είναι , και . Να δειχθεί ότι:
- το τρίγωνο και το παραλληλόγραμμο έχουν το ίδιο εμβαδόν.
Τη κοιτούσαμε με τα παιδιά εχθές. Μόνο που δε με βρίσαν..
Συντονιστής: Γιώργος Ρίζος
Γεια σου Τόλη και καλό μήνα!Tolaso J Kos έγραψε: ↑Τρί Μάιος 01, 2018 11:39 amΣτο παρακάτω σχήμα είναι:
είναι , και . Να δειχθεί ότι:
- το τρίγωνο και το παραλληλόγραμμο έχουν το ίδιο εμβαδόν.
Τη κοιτούσαμε με τα παιδιά εχθές. Μόνο που δε με βρίσαν..
Γιώργο,george visvikis έγραψε: ↑Τρί Μάιος 01, 2018 2:11 pm
Δεν μπορώ να καταλάβω την αντίδραση των παιδιών. Η άσκηση είναι απλή:
Αποστόλη καλησπέρα.
Γιώργο,Γιώργος Ρίζος έγραψε: ↑Τετ Μάιος 02, 2018 12:13 amΜύησέ τους στη μέθοδο εύρεσης εμβαδών όχι μόνο με τους τύπους, αλλά και ως άθροισμα ή διαφορά άλλων και απότρεψέ τους από το να δρουν με παρωπίδες, ασχολούμενοι μόνο με ότι περιστασιακά είναι "εντός ύλης".
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες