Απάντηση σε θέμα τελικών εξετάσεων

Συντονιστής: Τηλέγραφος Κώστας

kalafatis_kon
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 8:49 pm

Απάντηση σε θέμα τελικών εξετάσεων

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kalafatis_kon » Τετ Μάιος 29, 2019 8:49 pm

Στο φετινό τελικό διαγώνισμα για τις προαγωγικές εξετάσεις της Β΄ Λυκείου δόθηκε το παρακάτω θέμα:

Δίνεται η ευθεία ε: 3𝜓−2𝑥=12.
Α) Να βρεθεί η εξίσωση της ευθείας 𝜀1 που διέρχεται από το σημείο 𝛤(3,4) και είναι παράλληλη
στην ευθεία 𝜀.
Β) Να βρεθεί η απόσταση των ευθειών 𝜀,𝜀1.
Γ) Να βρεθεί η εξίσωση της ευθείας 𝜀’ έτσι ώστε η 𝜀 να είναι μεσοπαράλληλη ευθεία των 𝜀1 και 𝜀’.

Μιά μαθήτρια αφού έλυσε σωστά τα Α και Β ερωτήματα του θέματος προχώρησε στο Γ θέμα ως εξής:
\varepsilon =\frac{\varepsilon {'}+\varepsilon _{1}}{2}\Rightarrow 2\varepsilon =\varepsilon {'}+\varepsilon _{1}\Rightarrow 2\varepsilon -\varepsilon _{1}=\varepsilon {'}\Rightarrow \varepsilon {'}=2(2\chi -3\psi +12)-(2\chi -3\psi +6)=2\chi -3\psi +18=0 $

Προφανώς η μαθήτρια προσπάθησε να αξιοποιήσει την σχέση που έχουν τα σημεία των τριών ευθειών... παρόλο που δεν προκύπτει το μηδέν το κρίνω αρκετά έξυπνο. Περιμένω τις δικές σας απόψεις.



Λέξεις Κλειδιά:
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Απάντηση σε θέμα τελικών εξετάσεων

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Τετ Μάιος 29, 2019 9:41 pm

kalafatis_kon έγραψε:
Τετ Μάιος 29, 2019 8:49 pm
Στο φετινό τελικό διαγώνισμα για τις προαγωγικές εξετάσεις της Β΄ Λυκείου δόθηκε το παρακάτω θέμα:

Δίνεται η ευθεία ε: 3𝜓−2𝑥=12.
Α) Να βρεθεί η εξίσωση της ευθείας 𝜀1 που διέρχεται από το σημείο 𝛤(3,4) και είναι παράλληλη
στην ευθεία 𝜀.
Β) Να βρεθεί η απόσταση των ευθειών 𝜀,𝜀1.
Γ) Να βρεθεί η εξίσωση της ευθείας 𝜀’ έτσι ώστε η 𝜀 να είναι μεσοπαράλληλη ευθεία των 𝜀1 και 𝜀’.

Μιά μαθήτρια αφού έλυσε σωστά τα Α και Β ερωτήματα του θέματος προχώρησε στο Γ θέμα ως εξής:
\varepsilon =\frac{\varepsilon {'}+\varepsilon _{1}}{2}\Rightarrow 2\varepsilon =\varepsilon {'}+\varepsilon _{1}\Rightarrow 2\varepsilon -\varepsilon _{1}=\varepsilon {'}\Rightarrow \varepsilon {'}=2(2\chi -3\psi +12)-(2\chi -3\psi +6)=2\chi -3\psi +18=0


Προφανώς η μαθήτρια προσπάθησε να αξιοποιήσει την σχέση που έχουν τα σημεία των τριών ευθειών... παρόλο που δεν προκύπτει το μηδέν το κρίνω αρκετά έξυπνο. Περιμένω τις δικές σας απόψεις.
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι γίνεται

Νομίζω ότι γιαυτο τον λόγο υπάρχει το

Τα Μαθηματικά πρέπει να είναι αποκλειστικά γραμμένα σε LaTeX. Πολλές πληροφορίες και οδηγίες υπάρχουν στον φάκελο Οδηγίες για γραφή με TeX και βασικές οδηγίες στο Εισαγωγικές Οδηγίες για Εισαγωγή Μαθηματικού Κειμένου. Για τα νέα μέλη που δεν είναι εξοικειωμένα με το LaTeX η εκμάθηση (μπορούν να εξοικειωθούν γράφοντας μόνο στον φάκελο Δοκιμές Γραφής με Tex ) προηγείται της αποστολής μηνυμάτων. Στην προσπάθεια τους αυτή θα έχουν την βοήθεια των πιο έμπειρων μελών μας. Επισημαίνουμε ότι στο LaTeX πρέπει να γράφονται όχι μόνο οι τύποι αλλά ο οποιοσδήποτε μαθηματικός συμβολισμός (γράμματα για σημεία, σχήματα, γωνίες, συναρτήσεις, σύνολα κ.τ.λ.). Μεικτός συμβολισμός, περιγραφή των σχέσεων, χρήση κώδικα ascii ή ansii, χρήση συνημμένου εικόνας, .doc, .pdf (εξαιρούνται τα σχήματα) δεν είναι αποδεκτά.


Στην ουσία(αν τα διαβάζω σωστά έτσι όπως είναι)

Η απάντηση είναι σωστή.
Η σκέψη είναι σωστή μόνο που οι συμβολισμοί είναι περίεργοι.

Αρα :10sta10:

Και μάλιστα bonus στα άλλα ερωτήματα για την πρωτοτυπία.

και άλλο exra bonus που χρησιμοποιεί \Rightarrow και όχι \Leftrightarrow.


Απάντηση

Επιστροφή σε “ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Β'”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες