Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

Συντονιστής: spyros

Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 11534
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Κυρ Απρ 17, 2016 11:09 am

Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες ειδικότητες;

ΔΡΑΜΑ κατά την ταπεινή μου γνώμη.

Δυστυχώς άκουσα τον κ. Υπουργό Παιδείας να ισχυρίζεται ότι η άποψη πως μόνο οι Μαθηματικοί μπορούν να διδάξουν Μαθηματικά είναι "παραλογισμοί που υπακούουν σε συντεχνιακές αντιλήψεις".

Θα μου πεις αυτό είναι πταίσμα μπροστά σε άλλον Υπουργό που τον άκουσα να λέει ότι "όσοι υπάλληλοι περισσεύουν από τις Εφορίες μπορούν να γίνουν ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας".

Ελπίζω να αναθεωρήσουν τις απόψεις τους αυτές για το καλό της Παιδείας και του τόπου.


Άβαταρ μέλους
spege
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ Απρ 27, 2009 10:24 pm

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από spege » Κυρ Απρ 17, 2016 8:33 pm

Το φαντάζεται για δημοτικό το Γυμνάσιο - Λύκειο


Α.Αποστόλου
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 24, 2015 8:49 am

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Α.Αποστόλου » Δευ Απρ 18, 2016 12:59 pm

Σκεπτόμουν αν μπορείς να αντιπαραθέσεις κάτι λογικό (έστω και λογικοφανές, θα αρκούσε) ώστε να κατέβεις στο επίπεδο αντίληψης για να γίνει κατανοητό.

"...Το πρόβλημα είναι καθολικό, για αυτό και ήρθε ο προκαθήμενος της Καθολικής Εκκλησίας ..."
ο πρωθυπουργός της χώρας σε μαγνητοσκοπιμένη εκπομπή της ΕΡΤ.


Άβαταρ μέλους
Πρωτοπαπάς Λευτέρης
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2811
Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρωτοπαπάς Λευτέρης » Δευ Απρ 18, 2016 5:46 pm

Διατυπώνεται λοιπόν ο κανόνας (;;;): Όποιος είναι απόφοιτος σχολής που έχει τουλάχιστον ένα μάθημα μαθηματικών (δηλαδή όλες πλην των φιλολογικών και των περί αυτών) μπορεί να κάνει μαθηματικά. Εδώ υπάρχουν δάσκαλοι που εκπαιδεύονται γι' αυτό και είναι ανίκανοι να το πράξουν. Για να διδάξεις ένα αντικείμενο πρέπει να το ξέρεις ΤΕΛΕΙΑ και πολύ ΠΑΡΑΠΑΝΩ από το επίπεδο που θες να διδάξεις. Κανονικά πρέπει να μπουν μαθηματικοί στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού, όχι να τους μειώσουμε... ΕΛΕΟΣ πια... ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.


Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
Άβαταρ μέλους
nsmavrogiannis
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 4246
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 7:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nsmavrogiannis » Δευ Απρ 18, 2016 6:20 pm

Αυτά συμβαίνουν ταυτόχρονα με την επιχειρούμενη καθιέρωση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο μέσω ενός εναίου μαθήματος υπό την επωνυμία "Επιστήμη¨ή κάτι ανάλογο.
Φυσικά όλα αυτα απέχουν πολύ από την έγνοια για καλλίτερη εκπαίδευση.
Το colpo grosso της όλης ιστορίας είναι να μπουν στο παιγνίδι και οι απόφοιτοι ΤΕΙ (εκείνων που είχαν βάση εισαγωγής...08) και να αποκτήσουν μερίδιο στους επόμενους διορισμούς. Οι οποίοι "ολιστικά" θα διδάσκουν από Μαθηματικά έως Βιολογία.
Μαυρογιάννης


Αν κανείς δεν ελπίζει, δεν θα βρεί το ανέλπιστο, οι δρόμοι για το ανεξερεύνητο θα είναι κλειστοί.
Ηράκλειτος
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Δευ Απρ 18, 2016 6:29 pm

Τι να πεις για όλα αυτά. Τελικά ο εφιάλτης δεν έχει τελειωμό. Μάλλον υπάρχει κάποια κρυφή συνεννόηση δε μπορεί. Μακάρι να ήταν "συντεχνία" οι μαθηματικοί. Αλλά προφανώς δεν είναι.
Και επίσης προφανώς θέλουν να υποβαθμίσουν οτιδήποτε κάνει τον άνθρωπο να σκεφτεί γιατί δεν τους κάνουν τέτοιοι άνθρωποι.
Τόσο απλά.


Χρήστος Κυριαζής
Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 5358
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#8

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Δευ Απρ 18, 2016 6:31 pm

Μα φίλοι και συνάδελφοι είναι τόσο απλό:
ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΝΑΙ!


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Άβαταρ μέλους
Λάμπρος Μπαλός
Δημοσιεύσεις: 910
Εγγραφή: Τρί Αύγ 13, 2013 12:21 pm
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#9

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λάμπρος Μπαλός » Τρί Απρ 19, 2016 11:14 am

Αλλη μια μπαρούφα του φίλη!
Παραβλέπω το γεγονός ότι έτσι κι αλλιώς θα φύγει από αυτή τη θέση και κάποιο νέο φρούτο θα ρθει να μας ζαλίζει με τις δηλώσεις του στυλ "έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας, επιδιώκουμε εθνικό διάλογο" και άλλες τέτοιες τρίχες και ο καιρός περνά και κάποιος άλλος θα ρθει πάλι και δρόμο θα φύγουν κι αυτοί και η Παιδεία από το κακό στο χειρότερο!
Εδώ απαιτείται ουσιαστική αντίδραση, ριζική αλλαγή! Η σκέψη του υπουργού όσο κι αν δεν διαφαίνεται να είναι κακή είναι εν τούτοις κάκιστη ως προς το ότι μένει σε ένα πρώτο επίπεδο. Δεν συνυπολογίζει το κακό που θα προκαλούσε , όχι μόνο στην Παιδεία, αλλά σε ολόκληρο το κοινωνικό οικοδόμημα. Πέραν αυτού είναι απαξιωτική για τους Μαθηματικούς-Φυσικούς. Ενας άνθρωπος με λίγη κρίση στο κεφάλι του αν μη τί άλλο θα καταλάβαινε πως αυτή η Χώρα οδεύει ολοταχώς προς τον γκρεμό. Θα καταλάβαινε πως η σκέψη του φίλη δεν μπορεί (ίσως δεν θέλει) να ξεφύγει από τη βιτρίνα ενός πρώτου επιπέδου. Δεν τον κατηγορώ ως υπουργό Παιδείας αλλά ως πρόσωπο γιατί απλώς ένα τέτοιο πρόσωπο, δεν το δέχομαι ως υπουργό Παιδείας! Κρίμα για την Ελλάδα..


Λάμπρος Μπαλός
lamprosbalos81@gmail.com
ghan
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2011 11:18 pm

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#10

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ghan » Τρί Απρ 19, 2016 12:24 pm

Την παρακάτω ανοικτή επιστολή έστειλε στον κ. Υπουργό Παιδείας ο συνάδελφος
Αντώνης Κυριακόπουλος.


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Κύριε Υπουργέ.
Μαθηματικά δεν είναι μόνο αυτά που μάθατε εσείς στο σχολείο. Ούτε μόνο αυτά που μαθαίνει ένας μηχανικός ή ένας ηλεκτρολόγος ή ένας τοπογράφος κτλ. για τις ανάγκες της επιστήμης του. Αυτοί μαθαίνουν όσα μαθηματικά τους χρειάζονται και μάλιστα όχι κατά αυστηρό τρόπο. Διδάσκονται Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και δεν αποκτούν ολοκληρωμένη εικόνα των μαθηματικών. Δεν αποκτούν μαθηματική συνείδηση και κουλτούρα. Όσα Μαθηματικά διδάσκονται δεν τα μαθαίνουν για να τα διδάξουν, αλλά για να τα εφαρμόσουν στη δουλειά τους. Άλλο γνωρίζω τα μαθηματικά που χρειάζομαι και τα εφαρμόζω στην δουλειά μου και άλλο τα διδάσκω. Ο δάσκαλος των μαθηματικών για να ενθουσιάσει, να εμπνεύσει τους μαθητές του, να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους και να τους κάνει να αγαπήσουν τα Μαθηματικά, θα πρέπει να έχει μια σφαιρική άποψη για αυτά και ολοκληρωμένη μαθηματική μόρφωση και κουλτούρα. Διαφορετικά θα έλθει στιγμή που δεν θα μπορεί να απαντήσει σε απορίες των μαθητών του, θα τους μπερδέψει και θα τους δώσει την εντύπωση ότι τα Μαθηματικά είναι ακατανόητα και μυστηριώδη και φυσικά θα τους κάνει να τα μισήσουν.

Κύριε Υπουργέ.
Οι μαθητές που λέτε ότι στο Λύκειο ήταν πολύ καλοί στα Μαθηματικά και έγιναν για παράδειγμα Μηχανικοί, ίσως να έγιναν πολύ καλοί Μηχανικοί. Ίσως να έμαθαν πολύ καλά τα Μαθηματικά που τους χρειάζονται στην δουλειά τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει κιόλας ότι είναι σε θέση να διδάξουν Μαθηματικά. Ίσως αν γινόταν μαθηματικοί, να ήταν πολύ καλοί.

Κύριε Υπουργέ.
Είναι επιζήμιο και επικίνδυνο ένας μη μαθηματικός, για παράδειγμα ένας μηχανικός, να διδάσκει Μαθηματικά. Όπως ακριβώς είναι επικίνδυνο ένας μαθηματικός να κάνει στατικές μελέτες σε ένα κτίριο. Βεβαίως, επιζήμιο και επικίνδυνο είναι και ένας μη φυσικός να διδάσκει Φυσική, ένας μη χημικός να διδάσκει Χημεία , ένας οφθαλμίατρος να κάνει εγχείρηση ανοικτής καρδιάς ( και οι οφθαλμίατροι έχουν μάθει μερικά πράγματα για την καρδιά) κτλ. Δεν πρόκειται λοιπόν για «Παραλογισμοί που υπακούουν σε συντεχνιακές αντιλήψεις», όπως λέτε. Πρόκειται για την ουσία αυτή καθ' αυτή της εκπαίδευσης.

Κύριε Υπουργέ.
Πιθανόν αυτά να μην τα γνωρίζατε και ίσως δικαιολογημένα. Αλλά, από τη στιγμή που γίνατε Υπουργός Παιδείας, οφείλατε να φροντίσετε να τα μάθετε. Διότι ένας Υπουργός Παιδείας που αγνοεί αυτά τα βασικά και σοβαρά πράγματα, είναι επικίνδυνος για την κοινωνία.

Αθήνα 18 – 4 – 2016

Με τιμή
Αντώνης Κυριακόπουλος
Μαθηματικός – Συγγραφέας



.


Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 11534
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Τρί Απρ 19, 2016 2:15 pm

Η ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για το επίμαχο θέμα εδώ.

Ελπίζω και η Ε.Μ.Ε. να πάρει θέση. Είναι σίγουρο ότι θα έχει την στήριξή μας.


ghan
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2011 11:18 pm

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#12

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ghan » Τρί Απρ 19, 2016 2:48 pm

Mihalis_Lambrou έγραψε:Η ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για το επίμαχο θέμα εδώ.

Ελπίζω και η Ε.Μ.Ε. να πάρει θέση. Είναι σίγουρο ότι θα έχει την στήριξή μας.
Μήπως κάνω λάθος;

Αύξηση της ύλης της Φυσικής και μείωση συνεχώς της ύλης των Μαθηματικών.


Άβαταρ μέλους
MarKo
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 28, 2009 12:25 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από MarKo » Τρί Απρ 19, 2016 5:40 pm

Το δελτίο τύπου της Ε.Μ.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Σχετικά με την αναφορά στα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους, σε δηλώσεις που αποδίδονται στον Υπουργό Παιδείας σε ομιλία για το ολιστικό τεχνικό λύκειο και ιδιαίτερα για τη σύνδεση του πτυχίου των εκπαιδευτικών με το γνωστικό αντικείμενο που καλούνται να διδάξουν, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία έχει να επισημάνει τα εξής:

Θα πρέπει να αποφεύγεται από το δημόσιο λόγο η επανάληψη στερεότυπων αντιλήψεων, είτε ελιτιστικής κατεύθυνσης (οι "καλύτεροι" πηγαίνουν στα πολυτεχνεία), είτε ισοπεδωτικής κατεύθυνσης ("και ο μηχανικός ξέρει μαθηματικά, άρα θα μπορούσε και να διδάσκει στο σχολείο"). Ιδιαίτερα στις παραμονές των εξετάσεων, όπου τα μαθηματικά έχουν κεντρικό ρόλο και βαρύτητα στις επιλογές των υποψηφίων.

Η διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών δεν μπορεί να είναι ούτε προϊόν τεχνικής μαθητείας, ούτε διεκπεραίωση μια ασκησιολογίας. Είναι ένα πολύπλοκο έργο σε όλες τις ηλικίες και συνθήκες εκπαίδευσης, με διακριτούς στόχους και μεθοδολογικές ιδιαιτερότητες ανάμεσα στην προσχολική, στην πρωτοβάθμια, στη δευτεροβάθμια και στην τεχνική εκπαίδευση.

Σε όλες όμως τις περιπτώσεις χρειάζεται ο/η εκπαιδευτικός να διαθέτει βαθιά μαθηματική καλλιέργεια και γνώση των διεργασιών της μάθησης και της παιδαγωγικής επιστήμης. Είναι ένα ζήτημα που ορθά τίθεται και απασχολεί τα πανεπιστημιακά τμήματα και τις επιστημονικές εταιρείες.
Η ΕΜΕ δραστηριοποιείται συστηματικά σε αυτή την κατεύθυνση με εκδόσεις, συνέδρια και σεμινάρια. Συντονίζει τις ελληνικές δράσεις με τις αντίστοιχες διεθνείς και είναι πρόθυμη να ενημερώσει με έγκυρο τρόπο την ηγεσία του Υπουργείου και του ΙΕΠ.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Νικόλαος Αλεξανδρής Ιωάννης Τυρλής
Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


Μάριος
''Διάλεγε πάντα τον καλλίτερο δρόμο,όσο κι αν δύσκολος μοιάζει, η συνήθεια γρήγορα θα τον κάνει εύκολο κι ευχάριστο'' - Πυθαγόρας.
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new." - Albert Einstein.
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5352
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Κύριε Υπουργέ παιδείας !

#14

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Τρί Απρ 19, 2016 9:02 pm

Θεωρώ πως στα πλαίσια της ενημέρωσης δεν είναι ασύμφωνο με τον κανονισμό μας να αναρτήσουμε την επιστολή του συναδέλφου Κυρίου Αντώνη Κυριακόπουλου

προς τον Υπουργό παιδείας, πράγμα που δεν μου ζητήθηκε από κανέναν, αλλά είναι δική μου πρωτοβουλία.

Μπ
Συνημμένα
Κύριε Υπουργέ Παιδείας.pdf
(34.7 KiB) Μεταφορτώθηκε 115 φορές


Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 5358
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#15

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Τρί Απρ 19, 2016 9:24 pm

Έρχονται στιγμές που πραγματικά δαμάζεται η κοινή λογική, αλλά και η ίδια η ηθική. Δυστυχώς στις μέρες μας γίνεται πλήρης κατάχρηση της ελευθερίας μίας ελευθερίας που η Δημοκρατία προσφέρει για πρόοδο και πολιτισμό αλλά και πορεία ανέλιξης και όχι κατηφόρας. Όμως όπως γνωρίζουμε και ως διαπιστώσεις από σοφούς η κατάχρηση της ελευθερίας οδηγεί αργά και σταθερά και με μαθηματική ακρίβεια στην πτώση τελικά της Δημοκρατίας. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει να γίνεται κατάχρηση της Δημοκρατίας από φορείς εξουσίας που εισήλθαν στο κοινοβούλιο για άλλα επείγοντα πράγματα. Ο πολιτικός θα πρέπει να έχει ισχυρή προσωπικότητα απαλλαγμένος από complex που να την καταθέτει για το γενικό καλό και όχι να αντλεί προσωπικότητα αφού πιθανόν να είναι ή να αισθάνεται ανεπαρκής. Δεν μπορεί να κλυδωνίζονται τα θετικά αυτονόητα μίας κοινωνίας. Ένα από τα αυτονόητα προόδου σε μία κοινωνία είναι η παιδεία της. Και μάλιστα είναι στο ίδιο υψηλό επίπεδο με την ιατρική και την γεωργία αφού από την παιδεία θα αντληθούν οι σωστοί γιατροί, οι σωστοί λειτουργοί, οι σωστοί τεχνίτες οι σωστοί τελικά πολίτες. Θα πρέπει λοιπόν ο εκάστοτε υπουργός παιδείας καταρχάς να έχει τη δυνατότητα να σκέπτεται και με τις ενέργειες του στην πράξη να υλοποιεί ΣΟΒΑΡΕΣ διαδικασίες με γνώμονα το γενικότερο καλό, διαδικασίες που δεν θα οδηγούν στο «έγκλημα» της παραγωγής ελαφρών τελικά γραφικών πολιτών χωρίς το κύρος του πολίτη. Ήδη η εξουσία του υπουργείου μας έκανε το Λάθος, όπως το εννοεί ο Αντώνης Σαμαράκης στο ομώνυμο έργο του. Τι μας λέει ο κ. Φίλης; Μας λέει επί της ουσίας ότι κάθε γιατρός μπορεί να χειρουργήσει έναν ασθενή αφού το έχει διδαχθεί και έχει εξεταστεί στην θεωρία για το πώς γίνεται αυτό. Ναι κ. Φίλη αν δεν έχετε ως βαθύ σας πιστεύω ότι είναι το ίδιο αναγκαία (ή και περισσότερο) η παιδεία με την ιατρική που προηγείται μάλιστα η παιδεία από αυτήν για να παράγει σωστούς γιατρούς και γενικότερα πολίτες με όραμα, δεν κάνετε για υπουργός επί του τομέα αυτού. Τελικά ...κάτω τα χέρια από την παιδεία... ΝΑΙ κάτω τα χέρια από την παιδεία. Και αυτή τη φορά το "κτίσμα" της εκπαίδευσης αρχίζει να κλυδωνίζεται επικίνδυνα.



(*) Προσωπικά θα περίμενα πολύ πιο έντονη τη διαμαρτυρία εκ μέρους της ΕΜΕ. Δεν είναι το θέμα αυτό ένα θέμα που προσφέρεται για διαμαρτυρία με κράτημα ταυτόχρονα κάποιων κακώς εννοουμένων ισορροπιών. Σε τέτοια θέματα που κινδυνεύει το μέλλον της εκπαίδευσης καλλίτερα οι αντίστοιχοι διαχειριστές να σε φοβούνται παρά να κουνούν την κεφαλήν με συγκατάβαση αλλά στην πράξη να μην σε υπολογίζουν καθόλου. Ας το ξανασκεφτούν οι φίλοι και συνάδελφοι που αποτελούν την αιρετή διοίκηση της ΕΜΕ. Κατά την άποψη μου οι επιστημονικοί φορείς πρέπει όταν ξεπερνιόνται οι κόκκινες γραμμές και πλήττεται η αξιοκρατία, η ποιότητα και η ηθική θα πρέπει να πιέζουν σε παραιτήσεις των επαϊόντων του αντίστοιχου Υπουργείου, πριν η βλάβη γίνει ανήκεστη.


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
aggelospap
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 10:36 am
Τοποθεσία: ΓΑΣΤΟΥΝΗ ΗΛΕΙΑΣ

Re: Κύριε Υπουργέ παιδείας !

#16

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από aggelospap » Τρί Απρ 19, 2016 10:54 pm

Πρέπει όλοι να αντιδράσουμε συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία του κ Αντώνη.


daphne.man
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Δευ Οκτ 13, 2014 3:54 pm

Re: Ανάθεση Μαθηματικών και σε άλλες Ειδικότητες

#17

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από daphne.man » Τετ Απρ 20, 2016 4:52 pm

Μια παρατήρηση:
Εάν δεν κάνω λάθος, σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο, τα επαγγελματικά δικαιώματα συνδέονται με το πτυχίο.
Επομένως, ως μαθηματικός θεωρείται κάποιος ο οποίος πήρε πρώτο πτυχίο σε μαθηματικά.

Αναγνωρίζει ο νομοθέτης ως μαθηματικό, κάποιον ο οποίος πήρε πρώτα πτυχίο πληροφορικής και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό/διδακτορικό στα μαθηματικά;
Νομίζω πως όχι.


Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 5358
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘ/ΚΩΝ ΑΠΟ ΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ

#18

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Τετ Απρ 20, 2016 6:48 pm

Επειδή συνάδελφοι Δάσκαλοι, Καθηγητές, Φοιτητές αλλά και άλλοι παράγοντες της κοινωνίας, αν περάσει μία τέτοια αντίληψη για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην επίσημη δημόσια εκπαίδευση και πετύχει αυτό το αισχρό πλέον πείραμα ενάντια στην Δημοκρατική Αξιοκρατία παντού, από τον κτίστη έως... και τον μοναχικό ερευνητή θα ακολουθήσει η τακτική αυτή παντού, θα πρέπει αυτό που ξεκίνησε εδώ με τη συλλογή των υπογραφών να γίνει ένας σεισμός για να καταρρεύσουν οι ετοιμόρροποι εκείνοι παράγοντες όταν είναι ετοιμόρροποι λόγω έλλειψης οράματος και βαθύτερων αξιών προόδου.
Σε λίγο θα κατοχυρωθεί να κτίζει όποιος δηλώνει ότι γνωρίζει, να οδηγεί όποιος δηλώνει ότι γνωρίζει, να προβαίνει σε εγχειρήσεις ανοικτής καρδιάς όποιος είναι γιατρός άλλης ειδικότητας επειδή κατά τη διάρκεια των σπουδών του διδάχτηκε χειρουργική. Ας αφυπνιστούμε λοιπόν και ας υπογράψουμε όσοι το δυνατό περισσότεροι για να μη περάσει αυτή η αντίληψη.
τελευταία επεξεργασία από S.E.Louridas σε Τετ Απρ 20, 2016 6:50 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Απάντηση

Επιστροφή σε “ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης