Τριγωνομετρικό σύστημα
Συντονιστής: Γιώργος Ρίζος
- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 5227
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
- Επικοινωνία:
Τριγωνομετρικό σύστημα
Έπεσα πάνω του... βατό μου φαίνεται για Γ' Γυμνασίου ....
Για ποιες τιμές της γωνίας ισχύει
Για ποιες τιμές της γωνίας ισχύει
Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
Λέξεις Κλειδιά:
-
- Δημοσιεύσεις: 3600
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ
Re: Τριγωνομετρικό σύστημα
Tolaso J Kos έγραψε: ↑Δευ Μάιος 21, 2018 10:55 amΈπεσα πάνω του... βατό μου φαίνεται για Γ' Γυμνασίου ....
Για ποιες τιμές της γωνίας ισχύει
Με πρόσθεση κατά μέλη προκύπτει
και η πρώτη δίνει
Λόγω της
δεν υπάρχει τέτοια γωνία
- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 5227
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
- Επικοινωνία:
- Γιώργος Ρίζος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5285
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Τριγωνομετρικό σύστημα
Λίγο διαφορετικά:
Η δεύτερη ισότητα αληθεύει μόνο όταν και . Τότε, όμως, δεν αληθεύει η πρώτη.
Η δεύτερη ισότητα αληθεύει μόνο όταν και . Τότε, όμως, δεν αληθεύει η πρώτη.
- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 5227
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
- Επικοινωνία:
Re: Τριγωνομετρικό σύστημα
Γιώργο χάνω κάτι ; Δε μπορεί στη δεύτερη να είναι και ; Το δύναται να πάρει τη τιμή .Γιώργος Ρίζος έγραψε: ↑Δευ Μάιος 21, 2018 9:15 pmΛίγο διαφορετικά:
Η δεύτερη ισότητα αληθεύει μόνο όταν και . Τότε, όμως, δεν αληθεύει η πρώτη.
Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
- Γιώργος Ρίζος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5285
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Τριγωνομετρικό σύστημα
Όχι Αποστόλη. Εγώ έκανα απροσεξία.
Επανορθώνω: Από την πρώτη, προκύπτει ότι οι αριθμοί είναι αντίθετοι. Προφανώς το ημίτονο θετικό, άρα το συνημίτονο αρνητικό. Κανείς δεν είναι μηδέν, γιατί θα έπρεπε να είναι και ο άλλος μηδέν με καταστροφικές συνέπειες για την ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ μας.
Ασφαλώς η απλούστερη λύση είναι αυτή του Σταύρου, όπου αποδεικνύει ότι το σύστημα είναι αδύνατο.
Μήπως κι εδώ ήθελαν να δώσουν διαφορετικές μεταβλητές για το ημίτονο και το συνημίτονο ή μήπως είναι άσκηση ελέγχου της συμβατότητας των λύσεων (δηλαδή ποιος μαθητής θα εντοπίσει το ασυμβίβαστο των απαντήσεων;)
Επανορθώνω: Από την πρώτη, προκύπτει ότι οι αριθμοί είναι αντίθετοι. Προφανώς το ημίτονο θετικό, άρα το συνημίτονο αρνητικό. Κανείς δεν είναι μηδέν, γιατί θα έπρεπε να είναι και ο άλλος μηδέν με καταστροφικές συνέπειες για την ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ μας.
Ασφαλώς η απλούστερη λύση είναι αυτή του Σταύρου, όπου αποδεικνύει ότι το σύστημα είναι αδύνατο.
Μήπως κι εδώ ήθελαν να δώσουν διαφορετικές μεταβλητές για το ημίτονο και το συνημίτονο ή μήπως είναι άσκηση ελέγχου της συμβατότητας των λύσεων (δηλαδή ποιος μαθητής θα εντοπίσει το ασυμβίβαστο των απαντήσεων;)
- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 5227
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
- Επικοινωνία:
Re: Τριγωνομετρικό σύστημα
Δεν έχω ιδέα.... την ανέβασα όπως τη βρήκα. Το ίδιο ισχύει και για αυτή.Γιώργος Ρίζος έγραψε: ↑Δευ Μάιος 21, 2018 9:47 pmΜήπως κι εδώ ήθελαν να δώσουν διαφορετικές μεταβλητές για το ημίτονο και το συνημίτονο ή μήπως είναι άσκηση ελέγχου της συμβατότητας των λύσεων (δηλαδή ποιος μαθητής θα εντοπίσει το ασυμβίβαστο των απαντήσεων;)
Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες