Γιώργο, εδώ μπαίνουμε σε τροχιές ξέφρενης ανάπτυξης με ισχυρή οικονομία και τρομακτική άνοδο όλων των δεικτών , αυτά δεν θα ξέρουν οι μαθητές μας ; Με τρεις ώρες τη βδομάδα Πολιτική Παιδεία και με στοιχεία πολιτικής οικονομίας, πιστεύει κανένας ότι οι μαθητές μας δεν γνωρίζουν βαθειά τις έννοιες ''πάγια έξοδα, ελαστικότητα ζήτησης, γραμμικά μοντέλα, χρονοαλυσσίδες Markov και επιχειρησιακή έρευνα '' ;Αλοίμονο !exdx έγραψε:Ασκηση 10774
.... β) Ποια είναι τα αρχικά (πάγια) έξοδα της εταιρείας;
Κατα πόσον είναι εξοικειωμένοι οι μαθητές της Α΄ με τέτοιες έννοιες ;
Το ξαναλέω όμως, δεν είναι η δυσκολία των θεμάτων μόνο,αυτή μετριάζεται με τον καιρό ! Είναι πρωτίστως και όλα τα άλλα !!!
*** Πάντως, να είστε σίγουροι ότι όλα τα μέλη αυτών των επιτροπών της Τράπεζας και κυρίως οι υπεύθυνοι, είναι καταπάνω στο mathematica και ρουφάνε κάθε σχόλιο, κάθε παρατήρηση, κάθε υπόδειξη για να κάνουν τις διορθώσεις όπου χρειάζεται .Μεγαλύτερη βοήθεια δεν θα μπορούσαν να έχουν, τίμια πράγματα !
Μέχρι εκεί όμως ! Από κανέναν δεν θα ακούσετε επίσημα(ή ανεπίσημα) κάποιο σχόλιο ή κάποιο ευχαριστήριο !Δεν πειράζει, τους αγαπάμε όλους και τους αφιερώνουμε ό,τι κάνουμε ! Είναι και για αυτούς !!!