Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

Συντονιστής: stranton

Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6879
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#101

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Κυρ Ιουν 01, 2014 9:33 pm

Γιώργος Ρίζος έγραψε:
chipidan έγραψε:Μπορεί κανείς να μου υποδείξει την λύση στα θέματα 4_4629 το ερώτημα δ) ιι) με την αραχνη και το μυρμηγκι και το θέμα 4_1955;
Ευχαριστώ.
Για την αράχνη δες ΕΔΩ, στο ίδιο post 3η σελίδα (7η ανάρτηση)


Για την 4-1955, (δυσκολούτσικο θέμα, όπως και να το κάνεις...)

Είναι \displaystyle \left| {{\tau _{\rm A}} - {\tau _\Delta }} \right| = \left| {{\tau _{\rm B}} - {\tau _\Delta }} \right| \Leftrightarrow \left\{ \begin{array}{l} 
{\tau _{\rm A}} - {\tau _\Delta } = {\tau _{\rm B}} - {\tau _\Delta }\;\;\left( 1 \right)\\ 
\;\;\;\;\; \vee \\ 
\\ 
{\tau _{\rm A}} - {\tau _\Delta } =  - {\tau _{\rm B}} + {\tau _\Delta }\;\;\left( 2 \right) 
\end{array} \right.
Η (1) προφανώς απορρίπτεται άρα η (2) δίνει \displaystyle {\tau _\Delta } = \frac{{{\tau _{\rm A}} + {\tau _{\rm B}}}}{2} και είναι \displaystyle {\tau _{\rm A}} < {\tau _\Delta } < {\tau _{\rm B}} , αφού το \displaystyle {\tau _\Delta } είναι ο μέσος όρος τους.

Αν θες να το αποδείξεις, γίνεται ως εξής:

\displaystyle \begin{array}{l} 
{\tau _{\rm A}} < {\tau _{\rm B}} \Leftrightarrow 2{\tau _{\rm A}} < {\tau _{\rm A}} + {\tau _{\rm B}} \Leftrightarrow {\tau _{\rm A}} < \frac{{{\tau _{\rm A}} + {\tau _{\rm B}}}}{2} \Leftrightarrow {\tau _{\rm A}} < {\tau _\Delta }\\ 
 
\\ 
{\tau _{\rm A}} < {\tau _{\rm B}} \Leftrightarrow {\tau _{\rm A}} + {\tau _{\rm B}} < 2{\tau _{\rm B}} \Leftrightarrow \frac{{{\tau _{\rm A}} + {\tau _{\rm B}}}}{2} < {\tau _{\rm B}} \Leftrightarrow {\tau _\Delta } < {\tau _{\rm B}} 
\end{array}

Τώρα για τη σχέση των \displaystyle {\tau _\Delta },\;\;{\tau _\Gamma } , μπροείς να πας με ισοδυναμίες (στην ουσία, η μέθοδος του "αρκεί")

Θα δείξουμε ότι \displaystyle {\tau _\Delta } < {\tau _\Gamma }

\displaystyle {\tau _\Delta } < {\tau _\Gamma } \Leftrightarrow \frac{{{\tau _{\rm A}} + {\tau _{\rm B}}}}{2} < \frac{{{\tau _{\rm A}} + 2{\tau _{\rm B}}}}{3} \Leftrightarrow 3{\tau _{\rm A}} + 3{\tau _{\rm B}} < 2{\tau _{\rm A}} + 4{\tau _{\rm B}} \Leftrightarrow {\tau _{\rm A}} < {\tau _{\rm B}} , που ισχύει

Τέλος, θα δείξουμε ότι \displaystyle {\tau _\Gamma } < {\tau _{\rm B}}

\displaystyle {\tau _\Gamma } < {\tau _{\rm B}} \Leftrightarrow \frac{{{\tau _{\rm A}} + 2{\tau _{\rm B}}}}{3} < {\tau _{\rm B}} \Leftrightarrow {\tau _{\rm A}} < {\tau _{\rm B}} , που ισχύει.

Οπότε \displaystyle {\tau _{\rm A}} < {\tau _\Delta } < {\tau _\Gamma } < \tau { & _{\rm B}}

Τέλος με τύπους Vieta, εύκολα βρίσκεις ταχύτητες {\tau _{\rm A} = 2, {\tau _{\rm B} = 4
Αυτή έπεσε στην Α'Λυκείου της Χάλκης... Δύσκολο το δεύτερο υποερώτημα για Α'Λυκείου και αυτομάτως διέκρινα μία διαφορά στη δυσκολία

με το αντίστοιχο που έγραψε το Λύκειο που τώρα εργάζομαι. Μία από τις αδικίες που πρέπει με κάποιο τρόπο να διορθωθούν κατά την αποψή μου.

Δε μπορεί να γράφει το ένα λύκειο σε βατά θέματα και το άλλο σε δύσκολα. Ή το ένα θα συμβαίνει ή το άλλο.


Χρήστος Κυριαζής
arant
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2013 1:51 am
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#102

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από arant » Κυρ Ιουν 01, 2014 10:59 pm

chris_gatos έγραψε:...
Αυτή έπεσε στην Α'Λυκείου της Χάλκης... Δύσκολο το δεύτερο υποερώτημα για Α'Λυκείου και αυτομάτως διέκρινα μία διαφορά στη δυσκολία

με το αντίστοιχο που έγραψε το Λύκειο που τώρα εργάζομαι. Μία από τις αδικίες που πρέπει με κάποιο τρόπο να διορθωθούν κατά την αποψή μου.

Δε μπορεί να γράφει το ένα λύκειο σε βατά θέματα και το άλλο σε δύσκολα. Ή το ένα θα συμβαίνει ή το άλλο.
Ένα θέμα που θίγουμε στις συζητήσεις σχετικά με την Τ.Θ. είναι και της επιτήρησης-βαθμολόγησης. Μην εκπλαγείς αν τα παιδιά της ..όποιας Χάλκης (τυχαίο παράδειγμα απομακρυσμένης μικρής κοινότητας) , γράψουν κατά μέσο όρο πολύ καλύτερα από τα παιδιά της τάξης σου στον ..όποιο Πειραιά (τυχαίο παράδειγμα μεγάλου αστικού κέντρου), παρά τη φανερή αδικία στα θέματα, εις βάρος των πρώτων! Θεωρείται πολύ πιθανό να ...αποκαλυφθούν ευφυείς ομάδες παιδιών, τυχαία συνυπάρχουσες στην ίδια τάξη κάποιου ολιγομελούς σχολείου σε κάποιες εσχατιές της χώρας.


Αργυριάδης Αντώνης
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6879
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#103

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Κυρ Ιουν 01, 2014 11:24 pm

arant έγραψε:Ένα θέμα που θίγουμε στις συζητήσεις σχετικά με την Τ.Θ. είναι και της επιτήρησης-βαθμολόγησης. Μην εκπλαγείς αν τα παιδιά της ..όποιας Χάλκης (τυχαίο παράδειγμα απομακρυσμένης μικρής κοινότητας) , γράψουν κατά μέσο όρο πολύ καλύτερα από τα παιδιά της τάξης σου στον ..όποιο Πειραιά (τυχαίο παράδειγμα μεγάλου αστικού κέντρου), παρά τη φανερή αδικία στα θέματα, εις βάρος των πρώτων! Θεωρείται πολύ πιθανό να ...αποκαλυφθούν ευφυείς ομάδες παιδιών, τυχαία συνυπάρχουσες στην ίδια τάξη κάποιου ολιγομελούς σχολείου σε κάποιες εσχατιές της χώρας.
Αντώνη καταλαβαίνω τι λες. Η αρχή όμως πρέπει να γίνει απο την επιλογή ομοιόμορφών θεμάτων. Τα υπόλοιπα έπονται και πρέπει φυσικά
να ληφθούν υπόψιν και αυτά αφού είναι εξίσου σημαντικά.


Χρήστος Κυριαζής
Κυκλάμινο
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2014 4:30 pm

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#104

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κυκλάμινο » Δευ Ιουν 02, 2014 3:24 pm

arant έγραψε: Ένα θέμα που θίγουμε στις συζητήσεις σχετικά με την Τ.Θ. είναι και της επιτήρησης-βαθμολόγησης. Μην εκπλαγείς αν τα παιδιά της ..όποιας Χάλκης (τυχαίο παράδειγμα απομακρυσμένης μικρής κοινότητας) , γράψουν κατά μέσο όρο πολύ καλύτερα από τα παιδιά της τάξης σου στον ..όποιο Πειραιά (τυχαίο παράδειγμα μεγάλου αστικού κέντρου), παρά τη φανερή αδικία στα θέματα, εις βάρος των πρώτων! Θεωρείται πολύ πιθανό να ...αποκαλυφθούν ευφυείς ομάδες παιδιών, τυχαία συνυπάρχουσες στην ίδια τάξη κάποιου ολιγομελούς σχολείου σε κάποιες εσχατιές της χώρας.
Όπως επίσης να μην εκπλαγείς αν κάποιοι τελειόφοιτοι του λυκείου Χάλκης, Δονούσας ή του Άη Στράτη πετύχουν σε πρωτοκλασάτες σχολές ΑΕΙ, χωρίς ούτε μία ώρα φροντιστήριο και μόνο με την υποστήριξη των καθηγητών του σχολείου τους, πράγμα που, βέβαια, συμβαίνει κάθε χρόνο σε αρκετά από τα δυσπρόσιτα σχολεία, όπου οι συνάδελφοι δίνουν και την ψυχή τους για 670 ευρώ το μήνα. Όσοι υπηρετούν ή υπηρέτησαν σε τέτοια σχολεία ας το επιβεβαιώσουν.
Όσο για τις "ευφυείς ομάδες παιδιών" στις οποίες αναφέρεσαι, αυτές ήδη αποκαλύφθηκαν επισήμως στην Αττική:
http://www.kathimerini.gr/769542/articl ... ntigrayoyn


ys1
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 7:15 pm

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#105

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ys1 » Δευ Ιουν 02, 2014 10:04 pm

Υπάρχουν οι λύσεις της 10775 καιτης 8445;;
σας ευχαριστώ πολύ
Γιάννης


Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 1842
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#106

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Τρί Ιουν 03, 2014 9:13 am

Κυκλάμινο έγραψε: Όσο για τις "ευφυείς ομάδες παιδιών" στις οποίες αναφέρεσαι, αυτές ήδη αποκαλύφθηκαν επισήμως στην Αττική:
http://www.kathimerini.gr/769542/articl ... ntigrayoyn
Αν ήμουν εισαγγελέας θα έβρισκα μια πολύ καλή αφορμή για να κάνω αυτεπάγγελτα μια έρευνα πάνω στο θέμα. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι παρουσιάστηκε το φαινόμενο αυτό τόσο εκτεταμένα με δόλο των καθηγητών.

κρίμα...για την πηγή.

Σε ένα δυσπρόσιτο σχολείο πολλοί μαθητές ανήκουν σε πολύτεκνες οικογένειες, τα μαθησιακά προβλήματα είναι πάρα πολλά και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της συντριπτικής πλειοψηφίας των καθηγητών , ναι μεν υπάρχουν επιτυχίες πρόσβασης σε ΑΕΙ αλλά πραγματικά δεν επαρκεί η βοήθεια του σχολείου. Το χάσμα με τα παιδιά στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι τεράστιο και ορισμένες σχολές είναι άβατο για τα παιδιά εδώ. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι δεν υπάρχει μαθητής του δήμου Αγράφων που εισήχθη σε Ιατρική σχολή τα τελευταία τριάντα χρόνια και όσοι τα κατάφεραν είχαν μεταναστεύσει σε μεγάλα αστικά κέντρα όσο ήταν μαθητές, τόποι καταδικασμένοι στην μοίρα τους.

Ας δούμε όμως ποσοτικά το θέμα.

Ένας μέσος μαθητής που παρακολούθησε φέτος φροντιστήριο:

είχε έξι εβδομάδες προετοιμασίας το καλοκαίρι στα μαθηματικά κατεύθυνσης : \displaystyle{6 \cdot 5 = 30} ώρες
είχε κατά την διάρκεια της χρονιάς στο σχολείο τριάντα εβδομάδες: \displaystyle{30 \cdot 5 = 150} ώρες
είχε κατά την διάρκεια της χρονιάς στο φροντιστήριο: \displaystyle{30 \cdot 5 = 150} ώρες

Σύνολο: \displaystyle{330} ώρες ενασχόληση με τα μαθηματικά κατεύθυνσης.

Ένας μαθητής σε ένα δυσπρόσιτο σχολείο εξαιρετικά φιλότιμου συλλόγου διδασκόντων έχει: \displaystyle{30 \cdot 7 = 210} ώρες


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
skexas
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 16, 2012 9:12 pm

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#107

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από skexas » Τρί Ιουν 03, 2014 1:26 pm

Καλησπέρα,

Με τις απαντήσεις των θεμάτων σε word σε τι στάδιο βρισκόμαστε; Μήπως ανέβηκαν κάπου;


Κυκλάμινο
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2014 4:30 pm

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#108

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κυκλάμινο » Τρί Ιουν 03, 2014 2:38 pm

Christos.N έγραψε:
Κυκλάμινο έγραψε: Όσο για τις "ευφυείς ομάδες παιδιών" στις οποίες αναφέρεσαι, αυτές ήδη αποκαλύφθηκαν επισήμως στην Αττική:
http://www.kathimerini.gr/769542/articl ... ntigrayoyn
Αν ήμουν εισαγγελέας θα έβρισκα μια πολύ καλή αφορμή για να κάνω αυτεπάγγελτα μια έρευνα πάνω στο θέμα. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι παρουσιάστηκε το φαινόμενο αυτό τόσο εκτεταμένα με δόλο των καθηγητών.

κρίμα...για την πηγή.

Σε ένα δυσπρόσιτο σχολείο πολλοί μαθητές ανήκουν σε πολύτεκνες οικογένειες, τα μαθησιακά προβλήματα είναι πάρα πολλά και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της συντριπτικής πλειοψηφίας των καθηγητών , ναι μεν υπάρχουν επιτυχίες πρόσβασης σε ΑΕΙ αλλά πραγματικά δεν επαρκεί η βοήθεια του σχολείου. Το χάσμα με τα παιδιά στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι τεράστιο και ορισμένες σχολές είναι άβατο για τα παιδιά εδώ. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι δεν υπάρχει μαθητής του δήμου Αγράφων που εισήχθη σε Ιατρική σχολή τα τελευταία τριάντα χρόνια και όσοι τα κατάφεραν είχαν μεταναστεύσει σε μεγάλα αστικά κέντρα όσο ήταν μαθητές, τόποι καταδικασμένοι στην μοίρα τους.

Ας δούμε όμως ποσοτικά το θέμα.

Ένας μέσος μαθητής που παρακολούθησε φέτος φροντιστήριο:

είχε έξι εβδομάδες προετοιμασίας το καλοκαίρι στα μαθηματικά κατεύθυνσης : \displaystyle{6 \cdot 5 = 30} ώρες
είχε κατά την διάρκεια της χρονιάς στο σχολείο τριάντα εβδομάδες: \displaystyle{30 \cdot 5 = 150} ώρες
είχε κατά την διάρκεια της χρονιάς στο φροντιστήριο: \displaystyle{30 \cdot 5 = 150} ώρες

Σύνολο: \displaystyle{330} ώρες ενασχόληση με τα μαθηματικά κατεύθυνσης.

Ένας μαθητής σε ένα δυσπρόσιτο σχολείο εξαιρετικά φιλότιμου συλλόγου διδασκόντων έχει: \displaystyle{30 \cdot 7 = 210} ώρες
Δηλαδή, το αποτέλεσμα της προσπάθειας του μαθητή σε ένα μάθημα είναι κατ' ανάγκη ανάλογο του αριθμού των ωρών που έχει παρακολουθήσει στο σχολείο και στο φροντιστήριο ; Δεν θα συμφωνήσω. Ένας μαθητής δυσπρόσιτου σχολείου που γνωρίζει να μελετά σωστά, μπορεί να εργάζεται μεθοδικά μόνος του αξιοποιώντας: 1) το υλικό που θα του δώσει ο καθηγητής του σχολείου του, 2) τα διάφορα σχολικά βοηθήματα που μπορεί να προμηθευτεί, 3) την πληθώρα του υλικού που μπορεί να αντλήσει από το διαδίκτυο (ψηφιακό σχολείο και διάφορες ιστοσελίδες).


Άβαταρ μέλους
Στέλιος Μαρίνης
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#109

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Μαρίνης » Τετ Ιουν 04, 2014 6:38 pm

Κυκλάμινο έγραψε:
arant έγραψε: Ένα θέμα που θίγουμε στις συζητήσεις σχετικά με την Τ.Θ. είναι και της επιτήρησης-βαθμολόγησης. Μην εκπλαγείς αν τα παιδιά της ..όποιας Χάλκης (τυχαίο παράδειγμα απομακρυσμένης μικρής κοινότητας) , γράψουν κατά μέσο όρο πολύ καλύτερα από τα παιδιά της τάξης σου στον ..όποιο Πειραιά (τυχαίο παράδειγμα μεγάλου αστικού κέντρου), παρά τη φανερή αδικία στα θέματα, εις βάρος των πρώτων! Θεωρείται πολύ πιθανό να ...αποκαλυφθούν ευφυείς ομάδες παιδιών, τυχαία συνυπάρχουσες στην ίδια τάξη κάποιου ολιγομελούς σχολείου σε κάποιες εσχατιές της χώρας.
Όπως επίσης να μην εκπλαγείς αν κάποιοι τελειόφοιτοι του λυκείου Χάλκης, Δονούσας ή του Άη Στράτη πετύχουν σε πρωτοκλασάτες σχολές ΑΕΙ, χωρίς ούτε μία ώρα φροντιστήριο και μόνο με την υποστήριξη των καθηγητών του σχολείου τους, πράγμα που, βέβαια, συμβαίνει κάθε χρόνο σε αρκετά από τα δυσπρόσιτα σχολεία, όπου οι συνάδελφοι δίνουν και την ψυχή τους για 670 ευρώ το μήνα. Όσοι υπηρετούν ή υπηρέτησαν σε τέτοια σχολεία ας το επιβεβαιώσουν.
Όσο για τις "ευφυείς ομάδες παιδιών" στις οποίες αναφέρεσαι, αυτές ήδη αποκαλύφθηκαν επισήμως στην Αττική:
http://www.kathimerini.gr/769542/articl ... ntigrayoyn
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος -εκλεκτός της εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας του οποίου προωθεί σαν, τάχα, ρεπορτάζ όσες ενέργειες σχεδιάζει - παρουσιάζει σαν είδηση φήμες ή κακόβουλες διαδόσεις.


Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5433
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#110

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Τετ Ιουν 04, 2014 8:13 pm

Στέλιος Μαρίνης έγραψε:.........................
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος -εκλεκτός της εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας του οποίου προωθεί σαν, τάχα, ρεπορτάζ όσες ενέργειες σχεδιάζει - παρουσιάζει σαν είδηση φήμες ή κακόβουλες διαδόσεις.
Στέλιο , διάβασα το άρθρο !

Μα τόσο φανερή προπαγάνδα και σπίλωση του κλάδου ! Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει !

Τόσο πολύ έχουν διαβρώσει τη δημοσιογραφία και την ενημέρωση ;

Μπ.


ΒΑΣΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2014 2:00 pm

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#111

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΒΑΣΙΚΟΣ » Πέμ Ιουν 05, 2014 3:48 pm

Έχουν λυθεί όλες οι ασκήσεις? Oi 2046-2255 και οι 2220 ως 2255 έχουν λυθεί ή πρόκειται να λυθούν?


Αναστασης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ Ιουν 06, 2014 1:06 pm

ΘΕΜΑ 4ο 2047 ! Βοηθεια!!!

#112

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αναστασης » Παρ Ιουν 06, 2014 1:23 pm

Γεια σας ,
Το ονομα μου ειναι Αναστασης και ειμαι μαθητης της Ά Λυκειου.
Το παρακατω θεμα επρεπε να λυσω στις προαγωγικες εξετασεις μου ομως
η μαθηματικος στο σχολειο μου ηταν καθετη οτι στο γ) ερωτημα το i) ειναι 14
και εγω οπως και καποιοι αλλοι συμμαθητες μου υποστηριζουμε πως η ερωτηση
ειναι ασαφης και θα πρεπει να παρει σωστες και τις δυο εκδοχες. Εμεις απαντησαμε
24. Σας παρακαλω πολυ μπορειτε να με βοηθησετε; Θελω να ξερω απο ειδικους ποια
ειναι η σωστη απαντηση.

Το θεμα : http://exams-repo.cti.gr/downloads/GENI ... 4_2047.pdf

Σας ευχαριστω για τον χρονο σας!!!


Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6879
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#113

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Παρ Ιουν 06, 2014 1:37 pm

Αναστάση μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής ως προς την...ασάφεια;

Εικάζω πως εννοείς ότι ο μελισσοκόμος κάνει και ενδιάμεσες στάσεις στις προηγούμενες κυψέλες. Σωστά;

Δε βλέπω όμως κάτι τέτοιο από την εκφώνηση. Καλό μεσημέρι από εμένα.


Χρήστος Κυριαζής
ji2mada2006
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 17, 2013 12:48 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#114

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ji2mada2006 » Παρ Ιουν 06, 2014 1:41 pm

ΒΑΣΙΚΟΣ έγραψε:Έχουν λυθεί όλες οι ασκήσεις? Oi 2046-2255 και οι 2220 ως 2255 έχουν λυθεί ή πρόκειται να λυθούν?
Για δες εδώ : viewtopic.php?f=141&t=44482
Αν υπάρχει κάποια απορία πες μου .


Δημήτρης Ε. Κοντόκωστας
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5433
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: ΘΕΜΑ 4ο 2047 ! Βοηθεια!!!

#115

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Παρ Ιουν 06, 2014 1:52 pm

Αναστασης έγραψε:Γεια σας ,
................ Εμεις απαντησαμε
24. ..............................

Το θεμα : http://exams-repo.cti.gr/downloads/GENI ... 4_2047.pdf

Σας ευχαριστω για τον χρονο σας!!!
Πώς το ερμηνεύσατε εσείς το πρόβλημα και βρήκατε 24 ;Έχει ενδιαφέρον να το εξηγήσετε .


Άβαταρ μέλους
Tolaso J Kos
Δημοσιεύσεις: 4302
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
Επικοινωνία:

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#116

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tolaso J Kos » Παρ Ιουν 06, 2014 1:53 pm

Γεια σας! Αυτό το θέμα το έχω δει με το θείο μου, ο οποίος είναι μαθηματικός σε λύκειο.
Μας προβλημάτισε αρκετά και ήθελα να το βάλω για να το συζητήσουμε. Το ερώτημα που μας προβλημάτισε είναι το α.

Λέει
να δείξετε ότι πρόκειται για αριθμητική πρόοδο (τι να δείξεις αφού στα δίδει, είπε ο θείος μου, και δεν έχει και άδικο) και να πείτε τι εκφράζει ο πρώτος όρος και η διαφορά της. (εδώ δεν έχουμε απάντηση, το μόνο καλύτερο που δώσαμε είναι ότι ο πρώτος όρος εκφράζει τη θέση της πρώτης κυψέλης και ότι το \omega είναι η διαφορά μέτρου με τη δεύτερη)

Γενικά χαρακτηρίσαμε το θέμα με αρνητική κριτική.
Θα χαιρόμουν να ακούσω και άλλες απόψεις.


Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
\displaystyle{{\color{blue}\mathbf{Life=\int_{birth}^{death}\frac{happiness}{time}\Delta time} }}
Αναστασης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ Ιουν 06, 2014 1:06 pm

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#117

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αναστασης » Παρ Ιουν 06, 2014 2:08 pm

Ευχαριστώ που ασχοληθήκατε.

Εμείς πήραμε το S_3 = a_1 + 2\omega και το αποτέλεσμα το πολλαπλασιάσαμε επί 2. Αφού η εκφώνηση
αναφέρει πως ο μελισσοκόμος κάθε φορά που συλλέγει μέλι το μεταφέρει πίσω στην αποθήκη Α.
'Ομως η ερώτηση δεν λέει αν ο μελισοκόμμος έκανε τη διαδρομή αποθήκης - 3η κυψέλη κατευθείαν
ή αν έκανε ενδιάμεσες στάσεις . Για αυτό το λόγο υποστηρίζουμε πως και η απάντηση 2 x 7= 14 είναι σωστή
αλλά και το 2 x S3 =24 με τις ενδιάμεσες στάσεις .

Τι γνώμη έχετε;


jchou
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 05, 2014 8:51 pm

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#118

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jchou » Παρ Ιουν 06, 2014 2:24 pm

με την πρώτη ανάγνωση που έκανα στην ερώτηση αρχικά θεώρησα ότι ζητάει την
απόσταση που θα διανύσει ο μελισσοκόμος για να συλλέξει το μέλι και από τις 3 πρώτες κυψέλες,
όμως νομίζω η ερώτηση είναι ξεκάθαρη ζητάει την απόσταση που θα διανύσει ο μελισσοκόμος για να συλλέξει
το μέλι μόνο από την 3η κυψέλη, επομένως το σωστό είναι το 14. Το 24 θα ήταν η απάντηση στην ερώτηση
"Ποια είναι η συνολική απόσταση που θα διανύσει ο μελισσοκόμος για να συλλέξει το μέλι και από τις 3 πρώτες κυψέλες ;"


STOPJOHN
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τετ Οκτ 05, 2011 7:08 pm
Τοποθεσία: Δροσιά, Αττικής

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#119

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από STOPJOHN » Παρ Ιουν 06, 2014 2:29 pm

Αναστάση ,
Είναι λογική η απορία σου η εκφώνηση του προβλήματος λέει ότι ο μελισσοκόμος συλλέγει το μέλι από μια κυψέλη κάθε φορά και το μεταφέρει στην αποθήκη Α δηλαδή δεν ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕ ΚΥΨΕΛΕΣ.....ΑΡΑ ΕΓΩ ΘΑ ΖΗΤΑΓΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΑΦΕΙΑ ......
Καλό απογευμα
Γιάννης


α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
kb666
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 13, 2011 11:59 pm

Re: Σχόλια για θέματα Άλγεβρας (Τράπεζα Θεμάτων)

#120

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kb666 » Παρ Ιουν 06, 2014 2:51 pm

Αναστασης έγραψε:Ευχαριστω που ασχοληθηκατε.

Εμεις πηραμε το S3 = α1 + 2ω και το αποτελεσμα το πολλαπλασαμε χ 2. Αφου η εκφωνηση
αναφερει πως ο μελισσοκομος καθε φορα που συλλεγει μελι το μεταφερει πισω στην αποθηκη Α.
Ομως η ερωτηση δεν λεει αν ο μελισοκομμος εκανε τη διαδρομη αποθηκης - 3η κυψελη κατευθειαν
ή αν εκανε ενδιαμεσες στασεις . Για αυτο το λογο υποστηριζουμε πως και η απαντηση 2 χ 7= 14 ειναι σωστη
αλλα και το 2 χ S3 =24 με τις ενδιαμεσες στασεις .

Τι γνωμη εχετε;
Κατά τη γνώμη μου η απάντηση είναι 17 μέτρα. Διότι το ερώτημα γ λέει ότι συλλέγει από μία κυψέλη κάθε φορά. Άρα η διαδρομή που ακολουθεί είναι 2μ να πάει και να γυρίσει από την πρώτη και 8 για την δεύτερη και 7 να πάει στην 3η.Το γ 1 υποερώτημά λέει να συλλέξει όχι και να αποθηκεύσει οπότε το 14 όπως και το 24 δεν είναι σωστό. Μπερδεμένο ερώτημα σε κάθε περίπτωση.


Απάντηση

Επιστροφή σε “Τράπεζα Θεμάτων, Άλγεβρα A”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης