ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
Συντονιστής: stranton
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
2ο ΓΕΛ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ
GI_A_ALG_2_936
GI_A_ALG_4_2064
GI_A_ALG_2_936
GI_A_ALG_4_2064
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
2o ΓΕΛ Χαλκίδας !
Εμείς είμασταν... τυχεροί ! Απολαύστε το πρώτο θέμα :
Και τώρα το Τέταρτο !
Δεν έγραψε κανείς και όλα πήγαν περίφημα ! Κρίμα οι εξηγήσεις και τα σχόλια ! Δεν πρέπει να διάβασαν παραπάνω από μισή ώρα από την Πέμπτη . Δεν λυπάμαι όμως για αυτό.Λυπάμαι για τα εξής :
- Τους είχαμε δώσει έναν οδηγό με τη θεωρία και είχαμε πλαισιώσει το άθροισμα-γινόμενο ριζών , καθώς και την απόλυτη τιμή αθροίσματος. Βάλαλε το πρώτο και στο τμήμα μου δεν το έγραψαν περισσότεροι από 5 μαθητές.
Το ίδιο και τα Σ-Λ.Ήταν όλα μέσα σε πλαίσιο και απαντημένα στην τάξη την τελευταία μέρα(σε όλα τα τμήματα). Τους είπαμε ότι μόνο ένα ερώτημα από τα πέντε ήταν λάθος και ότι με το ερώτημα της πιθανότητας του αντίθετου ενδεχόμενου να προβληματιστούν τι θα το βάλουν !
Έ λοιπόν, αυτοί αυτό το έβαλαν σχεδόν όλοι Σωστό ( ) .Καλύτερα να μην τους έλεγα τίποτα !
Όσον αφορά το τρίτο θέμα δώσαμε ένα τριώνυμο χωρίς παράμετρο με ρίζες .α) Να βρεθού οι ρίζες(10 μονάδες) β) Μια αριθμητική πρόοδος έχει πρώτο όρο τη μικρή ρίζα και διαφορά τη μεγαλύτερη.Να βρεθεί ο 21ος όρος και το άθροισμα τον πρώτων όρων(10 Μονάδες) .γ) Δόθηκαν δυο ξένα ενδεχόμενα Α,Β με γνωστές πιθανότητες (συναρτήσει των ριζών).Να βρεθεί η πιθανότητα της ένωσης (Μονάδες 5).
Σιγά μην το έλυσαν κι αυτό ! Ούτε άτομα !Ούτε καν το πρώτο ερώτημα.
Ας πάνε λοιπόν καμιά δεκαριά για το Σεπτέμβριο και βλέπουμε ! Αρχίζω πια να πείθομαι ότι δεν ευθύνεται η τράπεζα για την αποτυχία (όσο αλλοπρόσαλη και να είναι), αλλά η αδιαφορία των μαθητών που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι θα περάσουν επειδή θα βοηθήσει ο Καθηγητής, χωρίς αυτοί να κάνουν απολύτως τίποτα.
Φοβάμαι ότι αν ο καιρός ήταν ζεστός , θα ήταν κάθε μέρα, όλη μέρα , για μπάνιο και δεν θα έγραφαν ούτε το όνομά τους σωστά.
Προφανώς δεν φταίνε μόνο τα παιδιά για αυτή την κατάσταση , αλλά κυρίως εμείς, διότι τόσα χρόνια αυτό το μήνυμα πέρασε. Όσο και να προσπαθήσαμε φέτος να τους αλλάξουμε αυτή την αντίληψη, ότι ο τρόπος εξέτασης και προαγωγής άλλαξε, κανένας δε θέλησε να καταλάβει.Νόμισαν ότι μπλοφάρουμε για να διαβάσουν παραπάνω, για να μην κάθονται μέχρι τις 5 το πρωί στο Facebook , αλλά μόνο μέχρι τις 2 !!!
Φίλοι μου μέχρι εδώ ! Το σχολείο πρέπει να αλλάξει και όσοι μπορέσουν. Δεν ζητάμε δύσκολα πράγματα ,αλλά τα τελείως στοιχειώδη. Αν οι μαθητές αρνούνται να μελετήσουν το τετραδιάκι τους(που είναι αρκετό για το 17), ας αποτύχουν, ας αλλάξουν τύπο σχολείου.Ελπίζω να μη συμβαίνει σε όλες τις πόλεις ή σε όλα τα σχολεία το ίδιο.Ελπίζω για την επόμενη χρονιά να αρχίσει να αλλάζει η κατάσταση. Τέρμα τα χάδια και τα παρακάλια, τόσο από τους γονείς, όσο και από τους δασκάλους.
Να λοιπόν γιατί λέω ότι τελικά τα Γενικά Λύκεια πρέπει με μια εξέταση στα Θετικά και μία στα Γλωσσικά να επιλέγουν τους μαθητές τους.Μεγάλη συζήτηση θα μου πείτε, αλλά δεν βλέπω άλλον τρόπο να μάθουν γράμματα κυρίως οι φιλότιμοι και φτωχοί μαθητές ! Και αυτοί όπως ξέρετε είναι οι αιμοδότες της επιστήμης ! Ελάχιστοι πλούσιοι γίνονται Καθηγητές Πανεπιστημίων ή ερευνητές, έχουν πιο εύκολα και πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουν, ζώντας με όλες τις ανέσεις !
Καλή συνέχεια στις εξετάσεις και καλή επιτυχία στους μαθητές σας !
Μπάμπης
Εμείς είμασταν... τυχεροί ! Απολαύστε το πρώτο θέμα :
Και τώρα το Τέταρτο !
Δεν έγραψε κανείς και όλα πήγαν περίφημα ! Κρίμα οι εξηγήσεις και τα σχόλια ! Δεν πρέπει να διάβασαν παραπάνω από μισή ώρα από την Πέμπτη . Δεν λυπάμαι όμως για αυτό.Λυπάμαι για τα εξής :
- Τους είχαμε δώσει έναν οδηγό με τη θεωρία και είχαμε πλαισιώσει το άθροισμα-γινόμενο ριζών , καθώς και την απόλυτη τιμή αθροίσματος. Βάλαλε το πρώτο και στο τμήμα μου δεν το έγραψαν περισσότεροι από 5 μαθητές.
Το ίδιο και τα Σ-Λ.Ήταν όλα μέσα σε πλαίσιο και απαντημένα στην τάξη την τελευταία μέρα(σε όλα τα τμήματα). Τους είπαμε ότι μόνο ένα ερώτημα από τα πέντε ήταν λάθος και ότι με το ερώτημα της πιθανότητας του αντίθετου ενδεχόμενου να προβληματιστούν τι θα το βάλουν !
Έ λοιπόν, αυτοί αυτό το έβαλαν σχεδόν όλοι Σωστό ( ) .Καλύτερα να μην τους έλεγα τίποτα !
Όσον αφορά το τρίτο θέμα δώσαμε ένα τριώνυμο χωρίς παράμετρο με ρίζες .α) Να βρεθού οι ρίζες(10 μονάδες) β) Μια αριθμητική πρόοδος έχει πρώτο όρο τη μικρή ρίζα και διαφορά τη μεγαλύτερη.Να βρεθεί ο 21ος όρος και το άθροισμα τον πρώτων όρων(10 Μονάδες) .γ) Δόθηκαν δυο ξένα ενδεχόμενα Α,Β με γνωστές πιθανότητες (συναρτήσει των ριζών).Να βρεθεί η πιθανότητα της ένωσης (Μονάδες 5).
Σιγά μην το έλυσαν κι αυτό ! Ούτε άτομα !Ούτε καν το πρώτο ερώτημα.
Ας πάνε λοιπόν καμιά δεκαριά για το Σεπτέμβριο και βλέπουμε ! Αρχίζω πια να πείθομαι ότι δεν ευθύνεται η τράπεζα για την αποτυχία (όσο αλλοπρόσαλη και να είναι), αλλά η αδιαφορία των μαθητών που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι θα περάσουν επειδή θα βοηθήσει ο Καθηγητής, χωρίς αυτοί να κάνουν απολύτως τίποτα.
Φοβάμαι ότι αν ο καιρός ήταν ζεστός , θα ήταν κάθε μέρα, όλη μέρα , για μπάνιο και δεν θα έγραφαν ούτε το όνομά τους σωστά.
Προφανώς δεν φταίνε μόνο τα παιδιά για αυτή την κατάσταση , αλλά κυρίως εμείς, διότι τόσα χρόνια αυτό το μήνυμα πέρασε. Όσο και να προσπαθήσαμε φέτος να τους αλλάξουμε αυτή την αντίληψη, ότι ο τρόπος εξέτασης και προαγωγής άλλαξε, κανένας δε θέλησε να καταλάβει.Νόμισαν ότι μπλοφάρουμε για να διαβάσουν παραπάνω, για να μην κάθονται μέχρι τις 5 το πρωί στο Facebook , αλλά μόνο μέχρι τις 2 !!!
Φίλοι μου μέχρι εδώ ! Το σχολείο πρέπει να αλλάξει και όσοι μπορέσουν. Δεν ζητάμε δύσκολα πράγματα ,αλλά τα τελείως στοιχειώδη. Αν οι μαθητές αρνούνται να μελετήσουν το τετραδιάκι τους(που είναι αρκετό για το 17), ας αποτύχουν, ας αλλάξουν τύπο σχολείου.Ελπίζω να μη συμβαίνει σε όλες τις πόλεις ή σε όλα τα σχολεία το ίδιο.Ελπίζω για την επόμενη χρονιά να αρχίσει να αλλάζει η κατάσταση. Τέρμα τα χάδια και τα παρακάλια, τόσο από τους γονείς, όσο και από τους δασκάλους.
Να λοιπόν γιατί λέω ότι τελικά τα Γενικά Λύκεια πρέπει με μια εξέταση στα Θετικά και μία στα Γλωσσικά να επιλέγουν τους μαθητές τους.Μεγάλη συζήτηση θα μου πείτε, αλλά δεν βλέπω άλλον τρόπο να μάθουν γράμματα κυρίως οι φιλότιμοι και φτωχοί μαθητές ! Και αυτοί όπως ξέρετε είναι οι αιμοδότες της επιστήμης ! Ελάχιστοι πλούσιοι γίνονται Καθηγητές Πανεπιστημίων ή ερευνητές, έχουν πιο εύκολα και πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουν, ζώντας με όλες τις ανέσεις !
Καλή συνέχεια στις εξετάσεις και καλή επιτυχία στους μαθητές σας !
Μπάμπης
- chris_gatos
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 6962
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
- Τοποθεσία: Ανθούπολη
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Αρχίζω πια να πείθομαι ότι δεν ευθύνεται η τράπεζα για την αποτυχία (όσο αλλοπρόσαλη και να είναι), αλλά η αδιαφορία των μαθητών που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι θα περάσουν επειδή θα βοηθήσει ο Καθηγητής, χωρίς αυτοί να κάνουν απολύτως τίποτα.
Φοβάμαι ότι αν ο καιρός ήταν ζεστός , θα ήταν κάθε μέρα, όλη μέρα , για μπάνιο και δεν θα έγραφαν ούτε το όνομά τους σωστά.
Προφανώς δεν φταίνε μόνο τα παιδιά για αυτή την κατάσταση , αλλά κυρίως εμείς, διότι τόσα χρόνια αυτό το μήνυμα πέρασε. Όσο και να προσπαθήσαμε φέτος να τους αλλάξουμε αυτή την αντίληψη, ότι ο τρόπος εξέτασης και προαγωγής άλλαξε, κανένας δε θέλησε να καταλάβει.Νόμισαν ότι μπλοφάρουμε για να διαβάσουν παραπάνω, για να μην κάθονται μέχρι τις 5 το πρωί στο Facebook , αλλά μόνο μέχρι τις 2 !!!
Μπάμπης
Απλά συμφωνώ και επαυξάνω.
Χρήστος Κυριαζής
-
- Δημοσιεύσεις: 172
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 10:56 am
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
2ο ΓΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
GI_A_ALG_2_955
GI_A_ALG_4_4663
GI_A_ALG_2_955
GI_A_ALG_4_4663
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
Μπάμπη,Μπάμπης Στεργίου έγραψε:....
Και τώρα το Τέταρτο !
.....
Μπάμπης
Μήπως στο B(ii) είναι να δειχθεί ότι ?
Φιλικά,
Αχιλλέας
- Συνημμένα
-
- 2014-6-11,2gel-4- chalk.PNG (18.86 KiB) Προβλήθηκε 4056 φορές
- Γιώργος Ρίζος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5284
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
achilleas έγραψε:
Μήπως στο B(ii) είναι να δειχθεί ότι ?
Φιλικά,
Αχιλλέας
Καλησπέρα.
Προφανώς θα ήθελαν να γράψουν .
Κι έτσι όπως είναι, δεν το λες λάθος, αλλά "κακή" επιλογή φράγματος, εφόσον υπάρχει ισχυρότερο.
Όταν το έλυσα, το έλεγξα μια δυο φορές, αναζητώντας το λάθος μου, αφού έβγαζα ως φράγμα το αντίστροφο κλάσμα αντί του ζητούμενου (μικρότερου) .
Επίσης, θα έπρεπε να δώσουν τη διάταξη των , ώστε να μην χρειάζεται να παιδεύονται οι μαθητές με περιπτώσεις.
Μόνο ισότιμο με άλλα θέματα δεν το λες...
edit: Όπως γράφει και ο Αχιλλέας παρακάτω, πράγματι στο αρχείο θεμάτων το φράγμα είναι .
Μάλον το
τελευταία επεξεργασία από Γιώργος Ρίζος σε Πέμ Ιουν 12, 2014 8:53 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
Μου το ρώτησε μια μαθήτρια, κι έβγαζα 3/2.Γιώργος Ρίζος έγραψε:achilleas έγραψε:
Μήπως στο B(ii) είναι να δειχθεί ότι ?
Φιλικά,
Αχιλλέας
Καλησπέρα.
Προφανώς θα ήθελαν να γράψουν .
...
Το έψαξα από περιέργεια και στο αρχείο του mathematica πριν λίγο. Το βρήκα στη σελίδα 134/145 (με 3/2).
Κι εγώ το ίδιο...Γιώργος Ρίζος έγραψε:....
Όταν το έλυσα, το έλεγξα μια δυο φορές, αναζητώντας το λάθος μου, αφού έβγαζα ως φράγμα το αντίστροφο κλάσμα αντί του ζητούμενου (μικρότερου) .
...
Φιλικά,
Αχιλλέας
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
Αχιλλέα, Γιώργο γεια σας !
Το ελάχιστο είναι το , αλλά πήρα την άσκηση ως εικόνα από ένα αρχείο pdf που έστειλε στο mathematica ένα μέλος μας
(viewtopic.php?f=141&t=44605#p210315) .
Είναι στο ίδιο θέμα που άνοιξε ο Αστέριος, αλλά το έστειλε ο Σταύρος.
Του έγραψα μήνυμα να το αλλάξει, μια και φαίνεται ότι η μετατροπή έγινε από το pdf και χάλασαν τα κλάσματα.
Προφανώς στα θέματα των μαθητών ήταν όπως το έχει η τράπεζα , δηλαδή .
Πρόκειται απλά για γεωμετρική ερμηνεία της απόλυτης τιμής ως απόσταση σημείων , αλλά αν κάποιος θέλει το κάνει και με ιδιότητες της διάταξης και των απολύτων τιμών. Στο τμήμα μου δεν το έλυσε κανένας. Μάλλον, δεν κατάλαβε καν κανένας τι έπρεπε να κάνει !
Μπάμπης
Το ελάχιστο είναι το , αλλά πήρα την άσκηση ως εικόνα από ένα αρχείο pdf που έστειλε στο mathematica ένα μέλος μας
(viewtopic.php?f=141&t=44605#p210315) .
Είναι στο ίδιο θέμα που άνοιξε ο Αστέριος, αλλά το έστειλε ο Σταύρος.
Του έγραψα μήνυμα να το αλλάξει, μια και φαίνεται ότι η μετατροπή έγινε από το pdf και χάλασαν τα κλάσματα.
Προφανώς στα θέματα των μαθητών ήταν όπως το έχει η τράπεζα , δηλαδή .
Πρόκειται απλά για γεωμετρική ερμηνεία της απόλυτης τιμής ως απόσταση σημείων , αλλά αν κάποιος θέλει το κάνει και με ιδιότητες της διάταξης και των απολύτων τιμών. Στο τμήμα μου δεν το έλυσε κανένας. Μάλλον, δεν κατάλαβε καν κανένας τι έπρεπε να κάνει !
Μπάμπης
τελευταία επεξεργασία από Μπάμπης Στεργίου σε Πέμ Ιουν 12, 2014 10:34 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
3ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ
GI_A_ALG_2_4310
GI_A_ALG_4_2234
Το 2ο ήταν εύκολο. Το 4ο είναι αυτό με τα Κελσίου, Κέλβιν κλπ.
Πιο χάλια δεν γινόταν. Δεν ξέρω τι ακριβώς έλεγχε αυτό το Θέμα.
''Αναγκαστήκαμε'' να βάλουμε ένα απλό με γεωμετρική πρόοδο ως τρίτο θέμα και η σεμνή τελετή έλαβε τέλος!
Τίποτα από ανισώσεις β΄Βαθμού , απόλυτες τιμές, Πεδίο Ορισμού, Πιθανότητες...
GI_A_ALG_2_4310
GI_A_ALG_4_2234
Το 2ο ήταν εύκολο. Το 4ο είναι αυτό με τα Κελσίου, Κέλβιν κλπ.
Πιο χάλια δεν γινόταν. Δεν ξέρω τι ακριβώς έλεγχε αυτό το Θέμα.
''Αναγκαστήκαμε'' να βάλουμε ένα απλό με γεωμετρική πρόοδο ως τρίτο θέμα και η σεμνή τελετή έλαβε τέλος!
Τίποτα από ανισώσεις β΄Βαθμού , απόλυτες τιμές, Πεδίο Ορισμού, Πιθανότητες...
ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
4ο ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
GI_A_ALG_2_1097_1
GI_A_ALG_4_6226_1
GI_A_ALG_2_1097_1
GI_A_ALG_4_6226_1
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
1o ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
GI_A_ALG_2_503-1
GI_A_ALG_4_4647
GI_A_ALG_2_503-1
GI_A_ALG_4_4647
Χρήστος Λώλης
Re: ΑΛΓΕΒΡΑ-ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
2ο ΓΕΛ Ιωνίας - επαναληπτικές
GI_A_ALG_2_490
GI_A_ALG_4_7263
Σχόλιο: Και τα δύο θέματα από τριώνυμο... με μικρή δόση από ρίζες και απόλυτα. Το 4ο ωραίο θέμα, κλιμακούμενης δυσκολίας, αλλά με πολλά ερωτήματα, τα τελευταία αρκετά απαιτητικά. Δεν συμφωνώ με τη μοριοδότηση των ερωτημάτων του (μονάδες).
Πάντως, το να κληρώνονται και τα δύο θέματα από την ίδια διδακτική ενότητα έρχεται σε αντίθεση με το μέχρι τώρα πνεύμα των προαγωγικών εξετάσεων, ότι δηλ. τα θέματα πρέπει να καλύπτουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη έκταση της διδακτέας ύλης. Αν υποθέσουμε ότι κάποιος μαθητής δεν έχει διαβάσει καλά τη συγκεκριμένη ενότητα, τότε χάνει σχεδόν τις μισές μονάδες.
GI_A_ALG_2_490
GI_A_ALG_4_7263
Σχόλιο: Και τα δύο θέματα από τριώνυμο... με μικρή δόση από ρίζες και απόλυτα. Το 4ο ωραίο θέμα, κλιμακούμενης δυσκολίας, αλλά με πολλά ερωτήματα, τα τελευταία αρκετά απαιτητικά. Δεν συμφωνώ με τη μοριοδότηση των ερωτημάτων του (μονάδες).
Πάντως, το να κληρώνονται και τα δύο θέματα από την ίδια διδακτική ενότητα έρχεται σε αντίθεση με το μέχρι τώρα πνεύμα των προαγωγικών εξετάσεων, ότι δηλ. τα θέματα πρέπει να καλύπτουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη έκταση της διδακτέας ύλης. Αν υποθέσουμε ότι κάποιος μαθητής δεν έχει διαβάσει καλά τη συγκεκριμένη ενότητα, τότε χάνει σχεδόν τις μισές μονάδες.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες