Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

Συντονιστής: chris_gatos

kalafatis_kon
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 8:49 pm

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#41

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kalafatis_kon » Τετ Απρ 28, 2010 9:37 pm

Ωmega Man έγραψε:
Είναι λογικό το ECDL να δίνει την ίδια μοριοδότηση με δυο βαθμούς πάνω από τη βάση στο βαθμό πτυχίου ;
Το οποίο ECDL σε εξετάζει μόνο σε προγράμματα της microsoft. Δηλαδή με λίγα λόγια ένα πτυχίο εφεύρεση. Οι περισσότεροι σημερινοί απόφοιτοι έχουν κάνει προγραμματισμό σε C++ matlab και άλλα προγράμματα, ακόμη και latex μερικοί και απαιτείται ένα πτυχίο αμφιβόλου ποιότητας να "πιστοποιήσει" γνώσεις σε υπολογιστές. Κάτι τέτοιο θα έπρεπε να αναγνωρίζεται άμεσα με το πτυχίο.
Για δείτε το παρακάτω έγγραφο συνάδελφοι πιστεύω δεν έχει γίνει γνωστό αλλά αν κάποιος έχει 4 μαθήματα στο πτυχίο του που

έχουν σχέση με Η/Υ θεωρείται ότι έχει πιστοποίηση στην γνώση Η/Υ και δεν χρειάζετε ECDL και λοιπές μ..... και να σκορπά λεφτά

αδίκως για ψάξτε το λίγο....

http://users.thess.sch.gr/sotirelisd/im ... i%20HY.pdf


Άβαταρ μέλους
Κοτρώνης Αναστάσιος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 3203
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
Επικοινωνία:

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#42

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κοτρώνης Αναστάσιος » Τετ Απρ 28, 2010 9:47 pm

Μπήκα να ειδώ τα mail μου και ήδη σκάσαν οι πρώτες διαφημίσεις για ECDL για ΑΣΕΠ.

:furious: Μου έχει σηκωθεί η τρίχα :furious:

Συνάδελφε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Αυτό πράγματι γλυτώνει κάποιον κόσμο από αφτί την άθλια διαδικασία της συγκομιδής χαρθιών...


Εσύ....; Θα γίνεις κανίβαλος....;
kalafatis_kon
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 8:49 pm

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#43

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kalafatis_kon » Τετ Απρ 28, 2010 10:11 pm

Όσο αφορά τη ουσία του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ τι να πεί κανείς έχει γίνει εργαλείο διαχωρισμού και ελαστικότητας .

Δηλαδή τον χρησιμοποιούν όπως θέλουν όποτε θέλουν για να πετύχουν το φιλτράρισμα των διορισμών.

Πχ στούς δασκάλους όπως ήταν τα πράγματα δεν υπήρχε κανενας λόγος να δώσει κάποιος ΑΣΕΠ γιατι μπορούσε

να διοριστεί απο τους πίνακες προυπηρεσίας , άρα εκεί που υπήρχαν θέσεις και διοριζόνταν όλοι τι επέλεγε ο ΑΣΕΠ;

Ενώ σε άλλες ειδικότητες όπως και η δική μας έπρεπε να βρεθούν οι καλύτεροι δηλαδή αν και εμείς ας πούμε ότι

καταφέρναμε σαν κλάδος να πετύχουμε το ότι τα μαθηματικά στην πέμπτη και έκτη δημοτικού θα διδάσκονται

απο μαθηματικούς δεν θα υπήρχε και με εμάς κανένα πρόβλημα όλοι θα είμασταν καλοί και όλοι θα διοριζόμασταν

με η χωρίς ΑΣΕΠ όπως και οι δάσκαλοι αυτό και μόνο αυτό είναι η ουσία και τα υπόλοιπα περι αξιοκρατίας είναι το

κερασάκι στην τούρτα.... Αν ήθελε το υπουργείο να κάνει σοβαρή δουλειά θα καθιέρωνε την δόκιμη λειτουργία απο

το τελευταίο έτος η σαν πέμπτο έτος έτσι ώστε ο φοιτητής να έρχεται σε επαφή με το σχολείο να συνειδητοποιεί αν είναι

ο χώρος που θα ήθελε να εργαστεί και να παράγει και στην συνέχεια να διεκδικεί τον διορισμό του εκεί ...


antegeia
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 3:10 pm

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#44

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από antegeia » Σάβ Μάιος 08, 2010 5:42 pm

Το υπουργείο Παιδείας παραπλανά τους εκπαιδευτικούς


Σε απώλεια της θέσης εργασίας του μπορεί να οδηγηθεί με βάση το νέο νόμο κάθε νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός, αφού αν δεν αξιολογηθεί ως κατάλληλος για εκπαιδευτικό έργο θα εφαρμόζεται το άρθρο 16 του ν. 1566, κεφ. Α, παρ. 5 και 6 – δηλαδή θα παραπέμπεται με απόφαση του αρμόδιου Νομάρχη στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, το οποίο θα εξετάζει όλα τα στοιχεία του φακέλου κ.λπ.

Αν ο εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος, θα απολύεται για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του. Εάν, όμως, το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το εκπαιδευτικό έργο ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται, όμως, επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας, μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της εκπαίδευσης εφόσον όμως έχει υπερεπταετή και δεν συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία.

Το γεγονός αυτό αντιφάσκει με αυτά που έλεγε η Υπουργός Παιδείας πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου . Δηλαδή μετά από πτυχία, πιστοποιητικά παιδαγωγικής κατάρτισης, διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, μετά από του κόσμου τις κρίσεις που υπόκεινται οι εκπαιδευτικοί, με το νέο νόμο αρκούν ένας μέντορας, ένας σύμβουλος και ένας διευθυντής σχολείου να κάνουν αρνητική αξιολόγηση και να απολύσουν στην πραγματικότητα το νεοδιόριστο εκπαιδευτικό, ο οποίος, βεβαίως, δεν έχει ούτε υπερεπταετή πραγματική υπηρεσία –γιατί κρίνεται μετά από δύο χρόνια- ούτε φυσικά συμπληρώνει εικοσιπενταετή συντάξιμη υπηρεσία.

Το γεγονός αυτό αποτελεί πέραν των άλλων και μεγάλη παραπλάνηση των εκπαιδευτικών, αφού λίγες εβδομάδες νωρίτερα, όταν η Υπουργός Παιδείας εισηγείτο στο Υπουργικό Συμβούλιο και συγχρόνως έδινε στη δημοσιότητα το νομοσχέδιο, ανέφερε στο τότε κείμενο του ότι η μονιμοποίηση του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού «θα γίνει μετά από αξιολόγηση η οποία μπορεί να καταλήξει, σε πρόταση μονιμοποίησης ή σε πρόταση μετάταξής του σε άλλη υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας».

Τα συμπεράσματα δικά σας…

http://www.antinews.gr/?p=44543


Άβαταρ μέλους
mathxl
Δημοσιεύσεις: 6736
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:49 pm
Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο
Επικοινωνία:

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#45

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathxl » Σάβ Μάιος 08, 2010 6:00 pm

antegeia έγραψε: ...με το νέο νόμο αρκούν ένας μέντορας, ένας σύμβουλος και ένας διευθυντής σχολείου να κάνουν αρνητική αξιολόγηση και να απολύσουν στην πραγματικότητα το νεοδιόριστο εκπαιδευτικό...
http://www.antinews.gr/?p=44543
Δεν θα προλαβαίνει να απολυθεί. Θα πεθαίνει πρώτα από το άγχος και την πίεση ή από αφυδάτωση (πολύ γλύψιμο)


Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος

Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2583
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#46

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Σάβ Μάιος 08, 2010 9:27 pm

kalafatis_kon έγραψε:
Ωmega Man έγραψε:
Είναι λογικό το ECDL να δίνει την ίδια μοριοδότηση με δυο βαθμούς πάνω από τη βάση στο βαθμό πτυχίου ;
Το οποίο ECDL σε εξετάζει μόνο σε προγράμματα της microsoft. Δηλαδή με λίγα λόγια ένα πτυχίο εφεύρεση. Οι περισσότεροι σημερινοί απόφοιτοι έχουν κάνει προγραμματισμό σε C++ matlab και άλλα προγράμματα, ακόμη και latex μερικοί και απαιτείται ένα πτυχίο αμφιβόλου ποιότητας να "πιστοποιήσει" γνώσεις σε υπολογιστές. Κάτι τέτοιο θα έπρεπε να αναγνωρίζεται άμεσα με το πτυχίο.
Για δείτε το παρακάτω έγγραφο συνάδελφοι πιστεύω δεν έχει γίνει γνωστό αλλά αν κάποιος έχει 4 μαθήματα στο πτυχίο του που

έχουν σχέση με Η/Υ θεωρείται ότι έχει πιστοποίηση στην γνώση Η/Υ και δεν χρειάζετε ECDL και λοιπές μ..... και να σκορπά λεφτά

αδίκως για ψάξτε το λίγο....

http://users.thess.sch.gr/sotirelisd/im ... i%20HY.pdf
Αν αποφανθείτε στη γραμματεία της σχολής σας μπορεί ο σχετικός τομέας να σας παρέχει σχετική βεβαίωση, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις.


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Boogie
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τετ Σεπ 22, 2010 12:22 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#47

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Boogie » Τετ Σεπ 22, 2010 12:49 pm

Καλημέρα.
Τελικά είναι βέβαιο ότι καταργείται η εξέταση του γνωστικού αντικειμένου από τον ερχόμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ?


Άβαταρ μέλους
pito
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Τρί Μάιος 18, 2010 10:41 pm
Τοποθεσία: mathematica

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#48

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pito » Τετ Μαρ 14, 2012 11:32 am

mathxl έγραψε:Δεν ξέρω πως θα σας φανεί αυτό που θα πω: ίσως σοκάρει ίσως απογοητεύσει ίσως ίσως...
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει κάποιος να διαγωνίζεται στα παιδαγωγικά...
όταν έδωσα ΑΣΕΠ πήγα εντελώς απροετοίμαστος.
Συγκεκριμένα, στα παιδαγωγικά εφάρμοσα τα εξής αξιώματα:
Σε τυχούσα διαφωνία μαθητή καθηγητή, φταίει ο καθηγητής
Σε τυχούσα διαφωνία γονέων καθηγητή, φταίει ο καθηγητής
Ο μαθητής έχει δίκιο και δεν φταίει για τίποτε, χρειάζεται πάντα κουβέντα και επικοινωνία με τον ίδιο κα με τους γονείς κ.α.

Δεν θέλει πολύ μυαλό γιαυτά... και ούτε πρόκειται να διαβάσω "παπ...λογίες). Ίσως πρέπει να με απολύσουν. :shock:

Τώρα, δεν καταλαβαίνω αν κάποιος ξέρει θεωρίες του Νώντα του Κίτσου του Περικλή , του Πιαζέ(αυτό το παλικάρι το ξέρω επειδή το έχω ακούσει από συνάδελφο) του , του , και του και δεν τις εφαρμόζει (γιατί δεν τις πιστεύει ή γιατί δεν είναι ικανός να τις εφαρμόσει) γιατί θα θεωρεί ικανότερος από έναν που δεν έχει ιδέα από αυτές τις θεωρίες ωστόσο είναι επικοινωνιακός, αγαπάει τα παιδιά έχει σώας τας φρένας και έχει γερό γνωστικό.

Νομίζω ότι η παιδαγωγική κατάρτιση είναι υπερεκτιμημένη. Γνώμη μου είναι, να θεωρείται απλά κάποιος ικανός (απλά πράγματα, να μην αντικοινωνικός και ψυχολογικά ασταθής) και να μην μοριοδοτείται από παιδαγωγικά. Η αξιολόγηση του να γίνεται στο γνωστικό και στην ειδική διδακτική. Τις μπουρδολογίες δεν νομίζω ότι τις ήξερε ο δάσκαλος μου ούτε κάποιος καθηγητής μου.

Τέλος θεωρώ επικίνδυνο τον παραγκωνισμό του γνωστικού υπό την έννοια ότι υποβαθμίζει τον "μαθηματικό" του σχολείου. Το αδύνατο γνωστικό ίσως οδηγήσει σε αδύνατο δάσκαλο που δεν θα εμπνέει τους μαθητές του, ο ίδιος θα αντιμετωπίζει δυσκολία στο μάθημα (συχνά θα εκτίθεται), χαμηλ΄τερης ποιότητας μάθημα (σε προεκτάσεις ή σύνθεση θεματικών ενοτήτων) λόγω άγνοιας κτλ κτλ κτλ

Βασίλη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, κύριως γιατί όσες θεωρίες μάθησης ( βλέπε Piaget και Bruner) και να παπαγαλίσουμε ή να προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε, τα παιδιά στην τάξη τις αναιρούν καθημερινά!


1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Άβαταρ μέλους
Demetres
Γενικός Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8989
Εγγραφή: Δευ Ιαν 19, 2009 5:16 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός/Πύλα
Επικοινωνία:

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#49

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Demetres » Τετ Μαρ 14, 2012 1:23 pm

Ένα φανταστικό σενάριο:

Δημιουργούνται δυο διαγωνισμοί ΑΣΕΠ από τους οποίους θα μπορεί να διοριστεί κάποιος. Ο «ΑΣΕΠ-Διδακτική» και ο «ΑΣΕΠ-Γνωστικό». Μπορεί ο κάθε καθηγητής να δώσει οποιονδήποτε από τους δύο διαγωνισμούς θέλει. Κάθε χρονιά ανάλογα με τις ανάγκες θα διορίζονται κάποιοι μέσω του «ΑΣΕΠ-Διδακτική» και κάποιοι μέσω του «ΑΣΕΠ-Γνωστικό». Θα διορίζονται αυτοί που πέτυχαν την καλύτερη βαθμολογία στους διαγωνισμούς. Κάθε καθηγητής που διορίζεται θα παίρνει και ένα χαρτί που θα δηλώνει αν διορίστηκε μέσω του «ΑΣΕΠ-Διδακτική» ή του «ΑΣΕΠ-Γνωστικό». Στην περίπτωση που μπορεί να διοριστεί και μέσω των δύο επιλέγει πιο από τα δυο χαρτιά θα κρατήσει. Σε κάθε σχολείο και για κάθε μάθημα θα υπάρχουν καθηγητές και από τις δύο πλευρές και κάθε γονιός δικαιούται να επιλέξει αν ο καθηγητής του παιδιού του θα έχει το «διδακτικό» ή το «γνωστικό» χαρτί. (Επιτρέπεται να κάνει διαφορετικές επιλογές ανάλογα με το μάθημα.) Οι ανάγκες της κάθε χρονιάς αναπροσαρμόζονται ανάλογα με τις απαιτήσεις των γωνιών ώστε να μπορούν να καλυφθούν οι επιλογές τους.


Άσκηση:
(α) Αν δεν έχετε επιπλέον πληροφορίες για τους καθηγητές του σχολείου σας (π.χ. «αυτός πρώτευσε στο διδακτικό μέρος αλλά δεν έχει ιδέα από το αντικείμενο» ή «αυτός πρώτευσε στο γνωστικό αλλά δεν έχει ιδέα πως να διδάξει») τι επιλογή θα κάνατε για το παιδί σας; (Επιτρέπεται να κάνετε διαφορετικές επιλογές ανά μάθημα.)
(β) Αν αφήσουμε αυτόν τον τρόπο διορισμού να τρέξει για πολλά χρόνια ποια νομίζετε θα είναι τελικά η κατανομή των καθηγητών που διορίζονται μέσω των δυο διαγωνισμών; (Απαντήστε ανά μάθημα αν πιστεύετε πως η απάντηση αλλάζει ανάλογα με το μάθημα.)


nick888
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Ιουν 26, 2013 9:22 am

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#50

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nick888 » Κυρ Απρ 20, 2014 1:10 pm

βιβλία για διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ μπορούν και πολύ καλοί μαθητές στα μαθηματικά να χειριστούν που θέλουν να περάσουν άριστα τις πανελλήνιες και να έχουν ισχυρές βάσεις για το πανεπιστήμιο?
τελευταία επεξεργασία από matha σε Κυρ Απρ 20, 2014 1:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τονισμός κειμένου!


evi061984
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2014 10:23 pm

Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

#51

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από evi061984 » Παρ Σεπ 12, 2014 9:48 am

Υπάρχει καμιά ανακοίνωση για τον διαγωνισμό ασεπ Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου?????????? :?: :?: :?:


Απάντηση

Επιστροφή σε “Γενική Συζήτηση - Σχόλια”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες