Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

Άβαταρ μέλους
Al.Koutsouridis
Δημοσιεύσεις: 1797
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Al.Koutsouridis » Σάβ Μάιος 18, 2019 9:48 pm

Μερικά θέματα (τύπου Β, "κατεύθυνσης") των Κορεατικών εισαγωγικών εξετάσεων στα μαθηματικά για το έτος 2015.


20. Στην εικόνα φαίνεται ένα ισοσκελές τίγωνο ABC και ο εγγεγραμμένος κύκλος του ακτίνας 1, με \angle CAB=\angle BCA = \theta. Το D είναι σημείο της προέκτασης του ευθύγραμμου τμήματος AB προς το B, για το οποίο ισχύει \angle DCB = \theta. Αν με S(\theta) συμβολίσουμε το εμβαδόν του τριγώνου BDC, ποιά είναι η τιμή του \displaystyle{\lim_{\theta\to 0^{+}} \theta \cdot  S(\theta)} ; (όπου \left ( 0 < \theta < \frac{\pi}{4} \right ) ) [Μόρια 4] (Το θέμα αυτό ήταν πολλαπλής επιλογής ανάμεσα από πέντε επιλογές)

korea_2015_b_20.png
korea_2015_b_20.png (41.85 KiB) Προβλήθηκε 2052 φορές

24. Υπολογίστε την τιμή του k^2, όπου k το γινόμενο των πραγματικών ριζών της εξίσωσης  x^2-6x-\sqrt{x^2-6x-1}=3. [Μόρια 4]


26. Να βρείτε το πλήθος των διατεταγμένων τριάδων (a,b,c) των φυσικών αριθμών a,b,c που ικανοποιούν τις συνθήκες:
Α) το γινόμενο a\cdot b \cdot c είναι περιττός αριθμός
Β) a \leq b \leq c \leq 20. [Μόρια 4]


27. Δίνεται η έλλειψη \dfrac{x^2}{9}+\dfrac{y^2}{4}=1 με εστίες τα σημεία F με θετική τετμημένη και F^{\prime} με αρνητική τετμημένη. Έστω P σημείο της έλλειψης με θετική τεταγμένη για το οποίο \angle FPF^{\prime} =\pi/2 . Στην προέκταση του τμήματος FP προς το σημείο P θεωρούμε σημείο Q, ώστε FQ=6. Πόσο είναι το εμβαδόν του τριγώνου QF^{\prime}F ; [Μόρια 4]
korea_2015_b_27.png
korea_2015_b_27.png (38.19 KiB) Προβλήθηκε 2052 φορές


28. Για τον θετικό αριθμό a, η μέγιστη τιμή της συνάρτησης \displaystyle f(x)={\int_{0}^{x} \left ( a-t \right )e^t dt} είναι 32. Να βρείτε το εμβαδόν που περικλείεται από την καμπύλη y=3e^x και τις ευθείες x=a, y=3. [Μόρια 4]


29. Στον καρτεσιανό χώρο δίνεται η σφαίρα S: x^2+y^2+z^2=50 και το σημείο P(0,5,5). Για όλους τους κύκλους C που ικανοποιούν τις συνθήκες:
Α) ο κύκλος C παράγεται από την τομή επιπέδου, που διέρχεται από το σημείο P, με την σφαίρα S.
B) η ακτίνα του κύκλου C είναι ίση με 1

ας είναι \dfrac{q}{p} \pi η μέγιστη τιμή του εμβαδού της ορθογώνιας προβολής του C στο επίπεδο xy. Να βρείτε την τιμή p+q (όπου p,q πρώτοι μεταξύ τους φυσικοί αριθμοί). [Μόρια 4]
korea_2015_b_29.png
korea_2015_b_29.png (50.79 KiB) Προβλήθηκε 2052 φορές


30. Δίνεται η συνάρτηση f\left ( x\right ) = e^{x+1}-1 και η συνάρτηση g\left ( x\right ) που ορίζεται από την έκφραση

\displaystyle g\left ( x\right ) = 100 \left | f\left ( x\right ) \right |- \sum_{k=1}^{n} \left | f\left ( x^k \right ) \right | , όπου n φυσικός αριθμός.

Υπολογίστε το άθροισμα όλων των φυσικών αριθμών n, για τους οποίους η g\left ( x\right ) είναι παραγωγίσιμη σε όλο το σύνολο των πραγματικών αριθμών. [Μόρια 4]


Edit: 21/05/2019. Έγινε τροποποίηση στην εκφώνηση του προβλήματος 29.
τελευταία επεξεργασία από Al.Koutsouridis σε Τρί Μάιος 21, 2019 11:54 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.



Λέξεις Κλειδιά:
Άβαταρ μέλους
gbaloglou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 3341
Εγγραφή: Παρ Φεβ 27, 2009 10:24 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gbaloglou » Κυρ Μάιος 19, 2019 6:07 pm

Al.Koutsouridis έγραψε:
Σάβ Μάιος 18, 2019 9:48 pm

28. Για τον θετικό αριθμό a, η μέγιστη τιμή της συνάρτησης \displaystyle{\int_{0}^{x} \left ( a-t \right )e^t dt} είναι 32. Να βρείτε το εμβαδόν που περικλείεται από την καμπύλη y=3e^x και τις ευθείες x=a, y=3. [Μόρια 4]
Θέτουμε F(x)=\displaystyle{\int_{0}^{x} \left ( a-t \right )e^t dt}, οπότε F'(x)=(a-x)e^x, άρα η F(x) μεγιστοποιείται για x=a, συνεπώς \displaystyle{\int_{0}^{a} \left ( a-t \right )e^t dt}=32 και e^a-a-1=32.

Το ζητούμενο εμβαδόν ισούται προς \displaystyle{\int_{0}^{a}(3e^x-3)dx}=3e^a-3a-3=3\cdot32=96.


Γιώργος Μπαλόγλου -- κρυσταλλογράφω άρα υπάρχω

Ὁρᾷς, τὸ κάλλος ὅσσον ἐστὶ τῆς λίθου, ἐν ταῖς ἀτάκτοις τῶν φλεβῶν εὐταξίαις. -- Παλατινή Ανθολογία 9.695 -- Ιδού του πετραδιού η άμετρη ομορφιά, μεσ' των φλεβών τις άναρχες πειθαρχίες.
Άβαταρ μέλους
rek2
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2178
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 12:13 am

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από rek2 » Κυρ Μάιος 19, 2019 6:43 pm

Al.Koutsouridis έγραψε:
Σάβ Μάιος 18, 2019 9:48 pm
Μερικά θέματα (τύπου Β, "κατεύθυνσης") των Κορεατικών εισαγωγικών εξετάσεων στα μαθηματικά για το έτος 2015.


20. Στην εικόνα φαίνεται ένα ισοσκελές τρίγωνο ABC και ο εγγεγραμμένος κύκλος του ακτίνας 1, με \angle CAB=\angle BCA = \theta. Το D είναι σημείο της προέκτασης του ευθύγραμμου τμήματος AB προς το B, για το οποίο ισχύει \angle DCB = \theta. Αν με S(\theta) συμβολίσουμε το εμβαδόν του τριγώνου BDC, ποια είναι η τιμή του \displaystyle{\lim_{\theta\to 0^{+}} \theta \cdot  S(\theta)} ; (όπου \left ( 0 < \theta < \frac{\pi}{4} \right ) ) [Μόρια 4] (Το θέμα αυτό ήταν πολλαπλής επιλογής ανάμεσα από πέντε επιλογές)


Καλό μου φαίνεται. Αναρωτιέμαι αν "πέσει" κάτι τέτοιο στην Ελλάδα τι θα γίνει;

Υπολογίζουμε:

AC=\dfrac{2}{tan\dfrac{\theta }{2}},\,\,\,BC=\dfrac{1}{tan\dfrac{\theta }{2}cos\theta },\,\,\,BD=BC\dfrac{sin\theta }{sin3\theta }

Το ύψος από το C, επί της BD είναι : h=BCsin2\theta , οπότε:


\theta S(\theta )=\dfrac{\theta }{2}(BD)h=\dfrac{\theta }{2}(BC)^2\dfrac{sin\theta   sin2\theta }{sin3\theta }

=\dfrac{\theta }{2}\left ( \dfrac{1}{tan\dfrac{\theta }{2}cos\theta } \right )^2 \dfrac{sin\theta   sin2\theta }{sin3\theta }

=\dfrac{4}{3}\left ( \dfrac{\dfrac{\theta }{2}}{tan\dfrac{\theta }{2}cos\theta } \right )^2 \dfrac{\dfrac{sin\theta}{\theta }   \dfrac{sin2\theta }{2\theta }}{\dfrac{sin3\theta}{3\theta } }

με όριο \dfrac{4}{3}


Νῆφε καί μέμνασο ἀπιστεῖν˙ ἄρθρα ταῦτα γάρ φρενῶν
Νοῦς ὁρᾷ καί Νοῦς ἀκούει˙ τἆλλα κωφά καί τυφλά.
...
Άβαταρ μέλους
george visvikis
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 13277
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από george visvikis » Κυρ Μάιος 19, 2019 6:58 pm

Al.Koutsouridis έγραψε:
Σάβ Μάιος 18, 2019 9:48 pm
Μερικά θέματα (τύπου Β, "κατεύθυνσης") των Κορεατικών εισαγωγικών εξετάσεων στα μαθηματικά για το έτος 2015.

27. Δίνεται η έλλειψη \dfrac{x^2}{9}+\dfrac{y^2}{4}=1 με εστίες τα σημεία F με θετική τετμημένη και F^{\prime} με αρνητική τετμημένη. Έστω P σημείο της έλλειψης με θετική τεταγμένη για το οποίο \angle FPF^{\prime} =\pi/2 . Στην προέκταση του τμήματος FP προς το σημείο P θεωρούμε σημείο Q, ώστε FQ=6. Πόσο είναι το εμβαδόν του τριγώνου QF^{\prime}F ; [Μόρια 4]

korea_2015_b_27.png
Korea.png
Korea.png (17.44 KiB) Προβλήθηκε 1955 φορές
Από τη λύση του συστήματος \displaystyle \left\{ \begin{array}{l} 
\frac{{{x^2}}}{9} + \frac{{{y^2}}}{4} = 1\\ 
\\ 
{x^2} + {y^2} = 5 
\end{array} \right. βρίσκω α) \displaystyle P\left( {\frac{3}{{\sqrt 5 }},\frac{4}{{\sqrt 5 }}} \right) και εύκολα \displaystyle (QF'F) = \frac{{6 \cdot 4}}{2} = 12

β) Αν το P έχει αρνητική τετμημένη, τότε \displaystyle P'\left( { - \frac{3}{{\sqrt 5 }},\frac{4}{{\sqrt 5 }}} \right) και \displaystyle (Q'F'F) = \frac{{6 \cdot 2}}{2} = 6


Άβαταρ μέλους
rek2
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2178
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 12:13 am

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από rek2 » Κυρ Μάιος 19, 2019 7:02 pm

Al.Koutsouridis έγραψε:
Σάβ Μάιος 18, 2019 9:48 pm
Μερικά θέματα (τύπου Β, "κατεύθυνσης") των Κορεατικών εισαγωγικών εξετάσεων στα μαθηματικά για το έτος 2015.





26. Να βρείτε το πλήθος των διατεταγμένων τριάδων (a,b,c) των φυσικών αριθμών a,b,c που ικανοποιούν τις συνθήκες:
Α) το γινόμενο a\cdot b \cdot c είναι περιττός αριθμός
Β) a \leq b \leq c \leq 20. [Μόρια 4]


Εδώ, τώρα, μπορεί να ζητάνε κάτι τέτοιο; \sum_{n=1}^{10} \left ( \sum_{k=n}^{10}   \left (   \sum_{i=k}^{10}  i\right )        \right )

Με επιφύλαξη. :roll: Απλά για να ρωτήσω: θέλουν απλό υπολογισμό, με τα δάκτυλα που λέμε, ή κάτι πιο βαρύ;

Να πω ότι το ερώτημα που απαντήθηκε από τον Φίλο Γιώργο Μπαλόγλου, παραπάνω, είναι έξυπνο και κατάλληλο για τους μαθητές μας. (προσωπική άποψη)


Νῆφε καί μέμνασο ἀπιστεῖν˙ ἄρθρα ταῦτα γάρ φρενῶν
Νοῦς ὁρᾷ καί Νοῦς ἀκούει˙ τἆλλα κωφά καί τυφλά.
...
Άβαταρ μέλους
george visvikis
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 13277
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από george visvikis » Κυρ Μάιος 19, 2019 7:14 pm

rek2 έγραψε:
Κυρ Μάιος 19, 2019 7:02 pm

Να πω ότι το ερώτημα που απαντήθηκε από τον Φίλο Γιώργο Μπαλόγλου, παραπάνω, είναι έξυπνο και κατάλληλο για τους μαθητές μας. (προσωπική άποψη)
Δυστυχώς, Κώστα, η συγκεκριμένη διαδικασία είναι εκτός ύλης πια.
Η οδηγία είναι να μην διδαχθούν ασκήσεις και εφαρμογές πάνω στη συνάρτηση \displaystyle F(x) = \int_a^x {f(t)dt}

Είναι από τα πολλά παράλογα που συμβαίνουν.

Γνωρίζουμε ότι η F είναι παράγουσα της f, αλλά απαγορεύεται να γράψουμε \displaystyle {\left( {\int_a^x {f(t)dt} } \right)^\prime } = f(x)


Τροβαδούρος
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Κυρ Απρ 16, 2017 4:10 pm

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τροβαδούρος » Κυρ Μάιος 19, 2019 8:07 pm

rek2 έγραψε:
Κυρ Μάιος 19, 2019 7:02 pm

Εδώ, τώρα, μπορεί να ζητάνε κάτι τέτοιο; \sum_{n=1}^{10} \left ( \sum_{k=n}^{10}   \left (   \sum_{i=k}^{10}  i\right )        \right )

Με επιφύλαξη. :roll: Απλά για να ρωτήσω: θέλουν απλό υπολογισμό, με τα δάκτυλα που λέμε, ή κάτι πιο βαρύ;
Αν καταλαβαίνω καλά το πρόβλημα η απάντηση είναι ο αριθμός των συνδυασμών με επαναλήψεις τριων περιττών μέχρι το 20.
Έχουμε 10 περιττούς μέχρι το 20 άρα η απάντηση είναι {10+3-1\choose 3}={12\choose 3}=220 που μπορεί να υπολογιστεί αρκετά εύκολα.


Άβαταρ μέλους
Al.Koutsouridis
Δημοσιεύσεις: 1797
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#8

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Al.Koutsouridis » Κυρ Μάιος 19, 2019 8:15 pm

Τροβαδούρος έγραψε:
Κυρ Μάιος 19, 2019 8:07 pm
rek2 έγραψε:
Κυρ Μάιος 19, 2019 7:02 pm

Εδώ, τώρα, μπορεί να ζητάνε κάτι τέτοιο; \sum_{n=1}^{10} \left ( \sum_{k=n}^{10}   \left (   \sum_{i=k}^{10}  i\right )        \right )

Με επιφύλαξη. :roll: Απλά για να ρωτήσω: θέλουν απλό υπολογισμό, με τα δάκτυλα που λέμε, ή κάτι πιο βαρύ;
Αν καταλαβαίνω καλά το πρόβλημα η απάντηση είναι ο αριθμός των συνδυασμών με επαναλήψεις τριων περιττών μέχρι το 20.
Έχουμε 10 περιττούς μέχρι το 20 άρα η απάντηση είναι {10+3-1\choose 3}={12\choose 3}=220 που μπορεί να υπολογιστεί αρκετά εύκολα.
Ναι, νομίζω αυτό ζητάει το πρόβλημα. Υποθέτω από την στιγμή που συνδιαστική είναι στην ύλη τους θα είναι και οι τύποι/τρόποι υπολογισμού συνδιασμών, μεταθέσεων κτλ. Στο συγκεκριμένο πρόβλημα είναι συνδιασμοί με επανάληψη όπως ανέφερε και ο Τροβαδούρος. Ο τύπος αυτός δίνει τους συνδιασμούς χώρις να υπολογίζει τις διαφορετικές διατάξεις της τριάδας, που στην ουσία είναι αυτό που θέλουμε αφού υπάρχει μόνο μια τριάδα που είναι διατεταγμένη κατά αύξουσα σειρά.


Άβαταρ μέλους
Tolaso J Kos
Δημοσιεύσεις: 5226
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
Επικοινωνία:

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#9

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tolaso J Kos » Κυρ Μάιος 19, 2019 8:24 pm

Al.Koutsouridis έγραψε:
Σάβ Μάιος 18, 2019 9:48 pm
24. Υπολογίστε την τιμή του k^2, όπου k το γινόμενο των πραγματικών ριζών της εξίσωσης  x^2-6x-\sqrt{x^2-6x-1}=3. [Μόρια 4]

Καταρχάς , πρέπει \displaystyle{x^2-6x-1 \geq 0 \Leftrightarrow  x \in \left ( -\infty, 3-\sqrt{10} \right ] \cup \left [ 3+ \sqrt{10} , +\infty \right )}. Τότε:


\displaystyle{\begin{aligned} 
x^2-6x - \sqrt{x^2-6x-1} =3 &\Leftrightarrow \left (x^2-6x -1  \right ) - \sqrt{x^2-6x-1} =2 \\  
 &\!\!\!\!\!\!\!\!\!\!\!\!\!\!\overset{y=x^2-6x-1}{\Leftarrow \! =\! =\! =\! =\! =\!=\! \Rightarrow } y - \sqrt{y} =2 \\  
 &\Leftrightarrow y -2 = \sqrt{y} \\  
 &\Rightarrow  \left ( y-2 \right )^2 = y \\  
 &\Rightarrow y^2-4y+4 =y \\ 
 &\Rightarrow y^2-5y+4 =0 \\ 
 &\!\overset{y\geq 0}{\Rightarrow } \left\{\begin{matrix} 
y & = & 1\\  
y & = & 4 
\end{matrix}\right. 
\end{aligned}}

Η y=1 όμως απορρίπτεται αφού δεν ικανοποιεί την εξίσωση y-2=\sqrt{y}. Συνεπώς y=4. Άρα,


\displaystyle{\begin{aligned} 
y=4 &\Leftrightarrow x^2-6x-1=4 \\  
 &\Leftrightarrow x^2-6x-5=0 \\  
 &\Leftrightarrow \left\{\begin{matrix} 
x & = &3 - \sqrt{14} \\  
x & = &3 + \sqrt{14}  
\end{matrix}\right.  
\end{aligned}}

οι οποίες είναι δεκτές.



Τότε,

\displaystyle{\kappa = \left ( 3-\sqrt{14} \right ) \left ( 3+\sqrt{14} \right )= 9-14 = -5 \implies \kappa^2 =25}


Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
\displaystyle{{\color{blue}\mathbf{Life=\int_{birth}^{death}\frac{happiness}{time}\Delta time} }}
Άβαταρ μέλους
gbaloglou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 3341
Εγγραφή: Παρ Φεβ 27, 2009 10:24 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#10

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gbaloglou » Κυρ Μάιος 19, 2019 9:49 pm

george visvikis έγραψε:
Κυρ Μάιος 19, 2019 7:14 pm
rek2 έγραψε:
Κυρ Μάιος 19, 2019 7:02 pm

Να πω ότι το ερώτημα που απαντήθηκε από τον Φίλο Γιώργο Μπαλόγλου, παραπάνω, είναι έξυπνο και κατάλληλο για τους μαθητές μας. (προσωπική άποψη)
Δυστυχώς, Κώστα, η συγκεκριμένη διαδικασία είναι εκτός ύλης πια.
Η οδηγία είναι να μην διδαχθούν ασκήσεις και εφαρμογές πάνω στη συνάρτηση \displaystyle F(x) = \int_a^x {f(t)dt}

Είναι από τα πολλά παράλογα που συμβαίνουν.

Γνωρίζουμε ότι η F είναι παράγουσα της f, αλλά απαγορεύεται να γράψουμε \displaystyle {\left( {\int_a^x {f(t)dt} } \right)^\prime } = f(x)
Το ολοκλήρωμα πάντως υπολογίζεται λυκειακά (με κατά παράγοντας ολοκλήρωση της te^t, εκτός και αν είναι και αυτό εκτός ύλης), οπότε απλώς καθυστερεί λίγο η λύση (νομίζω).


Γιώργος Μπαλόγλου -- κρυσταλλογράφω άρα υπάρχω

Ὁρᾷς, τὸ κάλλος ὅσσον ἐστὶ τῆς λίθου, ἐν ταῖς ἀτάκτοις τῶν φλεβῶν εὐταξίαις. -- Παλατινή Ανθολογία 9.695 -- Ιδού του πετραδιού η άμετρη ομορφιά, μεσ' των φλεβών τις άναρχες πειθαρχίες.
Άβαταρ μέλους
rek2
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2178
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 12:13 am

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από rek2 » Δευ Μάιος 20, 2019 12:04 pm

Αναφέρομαι στο 29.


Η προβολή του κύκλου στο επίπεδο xy, ας είναι έλλειψη.

Σαν "πλάτος" θεωρούμε το μήκος του μεγάλου άξονα;


Νῆφε καί μέμνασο ἀπιστεῖν˙ ἄρθρα ταῦτα γάρ φρενῶν
Νοῦς ὁρᾷ καί Νοῦς ἀκούει˙ τἆλλα κωφά καί τυφλά.
...
Άβαταρ μέλους
Al.Koutsouridis
Δημοσιεύσεις: 1797
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#12

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Al.Koutsouridis » Δευ Μάιος 20, 2019 1:30 pm

rek2 έγραψε:
Δευ Μάιος 20, 2019 12:04 pm
Αναφέρομαι στο 29.


Η προβολή του κύκλου στο επίπεδο xy, ας είναι έλλειψη.

Σαν "πλάτος" θεωρούμε το μήκος του μεγάλου άξονα;
Καλησπέρα κ.Κώστα,

Δεν είμαι σίγουρος, από την μετάφραση στα αγγλικά δεν είναι καθαρό το τι εννοείται. Τα θέματα είναι εδώ. Στο τέλος έχει τις απαντήσεις για αυτό το θέμα η απάντηση είναι 9. Μάλλον εννοείται μέγιστο εμβαδόν αντί για "πλάτος" τώρα που το κοιτάω καλύτερα...

Ο συνδιασμός χαρακτήρων "넓이" που εμαφανίζεται στην υπό εξέταση πρόταση, μεταφράζεται και σαν area αν μεταφραστεί ξεχωριστά. Αν μεταφραστεί μαζί με τους άλλους χαρακτήρες δίνει "width". Νομίζω το εμβαδόν είναι πιο σωστό για το πρόβλημα. Θα προσπαθήσω το βράδυ, να επαληθεύσω το αποτέλεσμα 9 και για τις δυο περιπτώσεις, αν τα καταφέρω δηλαδή. Με συγχωρείτε για την ταλαιπωρία...


Άβαταρ μέλους
rek2
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2178
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 12:13 am

Re: Κορεατικές εισαγωγικές εξετάσεις στα μαθηματικά 2015

#13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από rek2 » Δευ Μάιος 20, 2019 4:08 pm

Al.Koutsouridis έγραψε:
Δευ Μάιος 20, 2019 1:30 pm
rek2 έγραψε:
Δευ Μάιος 20, 2019 12:04 pm
Αναφέρομαι στο 29.


Η προβολή του κύκλου στο επίπεδο xy, ας είναι έλλειψη.

Σαν "πλάτος" θεωρούμε το μήκος του μεγάλου άξονα;
Καλησπέρα κ.Κώστα,

Δεν είμαι σίγουρος, από την μετάφραση στα αγγλικά δεν είναι καθαρό το τι εννοείται. Τα θέματα είναι εδώ. Στο τέλος έχει τις απαντήσεις για αυτό το θέμα η απάντηση είναι 9. Μάλλον εννοείται μέγιστο εμβαδόν αντί για "πλάτος" τώρα που το κοιτάω καλύτερα...

Ο συνδιασμός χαρακτήρων "넓이" που εμαφανίζεται στην υπό εξέταση πρόταση, μεταφράζεται και σαν area αν μεταφραστεί ξεχωριστά. Αν μεταφραστεί μαζί με τους άλλους χαρακτήρες δίνει "width". Νομίζω το εμβαδόν είναι πιο σωστό για το πρόβλημα. Θα προσπαθήσω το βράδυ, να επαληθεύσω το αποτέλεσμα 9 και για τις δυο περιπτώσεις, αν τα καταφέρω δηλαδή. Με συγχωρείτε για την ταλαιπωρία...

Αλέξανδρε σε ευχαριστώ! Να είσαι πάντα καλά, και να μας μεταφράζεις! :clap: (να βλέπουμε και ασύμμετρα θέματα!)

Αν πρόκειται για εμβαδόν, τότε, ναι, δικαιολογείται και το π στην εκφώνηση...Μάλλον η γωνία κλίσης του επιπέδου του κύκλου ως προς το επίπεδο προβολής στην θέση μέγιστου, έχει συνημίτονο 0,8= 4/5.

Πράγματι, το πρόβλημα ανάγεται στο επόμενο:

Σε ορθογώνιο τρίγωνο OMN υπάρχει σημείο K της κάθετης πλευράς του MN τέτοιο, ώστε:

MK=1,\,\,OK^2=50,\,\,\measuredangle KON=45^o

Να βρεθεί το συνημίτονο της γωνίας \measuredangle MNO


Νῆφε καί μέμνασο ἀπιστεῖν˙ ἄρθρα ταῦτα γάρ φρενῶν
Νοῦς ὁρᾷ καί Νοῦς ἀκούει˙ τἆλλα κωφά καί τυφλά.
...
Απάντηση

Επιστροφή σε “Διάφορα άλλα θέματα εξετάσεων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες