Θεσμικές απόψεις για την μορφή και περιεχόμενο πανελλαδικών εξετάσεων στα μαθηματικά.

Συντονιστής: Καρδαμίτσης Σπύρος

Άβαταρ μέλους
Al.Koutsouridis
Δημοσιεύσεις: 1797
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Θεσμικές απόψεις για την μορφή και περιεχόμενο πανελλαδικών εξετάσεων στα μαθηματικά.

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Al.Koutsouridis » Τρί Ιουν 29, 2021 2:31 pm

Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω τις απόψεις ή τυχόν εισηγήσεις διάφορων θεσμικών οργάνων σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις στα μαθηματικά. Τη μορφή τους, την θεματολογία, τι πρέπει να εξετάζεται, ποιες μεθοδολογικές και παιδαγωγικές ιδιότητες πρέπει να έχουν, κτλ.

Για παράδειγμα:

Ποια η άποψη της Ε.Μ.Ε;
Ποια η άποψη της Ακαδημίας Αθηνών (Εθνική Μαθηματική Επιτροπή, Επιτροπή παιδείας);
Ποια η άποψη των διαφόρων συλλόγων καθηγητών και πανεπιστημιακών φορέων (π.χ. ΕΚΠΑ);
Ποια η άποψη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου;
...
...

Επειδή με απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο δεν βρήκα πολλά πράματα, αν κάποιο μέλος μπορεί να παραθέσει μερικούς συνδέσμους θα ήταν καλό.



Λέξεις Κλειδιά:
Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 5954
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: Θεσμικές απόψεις για την μορφή και περιεχόμενο πανελλαδικών εξετάσεων στα μαθηματικά.

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Κυρ Αύγ 01, 2021 9:51 am

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ.
ΑΠΛΑ ... ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ... αφού η Μαθηματική Ζωή ΔΕΝ είναι μόνο η μετά μανίας επιτυχής επίλυση ασκήσεων σε επίπεδο fun club, αλλά και η συνεχής ποιοτική Ανέλιξη του ευρύτερου επίσημου Μαθηματικού Περιβάλλοντος που γίνεται αυτό (για να μην μετατραπούμε σε ευχαριστημένους επειδή είμαστε πρόεδροι κοινότητας). Και αυτό για να μην αναπτυχθεί ως τέχνη η τέχνη της άμεσης Δικαιολόγησης των εκάστοτε αποτυχιών μας επί των Μαθηματικών και μάλιστα από πολίτες της Πατρίδας που τα γέννησε.
Al.Koutsouridis έγραψε:
Τρί Ιουν 29, 2021 2:31 pm
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω τις απόψεις ή τυχόν εισηγήσεις διάφορων θεσμικών οργάνων σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις στα μαθηματικά. Τη μορφή τους, την θεματολογία, τι πρέπει να εξετάζεται, ποιες μεθοδολογικές και παιδαγωγικές ιδιότητες πρέπει να έχουν, κτλ.

Για παράδειγμα:

Ποια η άποψη της Ε.Μ.Ε;
Ποια η άποψη της Ακαδημίας Αθηνών (Εθνική Μαθηματική Επιτροπή, Επιτροπή παιδείας);
Ποια η άποψη των διαφόρων συλλόγων καθηγητών και πανεπιστημιακών φορέων (π.χ. ΕΚΠΑ);
Ποια η άποψη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου;
...
...

Επειδή με απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο δεν βρήκα πολλά πράματα, αν κάποιο μέλος μπορεί να παραθέσει μερικούς συνδέσμους θα ήταν καλό.


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Άβαταρ μέλους
exdx
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Re: Θεσμικές απόψεις για την μορφή και περιεχόμενο πανελλαδικών εξετάσεων στα μαθηματικά.

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από exdx » Κυρ Αύγ 01, 2021 12:54 pm



Kαλαθάκης Γιώργης
Απάντηση

Επιστροφή σε “Παιδαγωγικά Θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες