ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017

Συντονιστής: Παύλος Μαραγκουδάκης

ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: Δευ Δεκ 28, 2009 11:41 pm
Τοποθεσία: Kάπου στο πιο μεγάλο νησί του Ιονίου

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ » Παρ Νοέμ 10, 2017 7:27 pm

Σας δίνω τα θέματα των εξετάσεων του Ιουνίου 2017 που έβαλα στη Β΄ Γυμνασίου τον Ιούνιο του 2017.
Αν και φαίνεται κάπως ετεροχρονισμένη η κίνηση αυτή , ίσως κάποιοι ωφεληθούν...
Σύμφωνα με τη σχολική σύμβουλο , ήμουν πιθανόν ο μόνος που δίδαξε πλήρως το κεφάλαιο 4 της Γεωμετρίας.
Το ζήτημα που έβαλα από το συγκεκριμένο κεφάλαιο λύθηκε πλήρως από 4 παιδιά σε σύνολο 64.
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2017.doc
(108 KiB) Μεταφορτώθηκε 349 φορές



Λέξεις Κλειδιά:
Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Παρ Νοέμ 10, 2017 7:39 pm

Εύστοχα είναι , ίσως να αποφόρτιζα λίγο το θέμα 2 όπου στο ερώτημα 2 να ζητούσα μόνο την πλευρά ΑΓ . Καταλαβαίνω όμως ότι ήθελες να εξετάσεις επιπλέον και το εμβαδόν. Είμαι σίγουρος ότι είχες διδάξει αρκετές φορές παρόμοια άσκηση άρα να είχες εξασφαλίσει την συγκεκριμένη ποιότητα του.

Υ.Γ. Έχεις σίγουρα ξεκαθαρίσει τι είναι σημαντικό στην Β΄ Γυμνασίου .


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Ρίζος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5283
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Ρίζος » Παρ Νοέμ 10, 2017 10:42 pm

Τηλέμαχε καλησπέρα. Ευχαριστούμε για τις ιδέες που μοιράζεσαι μαζί μας.

Με το τρίτο θέμα που έδωσες πετυχαίνεις να εξετάσεις ταυτόχρονα το Πυθαγόρειο, εμβαδά πολυγώνων και επιπλέον την πιο ρεαλιστική εφαρμογή των μαθηματικών του Γυμνασίου, που είναι η μέτρηση όγκου στερεών. Έτσι έχουμε συνδυασμό εννοιών σε πραγματικές εφαρμογές και όχι αποσπασματικές ξεκομμένες ερωτήσεις διάσπαρτων ενοτήτων. Ομολογώ ότι μού άρεσε και θα προσπαθήσω φέτος να ολοκληρώσω το κεφάλαιο της Στερεομετρίας και να το εντάξουμε στα εξεταστέα θέματα. Βέβαια σε σχολεία όπου διδάσκουν πολλοί μαθηματικοί απαιτείται ο συντονισμός, η συνεργασία, αλλά και σύμπτωση απόψεων για το τι αποτελεί προτεραιότητα στη διδασκαλία.

Λυπάμαι που δεν βρεθήκαμε στο όμορφο γειτονικό μας νησί, στο Συνέδριο, για αντικειμενικούς λόγους, να τα πούμε από κοντά.


ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: Δευ Δεκ 28, 2009 11:41 pm
Τοποθεσία: Kάπου στο πιο μεγάλο νησί του Ιονίου

Re: ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ » Παρ Νοέμ 10, 2017 11:23 pm

Γιώργος Ρίζος έγραψε:
Παρ Νοέμ 10, 2017 10:42 pm
Βέβαια σε σχολεία όπου διδάσκουν πολλοί μαθηματικοί απαιτείται ο συντονισμός, η συνεργασία, αλλά και σύμπτωση απόψεων για το τι αποτελεί προτεραιότητα στη διδασκαλία.
Aς είμαι απόλυτα ειλικρινής...
Την περασμένη σχολική χρονιά είχα και τα τρία τμήματα της Β' Γυμνασίου δικά μου...
Έκανα ό,τι ήθελα , ό,τι σκεφτόμουν κι αποφάσιζα...
Θα γράψω το εξής: Δίδαξα σε όλα τα τμήματα ένα ρεαλιστικό πρόβλημα , τον υπολογισμό όγκου πισίνας με δεδομένο μήκος και πλάτος της οποίας ο πυθμένας είναι κεκλιμένο επίπεδο , δηλαδή το βάθος να κυμαίνεται από 1,20 μέτρα έως 2,50 μέτρα. Τα παιδιά ήξεραν ότι έτσι είναι οι πισίνες των τουριστικών εγκαταστάσεων.


kostas.zig
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:29 pm

Re: ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kostas.zig » Παρ Νοέμ 10, 2017 11:50 pm

Τηλέμαχε καλησπέρα!

Δεν ξέρω, αν με τα θέματα που έδωσες και τις ιδέες σου, είσαι προφητικός (ειδικότερα για τη στερεομετρία) και για τα θέματα που θα δούμε αύριο στον διαγωνισμό του Θαλή!

Είτε ναι, είτε όχι, σίγουρα σε εμάς έδωσες ιδέες για να εμπλουτίσουμε τα θέματά μας, αν και όπως ορθά παρατήρησε ο Γιώργος Ρίζος πετύχουμε την ολοκλήρωση της ύλης και αποτελεσματική διαπραγμάτευση θεμάτων της στερεομετρίας.


Ζυγούρης Κώστας
Απάντηση

Επιστροφή σε “B ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες