπος υπάρχει...βασικά 2. Είτε στέλνεις προσωπικό μύνημα με όσα θες να πεις στην σελίδα του υπουργείου στο facebook(!!!) είτε(καλύτερα κατά την γνώμη μου) στέλνεις Fax και ζητάς ΕΓΓΡΑΦΗ απάντηση σχετικά με το θέμα... :? :? :?


Άβαταρ μέλους
JimNt.
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Παρ Μάιος 20, 2016 3:00 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#55

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από JimNt. » Παρ Απρ 24, 2020 11:56 pm

Πιστεύω ότι ο σχολιασμός στην προαναφερθείσα ιστοσελίδα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ακουστούν οι απόψεις, που ειπώθηκαν στο συγκεκριμένο thread από μαθητές,καθηγητές και γονείς. Χρήσιμη λοιπόν θα ήταν η δραστηριοποίηση όλων όσων εξέφρασαν άποψη για το θέμα.


Bye :')
papadero
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευ Μαρ 05, 2018 12:30 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#56

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από papadero » Τρί Απρ 28, 2020 9:56 pm

Σε συνέχεια της όλης ιστορίας -έστω και καθυστερημένα λόγω covid - να σας παραθέσω τα όσα (λίγα και λίγοι) κάναμε.
1) Στείλαμε επιστολή στο Υπουργείο (την έχουμε ανεβάσει και παλιότερα στη σελίδα)
Η απάντηση του υπουργείου στην επιστολή μας περιελάμβανε απλά τον υφιστάμενο νόμο για την μοριοδότηση (λες και δεν το ξέραμε) και την παρακάτω πρόταση:
"Λαμβάνοντας υπόψη ότι τυχόν ικανοποίηση του αιτήματός σας θα προϋπέθετε σχετική νομοθετική ρύθμιση, το έγγραφο σας έχει τεθεί υπ' όψιν της πολιτικής ηγεσία"

2) Κάναμε γνωστοποίηση σε κάποιους πολιτικούς που μπορέσαμε να προσεγγίσουμε -εκ των οποίων ένας βουλευτής της Λάρισας,
ο κος Χαρακόπουλος (της κυβερνητικής παράταξης) -έκανε ερώτηση (νομίζω με πάρα πολύ καλή τοποθέτηση-διαβάστε την ) προς την υπουργό και η απάντηση της υπουργού προς τον κο Χαρακόπουλο ήταν πάλι ο υφιστάμενος νόμος για την μοριοδότηση και η παρακάτω πρόταση:
"Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι το Υ.ΠΑΙ.Θ. λαμβάνει υπόψη και μελετά οποιαδήποτε πρόταση αφορά στο υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο, για τον εξορθολογισμό αυτού."

Απ' ότι φαίνεται <<πολύ>> ασχολήθηκε το υπουργείο με το θέμα μας... :wallbash: , μια ανούσια γραμμή για απάντηση στη δική μας επιστολή και μία επίσης γραμμή στην ερώτηση του βουλευτή, ο οποίος οφείλω να ομολογήσω ότι μας εξέπληξε ευχάριστα με την αντιμετώπιση του παρόλο που δεν είχαμε καμία σχέση μαζί του...

Εν κατακλείδι η απάντηση είναι η προφανής, ότι χρειάζεται τροποποίηση και νομοθετική ρύθμιση όπως προτείνουμε..το κακό είναι ότι δεν παίρνουν την απόφαση της αλλαγής χωρίς πιέσεις.. .
Επισυνάπτω τα σχετικά..
Δυστυχώς να τονίσω την απουσία της ΕΜΕ στην όλη προσπάθεια.. και ειδικά από το τοπικό παράρτημα Λάρισας με το οποίο επικοινώνησα αλλά δεν ...
Η προσπάθεια μας θα έπρεπε να είναι υπό την σκέπη κάποιου θεσμικού οργάνου όπως η ΕΜΕ και όχι μόνο 5-6 γονέων κ μαθητών..για να έχει μια ελπίδα να προχωρήσει... Εγώ πάντως νιώθω ότι την προσπάθειά μου την έκανα...
Εύχομαι καλή τύχη σε όλα τα παιδιά που προσπαθούν και φτάνουν σε υψηλό επίπεδο, με πολύ κόπο και προσπάθεια.
Συνημμένα
απάντηση Κεραμέως σε ερώτηση Χαρακόπουλου.pdf
(416.13 KiB) Μεταφορτώθηκε 66 φορές
απαντηση Υπουργειου.pdf
(226.72 KiB) Μεταφορτώθηκε 56 φορές
επιστολή προς το Υπoυργείο Απεσταλμένη .pdf
(301.67 KiB) Μεταφορτώθηκε 50 φορές
ερωτηση Χαρακοπουλου.pdf
(75.93 KiB) Μεταφορτώθηκε 47 φορές


kkala
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2014 6:12 pm

Re: Για Eσένα Που Θες Να Πάρεις Μετάλλιο

#57

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kkala » Σάβ Μάιος 02, 2020 9:19 am

Μια παρατήρηση που επισήμανα στα χρόνια των δικών μου εισαγωγικών εξετάσεων (1967). Είδα κάποια (λίγα βέβαια) άριστα μαθηματικά μυαλά της εποχής να μην ακολουθούν την κλίση τους, αλλά να διαλέγουν σχολή σύμφωνα με τη μόδα της εποχής (συνήθως με οικονομικά κριτήρια). Οι άνθρωποι αυτοί μάλλον θα ήσαν πιό χρήσιμοι στην κοινωνία, αν συνέχιζαν τις σπουδές τους στα Μαθηματικά. Βέβαια η επιλογή σχολής είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός, θα μπορούσε όμως το κράτος να επιδοτήσει κλίσεις στενεύοντας τα περιθώρια των διευκολύνσεων εισαγωγής, π.χ. επιτρέποντας ελεύθερη εισαγωγή μόνο σε Μαθηματικές Σχολές για τους διακριθέντες στα Μαθηματικά.
Σε όλους όσους είχαν παρακολουθήσει τα μαθηματικά κατεύθυνσης στο Λύκειο και αρίστευσαν σε διεθνείς διαγωνισμούς, θα μπορούσε να θεωρηθεί ο βαθμός "άριστα" μόνο στο μάθημα αυτό των εισαγωγικών εξετάσεων.
Τώρα βέβαια και κάθε σπουδαστής μαθηματικών πρέπει να έχει στοιχειώδη εφόδια και στα άλλα μαθήματα, καταλαβαίνω δηλαδή το 10 που απαιτεί το υπουργείο παιδείας στις εισαγωγικές (έχει μεγάλη διαφορά το 10 από το άριστα). Τούτο όμως μπορεί να ελεγχθεί και από τις εξετάσεις που γίνονται μέσα στη σχολή του Πανεπιστημίου.
Αντίστοιχα βέβαια και για τους αριστεύσαντες άλλων ειδικοτήτων.


Κώστας Καλαϊτζόγλου
Απάντηση

Επιστροφή σε “Γενικά Μηνύματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες