Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

Συντονιστής: Καρδαμίτσης Σπύρος

Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5390
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Σάβ Ιούλ 04, 2015 3:28 pm

Γίνονται αυτές τις μέρες οι εξετάσεις πιστοποίησης Β' Επιπέδου. Λένε ότι τα μαθήματα αυτής της μορφής σταματάνε και θα αρχίσουν νέες φάσεις μαθημάτων,

υποχρεωτικές για όλους.

Σήμερα, στην εξέταση στο ΤΕΙ Ψαχνών, το σενάριο αναφέρονταν στην μέτρηση τόξου με χελωνόκοσμο. Δύσκολο θέμα για όσους δεν είχαν εντρυφήσει στο

σχετικό λογισμικό.

Μπ


Άβαταρ μέλους
matha
Γενικός Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6207
Εγγραφή: Παρ Μάιος 21, 2010 7:40 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από matha » Σάβ Ιούλ 04, 2015 3:41 pm

Μπάμπη, έδινες εσύ;

Πάντως περιμένω με αγωνία κάποιον να μου εξηγήσει τι νόημα έχει η διδασκαλία και χρήση του χελωνόκοσμου σε τάξεις γυμνασίου και λυκείου στο μάθημα των μαθηματικών.


Μάγκος Θάνος
Alexis14
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί Ιουν 24, 2014 4:08 pm

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alexis14 » Σάβ Ιούλ 04, 2015 4:32 pm

Οι εξετάσεις πιστοποίησης -έτσι όπως γίνονται- είναι μια ψυχοφθόρα διαδικασία και αρνητική εμπειρία, που όχι μόνο δεν προσφέρει κάτι χρήσιμο στον εκπαιδευτικό που ολοκλήρωσε τον κύκλο των μαθημάτων επιμόρφωσης Β επιπέδου και πραγματοποίησε τις παρεμβάσεις του στην τάξη, αλλά και αφήνει μια "πικρή επίγευση" στο (κατά γενική ομολογία) απολαυστικό "γεύμα" της όλης διαδικασίας επιμόρφωσης. Ο καλύτερος τρόπος -κατά την άποψή μου- για πιστοποίηση θα ήταν η πραγματοποίηση από κάθε επιμορφωθέντα ενός αριθμού δειγματικών διδασκαλιών με τη χρήση νέων τεχνολογιών, παρουσία του επιμορφωτή και των υπόλοιπων εκπαιδευτικών του τμήματος επιμόρφωσης που θα παρακολουθούν κάθε δειγμ. διδασκαλία. Μετά το τέλος κάθε διδασκαλίας (που θα περιλαμβάνει σχέδιο μαθήματος, φύλλα εργασίας κλπ) είναι χρήσιμο να ακολουθεί εποικοδομητικός διάλογος μεταξύ των επιμορφωθέντων για εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων και ανταλλαγή απόψεων.


Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Σάβ Ιούλ 04, 2015 5:04 pm

Εμένα προσωπικά δεν μου άφησε πικρή γέυση, αντίθετα ενίσχυσε την αντίληψη μου για την συνλειτουργία μαθήματος και τεχνολογίας, είχα προηγουμένος την εντύπωση

ότι η τεχνολογία ήταν απλά μέσο παρουσίασης, στην επιμόρφωση αντίθετα αντιλήφθηκα ότι η τεχνολογία εκφρασμένη απο τα διάφορα λογισμικά αποκτά διάφορες

πολλαπλότητες χρήσης κατα την διαδικασία της μάθησης.Και για αυτό τον λόγο ευχαριστώ τον επιμορφωτή μου Δημήτρη Καλογερά.


matha έγραψε:
Πάντως περιμένω με αγωνία κάποιον να μου εξηγήσει τι νόημα έχει η διδασκαλία και χρήση του χελωνόκοσμου σε τάξεις γυμνασίου και λυκείου στο μάθημα των μαθηματικών.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω συνοπτικά. Το συγκεκριμένο λογισμικό είναι παρωχημένο -υπάρχουν πολλά νεότερα πολύ πιο εύχρηστα όπως το Scratch π.χ.- βασίζεται

στην γλώσσα προγραμματισμού Logo άρα έχει δομή αυστηρώς λογική (αίτιο -αιτιατό) και για αυτό τον σκοπό είναι φανερά (προσωπική άποψη) χρήσιμο στην ενίσχυση της

λογικο-μαθηματικής εμπειρίας ιδιαίτερα σε μικρες τάξεις. Γεωμετρικά δίνει μια εντελώς νέα αντιμετώπιση απο την παραδοσιακή κατασκευή ενός σχήματος καθώς

προσαρμόζει εκπαιδεύει τον χρήστη στην παραγωγική κίνηση της γραφίδας-ψηφίδας, έχει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα δυναμικά γεωμετρικά λογισμικά

καθώς έχει μεγαλύτερο εύρος δράσης απο τον χρήστη και αλληλεπίδρασης εκ του αποτελέσματος της ενέργειας. Πρόσφατα ανακάλυψα ότι διδάσκεται στο μάθημα

πληροφορικής της Γ Γυμνασίου ,με αντίστοιχο λογισμικό.
Alexis14 έγραψε:Οι εξετάσεις πιστοποίησης -έτσι όπως γίνονται- είναι μια ψυχοφθόρα διαδικασία και αρνητική εμπειρία, που όχι μόνο δεν προσφέρει κάτι χρήσιμο στον εκπαιδευτικό που ολοκλήρωσε τον κύκλο των μαθημάτων επιμόρφωσης Β επιπέδου και πραγματοποίησε τις παρεμβάσεις του στην τάξη, αλλά και αφήνει μια "πικρή επίγευση" στο (κατά γενική ομολογία) απολαυστικό "γεύμα" της όλης διαδικασίας επιμόρφωσης. Ο καλύτερος τρόπος -κατά την άποψή μου- για πιστοποίηση θα ήταν η πραγματοποίηση από κάθε επιμορφωθέντα ενός αριθμού δειγματικών διδασκαλιών με τη χρήση νέων τεχνολογιών, παρουσία του επιμορφωτή και των υπόλοιπων εκπαιδευτικών του τμήματος επιμόρφωσης που θα παρακολουθούν κάθε δειγμ. διδασκαλία. Μετά το τέλος κάθε διδασκαλίας (που θα περιλαμβάνει σχέδιο μαθήματος, φύλλα εργασίας κλπ) είναι χρήσιμο να ακολουθεί εποικοδομητικός διάλογος μεταξύ των επιμορφωθέντων για εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων και ανταλλαγή απόψεων.
Δεν διαφωνώ στην ουσία της τοποθέτησης σου αλλά όπως αντιλαμβάνεσαι η έννοια της μοριοδότησης του ως τυπικό προσών αποκτά αυτήν την εξεταστική χροιά. Θα

έπρεπε να αλάξουν πολλές δομές για την υλοποίηση της ιδέας σου. Εγώ θα πρότεινα οι σύλλογοι διδασκόντων να έχουν κατα βάση μια μηνιαία συγκέντρωση ανα

κατεύθυνση και να υλοποιούν δειγματικές μεταξύ τους έτσι ώστε το περιεχόμενο να λειτουργούσε πολλαπλασιαστικά και να διαμοιραζόνταν έτσι εμπειρία και γνώση.

Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
Δύσκολο θέμα για όσους δεν είχαν εντρυφήσει στο σχετικό λογισμικό.

Μπ
Είναι ομολογουμένως δύσκολη πιστοποίηση και έχει ουσιαστικό κόπο και προσπάθεια.


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6855
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Σάβ Ιούλ 04, 2015 5:31 pm

Καλησπέρα. Έδινα και εγώ σήμερα και έγραψα σενάριο για τη Β' Γυμνασίου όπου ο μαθητής της τάξης αυτής έχει πρωτίστως
διδαχθεί τα βασικά του προγραμματισμού με χελωνόκοσμο. Επίσης αναγκάστηκα να γράψω και άλλα που μάλλον ο Σπίλμπεργκ
θα με ζήλευε. Τόσα που ειλικρινά δε μου άρεσε καθόλου, γιατί ήταν απλά μια προσποίηση.
Νομίζω πως αυτή η επιμόρφωση θα έπρεπε να είναι προσανατολισμένη σε υπαρκτές καταστάσεις της τάξης (οι παραδόσεις
είναι, η εξέταση χωλαίνει)
Ο χελωνόκοσμος όντως, μου φαίνεται αρκετά έξω από το πνεύμα του Γυμνασίου, δεν ξέρω στο δημοτικό αλλά κι εκεί θέλει απλές εφαρμογές.
Ας ελπίσουμε οι νέου τύπου που λέει κι ο Μπάμπης να είναι πιο δυναμικές επιμορφώσεις.


Χρήστος Κυριαζής
Alexis14
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί Ιουν 24, 2014 4:08 pm

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alexis14 » Σάβ Ιούλ 04, 2015 6:04 pm

Christos.N έγραψε:Εμένα προσωπικά δεν μου άφησε πικρή γέυση, αντίθετα ενίσχυσε την αντίληψη μου για την συνλειτουργία μαθήματος και τεχνολογίας, είχα προηγουμένος την εντύπωση

ότι η τεχνολογία ήταν απλά μέσο παρουσίασης, στην επιμόρφωση αντίθετα αντιλήφθηκα ότι η τεχνολογία εκφρασμένη απο τα διάφορα λογισμικά αποκτά διάφορες

πολλαπλότητες χρήσης κατα την διαδικασία της μάθησης.Και για αυτό τον λόγο ευχαριστώ τον επιμορφωτή μου Δημήτρη Καλογερά.
Συμφωνώ με την άποψή σου και επαυξάνω. Να διευκρινήσω ότι η πικρή γεύση στο κείμενό μου δεν αναφέρεται στην επιμόρφωση και στη διδασκαλία των μαθηματικών με νέες τεχνολογίες, αλλά στη διαδικασία πιστοποίησης μέσω του συγκεκριμένου τύπου εξέτασης.
τελευταία επεξεργασία από Alexis14 σε Σάβ Ιούλ 04, 2015 9:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Άβαταρ μέλους
vasisot
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2011 3:00 pm
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vasisot » Σάβ Ιούλ 04, 2015 6:06 pm

Το ίδιο σενάριο μου έτυχε στις εξετάσεις του Ιουνίου του 2013. Συγκεκριμένα αναφερόταν στη διδασκαλία του μήκους τόξου στο γυμνάσιο με χελωνόκοσμο,
ενώ μια εβδομάδα πριν από ότι θυμάμαι ζητήθηκε η διδασκαλία των κατακορυφήν γωνιών χωρίς περιορισμό σε λογισμικό.
Αν και ήμουν επιτυχών μπορώ να πω ότι πράγματι μου άφησε πικρή γεύση και τώρα πολύ λίγα θυμάμαι. Ήταν κατά τη γνώμη μου ένα στοχευόμενο θέμα.

Από τα λίγα που γνωρίζω στη διεθνή σκηνή η διδακτική των μαθηματικών στις μέρες μας βρίσκεται κάπου αλλού.
Κυριαρχούν άλλα πράγματα στο σχεδιασμό των αναλυτικών προγραμμάτων πολλών χωρών. Γα παράδειγμα η
ρεαλιστική μαθηματική εκπαίδευση (RME) του Freudenthal ή οι τρεις κόσμοι των μαθηματικών του David Tall ή ο αξεπέραστος
Polya έχουν περισσότερο ενδιαφέρον. Τα λογισμικά έχουν το ρόλο που πρέπει και σίγουρα όχι κυρίαρχο.
Ειδικά για τον χελωνόκοσμο δε βρίσκεις εύκολα εργασίες εκτός Ελλάδας.

Edit : τυπογραφικό!
τελευταία επεξεργασία από vasisot σε Σάβ Ιούλ 04, 2015 9:06 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.


Σωτήρης Βασιλείου
\noindent\makebox[\linewidth]{\rule{\paperwidth}{0.07pt}}
Although this may seem a paradox, all exact science is dominated by the idea of approximation. Bertrand Russell
kostas.zig
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:29 pm

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#8

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kostas.zig » Σάβ Ιούλ 04, 2015 6:06 pm

Θα συμφωνήσω με τον Χρήστο Ντάβα και απλά θα συμπληρώσω ότι μετά από ένα χρόνο προσπάθειας να κάνω τις περισσότερες φορές το μάθημα στο εργαστήριο πληροφορικής(το οποίο το είχα εξόλοκλήρου-άραγε καλό ή κακό με 10 υπολογιστές συνεχόμενων προβλημάτων και κολλημάτων) δεν χρησιμοποίησα σε κανένα μάθημα το χελωνόκοσμο. Χρησιμοποίησα στις περισσότερες περιπτώσεις το geogebra, οι μαθητές συνήθως καθόταν ανά τρεις σε κάθε υπολογιστή.

Παρ'όλα αυτά και εγώ διαπιστώνοντας ότι οι μαθητές της Γ διδάσκονται στην πληροφορική χελωνόκοσμο βρίσκοντας ενδιαφέροντα σημεία χρησιμότητάς του τουλάχιστον, μετάνιωσα που δεν έκανα μια προσπάθεια οργάνωσης μερικών μαθημάτων με την χρησιμοποίησή του.

Πεποίθησή μου είναι Θάνο ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αρκετά εποικοδομητικά σε συγκεκριμένες παραγράφους στο γυμνάσιο και μάλλον λίγο περισσότερο στο δημοτικό.Βλέπεις όμως ότι θέλει σημαντική προσπάθεια κατανόησης, δουλειάς και συζήτησης ειδικών σε θέματα διδακτικής για το που ακριβώς θα είναι "αποδοτική" η χρήση του. Αφού εμείς οι συνάδελφοι μαθηματικοί δεν μπαίνουμε στο ουσιαστικό μέρος της χρήσης του σε συγκεκριμένα σενάρια(να δούμε τι θα προκύψει απο την αποστολή που θα γίνει το καλοκαίρι), πόσο μάλλον δάσκαλοι στην πρωτοβάθμια.

Για το scratch που ακούω συνέχεια ( νομίζω διδάσκεται στο λύκειο) δεν έχω άποψη αφού δεν το γνωρίζω.

Τέλος να πω ότι έχω την αίσθηση αν καταφέρναμε να πείσουμε τα παιδιά να δουν τους υπολογιστές ως ένα μέσο εκτός από επικοινωνία και fb αλλά και ως ένα εργαλείο προγραμματσμού με τον απλούστερο τρόπο χρησμοποίησης τέτοιων στοιχειωδών λογισμικών όπως τα παραπάνω, θα βρίσκαν χαρά και παιχνίδι μέσα από αυτό με σημαντικό "κέρδος" και σε θέματα μαθηματικών.

Οι οδηγίες που θα πάρουμε, η δική μας προσπάθεια και ο χρόνος θα δείξουν...


Ζυγούρης Κώστας
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6855
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#9

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Σάβ Ιούλ 04, 2015 6:29 pm

Παρεμπιπτόντως ζητούσε διδασκαλία των εννοιών μέτρου και μήκους τόξου. Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει
σε ποιό σχολικό βιβλίο υπάρχει η έννοια του μέτρου τόξου;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Χρήστος Κυριαζής
Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#10

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Σάβ Ιούλ 04, 2015 7:20 pm

chris_gatos έγραψε:Παρεμπιπτόντως ζητούσε διδασκαλία των εννοιών μέτρου και μήκους τόξου. Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει
σε ποιό σχολικό βιβλίο υπάρχει η έννοια του μέτρου τόξου;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Από το βιβλίο της Α' Γυμνασίου:
Καταγραφή1.PNG
Καταγραφή1.PNG (13.99 KiB) Προβλήθηκε 2541 φορές
Καταγραφή2.PNG
Καταγραφή2.PNG (5.61 KiB) Προβλήθηκε 2541 φορές


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6855
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Σάβ Ιούλ 04, 2015 7:24 pm

Ωραία αλλά η ερώτηση που μου έρχεται άμεσα είναι:
"Καλούμαι να φτιάξω ένα μάθημα για μικτό τμήμα α=β γυμνασίου ή κάτι δεν καταλαβαίνω;"


Χρήστος Κυριαζής
Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#12

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Σάβ Ιούλ 04, 2015 7:29 pm

chris_gatos έγραψε:Ωραία αλλά η ερώτηση που μου έρχεται άμεσα είναι:
"Καλούμαι να φτιάξω ένα μάθημα για μικτό τμήμα α=β γυμνασίου ή κάτι δεν καταλαβαίνω;"
Νομίζω ότι ο επιμορφωτής σου θα ήταν ο καταλληλότερος για αυτήν την απάντηση.


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6855
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Σάβ Ιούλ 04, 2015 7:33 pm

Μα είμαστε μαθηματικοί που ζούμε μέσα στην Ελληνική πραγματικότητα ή δεν είμαστε;
Ο επιμορφωτής μου τι να μου πει;
Πιθανόν να ήθελαν κάτι εικονικό, όπως και έπραξα. Αυτά εννοούσα παραπάνω για την εξέταση.
Θέλει πολύ προσοχή και πλήρη επαφή με την πραγματικότητα.


Χρήστος Κυριαζής
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5390
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#14

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Σάβ Ιούλ 04, 2015 8:29 pm

Για όσους συναδέλφους δεν έτυχε να ακούσουν κάτι για αυτή την επιμόρφωση, θα ήθελα να πω τα εξής :

- Η επιμόρφωση ως ιδέα είναι καλή.

- Το πρόγραμμα είναι σχετικά καλά προετοιμασμένο με βιβλία και εφαρμογές.

- Τα λογισμικά είναι τα γνωστά, δεν ξέρω αν διδάσκονται όλοι οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων τα ίδια.

- Η εξέταση πιστοποίησης, αν και όχι δύσκολη για όποιον αφιέρωσε ένα εξάμηνο με καθημερινή σχεδόν επαφή και εμπειρία-εφαρμογή στην τάξη, είναι χωρίς ουσία :

α) 12 ερωτήσεις σύνθετες πάνω στο θεωρητικό μέρος των ΤΠΕ και 24 νομίζω γενικής μορφής( μια ερώτηση που θυμάμαι είναι αν στο διαδίκτυο μπορούν να κατωχηρωθούν πνευματικά δικαιώματα (άσχετο βέβαια με τα ΤΠΕ!). Υπάρχουν εικονικές συζητήσεις εκπαιδευτικών ή επιμορφωτών που άλλοι λενε πως ο χελωνόκοσμος είναι άχρηστος, άλλοι επαινούν τον geogebra , άλλοι το modullus κλπ και ο εξεταζόμενος πρέπει να επιλέξει μία από τρεις ή τέσσερις απαντήσεις .

β) Ένα σενάριο, δηλαδή πώς θα σχεδιάσεις στην τάξη και πώς θα παρουσιάσεις στο εργαστήριο ένα μάθημα. Όλα τα γράφεις περίπου περιγραφικά. Η εξέταση αυτού του σκέλους με αυτόν τον τρόπο είναι τελείως ακατάλληλος.Θα αρκούσε η υποβολή ενός μαθήματος που έγινε πραγματικά στην τάξη και που το παρακαλούθησαν ενυπόγραφα τρεις τουλάχιστον εκπαιδευτικοί και ο Σχολικός Σύμβουλος.

Να δούμε πώς θα συνεχιστεί ο θεσμός, διότι πάλι έρχονται χρήματα από τα ΕΣΠΑ και πρέπει να ....πιάσουν τόπο.

Μπ


Άβαταρ μέλους
Πρωτοπαπάς Λευτέρης
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2825
Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#15

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρωτοπαπάς Λευτέρης » Σάβ Ιούλ 04, 2015 9:15 pm

"Ωραίες" οι επιμορφώσεις, αλλά υπό ποιά βάση;

Οι ίδιοι οι επιμορφωτές επιβεβαιώνουν ότι αυτά είναι ανεφάρμοστα!!!

Πως είναι δυνατό να αφιερώσεις διπλάσιο χρόνο (σε σχέση με το αναλυτικό) για να πεις μόνο τα βασικά χωρίς να έχεις κάνει καν ασκήσεις. Μας μαθαίνουν πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν.

Απ' την άλλη με ποια υποδομή θα τα εφαρμόσεις στην τάξη, αφού δεν υπάρχει υλικοτεχνική υποδομή;;; Στα περισσότερα σχολεία η μοναδική υποδομή είναι τα εργαστήρια πληροφορικής, τα οποία στα Λύκεια δεν υπάρχει περίπτωση να τα βρεις ελεύθερα (έχουμε πρότζεκτ και μαθήματα πληροφορικής).

Κατά τη γνώμη μου ο υπολογιστής στο μάθημα είναι πολύ χρήσιμος για μικρές παρεμβάσεις στο μάθημα. Για να δείχνεις πράγματα που είναι καλύτερα στον υπολογιστή ...

Υ.Γ. Έχω δώσει εξετάσεις ένα χρόνο πριν και αποτελέσματα ακόμη. Μαθαίνω ότι δεν έχουν καν διορθωθεί.


Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
Alexis14
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί Ιουν 24, 2014 4:08 pm

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#16

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alexis14 » Σάβ Ιούλ 04, 2015 9:55 pm

Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Γίνονται αυτές τις μέρες οι εξετάσεις πιστοποίησης Β' Επιπέδου. Λένε ότι τα μαθήματα αυτής της μορφής σταματάνε και θα αρχίσουν νέες φάσεις μαθημάτων,

υποχρεωτικές για όλους.

Σήμερα, στην εξέταση στο ΤΕΙ Ψαχνών, το σενάριο αναφέρονταν στην μέτρηση τόξου με χελωνόκοσμο. Δύσκολο θέμα για όσους δεν είχαν εντρυφήσει στο

σχετικό λογισμικό.

Μπ
Να ρωτήσω κάτι συνάδελφε; Διδάσκεις σε γυμνάσιο ή σε λύκειο;


Άβαταρ μέλους
nsmavrogiannis
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 4258
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 7:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#17

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nsmavrogiannis » Κυρ Ιούλ 05, 2015 12:48 am

Ο Χελωνόκοσμος διατηρείται στο προσκήνιο όχι γιατί είναι χρήσιμος στους εκπαιδευτικούς (ακόμη και για προγραμματισμό υπάρχουν άλλες πιο ενδιαφέρουσες διέξοδοι) αλλά γιατί κάποιοι συγκεκριμένα άτομα που έχουν στηρίξει σχεδόν όλη την καριέρα τους σε αυτόν έχουν άκριες.


Αν κανείς δεν ελπίζει, δεν θα βρεί το ανέλπιστο, οι δρόμοι για το ανεξερεύνητο θα είναι κλειστοί.
Ηράκλειτος
Άβαταρ μέλους
pito
Δημοσιεύσεις: 1754
Εγγραφή: Τρί Μάιος 18, 2010 10:41 pm
Τοποθεσία: mathematica

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#18

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pito » Κυρ Ιαν 24, 2016 8:38 pm

vasisot έγραψε:Το ίδιο σενάριο μου έτυχε στις εξετάσεις του Ιουνίου του 2013. Συγκεκριμένα αναφερόταν στη διδασκαλία του μήκους τόξου στο γυμνάσιο με χελωνόκοσμο,
ενώ μια εβδομάδα πριν από ότι θυμάμαι ζητήθηκε η διδασκαλία των κατακορυφήν γωνιών χωρίς περιορισμό σε λογισμικό.
Αν και ήμουν επιτυχών μπορώ να πω ότι πράγματι μου άφησε πικρή γεύση και τώρα πολύ λίγα θυμάμαι. Ήταν κατά τη γνώμη μου ένα στοχευόμενο θέμα.

Από τα λίγα που γνωρίζω στη διεθνή σκηνή η διδακτική των μαθηματικών στις μέρες μας βρίσκεται κάπου αλλού.
Κυριαρχούν άλλα πράγματα στο σχεδιασμό των αναλυτικών προγραμμάτων πολλών χωρών. Γα παράδειγμα η
ρεαλιστική μαθηματική εκπαίδευση (RME) του Freudenthal ή οι τρεις κόσμοι των μαθηματικών του David Tall ή ο αξεπέραστος
Polya έχουν περισσότερο ενδιαφέρον. Τα λογισμικά έχουν το ρόλο που πρέπει και σίγουρα όχι κυρίαρχο.
Ειδικά για τον χελωνόκοσμο δε βρίσκεις εύκολα εργασίες εκτός Ελλάδας.

Edit : τυπογραφικό!
Καλησπέρα, μιας και αναφέρατε τους τρεις κόσμους των μαθηματικών του Tall , γνωρίζετε εσείς ή κάποιος άλλος συνάδελφος κάποιο , ελληνικό κατά προτίμηση, σχετικό εγχειρίδιο ή σημειώσεις;

Ευχαριστώ θερμά.


1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Άβαταρ μέλους
vasisot
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2011 3:00 pm
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#19

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vasisot » Κυρ Ιαν 24, 2016 10:33 pm

pito έγραψε:
Καλησπέρα, μιας και αναφέρατε τους τρεις κόσμους των μαθηματικών του Tall , γνωρίζετε εσείς ή κάποιος άλλος συνάδελφος κάποιο , ελληνικό κατά προτίμηση, σχετικό εγχειρίδιο ή σημειώσεις;
Στην σελίδα του David Tall υπάρχουν πάρα πολλά άρθρα, παρουσιάσεις και αποσπάσματα :

http://homepages.warwick.ac.uk/staff/Da ... loads.html

Επίσης στην πολύ καλή διπλωματική εργασία της Ειρήνης Μπιζά, θα βρεις τα πιο βασικά :

http://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_empiza.pdf


Σωτήρης Βασιλείου
\noindent\makebox[\linewidth]{\rule{\paperwidth}{0.07pt}}
Although this may seem a paradox, all exact science is dominated by the idea of approximation. Bertrand Russell
Άβαταρ μέλους
Doloros
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 7044
Εγγραφή: Τρί Αύγ 07, 2012 4:09 am
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρήτης

Re: Πιστοποίηση Β' Επιπέδου

#20

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Doloros » Κυρ Ιαν 24, 2016 10:50 pm

nsmavrogiannis έγραψε:Ο Χελωνόκοσμος διατηρείται στο προσκήνιο όχι γιατί είναι χρήσιμος στους εκπαιδευτικούς (ακόμη και για προγραμματισμό υπάρχουν άλλες πιο ενδιαφέρουσες διέξοδοι) αλλά γιατί κάποιοι συγκεκριμένα άτομα που έχουν στηρίξει σχεδόν όλη την καριέρα τους σε αυτόν έχουν άκριες.
Μπράβο Νίκο :clap2: Η αλήθεια να λέγεται κι ας είναι μαλώστρα .

Φιλικά Νίκος


Απάντηση

Επιστροφή σε “Διδακτική των Μαθηματικών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης